Partyflock

Forumonderwerp · 641491
Waarschuw beheerder
Ik wil nu eens een x weten hoeveel pijn tattoo's nou echt doen?
Ik wil er namelijk 1 laten zetten op mijn kont, maar ik ben best bang voor de pijn :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pijn is een groot woord idd:P

inkleuren kietelt ,en de lijnen prikken een beetje ,..maar pijn ,...nee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk nou toch is, een berichtje onder mijn kanjer van een zoon [img cacheid=000573cf000e30a658e67e061a003ac4f1]https://partyflock.nl/images/user/USERID/1362/SIZE/small.jpg[/img]

Maar goed, ik ben weer even aan het klussen geweest en er is weer een stukje bij gekomen.
Evengoed nog lang niet klaar! maar de rest volgt dan ook nog tot het eind resultaat er uiteindelijk is!
[img cacheid=00130573000e306df007b6f81a003ac4f1]http://www.bodyartsalon.nl/reportage-reddragon9.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Vond het ook eerder irritant dan pijnlijk:D
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook dat het heel pijn zou doen, vooral op je stuitje, maar niet dus!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb wel pijn gehad toen ik er een bij me lies liet zetten. Terwijl ik er ook een aan de binnenkant van me lip heb en een op me oor er dat viel juist reuzemee! Vraag me af of dat brandmerken pijn doet zit t namelijk t overwegen?
Waarschuw beheerder
Pijn is een emotie die je kan uitschakelen.

Waarschuw beheerder
Heb ook al jaaaaaren een tribal klaarliggen zelf gemaakt voor op me onderrug maar ik heb em nog nie gezet omdat ik nie durf....

Waarschuw beheerder
bij mij deed btje pijn maar het was de moeite waard!! tattootjez op me buik en onderrug whiehoeee :bounce: :D:D
Waarschuw beheerder
hmzz von de pijn wel mee vallen:d was wel lkkre pijn!!!! haha en is ckurzz verslavend!!!
..ik wil meer:P....
Waarschuw beheerder
donateur
ja de meeste mensen verlangen naar meer op den duur. die pijn blijft persoonlijk
Waarschuw beheerder
Ja pijn is persoonlijk maar ook wel plaats gebonden.

Heb er zelf drie de eerst 2 bijna niets van gevoeld (schouderbladen en onderarm)

Dus voor de 3de was ik helemaal mans (scheenbeen)
Maar dat viel tegen !! :(
Waarschuw beheerder
pijn??? nee valt reuze mee!
Maar denk er goed over na,wat je wilt want hem weer laten verwijderen doet meer pijn!
Echt geen pretje en het kost aardig wat.....
Waarschuw beheerder
OWww Zo Pijnnnnnn, Als Kdat GelUid Alleen Al Hoor KrijG Ik Al De RillIngeN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het eigenlijk een best fijn gevoel :$
Waarschuw beheerder
het zetten zelf vond ik wel een fijn gevoel,het was meer de dag erna. een branderig gevoel

Waarschuw beheerder
Ik vind het meer een irritant gevoel.
Waarschuw beheerder
Ik heb er een net iets boven m'n achillespees. Bij de eerste lijnen dacht ik, is dit het?? maar later bij m'n achillespees aangekomen deed het best zeer, al kan je de pijn idd goed uitschakelen.
Waarschuw beheerder
ik heb er 4 en heb er geen pijn aan gehad alleen een heel irritant gevoel . ligt er maar net aan hoe jou pijn grens is want dat is bij iedereen verschillend .ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad en het is echt verslavend .
Waarschuw beheerder
ik heb er een onder aan mijn buik
wel een beetje vervelend gevoel
het schrijnt een beetje