Partyflock

Forumonderwerp · 641491
Waarschuw beheerder
Ik wil nu eens een x weten hoeveel pijn tattoo's nou echt doen?
Ik wil er namelijk 1 laten zetten op mijn kont, maar ik ben best bang voor de pijn :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net zoals de vriend van Cupcore heb ik er eentje boven op m'n rug en die deed echt PIJN!! De tranen rolde over m'n wangen..
Waarschuw beheerder
2 gabberNIJN69:
[img cacheid=0012fb4a000cdb3f45c0018e1a002d18cc]http://www.autodisk.nl/RALPH/Afbeelding002.jpg[/img]
pijnlijk dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb 1 op mijn schouderblad, de lijnen deden pijn maar het inkleuren viel mee...
Waarschuw beheerder
licht aan de plek waar die gezet wordt....

Waarschuw beheerder
vergeet zeker nie dat het met je pijngrens heeft te maken
iemand met een hoge pijngrens heeft veel minder pijn
en natuurlijk welke plaats

maar wat noem je pijn
het is verdragelijk
het is idd erg gevoelig en irritant
maar je huid verdoofd zich vanzelf wel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ligt echt totaal aan de plek waar je eht laat zetten...
het voelt gewoon alsof ze in je huid zitten te krassen en als ze bij botjes in de buurd komen (zoals bij mij me ruggenwervel zeg mar, heb hem op me onderrug) dan heb je wel ff een hand nodig waar je even in kan knijpen zeg mar :$

maar tja...
war ligt je pijngrens :jaja:
Waarschuw beheerder
Dat met die pijngrens, dat vind ik niet echt kloppen. Het hangt veel meer van je bouw en de plaats af. Ik heb echt geen lage pijngrens, ik heb een kleine tattoo op m'n onderrug en ik vond het hartstikke kut. Een vriendin van mij, best een flauw tiepje dat bij wijze van spreken al gaat huilen als d'r nagel breekt heeft heel d'r onderrug onder laten tatoeeren en die vond het alleen maar kriebelen.

Het is eigenlijk niet eens echt pijn, ik vond het gewoon hoerend irritant. Ik kan er ook niet tegen als iemand heel de tijd over dezelfde plaats kriebelt, daar word ik naar van.

Heeft eigenlijk niks met pijngrens te maken want zo pijnlijk is het gewoon niet. Het ligt meer aan je irritatiegrens denk ik. En aan hoe gespierd of hoe vet je bent.
Waarschuw beheerder
Ik neem mijn vriend mee en een vriendin, en ik ga me proberen te concentreren op andere dingen.
En ik ga er gewoon vanuit dat het veel pijn gaat doen zodat het alleen maar mee zal vallen.
Maar ik heb een vrij hoge pijn en irritatie ;) grens, dus het moet goed komen!
Hoe lang zullen ze bezig zijn met een plaatje van 2 bij 2 cm?
Waarschuw beheerder
tsja, lekker is anders! Ik heb er zelf 3 waarvan er 2 nog n keer over zijn gedaan.
T is n kutgevoel, maar op een gegeven moment wen je eraan ofzo. En ja de plek heeft er indd mee te maken. Die op mn arm deed niet zoveel pijn, die op mn enkel en vinger wel, t voelt alsof je met t puntje van n scherp geslepen potloot in n schaafwondje zit te krassen. T klinkt heel eng, maar ben niet Meer bang voor die pijn...
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoeveel lijnen, hoe gedetailleerd, hoeveel kleuren/schaduw etcetera, maar mijn tattoo is ook iets van 2 bij 2, iets groter volgens mij, en heeft geen details en is helemaal zwart, en dat duurde ongeveer 20 minuten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah die van mij word ook zwart helemaal zonder details. Een chinees teken. Hoe veel kostte die van jouw?
Want ze zeiden tegen mij ongeveer 70 euro, maar adt schijnt heel duur te zijn :S
Waarschuw beheerder
Ik heb het in het buitenland laten zetten 3,5 jaar geleden en daar was het 80 euro. Ik had eerder ook al in NL gekeken en toen tatoeerden ze eigenlijk bijna nergens onder de 100 gulden. Ik weet eigenlijk niet hoe de prijzen nu liggen, maar als ze vergelijkbaar zijn met toen dan zou je tattoo toch eigenlijk niet meer dan een euro of 50 moeten kosten...

Maar het kan best dat de prijzen zijn gestegen, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Het belangrijkste is denk ik dat je een gerenomeerde tattooshop neemt zodat je zeker weet dat ze netjes en steriel werken. De meeste bekende shops hebben ook allemaal ongeveer dezelfde prijzen.
Waarschuw beheerder
Het is in ieder geval de beste shop van Enschede, maar misschien dat ik wel gewoon ergens anders heen ga. Een betere in Amsterdam ofzow, moet ik nog allemaal uitzoeken!
Waarschuw beheerder
Oh, en Gabbernijn, ik zie nu pas dat je hem op je kont wilt laten zetten. Ik zou me dan maar niet te druk maken over de pijn, daar zit voornamelijk vet en dat schijnt echt niet zo'n zeer te doen. Een beetje een branderig gevoel maar niet dat je je pezen doorboort voelt worden en je botten gaan trillen ofzo! ;)

Eigenlijk moet je dit allemaal maar niet lezen, straks naai je je nog veels te veel op vantevoren. Ik had dat ook, ik wilde een tattoo maar ik was elke keer zo keizenuwachtig dat ik niet meer durfde.

Uiteindelijk heb ik het op vakantie laten doen, gewoon opeens, dus geen afspraak (waar je dan tegenop kunt zien), gewoon spontaan zo'n winkel ingelopen en gaan! Het drukmaken is irritanter dan het tatoeeren zelf, dat kan ik je wel vertellen.
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
"Het drukmaken is irritanter dan het tatoeeren zelf, dat kan ik je wel vertellen"

sure is! hmmmm 70euro van 2 bij 2 cm ben blij dan dat die van mij er al een paar jaar opzitten. die eerste weet ik niet eens meer maar die op mn rug is ongeveer 20 bij 15cm en die kostte me niet meer dan 225euro, en dat was bij een top tattooman! gewoon omdat die eerste onzettend veel pijn deed (is in mn spier gezet)

gewoon doen! het is "maar" voor de rest van je leven haha. succes alvast of moet ik zeggen sterkte ;););)
Waarschuw beheerder
Wel leuk om te lezen dit.
Ik ga met mn 18e verjaardag eindelijk de eenhoorn (met vleugels!) op mn rug laten zetten die ik al zo lang wil.
Ken alleen helemaal niet tegen gemene pijn, gebroken en gekneusde botten enzo heb ik nooit echt problemen mee gehad. Maar van die kleine venijnige pijntjes ken ik echt helemaal gek worden, dan ben ik echt kleinzerig en vreselijk zenuwwachtig, zeker als het ook nog een tijdje duurt.

Ik wil mn tattoo ook nog aardig groot en midden op mn rug, dus zie het allemaal niet zo zitten.
Maar ja, als ik iets wil, dan zal het gebeuren ook en zoals al eerder gezegd is 'wie mooi wil zijn, moet pijn lijden!'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb dr eentje op mn kont :D

je voelt het natuurlijk wel.. :yes: maar khoefde er niej bij te janken hor :P
tis prima te verdragen.. :)

suc6 :flower:
Waarschuw beheerder
ik heb er 2 jaar geleden 1 laten zetten (die eenhoorn van hiernaast) en ik vond het aanvoelen alsof er iemand met een schuursponsje zat te schuren op mijn arm. mijn moeder liet toen haar derde zetten, de eerste 2 heeft ze niks van gevoeld en de derde deed haar echt pijn (enkel). Dus de pijn verschilt echt waar je hem zet en hoe de huid is, wat voor soort naalden ze nodig hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=000000230009d3e9aab6e8681a002d2e5e]http://pic8.picturetrail.com/VOL245/1551884/2967063/38499033.jpg[/img]

vandaag die tribals laten zetten :) tijgerkop had ik al :d
Waarschuw beheerder
donateur
amooo! maar WAT ga je op je bibs knallen dan? :D

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
nou die van mij deed dus echt helemaal geen pijn :D
maar ik denk dat het bij iedereen wel verschillend is
[img]http://members.lycos.nl/hardcoredemo/8.jpg [/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die tijger met die tribals er omheen is wel super..
Ik ga I love Nico op me kont laten tatoeren, wat dacht jij dan ;)
Neej grapje, het word een chinees teken voor doorzettingsvermogen­.
Waar ik nu ook over zit te twijfelen,want als ik mezelf hoor piepen heb ik toch geen doorzettingsvermogen haha.
Maar ik heb er wel zin in, dan heb ik het toch weer gedaan haha :D

Waarschuw beheerder
donateur
een hele persoonlijke tattoo dus
Waarschuw beheerder
donateur
Nou heb er één op mijn onderrug...het was afschuwlijk :s
Hij moest echt stoppen omdat ik van m'n stokkie ging....

uiteindelijk na 20 min. klaar, valt best mee dus. je kon werkelijk mijn rokje en shirtje uitwringen 'k was ECHT zeiknat van het zweten :(

Wil er graag nog één maar ik durf niet meer
Waarschuw beheerder
ik heb dr eentje op me lenker bil en het doet echt FUCKING veel pijn dus succes hahahaah:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
maar de ene bil is de andere niet ;)
Waarschuw beheerder
Nu begin ik bang te worden, iedereen vertelt dat op je bil heel pijn doet :S
Maar ik doe het lekker toch, ik word bikkel hehe!
Het ergste lijkt me dat gewoon bij een piercing bijvoorbeeld, dan is pijn maar een minuutje, maar dit gaat echt een kwartier lang door :S
Waarschuw beheerder
donateur
als je doorzettingsvermogen dr op zet moet je het bewijzen ook. gewoon naar die shop, broek naar beneden, tekentje op de reet knallen, ff blazen en klaar is kees :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zo'n vraag kun je niet stellen, wat bij de 1 zeer doet kan een ander wel lekker vinden
gewoon doen als je er echt 1 wil en anders niet zeuren ;p
Waarschuw beheerder
geloof mij nou maar..

doet niet pijn.. heb dr zelf ook eentje op mn bibs..!!
gwoon doen het staat vet tof.. :D :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het deed mij geen pijn...

Maare... soms is een btje pijn ook wel fijn! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
neej het doet echt geen pijn!!!

ik heb er ook eentjuh op m'n onderrug ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
simpel gezegt :9

hoe meer vlees(vet en vel) hoe minder pijn

hoe meer bot en spieren hoe pijner (6)
Waarschuw beheerder
denk maar zo als ie er eenmaal zit heb je de volgende dag geen last dat is mijn ervaring.

Waarschuw beheerder
Ff tandjes op elkaar..!!
Waarschuw beheerder
donateur
och ik heb er 1 op mn onderrug en die deed dus echt geen pijn.
tuulijk je voelt het wel en op je ruggegraat is niet prettig maar verder, totaal geen pijn.
mja ik heb dan ook een nogal hoge pijngrens.

en anders i het maar een halfuurtje pijn lijden...
wat is nou een halfuurtje?

Waarschuw beheerder
bij mij zit ie op me bovenarm

en NEE het doet geen pijn, soms wat irritant maar het valt echt wel mee. Ik zat me er ook over op te winden, maar nu ik weet hoe et voelt hoef ik er nie meer over na te denken of ik dr nog meer wil :devil: hehe die komen wel :P

Maarre et verschilt idd per persoon..
Nah ja als je tegen naalden kan en het geluid vind je nie eng moet je et gewoon doen!
Je komt er wel overheen, daarna ben je zooo blij dat je em eindelijk hebt! Successss
Waarschuw beheerder
Ik vind echt niet dat je op de prijs moet letten maar op de kwaliteit die een tattooshop te bieden heeft.
Liever 300 eurotjes extra neerleggen voor een tekening waar je altijd trots op kan zijn. Goedkoop klinkt wel leuk maar als de tekening niet mooi genoeg is dan loop je de rest van je leven ervan te balen.
Waarschuw beheerder
Jah precies zoiets had ik dus ook, dan maar lekker wat meer, anders moet ik hem strax nog bij laten werken, en daar heb ik al helemaal geen zin in..
Klein beetje pijn is ook wel fijn, maar beetje boel nie hehe :)
Ach jah, een kwartiertje is ook wel uit te houden dus :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een kwartier? :s Dan laat je wel een heel klein dingetje zetten :o

Ik zat in totaal ruim 2 uur :( dan begint het wel te irriteren en pijn te doen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik had het al gehad toen ik nog niet eens in de stoel zat :S
Waarschuw beheerder
op je kont doet ni pijn... heb er ook eentje, is alleen ff vervelend gevoel, maar doet ni echt pijn hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
ligt aan de plek hoeveel het pijn doet..de dikte van de huid..hoe oppervlakkig bot ligt, en hoeveeleheid zenuwen...op mn kont lijkt me heel pijnlijk :S..maar heb geen idee...

Waarschuw beheerder
zonder twijfel een tattoo zetten is pijnlijk, laat je dus ook nooit wijs maken dat dat nie zo is. de mate van pijn is moeilijk te bepalen omdat dat bij iedereen weer verschillend is. hoe hoog is je pijngrens/ hoeveel pijn kun je verbijten. kheb er ook 1 en heb het op bepaalde momenten ook erg moeilijk gehad en gedacht dat het nie veel langer zou moeten duren, anders zou ik geheid van me stokkie zijn gegaan. bij de mijne zijn ze dan ook 3 en half uur mee bezig geweest.
voor foto van me tattoo moet je maar ff op mijn profiel kijken.

2 hardcore paashaas:

vet gave tattoo :respect: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij ook :respect: en ik zie een paar plekken waar het goed pijn heb gedaan :[

Maar sommige plaatsen doen totaal NIET pijn,dat voel je nieteens.Zoals in het midden van je bovenarm(beetje scheef uitgelegt:9 )

Maar het ligt idd aan je pijngrens....mijn broer viel zelfs inslaap :/ omdat ie zich verveelde.

Tip :o

Drink die dag en de dag ervoor geen alchohol of red bull,dit verdunt je blood. o:)

Drink wel appelsap omdat dit je bloed verdikt :D
Waarschuw beheerder
2 dj billy: hijs mooi!!!

Haha appelsap roels! Ik ging er ook niet vanuit dat het geen pijn zou doen eigenlijk haha, dat zou niet goed zijn.. Volgens mij vlieg ik al op de kast van dat geluid alleen.. Wat een held he :S
Maar het is veranderd, ik heb me eigen ontwep gemaakt van 4 bij 4 cm ongeveer.. daar gaan ze vast niet langer dan een half uurtje mee bezig zijn?
Waarschuw beheerder
ik heb er 2 op me onderrug 1 op me enkel en 1 op de zijkant van me buik/heup en ik vind zelf het zetten van de tatoo's geen pijn doen vind het eerder lekkere pijn :bloos:

Waarschuw beheerder
de achterkant van me arm deed minder pijn dan ik d8. 1 voordeel was dat ik er toen bij mocht gaan liggen das wel zo relaxed.

ben ut met meerdere mensen eens dat je goed moet eten voor de tijd en ook veel suikers tot je moet nemen, bv cola of snoep ( met veel druivesuiker)

hoor ook meerdere mensen zeggen dat ut geen piojn deed maar egt een prettig gevoel is ut nie :S:S:S:S ut was dus met andere woorden gewoon pijnlijk of ben ik nu gek aan ut worden.

maja hoe omschrijf je pijn ;)

Waarschuw beheerder
a-mo, ik wist ni eens dat je een tattoe wil laten zetten :P maaruh vind ut wel lijp hoor! :yes: mag ik ut ontwerp zien?
Waarschuw beheerder
Whaha, jah cursus hoe omschrijf je pijn..
Maar er zit wel een verschil tussen een niet prettig gevoel en pijn..
Bij pijn krijg je tranen in je ogen (ik tenminste..)En bij een niet prettig gevoel niet..
Maar jah, het komt wel goed..
Maar als het eenmaal voorbij is, is de pijn dan ook in 1 x weg?
Of duurt dat nog een paar dagen?