Partyflock

Forumonderwerp · 640939

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Welke server speel jij?

na een bla bla gesprekken hiero wordt het me duidelijk om maar niks meer te plaatsen stelletje gay mongolen julie verlagen je erg super hoor en ook nog zeggen dat moeder bord fout gespeld is ik kan het ook mainboard noemen of motherboard net wat je wil maar maar julie denken dat je bordt zo schijrft bij zo'n apparaat maar dat is niet zo.

stelletje homo's hiero:@off topic

hey jongens neem zelf lekker een cursus dit rechtstreeks van het internet af:moederbord

Hey, andere tip voor je: haal je hoofd eens uit je reet, dan kun het onderwerp van dit topic lezen.

Doom?

Hoezo offtopic ? :yes:

Donder toch op hoer. Voor ons plezier hoef je hier echt niet te zijn reetridder. :d

Uhm ja, en moederbord heb je goed geschreven (applaus), maar DE moederbord bestaat toch echt niet.

Back2school

< Still on a roll....:d
laatste aanpassing

Artiest Frank B
Doom?

Hoezo offtopic ? :jaja:

idd moven met je doom info... open je eigen topic :/ kan je daar met al je doom-vrienden zitten ouwehoeren over anti-analysing (Y)

spelen jullie nog wel eens op die server?

ja kom zo rond een uurtje 22.00 - 23.00 eens kijken :d
na ja zeg ik ben net aangemeld hiero en een topic over computer en games en shit. en ik zie een CoD multiplayer topic en gaan ze doom 3 afzeiken ghallo!

Mind_Warrior heb wel degelijk gelijk maar het ging maar denk alleen om ze eerste post hiero denk want julie raakte geflipt omdat hij zei(geef mij maar doom3) mag ie toch is toch zijn mening of zie ik dat verkeerd?:plol
VOLGENS MIJ WOU HIJ ALLEEN MAAR WAT OVER CAMPERS ZEGGEN MAAR DAT MAG BLIJKBAAR NOU IK GEEF HIER WEL GELIJK IN EN DAT VAN DOOM 3 BETREFT OOK:@
ze moeten eens is een keer wat aan de klote CAMPERS doen want die verneuken het spel call of duty multiplayer . dankzij die n00bs kunnen de rushers niet meer bunny hoppen .

en dat ie werkeloos is doet er hier niet toe denk ik of wel soms:s?

nou ik zou het zeggen ik speel ook cod en ik vind het gore tyfus klote tering kut spel WANT HET WORDT VERNEUK DOOR NOOBS ALS JULIE STELLETJE CAMPERS HIERO:pLOL:P:D

dankzij die n00bs kunnen de rushers niet meer bunny hoppen .

bunny hoppen is er juist uitgehaald om het realisme naar voren te halen dus snap jij/MW CoD niet echt...
ik heb ook nog nooit een oorlogsfilm gezien waar soldaten aan het bunny hoppen waren :vaag:

ik ook niet o:)
sorry waarom zit het er dan in vanaf het begin 1.1 of heb je dat nooit gehad hadden ze het er niet in moeten vanaf het begin dombo ff nadenken moet je voor je iets zegt sukkel:plol:p

uhm het zat er in het begin in... maar na 1.2 is het er al uitgehaald drol... en we zijn al 80 versies verder... of ben je nog nooit verder gekomen dan 1.1 :vaag:

2 johny_St@lker:Jij begrijpt het idd!Campers zuigen!!Net als die homos in deze topic:SKrijgen ze er van als ze gasten gaan beledigen kan je het terug verw8ten maar ja das logich natuurlijk:P:D

ik heb ook nog nooit een oorlogsfilm gezien waar soldaten aan het bunny hoppen waren

Dit gaat nergens over alsof een game egt is???
het ziet er wel realstich uit cod,maar hoe kan je een war game nou vergelijken met een egte war:S

Dat doen de makers van die games meestal zelf, so dont ask us.

het ziet er wel realstich uit cod,maar hoe kan je een war game nou vergelijken met een egte war

dat is toch de bedoeling :S
je hebt dus UNREAL e.d. en CoD/Brothers in Arms etc. grote verschillen.

ik hou meer van realisme, normale guns geen overdreven alienmeuk wapens (N)
het ziet er wel realstich uit cod,maar hoe kan je een war game nou vergelijken met een egte war

Zeg alstublieft dat je dyslectischchchchch bent.

dat niet alleen hij net zo dom als kaas omg :|
dat zegt hij toch niet dat de game echt is het moet alleen zoveel mogelijk lijken op een echte oorlog, zoals hij zei realisme. Je kan de spellen niet vergelijken. Campen is voor noobs en sukkels en halen er toch geen hoge score mee. Nee het spel is niet verneukt, ja je kan nogsteeds scores halen van 140/30. Je moet alleen niet zo schaapachtig naarbinnen rennen en denken dat je iedereen kan slopen door maar veel te springen, je kijkt te veel rambo films!

amen ernst :jaja:
ik heb versie 4.1 en niet al mod shit troep dat verneukt me hele pc! mijn pc wil ik graag heel houden ja ik ga niet zomaar een weggooien ter waarde van die ik niet eens ga zeggen.en trouwens wat maakt dat uit ik bepaal nog altijd zelf wat ik me cod zet en niemand anders:plol:p.

en ernst en frank b. als activision de uitgever van deze game ja. hadden ze de bunny hoppen ervanaf het begin eruit moeten halen want dan was er niks aan de hand geweest. verder wil ik zeggen dat je met bunny hoppen wel degelijk meer kills halen mijn hoogste score tot nu toe dan is 131 tegen over 24 x dood maar wel op de 1.4 patch en hoger is er nog niet en dat weet ik zeker want ik het en anders sites die ik toch niet ga zeggen.

verder ga ik met julie nooit meer in discussie want julie nemen even te veel pilletjes in denk ik want helder denken is er bij julie niet bij geloof ik.

ik plaats hier niks meer want julie zijn echt een stelletje kleuters - mind_warrior want die is er los van hij geeft een mening en een mening mag je hebben staat geen straf op en dat julie hem afzeiken omdat hij (doom3 beter vind mag ie vinden is een mening) en als ie dat niet mag zeggen waarom maak je dan een topic aan moet je dat ook niet doen vind ik een beetje zwak maar goed ik zal niks plaatsen hiero vind het erg zwak dat hier niemand een mening mag geven over een andere game vind ik belachelijk het spijt me te moeten zeggen vind het nergens opslaan eigenlijk want alle onderwerpen die de afgelopen 24 uur zijn gepost is totaal nergens op gebaseerd ja alleen op fictie:@!

P.S: verder wil ik zeggen dat elke game niet echt is elke game is nep en elke game is onrealistish en wil je echt iets realistish ga je het leger en ga je echt oorlog voeren als je teminste zo mans genoeg bent ervoor en ja dan je moet niet bunny hoppen en ook vooral niet te lang op 1 plekje staan zoals campers laat duidelijk zijn. bovendien het is maar een spelltje en dat is nep accepteer het maar want het is echt zo. ELKE GAME IS FAKE FLIKKERS!!!!!:@

En dit bewijst dat je anus/cockring zo groot is als een eetbord !! ^_^ rot toch op met je meuk joh !! Doom 3 zuigt al behoorlijk voordat ie uitkomt (quake is een ander verhaal)
Advies voor je : rot hier op

En dit bewijst dat je anus/cockring zo groot is als een eetbord !! ^_^ rot toch op met je meuk joh !! Doom 3 zuigt al behoorlijk voordat ie uitkomt (quake is een ander verhaal)
Advies voor je : rot hier op

Gesprek op niveau kan je met jou ook niet voeren he?!Dit zuigt en rot op ik heb hier idd mijn laatste bericht geplaats want als hier een aanthal stakkers zuigen dan zijn jullie het wel-johnny_St@lker dan fijte moeten kunnen neer gezet worden op een topic en je mag doom 3 nix vinden maar als je meteen op moet flikkeren alleen als je een mening over een andere game erbij pakt dan is dat egt heel erg laag van neveau:@STAKKERS zoek het maar uit hier.
laatste aanpassing

JohnnY_St@lkeR was je post nou gevuld met sarcasme, moet ik het grappig vinden of bedoelde je het dood serieus? Er staat zoveeel onzin in daar ik niet weet waar ik moet gaan beginnen. Maar je mening zal me een worst wezen en ja een spel kan realistisch zijn, om het even in jip en janneke taal uit te leggen. Het lijkt op de werkelijkheid, sommige ervaren het als de werkelijkheid, hun eigten wereld maar niemand heeft gezegd dat het de werkelijkheid is. En plaats idd gewoon niks meer ik denk dat je slimmer overkomt als je je mond dichthoud ;)

of enne waterballon, al een beetje bijgekomen o:)

. En plaats idd gewoon niks meer ik denk dat je slimmer overkomt als je je mond dichthoud

Dit slaat pas nergens op:SOm de situatie een beetje op te helderen ik zat cod niet aftekraken alleen ik pak een een mening over doom 3 erbij omdat ik er veel over gelezen heb en heel veel zin heb om die game te spelen:DDat vervolgends ik voor alles uitgemaakt word is ronduit belachelijk en bewijst dat jullie niet eens weten waar jullie het over hebben:@En wat johnny_st@lker gepost had slaat puur alleen op fijten! en die heb ik van jullie egt noch geen een keer in deze topic op kunnen betrappen.was je post nou gevuld met sarcasme, en als iets egt sarcasme is dan is het nuteloos optief oprot en andere belachelijke uitspraken die hier door een hoop achterlijke STAKKERS hier is geplaatst en dan kan ik meteen wel weer moeten optieven en bla bla bla maar egt gasten dit gaat nergens over met jullie een normale discusie over games kan je met jullie niet voeren en dat is maar weer gebleken:@Vind het erg spijtig te moeten zeggen maar kan er niets anders van maken dan dit erg sneu:S

omg :| jij word ook met de dag dommer :nee:

JohnnY_St@lkeR was je post nou gevuld met sarcasme, moet ik het grappig vinden of bedoelde je het dood serieus?

vraag
Er staat zoveeel onzin in daar ik niet weet waar ik moet gaan beginnen. Maar je mening zal me een worst wezen

mening
en ja een spel kan realistisch zijn, om het even in jip en janneke taal uit te leggen. Het lijkt op de werkelijkheid, sommige ervaren het als de werkelijkheid, hun eigten wereld maar niemand heeft gezegd dat het de werkelijkheid is

feit !!!
En plaats idd gewoon niks meer ik denk dat je slimmer overkomt als je je mond dichthoud

mening

Vervolgens vind ik dat ook jij
En plaats idd gewoon niks meer ik denk dat je slimmer overkomt als je je mond dichthoud

A ik heb niks over je gebrabbel over doom 3 gezegd ik denk dat er in 2008 vast wel doom 4 komt en ik heb gehoord dat die nog gaver wordt en daar nog betere computers voor nodig zijn.
Boeiend!!! Feit is dat dit forum over cod gaat en niet over doom, dus grijp je kan en geniet van de dubbele focus actie van pearl....
B fijten nooit van gehoort, dit echt wel een labiele typfout
C Ja mijn post zijn gevult met sarcasme, mocht je me ook hier nit op kunnen betrappen begin dan nog een bij zinsontleden met persoonsvorm en onderwerp.
D [quotedat zegt hij toch niet dat de game echt is het moet alleen zoveel mogelijk lijken op een echte oorlog, zoals hij zei realisme. Je kan de spellen niet vergelijken. Campen is voor noobs en sukkels en halen er toch geen hoge score mee. Nee het spel is niet verneukt, ja je kan nogsteeds scores halen van 140/30. Je moet alleen niet zo schaapachtig naarbinnen rennen en denken dat je iedereen kan slopen door maar veel te springen, je kijkt te veel rambo films![/quote]

bevat minimaal 5 feiten om je nog maar een schop na te geven
volgends mij ben jij de gozer die altijd "v" commands gebruikt, in deur openingen blijft staan, door crossfire loopt met reflected, friendly fire en altijd andermans plekkie probeert te roven om dat hij flinke punten aan het scoren is

mijn pc wil ik graag heel houden ja ik ga niet zomaar een weggooien ter waarde van die ik niet eens ga zeggen.

:vaag:

en hoger is er nog niet en dat weet ik zeker want ik het en anders sites die ik toch niet ga zeggen.

:vaag: :vaag:

Hahahaha tyfus wat een sukkels :yes:
Met dat slappe gelul van zorgen ze er iig voor dat mijn lachspieren pijn doen van de kramp (y)
NeuQen?
NeuKen?
NeuCken?
fijn voor je stik erin ofzo zal mij een reet roesten:plol:p.

als je tegen dingen niet tegen kan moet je geen topic openen over games zoals cod.
A:als je kretiek wat je kan verwachten over cod want die game maakt het er zelf na want de echte gamers die ut spelen en cs hl en doom en quake zeiken daar niet om als je iets zegt dat een feit is boven dien denkt elke ut gamer net zoals ik over campers en als je daar niet tegen kan ben je het zelf ik ken die gasten door en door.
B:als je een mening geeft over een andere spel dat los staat call of duty in feite kan je daar niet over in discussie en dat je moet oprotten doe je zelf maar want dan kan je simpel weg niet tegen kretiek en das o zo simpel door julie gasten in 1 bak met sop te laten gaar koken en wat zeg ik eigenlijk roasting toasting feeding to the birds:d!!

want julie maken useless opmerkingen over een game dat julie nog niet eens gespeeld heb ik wel want ik heb de alpha beta versie van doom 3 gespeeld en ik vond die game vet en das mening en die zal ik mee het graf van me in mee nemen:@:@ want dat kan niemand me afpakken. stelletje nerds want wat julie zeggen is gebaseerd op nonsens en totale bullshit het gaat cod multiplayer en je zegt iets over een andere spel en julie raken geflipt en das ook niet zomaar iets hoor want verwacht dat van noobs als julie want die verlagen zich toch nou eenmaal als je aan hun speelwijze komt stelletje kut mongolen en ik weet zeker dat er ooit wel is een keer hier iemand komt die mij en mind_warrior gelijk gaan geven want dat je zegt dat je doom 3 goed vind is een mening die los staat van het spel en topic call of duty multiplayer:@.

lol, you moron...he still doesn't get it...AT ALLLLLL :d

laatste aanpassing

Hebben jullie ook zo'n trek in een lekkere....

:@ Damnit esther, ik zit hier in een kantoor van 40 graden...ga je me ff lekker maken met ijsjes :[

Of heb je liever een overheelijke, dorstlessende:

:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Persoonlijk ben ik meer van de...

Die zijn inderdaad goed te pruimen! (y)

Dus, strand iemand?

graag :d :yes:

Wel naaktstrand natuurlijk o:)
laatste aanpassing

Mijn achtertuin dan maar? Liggen vaak van die smerige nudisten. Hey btw, ik zwaaide nog naar je toen je daar vorige week lag met je ster naar de zon. :yes:

;)

30 juli 2004 13:38
Hebben jullie ook zo'n trek in een lekkere....

Rebel 30 juli 2004 13:42
Of heb je liever een overheelijke, dorstlessende:

Rebel 30 juli 2004 13:51
Die zijn inderdaad goed te pruimen!

Dus, strand iemand?
Rebel 30 juli 2004 13:55
Mijn achtertuin dan maar? Liggen vaak van die smerige nudisten. Hey btw, ik zwaaide nog naar je toen je daar vorige week lag met je ster naar de zon.

En alsof dit over games gaat craig???Kan je ons wel pakken alleen omdat wij een mening over een andere game erbij pakken?!maar dan is dat egt zulke lage en dome nergens opgebaseerde kut opmerkingen dat ik je jullie egt niet meer kan snappen:SEn als wij meteen moeten optieven belachelijke uitspraken over werklooszijnde en een hoop andere kinderachtige opmerkingen naar onze kop geslingerd krijgen dan is dat zo puberaal gedrag en dat voor iemand van 26 jaar WORD EENS EEN KEER VOLWASSEN!!!!!

optieven
kut opmerkingen
egt zulke lage en dome
kop geslingerd

Et voila. Ik snap eigenlijk meteen waar Craig het over heeft.
laatste aanpassing

Het leuke is dat deze mongaul denkt dat ik de moeite neem om zijn zinloze argumenten te lezen.

Hij schijnt nog steeds niet te willen begrijpen dat alles wat hij hier neerzet me gewoon echt geen flikker kan schelen hahahahahaha. Nogmaals warrior, doe jezelf een plezier en bespaar je de moeite. Je hele persoontje is mij compleet niets waard, evenals alles wat je hier neerzet.

Maarre, esther...nudisten in je achtertuin? Wtf ? :D

Ja, mijn balkon grenst aan het Rembrandtpark. daar zwaai ik vrolijk naar alle nudisten die daar liggen! :D lol!

zeker veel grijze muizen ? :S

Dat kan ik (gelukkig) niet zien vanaf mijn balkon... *pffffieuw*
mongaul wat nou cursus nederlands neem het ff zelf:@ en slik niet zo veel:xtc: want normaal praten is er niet bij omdat je zoveel slikt:xtc:!

en trouwens ik dacht dat deze topic forum voor cod multiplayer bedoelt was??????????of ben ik weer zo dom of ben jij dat nu of lijkt het maar zo ik weet het niet meer hoor:S ik vind het nogal verwarrend met die opmerkingen van je die nergens opslaan maar ach wie ben ik he ik ben het maar:p. en oprotten doe ik niet dat doe je zelf maar want tegen kretiek ken je niet blijkbaar maar ik moet jou kretiek wel accepteren terwijl je niet eens gelijk heb want je lult alleen nog maar slapper:@.

ik steek lekker shaqie op mzzl dombo:plol:p

P.S punt 1 ik heb toch gelijk weet ik zeker ik spreek de waarheid en die waarheid van jou is gebasseerd op 0,0 puber taal.:@
ze moeten servers maken voor cod appart voor de campers (zoals julie:p), en rusher's en bunny hoppers zoals ik :d. dan wordt cod stukken leuker en ik heb het er een keer over gehad met andere cod gamers en die gaven mij gelijk en als julie dat niet doen ala. maar laat 1 ding duidelijk zijn dit is dan mijn mening en die mag ik hebbe PUNT UIT:P.

ten tweede kunnen ook alle servers het zelf veranderen bijv: stel dat er 28 man inkunnen in een server dan kan je het zo verdelen dat bijde teams twee rifle mensen heb en twee sniper rifles heb en de rest machine geweren wordt het een stuk leuker:p.

IN DIT ZIJN DAN ALLEMAAL MAAR MENINGEN PUNT UIT GEEN DISCUSSIE OVER MOGELIJK!

Lalalala hoor ik daar een lama schijten?

Ga eens dood hoer :[

Et voila. Ik snap eigenlijk meteen waar Craig het over heeft.laatste aanpassing: 30 juli 2004 14:09

Goed je moet even heel goed lezen alle berichten van mij johnny_St@lker en al die andere personen in deze topic rondom onze berichten als je dan noch zulke opmerkingen geeft dan zegt me het egt zo veel over jou dat het precies het zelfe puberale niveau is net als bijv.craig,ernst frank b en kaiser.lees eerst even alles goed voordat je oordeeld ik en johnny reageren puur op wan uitspraken van die craig anus en andere.

Niet zomaar oordelen dus voordat je er niet in hebt verdiept:D
ik weet gewoon dat ik gelijk heb en Mind_warrior ook en dan geldt er maar 1 ding en dat is dit:

punt 1: ik heb altijd gelijk.
punt 2: heb ik niet gelijk gaat automatisch punt 1 in werking.
punt 1: ik heb altijd gelijk.
punt 2: heb ik niet gelijk gaat automatisch punt 1 in werking.

:plol:p

van je 1e 2e in je reetje lalalala