Partyflock

Forumonderwerp · 640939

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Welke server speel jij?
WOe doe ik lekker mee :D

:K

it's alive!

Artiest Frank B
hey.. mijn schatje van dpf heet ook mofo ...

FratzBC heet ik hoor! :(
Anus....Ik leef altijd als jullie dood zijn zeg maar 8)

(K) op je Cockring
laatste aanpassing
FratzBC .. jij zit niet bij dpf.. of wel..

nee tuurlijk niet :[ Hij zit in de geilste clan die er is :yes:

B)
[[[NNNG]]] Neuken Neuken Neuken Geil.
jeeeee.. nog 1 nachtje slapen en dan is mijn geile belg mofo weer terug.. :D

nog 1 nachtje vingeren dus
nee daar heb ik fred toch voor.. maaruh.. kwerd zonet gewoon gekickt van jullie server.. :(

misschien waren we er op bezig dat hy herstart werd ofzo... of je zat gewoon weer te cheaten :P

Hahahaha gekicked van onze server :d

Door PB zeker

Halfje = Punk!
hello guys.. kweet niet eens hoe ik moet cheaten.. :S ..
maar Halfje = Punk!! U Damn Right I Am!!

hello guys.. kweet niet eens hoe ik moet cheaten..

in de console "GOD" tikken... en "FLY"

of cockring o:)

ik zie dat mega nerd : Screech ook aanwezig is.....
mensen wat is de naam van jullie server en hoe kan ik die vinden, zit nu altijd op de server van -=elite=- te spelen laat het ff weten

ze moeten eens is een keer wat aan de klote CAMPERS doen want die verneuken het spel call of duty multiplayer:@. dankzij die n00bs :@ kunnen de rushers niet meer bunny hoppen:@. en ik ga niet uitleggen wat dat is want dat zoek je zelf maar uit:D:p.verder wil ik zeggen dat het een coole game is hoor maar geef mij maar doom III:p.

flikker op met je doom 3 !! niks kan tippen aan CoD !! het is uniek !! en bunny hoppen hoort idd bij UT.
mensen wat is de naam van jullie server en hoe kan ik die vinden, zit nu altijd op de server van -=elite=- te spelen laat het ff weten

Gameservers.net No Nuts No Glory

Ip adres=
62.212.73.99:28080

Kan je vinden d.m.v. programma HSLW

flikker op met je doom 3 !! niks kan tippen aan CoD !! het is uniek !! en bunny hoppen hoort idd bij UT.

ik moes hierop reageren want dit wordt lachen:p.
ik zal wat vertellen rondom betreft call of duty. ooit gehoord van quake 3??
degene die deze game en engine heeft gemaakt =(John Carmack) maker van de quake 3 engine en aangezien ook doom3 en al die delen ervoor.(moes ik ff zeggen) (call of duty) of te wel CoD draait op de quake 3 engine alleen hier en daar een kleine aanpassing zelfs MoHAA draait op deze engine aangepast sterke nog de nieuwe MoH ook weer.
en doom 3 komt strax uit en half life 2 ook dat draait op virtict shader 3.0 call of duty op 1.0 en daarbij kan je doom 3 online spelen op 60 fps en dat bij iedereen dus bij iedereen loopt even snel>ala (John Carmack) die heeft bedagt. surf naar deze site:www.doom3.com en lees alles over doom3 want die is wel degelijk mooier alleen je moet pc hebben als: 3,2 ghz, een geforce 6800 ultra FX met 512 mb video geheugen die strax met de lanceering van doom3, en wel 1024 intern geheugen oh ja en de nieuwste type moederbord:D want die kaart heeft pci exspress:p oftewel nog sneller dan agp:p.(als je weet wat het is:p)!
dus ik weet zeker dat doom 3 kick ass wordt en cod verliest het erbij:p:d
laatste aanpassing
Of je likt gewoon mijn ballen??

hahaha idd ballon, lik onze balluh! :yes:

ik moes hierop reageren want dit wordt lachen
.

Ja nou, ik lig helemaal dubbel hier. :vaag:

Ja, en ?
degene die deze game en engine heeft gemaakt =(John Carmack) maker van de quake 3 engine en aangezien ook doom3 en al die delen ervoor.(moes ik ff zeggen)

Boeiend, boeiend...

(call of duty) of te wel CoD draait op de quake 3 engine alleen hier en daar een kleine aanpassing zelfs MoHAA draait op deze engine aangepast sterke nog de nieuwe MoH ook weer.

Leuk voor je.

en doom 3 komt strax uit en half life 2 ook dat draait op virtict shader 3.0 call of duty op 1.0 en daarbij kan je doom 3 online spelen op 60 fps en dat bij iedereen dus bij iedereen loopt even snel>ala (John Carmack) die heeft bedagt.

Bedagt? Nu snap ik meteen waarom je werkzoekende bent :yes:

surf naar deze site:www.doom3.com en lees alles over doom3 want die is wel degelijk mooier

Vind jij.....

alleen je moet pc hebben als: 3,2 ghz, een geforce 6800 ultra FX met 512 mb video geheugen die strax met de lanceering van doom3, en wel 1024 intern geheugen oh ja en de nieuwste type moederbord want die kaart heeft pci exspress oftewel nog sneller dan agp .(als je weet wat het is )!

En dat ga jij zeker allemaal kopen van je uitkering?

dus ik weet zeker dat doom 3 kick ass wordt en cod verliest het erbij

Ik weet zeker dat jij enorm hard zuigt :yes:

Rest mij nog te zeggen dat niemand in dit topic zich ook maar een klein beetje interesseert voor jouw mening en zogenaamd wijs technisch geblaat. :d

Tip: ipv van je uitkering te besteden aan computercrap zou je beter een curus nederlands kunnen gaan volgen.
de moederbord
:vaag: Way to go doogie!

Voor mensen als warrior geldt:

Im on a roll bi-aaaaaaatcccccccccch
laatste aanpassing

:respect: mooi gesproken cockring !!

degene die deze game en engine heeft gemaakt =(John Carmack) maker van de quake 3 engine en aangezien ook doom3 en al die delen ervoor.(moes ik ff zeggen) (call of duty) of te wel CoD draait op de quake 3 engine alleen hier en daar een kleine aanpassing zelfs MoHAA draait op deze engine aangepast sterke nog de nieuwe MoH ook weer.

uhm, maar dat beinvloed het spel zelf nog niet hoor... :/ gewoon wijs gepraat wat er niets mee te maken heeft... er draaien wel meer goeie en hoeren games op Q3 Engine!
Allemaal gelul om niets :yes:

Frankieeeeeeeeeeeeeej!

Alles goed ouwe paddestoelen neuker :D
laatste aanpassing

Ik word echt geil van je profiel pic Rob! :kwijl:
Ja is mijn nieuwe ik 8)

Edit:

Complete ownage gister O:)

Jij ging ook goed van prima 8)
laatste aanpassing
Bootsjungen:

Nog een verslag van gister hebben?

I'll be glad to make one :D

Verslag :yes:

:D
Zal ff fixxen :D

Via Pf doe ik hem..

Jou may spread the shit :D

Ps)

Voor onze clan maybe wel handig als iedereen een email
account op www.walla.com aanmaakt.

Free 1Gigabyte mail account :K

Robbedibob@walla.com
laatste aanpassing

spelen jullie ook wel eens op jullie server, dat ding is altijd leeg
In de avond uren moet je ff komen :D

jah maar is dat tussen 6 en 8 of 8 en 10 of 10 en 12? :P
Uhhh tja :D

Ik ben er vaak tussen 10 en 12 zeg maar.

Maar na het eten denk ik dat daar de pieken liggen..

Tussen 7 en 10 dus.
Die UP pack is :K :K

Damn!!!!

Mja tussen 21.00 & 0.00 uur zijn we er meestal wel te vinden :yes:

COD UO gaat dik rouleren Rob...rij ik met mijn jeep over je lelijke harses heen :D
Ja echt!!!

:K

Wals ik jouw kop kapot met een bouwvakkers mod :D

Edit:

heb je dat verslag nou al gehad?
laatste aanpassing

Fo sho! ziet er goed uit. Ik ben zowiezo nog ff bezig aan de vakantie-mail. :yes:

Wel lekkere afsluiter zo voor de zomerstop vind je niet ?
Indertiet!!!

Was dit de laatste?

ja he? :C

jup, dit was de laatste. Maar ik heb nog nieuws voor jullie strax.

hey Craig Anus ik wilde even benadrukken dat jij totaal geen verstand heb van games blijkbaar want anders zeik je doom 3 niet af ik vind het wel jammer dat je tot zo laag nivau verlaagt. en dat ik werkloos doet er hier niet bij toe want dat bij dit discussie van toepassing en ik weet dat jij er totaal geen verstand van heb. je weet niet eens wat je zegt en julie weten totaal helemaal nic van doom3 want deze is wel zekers beter en ik weet zeker dat julie game niet kunnen spelen omdat je het afzeikt dat doen de meeste gamers als ze het niet kunnen gaan ze het afzeiken(n)zoals jij doet. en ik weet zeker dat call od duty het nivau van doom3 nooit zou halen sterke nog de meeste online game is even en altijd counter strike want dat is een nog steeds veel gespeelde mod van half life wat straks ook weer in half life 2 zit. en als je er zo veel verstand van heb wat julie dus denken blijkbaar. leg me dan maar uit wat anti analysing is want ik weet zeker dat je het niet weet. oh ja en betreft rond dit(hahaha idd ballon, lik onze balluh!)die heb je niet eens homo met je anus naam wordt je graag in je kont geneukt ofzo? nou ik doe er niet aan mee want ik verlaag me niet tot flikker nivau

uhm...maak je is niet zo druk ofzo.

doom3 wordt ook vast wel een topper maar smaken verschillen. CoD is gewoon beter :P

prepare for this game and the ultra settings are here include dooms 3 day 3 augustus

Tegenwoordig zijn er al videokaarten op de markt die net zoveel geheugen als sommige computers werkgeheugen hebben. Op het moment is 3Dlabs de enige fabrikant die dit soort kaarten aanbiedt, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat ook ATI en Nvidia met dit soort kaarten komen. Toekomstige bezitters van een videokaart met 512MB zijn dan ook vast blij om te horen dat Doom 3 van al dit geheugen gebruik kan maken. Het spel zal de hoeveelheid geheugen automagisch detecteren en dan de "ultra settings" instellen.
It's very interesting to note that this is an occasion when the game has features that current hardware don't yet support. That's yet.

As for ultra textures, we are sure that you could be able to use ATI's 3Dc texture compression, but as Nvidia's helped to pay Doom 3 I don't see this happening. If John C wants to comment on this, he knows how to reach us. µ

En in het kader van ons "loos Doom 3 nieuws" is er ook bericht van het geluidsfront. Creative Technology en id Software hebben vandaag namelijk een samenwerkingsverband aangekondigd, waarbij Creative EAX(R) Advanced HD 3D audio voor toekomstige licenties zal ontwikkelen. Ook zal de gepattenteerde shadowing techniek van de audiohardware fabrikant in de Doom 3 engine worden gebruikt, zoals je op deze pagina kunt lezen.

Gebruikers van Windows 9x en ME kunnen in dit forum meehuilen dat hun besturingssysteem niet door Doom 3 ondersteund wordt.

Het Duitse PC games denkt trouwens in de volgende editie van het blad de Doom 3 demo aan te kunnen bieden, maar meer info hierover zal binnenkort verschijnen.

Ook de medewerkers van id laten weer van zich horen. Zo heeft id Software programmeur Robert Duffy zijn .plan bijgewerkt en praat hij over de verschillende "quality options."

Last but not least hebben de mensen van de Doom 3 Blooper mod laten weten dat ze met hun humoristische versie van Doom 3 begonnen zijn.

Zo, dat was de "loze Doom 3 nieuws update van vandaag weer

Voor mensen als warrior geldt:

Im on a roll bi-aaaaaaatcccccccccchlaatste aanpassing: 28 juli 2004 23:40

En als je eens een beetje slimmer bent dan je te verlagen om mijn naam aftezijken dat doe je maar bij je flikker vriendjes ben ik niet van gediend biatch!!!!!!!!!
aftezijken

Ach jongen toch. Over die cursus Nederlands kan je hem alleen maar gelijk in geven.