Partyflock

Forumonderwerp · 640805
Waarschuw beheerder
Het is verschrikkelijk vindt ik want ik ga niet naar IMPULZ omdat Yoji Biomehanika niet komt..!!
maar wat vind jij dur van ( hij komt niet vanwege zijn zwangere vrouw ik respecteer het wel maar vindt het mega kut!)
Waarschuw beheerder
Baal er niet van.... BUZZ FUZZ (Y) op ImpulZ
Waarschuw beheerder
als je naar impulz gaat...ga je natuurlijk voor dat lekkere wijfie en haar vriendjes....voor de minder gelukkige onder ons die niet naar techno luisteren--->mistress barbara,cari lekebush,montana en varela.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mc Vision: als je als fan naar impulz uit heb gekeken, en hij komt het laaste moment niet dan kan impulz mij een worst wezen dit jaar .. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk op een schaal van 1 tot 10 met 10 als hoogste en 1 als laagste een 2..

Waarschuw beheerder
donateur
nou omdat joji niet komt en dan thuis te blijven slaat tog nergens op of wel !! komen zat andere betere want zo speciaal draait die tjaptjoi niet hoor :P
hij ziet er alleen vet uit
Waarschuw beheerder
Br@mmutjuh: dat slaat wel ergens op ik ben gewoon teleurgesteld en hoef daarom ook niet te gaan.. wat kunne mij die andere schele als Yoji niet komt.. en niet te grappig worden met je tjap tjoi..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Komt ie nie? Nou k vermaak me zonder hem tog wel prima hoor :P geen probleem :D

Waarschuw beheerder
donateur
2 Double Dice> okeeej misschien beetje dom gereageerd van mij..maaar okeeej jou beslissing om niet te gaan ;)

ik vind um niet speciaal draaien..enu Grappig :P

hehe tot impulzzz greez br@mmutjuh

Waarschuw beheerder
Vind het jammer idd.... maar wat ik nog erger vind is de gene die voor hem in de plaats komt...Dana! :kots:
Waarschuw beheerder
b3rnd nie zeiken man :P ghehe techno freak ;)
Waarschuw beheerder
oke bram :D ik hoop dat het leuk is geworde zonder yoji