Partyflock

Forumonderwerp · 640303
2313x bekeken
Betreft: evenement: Impulz, zaterdag 6 december 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen die al eens bij Impulz zijn geweest? Lijkt me een tof feest......

Waarschuw beheerder
Vorig jaar in Den Bosch geweest.
Ik vond het helemaal 3x niks, maar ja da's mijn mening he.
Waarschuw beheerder
Yupz, helemaal te gek, compleet uit mijn plaat gegaan daar :)
Impulz Outdoor was ook al goed en met de line-up voor deze Impulz komt het ook helemaal goed volgens mij.
Waarschuw beheerder
3x niks?! Hmm, hoezo nie dan? Slechte muziek of sfeer ofzo?
Waarschuw beheerder
Ja klopt, line-up ziet er goed uit. Helemaal top. Maar ik moet er helemaal voor naar Den Bosch rijden, dus moet t wel wat zijn natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het binnen koud (en ook buiten trouwens brrrr), totaal geen aankleding, kale veehal met wat hekken erom heen.
Maar misschien ben ik iets te verwend he :d

Waarschuw beheerder
Maar ik hoorde wel dat ze weer gratis kaarten weggaven de heren van UDC; dus kijken kan altijd he ;)
Waarschuw beheerder
Waar heb jij gehoord dat ze kaarten weggeven dan? Ik kan nergens iets vinden hoor :S

Waarschuw beheerder
Is zelfs al een topic hierover op PF...
FF zoeken!
Waarschuw beheerder
Ben al een paar keer geweest de ene keer was
wel bruut de andere keer maar matig maar jah
komende zal wel bruut worden ook zonder Fausto :D
Waarschuw beheerder
*zoekt*
Waarschuw beheerder
gratis..ik betaal wel gewoon, heb geen zin om veel moeite te gaan doen voor 2 kaarten.
Waarschuw beheerder
ja zeg, moet wel lekker warm zijn binnen. Je loopt er natuurlijk ook nie met een dikke trui. Ha ha. Veel dansen dan maar, krijg je het vanzelf wel warm..
Waarschuw beheerder
will be a good party, i hear techno is gonna be in a bigger hall this time than last december :)
Waarschuw beheerder
OK we'll see! Nou da's cool, eindelijk iemand van me leeftijd.

Waarschuw beheerder
Met zo'n gratis kaartje zal ik ook nog wel ff om het hoekje van de deur gluren ;)
Krikt de gemiddelde leeftijd wat omhoog :d
Waarschuw beheerder
Ha ha, inderdaad, 81 en dan nog naar house party's, goede zaak. Lol!!
Nou, ik draag qua leeftijd ook wel een steentje bij hoor en me vriend ook. Haha.
Waarschuw beheerder
yup in totaal 6x nah Impulz geweest altijd gezellie
Waarschuw beheerder
zo dan, 6x. dus jij bent wel een kenner. ha ha.
lijkt me zeker leuk ja. ga ook wel, moet nog wel kaarten bestellen.

Waarschuw beheerder
Ik was was de laatste editie van Impulz aanwezig (in maart) en op outdoor. Ik moet zeggen dat ik het een vet feest vond.
En aangezien deze line-up nog beter is, ga ik er zeker heen!
Waarschuw beheerder
zit wel te denken aan een hotel overnachting, want Den Bosch - Hengelo is mie nogal een eind...
Tja, misschien rijden we ook wel gewoon terug 's morgens...ff zien

Waarschuw beheerder
Kan je doen:) terugrijden vind ik altijd wel chill, zolang ik maar niet achter het stuur zit, kan je alvast lekker slapie doen of even bijlullen.

Waarschuw beheerder
vorige editie in de brabanthallen was echt (Y)
Waarschuw beheerder
ja een ander kan slapen en ik moe rijden. Ach, vink nie erg. Als het rijden niet gaat, gaan we even relaxen in de auto tot het wel wil. Ha ha.
Waarschuw beheerder
Hoeveel man kunnen d'r eigenlijk in de Brabant Hallen? Hoe vond je de aankleding dan Isiah?

Waarschuw beheerder
donateur
2 nicky ..25000 normaal MAAR IK weet niet hoe mensen kunnen zeggen dat ze impulz kut vinden hooor!!

want dit word mun 7e impulz en vind meestal lekker feeesiej hooor!!

MAAR heb liever ook nog LAP 4 erbij ;)

en zorg dat je voor half 12 binnen bent anders krijg je spijt dat je een jas bij hebt!!

see ya @ Impulzzzz ltrzz

Waarschuw beheerder
2 nicky

de aankleding toen was echt wel vet!
ik was dan alleen in de techno geweest ,maare die zaal was echt vet.
boven het publiek hing z`n hele grootte blauwe wereld bol dat was echt wel vet!
en een tribune in de zaal!

voor de rest weet ik het ni meer echt maar ik heb toen echt een (Y) avond gehad!
Waarschuw beheerder
ben der nog nooit geweest, ik zie ut allemaal wel... ga niet veel verw88 anders kan het alleen maar tegenvallen! en de aankleding vind ik niet echt belangrijk als er maar goed gedraaid wordt, en je niet al te lang moet w88 voor je drinken dan vind ik alles best :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben verleden jaar geweest, vonk ut wel ok :)
Dit jaar spreekt de line-up me meer aan, dus ik verw8 een top feessie! :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Ziet er positief uit. Wist ook nie wat ik van Dance Valley moest verwachten, maar dat was ook helemaal het einde en uhh Isiah, svolgens mij wel normaal dat je 't allemaal niet meer kan herinneren. Lol. Als t maar gezellig was toch?!

D-boy je hebt gedeeltelijk gelijk hoor, muziek is toch het belangrijkste, maar aankleding is leuk meegenomen. Op Love Fields bijvoorbeeld was de aankleding zeer interesant, aparte mensen, aparte tentjes. Heel sfeervol. Love and Peace.
Waarschuw beheerder
Br@mmutje.........wa­t is LAP4 nu weer. Nie zo in jargon praten. Kom nog maar net kijken...Is dat een dj ofzo?
Waarschuw beheerder
Heb zelf 2 kaarten gewonnen, dus ik ga er zeker weten heen.
Ik neem voor de zekerheid wel een truitje/vestje met lange mouwen mee, die ik om mijn middel kan knopen als het binnen koud is zoals vorig jaar :s
Waarschuw beheerder
meen je dat nou, was het echt zo koud dan?! Nie normaal of wel. Ben niet van een trui aan te trekken zeg!
Waarschuw beheerder
ik vond het best koud ja!
Waarschuw beheerder
Impulz Indoor vorig jaar vond ik zeker wel goed :D en ging dus ook naar Outdoor en dat vond ik beter.....ik ga nu dus weer heen :yes: en denk dat het nu nog beter gaat worden!!! Line-up is (Y)

Waarschuw beheerder
Zo! En of het koud was vorig jaar....voelde me de hele avond net zo'n eskimo

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: gaan er voor :bounce:
Waarschuw beheerder
zie wel, veel dansen zodat je't niet koud krijgt. Misschien hebben ze wel klachten gehad en is het dit jaar warmer.....

Waarschuw beheerder
Ben vanaf 2000 elke december geweest, op het fietske... En elke keer goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
jah khoor ook van vrienden dat het aardig koud is daar binnen brrrrrr....:S
we maken er maar het beste van:)
goeie dj's dus gaat vast wel geslaagd feest worden!
Waarschuw beheerder
's wel beetje ver voor ons om op 't fietsje te komen. :(
Dan maar met de auto.

Waarschuw beheerder
2 nicky idd ja!!!!!!!! :d :d :d :d
Waarschuw beheerder
Jepss al vaker geweest :D ennuh heb me elke keer prima vermaakt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou net zeggen dit word al weer mijn 6de impulz en ook altijd goed vermaakt,vind t alleen jammer dat er nu hardstyle is,oh ja wat was t koud vorige keer,en toen ook nog t kaartje van mijn jas verloren:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 technowaus damn idd echt koud hey :S beter kon je je jas & wollen trui aanhouden :P
Waarschuw beheerder
Jaja Hoevelaken is ook weer van de partij!!

Afgelopen 2 keer was Impulz echt SUPER..dus het wordt vast weer een heel goed feestje:bounce:

Alleen ist wel verweg..maarja je moet dr wat voor over hebben denk ik dan maar!!:D

(K)

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ten 1 ste als je danst heb je et niet koud! en neem gewoon lekker een vestje of trainingsjasje mee! impulz is echt relaxed!!!
Waarschuw beheerder
Kan er gratis heen dus ga zeker wel ff kijken. Verwacht er trouwens niet al te veel van, als ik had moeten betalen was ik waarsch. niet gegaan.
Waarschuw beheerder
Nou, twijfel nog steeds. Tis best duur en een eindje weg en nu lees ik iets over hardstyle....
maar johan gielen en michel de hey zijn toch wel weer leuk en bovendien zijn er zoveel verschillende stylen, zal vast wel wat tussen zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Last year was abnormally cold outside, hopefully it wont be as bad this time around. Nicky - Just Do It ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Eind Maart dit jaar in Den Bosch vond ik niet veel soeps maar de Outdoor Editie van 2002 was wel heel leuk.
Waarschuw beheerder
Ik ben vanaf zomer 2002 naar iedere Impulz geweest, en het is echt super (Y) Tot nu toe dan.. Gezien de Line-up van deze editie zal het aan de dj's niet liggen..

Supersfeer, goed geluid, normale temperatuur..

Als iemand je na Impulz vraagt wat je goede feesten vindt, zal je dit feest in 1 adem noemen met feesten die je ook echt leuk vond :yes:

Is dat een mooie verwoording of ja?
Waarschuw beheerder
Ja man, dat wilde ik horen. Overtuigd. :)

Waarschuw beheerder
Zerker niet 1 van de beste feesten...
Het is er koud, slecht georganiseerd qua garderobe(vorig jaar was ie snel vol), munten(drinken+eten apart.
De WC's waren daar te smerig voor woorden, waardoor bijna iedereen tegen de uren begon te zeiken en mooie plassen van zeik ontstonden..

Je moet vroeg komen want anders sta je een uur vast met de auto op dat industrieterrein, is niet berekend op zoveel auto's..

Dit keer hardstyle erbij, wat ik dan wel weer oke vind!!:-) Al past het niet echt op Impulz thuis..

Zo weer genoeg gezeken ;-)

Ik ga dan ook alleen maar als ik gratis kaartjes win..

Waarschuw beheerder
iedereen met z'n koud!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!
dansen en neeem gewoon een vestje mee!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Niet echt mijn eerste keus. ben er vorig jaar geweest, lekker dichtbij. Dit jaar zal het me toch meer bevallen vanwege de aparte Hardstyle zaal.

Ff knallen dus :D

:bounce:
Waarschuw beheerder
Nou ik vind het helemaal nix bagger feest:kots:

het was koud brrr. geen goede muziek alles was gewoon kut.

en er zijn trouwens wel veel zalen jah.
Waarschuw beheerder
Nou zeg, da's nie errug possitief. Dat iedereen de hele tijd zegt dat ut zo koud was, lijkt me gek. Als je toch de hele tijd danst,dus actief ben, heb je daar toch geen last van. Ik heb het echt nog NOOIT koud gehad op een feest.
Ja, 's nachts aan het strand van Bloemendaal. Gek he, buitenfeest....:)
Waarschuw beheerder
Over buitenfeesten gesproken, daar heb ik weer zin in. Dance Valley was me eerste en ik vond het fantastich daar in die Vallei!
Waarschuw beheerder
ben alleen op de eerste impulz (indoor) geweest, dat was zo'n drama dat ik daarna nooit meer ben geweest!! outdoor vind ik altijd wel weer (Y)
Waarschuw beheerder
waar was dat Outdoor event? en is da volgend jaar weer?
Waarschuw beheerder
Hij bedoelt Lab 4, goede hardhouse producers uit de UK.
Ik ben paar keer geweest, 2x outdoor geloof ik en keertje indoor, dat hadden we op de dag zelf besloten. Alle keren was het wel te doen, maar niet echt een topfeest naar mijn mening. De outdoor was idd erg koud ik geloof in 2001 of 02. Verder wel goede sfeer en ook toffe mensen. Mijn vriendin is afgelopen outdoor geweest en ze vond het heel tof, maar dat kwam misschien ook omdat het haar eerste echt grote feest was.
En voor festivals moet je volgend jaar es in Duitsland kijken daar worden een paar vette festivals georganiseerd en het is ook redelijk dicht bij Hengeleuh in de buurt ;)
Waarschuw beheerder
Thanx voor de tip Tobi, ja da's mooi over de grens. En je vond de indoor koud neem ik aan, niet de outdoor?
Waarschuw beheerder
Toch geen Star Wars fan............ :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kga er ook heen. FF kijkuh of het echt zo leuk is als ze zeggen. Maar kheb er ook veel kutverhalen over gehoord. Eerst zien dan geloven
Waarschuw beheerder
Neej de outdoor natuurlijk, daz toch meest buiten als je naar andere tent moet haha, het was toen pas in september ofzo. En neej geen starwars fan maar een jedi ridder :P Neej iemand noemt me altijd zow dus vandaar haha..

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd wie die proteus is, als ik naar zijn fnas kijk (4 stuks) zijn het wel hardhouse liefhebbers, dus dat voorspelt wel wat goeds:yes:
Waarschuw beheerder
Btw de techno is altijd goed vertegenwoordigd daar dus als je daar van houdt en je gaat niet zovaak naar feesten raad ikk het je wel aan :D
Waarschuw beheerder
Proteus schijnt Bruut te zijn ...
Adam&Lez (lab4) zeggen dat teminste en als zij dat zeggen ....dan moet het wat wezen ....

hij ziet er nog vager uit dan yoji

word weer en BRUUT feestjuh
heb er weer zin in

en al die dj van vroegâh lekker hoor
Waarschuw beheerder
ik ben dit jaar ook voor het eerst naar DV geweest, Superfeest dit jaar :yes:

Volgend jaar ben ik zeker van de partij..

Evenals op Impulz outdoor en zo ook deze impulz in de Brabanthallen
Waarschuw beheerder
Impulz Outdoor!! Was SUPER!!

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/6846/main/54545.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Heeft iemand al wat gehoord over de draai tijden??
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in. Ben benieuwd wie Yoji gaat vervangen. In maart vorig jaar was het een aangenaam tempratuurtje binnen. Als het vorige jaar koud was, zullen ze er dit jaar echt wel rekening mee houden.
Waarschuw beheerder
HUH!!! Hoezo Yoji gaat vervangen, komt die niet dan?
Waarschuw beheerder
Kwinneke, nee nog niks over gehoord...ben zelf ook benieuwd
Waarschuw beheerder
Nicky ...Yoji komt niet ...z'n vrouwtjuh staat op springen en is rond die tijd uitgerekend .... helaas pindaboter voor de yoji fans

Waarschuw beheerder
UDC mag me gelukkig maken door Fausto in plaats van Yoji te laten draaien.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nu voor de 6e keer en ik heb me altijd uitstekend vermaakt. Indoor van maart vond ik een beetje tegenvallen omdat de hardhouse niet in de grootste zaal was. En idd, hoop dat fausto yoji gaat vervangen.

Waarschuw beheerder
Ik vermaak me er altijd prima! Wel een ander soort feest als andere in mijn beleving, maar dat trekt me juist wel.

En de Techno line-up voor dit jaar :kwijl:

Cristian Varela!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is een tijd geleden dat ik ben geweest...

Ben benieuwd:D
Waarschuw beheerder
Ja, laten we massaal voor Fausto stemmen. Goed keuze, lijkt mij..

Waarschuw beheerder
hoeveel lui kunnen er eigenlijk in de brabanthallen? Ik stem ook Fausto.
Waarschuw beheerder
Weet het ook nie precies, maar had iets van 45.000 gehoord?? Aardig wat in ieder geval.
Heb net kaarten besteld via Internet, kado'tje voor me vriend (en voor mezelf natuurlijk.:))
Hopelijk komen ze deze week met de post. Altijd beetje eng als het via de post gaat, maar we zullen zien...
Waarschuw beheerder
[u]Concept 4[/u]
Christian Smith
Cristian Varela
Jay Samuel
Cari Lekebusch
Misstress Barbara

kvind dit wel genoeg :yes:
Waarschuw beheerder
Michel de Hey hoort ook nog bij concept 4!
En dan Johan Gielen, ook goed en Don Diablo, niks mis mee...

Waarschuw beheerder
45.000? serieus?

Waarschuw beheerder
25.000 max dus.
Waarschuw beheerder
weet je dat zeker, ik had wat anders gehoord. Hoewel ik 25.000 toch ook wel zat vind....
Waarschuw beheerder
Wel gaaf dat Fausto draait. :)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
dit word mijn 6e x impulz.. ik heb nu 4 x indoor meegemaakt met aanstaande mee..;) en 2 x outdoor en ik moet zeggen t gaat me nog niet vervelen...alleen jammer dat dana in hardhouse draait en fausto in hardstyle....:s

Waarschuw beheerder
donateur
draait fausto of dana nou ipv yoji?%)
Waarschuw beheerder
donateur
als het goed is dana ipv yoji maar fausto draait ook alleen dan in de hardstyle zaal...:s (ik blijf t een rare gewaarwording vinden...)

Waarschuw beheerder
Miech:

Dana in HQ-zaal i.p.v. Yoji.
Fausto draait Hardstyle en Promo sluit daar af.

Tot zover deze mededeling. :D.

Waarschuw beheerder
donateur
dus fausto is in de plaats gekomen van 1 of andere hardstyledj?

nou ja, kan die jongen toch zn hardstyle draaien. voor het publiek hopend dat hij het met kwalitatief goede hardhouse saus serveert
Waarschuw beheerder
donateur
2 miech nee hij is er gewoon bij gekomen in de line-up van de hardstyle stage.. hij is niet in plaats van iemand gekomen...;)
Waarschuw beheerder
Nicky 24 november 2003 10:17
Michel de Hey hoort ook nog bij concept 4!
En dan Johan Gielen, ook goed en Don Diablo, niks mis mee...

das niet mij ding ;)

Waarschuw beheerder
idd niks voor ons ook
Waarschuw beheerder
'smaar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, anders wordt het zo vol he in 1 zaal!! :)
Waarschuw beheerder
daarom :)
Waarschuw beheerder
maar even goede vrienden. Ha ha.
'K heb d'r wel zin in. Leuk wel, die verschillende stylen.

Waarschuw beheerder
Is dat wat trouwns de brabanthallen? ben er namelijk nog nooit geweest. Waar kun je het een beetje mee vergelijken.
ik zie trouwns dat er 25000 man in kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen idee, voor mij ook 1e keer. Hoor d'r wel goeie verhalen over, dus zal wel dan...
http://www.brabanthallen.nl/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook erg zin in, promo zal wel erg druk worden...

Impulz outdoor was in iedergeval wel goed...
Waarschuw beheerder
Ik lees op die site dat er maar 4000 parkeerplekken zijn???

Gelegen nabij de A2, met parkeerfaciliteiten voor 4.000 personenauto's.

Is dit niet een beetje weinig, ik bedoel als er 25.000 man in kan....
Waarschuw beheerder
Kwestie van carpoolen :)
Waarschuw beheerder
donateur
word 1ste keer en zal ook ff zoeken geblazen worden waar de partyfflockers meeting iszzz :P, can somebody tell me where to find :D

Waarschuw beheerder
Heb er zin in :bounce:

lekker in mijn eigen stadje :D kan nie beter!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah, ben er zelf al vakker geweest!! Komt misschien omdat het om de hoek is...:D

En heb het altijd naar me zin gehad!! :bounce:

En 6 dec, komt ook helemaal goed!!

Waarschuw beheerder
ik was ook vorig jaar bij de indoor editie geweest , maar ik hoop dat ze deze keer de binnekomst wat beter geregeld hebben .

dus dat houdt in dat je niet hoeft te wachten om je jas op te hangen en dat je niet uren hoeft te wachten om je ja weer te pakken te krijgen , en oja als je daar dus zo lang staat te wachten is het ook wel fijn als het een beetje verwarmt is:x

maar moet wel zeggen de sfeer bij de impulzz feesten is altijd zeer relaxx

dus ondanks alles ben ik dit jaar ook wel weer van de party !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij gaan met een hele bus vol mensen naar Impulz, en we zullen er waarschijnlijk al wel vroeg zijn...!!
Ooh ik heb er echt zin in... enneuh als het koud is moet je gewoon meer dansen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ben 3 x op indoor geweest,

en drie x o[p uotdoor....

gewoon heengaan!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
ik was feb. '02 op de indoor-editie en juni '03 bij impulz outdoor, en volgende week zaterdag zal ik er ook weer bij zijn (dit keer in m'n eentje).

ik ben overigens nog nooit bij meetings geweest maar wil eigenlijk wel naar één van de meetings komen. maar er komt geen enkel vriendje dus ik twijfel nog een beetje... ook omdat ik waarschijnlijk te verlegen/nuchter ben om allemaal mensen aan te spreken "of ze misschien van partyflock zijn"... wat raden jullie mij aan? welke meeting (of allebei)? enzo? (nuchter omdat ik dus alleen ga en bovendien de auto pak om er te komen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heej nicky hier een paar foto`s van vorige editie (29-03-2003)

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/4989/main/44930.jpg[/img]

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/4989/main/44942.jpg[/img]

[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/4989/main/45022.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Liefkleinmeisjuh 26 november 2003 17:17
Ik lees op die site dat er maar 4000 parkeerplekken zijn?!
Is dit niet een beetje weinig, ik bedoel als er 25.000 man in kan....

4.000 parkeerplekken is meer dan genoeg :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt Isiah, gave foto's. We zullen het zien, kheb er veel zin in.

Waarschuw beheerder
Word wel weer kickrn heb er zin in...Makkelijk ik woon er naast ...de brabanthallen whouaaaaa
Waarschuw beheerder
het is wel gezellie altijd, kwa muziek ja ik hoop altijd maar weer dat het goed is maar dat maakt mij verder niet echt uit...
Waarschuw beheerder
ernaast, mwoh, da's beter, kun je kruipen naar huis. Ha ha. ;) Kmoet nog terug rijden, anderhalf uur, maar ach, die feesten zijn voor ons toch vaak verder weg, maar dan nog meestal de moeite waard om dat eind in de auto te zitten!
Waarschuw beheerder
Zin in een leuke afterparty na Impulz op nog geen 15 minuten ervandaan!!!!!
In de opnieuw geopende rockefeller in schaijk kun je terecht in "The After".
Kijk op onze internetsite www.rockefeller.nl!!­!
Waarschuw beheerder
ben je gek ofzo, vraag me af of ik 8 's morgens al uberhaupt haal!! :)

Waarschuw beheerder
Zijn er nog veel kaarten?
Waarschuw beheerder
kdenk 't niet, ze verwachten volle zaal(en), maar ja, valt meestal wel mee. Gewoon ff informeren.

Waarschuw beheerder
hebben we er al zin in??

nog 1 dagje en dan :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het een volle bak word gezien de line up whouaaa en ik woon er langs nog beter hahahaha 1 sec lopen en ben binnen dus ja zit eerst te genieten thuis en dan rollen we naar binnen relaxxxxxx
Waarschuw beheerder
gezocht 2 kaartjes voor een leuke prijs
Waarschuw beheerder
hoezo, kan je ze niet meer krijgen dan? gewoon betaluuuuhhhh, moest ik ook. :)

zeker hebben we d'r zin in. Can't hardly wait!
Waarschuw beheerder
Kan het niet vaak genoeg zeggen....

PROTEUS!!!

En de hele concept line up is gewoon smullen!
Waarschuw beheerder
2 Pattje; moet je ff op www.marktplaats.nl kijken, daar zijn nog wel aardig wat kaarten te koopt, prijzen varierend van 25 tot 45 euro.
Good luck!
:)
See ya at IMPULZ
Waarschuw beheerder
Veel plezier voor de mensen die gaan..

Cari gaat de show stelen,zoals altijd :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank kje nicky heb er net twee gekocht via marktplaats voor 25 pst maar zoek er nog twee dus als je iemand weet

mij zie je zeker op impulz

Waarschuw beheerder
en datzelfde (pattje) geld ook voor mij...

PB maar als je wat weet..

Laters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 28 uur(y)

Chris

Waarschuw beheerder
heb net besloten dat ik ga. ik hoop dat het allemaal een beetje goed geregeld is daar, aan de line-up zal het niet liggen tenminste, alleen jammer van yoji :(
Waarschuw beheerder
Eerst morgen nog werken om 7 uur, daarna meteen door naar PSV - Volendam, en dan trein in
Waarschuw beheerder
k heb ook mn kaartje maar heb nog helemaal geen zin! %) Erg hoor, heb de eerste 2x Impulz betaald en die vielen me gewoon zwaar tegen. De andere Impulzen waren gewoon leuk, niet meer dan dat, maar dat zal wel mede geweest zijn omdat t gratis was. Klinkt erg, I know, maar ik vind het gewoon niet echt een superfeeste n ben gewon bang dat t morgen OF veeeeel te druk en warm wordt, of ze lullen maar wat en t is niet zo druk en stervenskoud binnen (ben verdomme vorig jaar onderkoeld geraakt, is dat niet erg op een INDOORparty! %) )

Maar goed, ik zie t morgen wel, als ik dan nog niet echt zin heb dan zet ik mn kaartje wel te koop voor een euro of 30, draai ik wel verlies maar ja. Feesten moet je alleen doen als je zin hebt en ik heb er gewoon niet echt een tof gevoel bij dit keer! :)

Waarschuw beheerder
2 WJ...
Meestal als je geen zin hebt, komt het allemaal goed...Ben ook alleen naar de eerste 3 edities geweest en vond het ook niet echt veel, locatie, publiek etc..Maar de vorige editie moet wel goed geweest zijn en met deze line up verwacht ik er ook meer van, ik kies morgen gewoon alleen voor club, techno en progressive omdat daar meestal toch wel het beste publiek op af komt en de rest wil ik niet eens zien, ik heb gelukkig vrijkaartje dus dat scheelt ook weer...

Waarschuw beheerder
donateur
nog een dikke 8 uur en deze jongen staat te springen!! :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
ik begin over 5 minuten met mijn reis erheen

Waarschuw beheerder
donateur
nog op de costa brava???
Waarschuw beheerder
En heeft iedereen zich vermaakt? Vond 't wel leuk, maar niet echt te gek of zo..

Waarschuw beheerder
heb me ook wel weer prima vermaakt de muziek was weer (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn pics van Kremlin @ Impulz

http://www.ernestovsbastian.nl/Kremlin%20@%20Impulz/Kremlin.htm

:D
Waarschuw beheerder
hey, die link werkt nie, kom dr niet op...
Waarschuw beheerder
donateur
klopt die link is veranderd, heb naast mijn eigen foto`s nog wat foto`s van internet bij gezet....

www.ernestovsbastian.nl/Kremlin/Kremlin-at-Impulz

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kvond impulz egt vet :)
Waarschuw beheerder
Leuke site, gave foto's. Die van Gielen zijn gaaf!!
Waarschuw beheerder
Is dat zo? Wanneer en waar dan?
Waarschuw beheerder
donateur
thnx Nicky :D
Waarschuw beheerder
Hmm, wij gaan niet denk ik, hebben we groot feest, vier dgen lang dat weekend in onze woonplaats. Ach.