Partyflock

Forumonderwerp · 639879
Waarschuw beheerder
er komt er weer 1 aan

** EDIT: Deze info was ook te vinden in het agenda item.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nou zal ik dan maar het 200 ste berigtje er neer pleuren is mooi rond getalletje
Waarschuw beheerder
heb in bussum echt superavonden gehad...

(heel wat mannen verslonden :$ maar dat maakte t ook wel were leuk ;) )

zou graag gaan maar sinterklaasavond is kado's uitpakken met de familie :)
Waarschuw beheerder
donateur
Terror uber alles :jaja:
Waarschuw beheerder
jah he marloes moeten gewoon een keertje terror doen daar :d:d hoor je het vissie wij willen terreur :p
Waarschuw beheerder
terrrrrrrrorrrrrrrrr­rrrr
Waarschuw beheerder
donateur
Ja sinterFizz

WIJ WILLEN TERROR

:jaja:
Waarschuw beheerder
ja fizzzzzzzzzzzz geefs eens antwoord!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
visje heeft geen zin om te intersletten ;):P
Waarschuw beheerder
of gewoon een keer

IMPERIUM TERROR EDITION

lijkt me helemaal vet :D:D:D
Waarschuw beheerder
ja dat vind ik nou een prettige gedachte moehahahaha lekker terrrrrrrrrrrrrrrorr­rrrrrrrrren in cameel
Waarschuw beheerder
hallooooooooooo mensen kan je nu vast verzekeren dat een terror avond er echt niet in zit hoor ben wel gek maar zo gek echt nieee
pressy is weg ajjuss
Waarschuw beheerder
donateur
GVD

Nou dan kom ik ook niet meer..
ik ga jullie boycotten :[

Want ik wil TERROR :jaja:
Waarschuw beheerder
je bent gewoon een mietje mike :P:P

je gaat maar leren hardcore en terror te draaien hardstyle is toch niets man :bah:
Waarschuw beheerder
muhahahahhaahhaahaha­h denk je dat ik gene hardcore ken draaien emiel ?
vorig feestje heb ik anders aandig staan te pompen geloof ik of niet dan maar die terror komt er echt mischien als lunatic en miss hysteria gaan draaien dan wel maar uit ijn platen bak hoor je het echt nie en ook nie uit die van fiz
Waarschuw beheerder
mmmmm oke jammer dan gaan we het wel ff aan patrick en malin vragen :D:D hehe jah je had vorige keerz zeker wel een lekkere set :respect:
Waarschuw beheerder
hahah gelukkig emiel schrok al een beetje hahahaha
Waarschuw beheerder
nee hoor :D maar ken wel een keer afsluiten met terreur :D
Waarschuw beheerder
hey stoeipoesje lekker ben jij jou hoef ik ook nie meer op de gasten lijst te zetten muhahahahahaha
Waarschuw beheerder
zet je mij maar op die lijst :D
Waarschuw beheerder
of jij komt serge je vind het toch k*t muziek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hhahahaha :X

Pressie (L) ;) hahahah
Waarschuw beheerder
anders zet je mij maar op de gastelijst ;):P
Waarschuw beheerder
vet goed man rang bang bang
Waarschuw beheerder
muhahahaha wet een ellende allemaal is f kijken of poezie nog wel lief genoeg is voor die gasten lijst enne emiel wat mekker je nou jij staat er altijd op toch ? muhahahaha

tot vrijdag allemaal word lekker drukkies
Waarschuw beheerder
ja emiel, ´neger` jij mag altijd gratis naar binnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verschil moet er wezen voor wat hoort wat ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou over dat verschil weet k t nog nie cker. maar wat k wel cker weet s dat k ook van de partij ben vrijdag
Waarschuw beheerder
hahaha kevin met zuhn 3e pf pro ;) toch nog gelukt :P

jah emiel JE HEB ER ECHT ZIN IN HE ! je blijft het mah zeggen :jaja: ;)
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal! Ik zal me ff voorstellen... hehehe. Ik had het de laatste tijd erg druk, vandaar dat ik er niet was. Dus...

Ff over het Terror gebeuren, een avond ALLEEN maar Terro zit er niet in. Wel kunnen we kijk om het laatste uurtje een beetje op te leuken met wat tereur. Ik zelf heb weinig terror platen, en de gene die ik heb zijn oooouuuud!!!! Heb eerlijk gezegd ook weinig zin om nieuwe shit te halen, wat terror betreft. Ik draai het gewoon te weinig.

Misschien dat we dus wat kunnen regelen. Toch een beetje Terror vrijdag.....

Reeds! Juist, dus. Maar goed, Presscore gaat als zwarte Piet, en gaat strooigoed uit delen. En er komt een MC bij. MC O.S.A. Hij staat ook op partyflock. Hij heeft vorige week in Baarn ff voor me ge-MC'ed en klonk erg gaaf. Hij gaat een beetje de boel bij elkaar lullen (met al die DJ's raken we nogal de tel EN de tijd kwijt!)
By the way, Wicked wil niet dat we gaan zingen voor hem. Dat doen we dus lekker wel!!! Wuhuhahauahauaha!!!!­!

Laters, Fizz out!
Waarschuw beheerder
oh, Marloes, lieve schat; Ik ga NIET -ik herhaal: NIET!!!- als Sinterklaas. Sowiezo al te laat met het huren van een pak, en als er wat kapot gaat kost dat een boel Euro's! en dat gaat natuurlijk geheid gebeuren, een snor die in de fik vliegt, tabbert met legerkist afdrukken op de rug, een smeulende joint in de meiter, een verbogen staf... Ik kan er op wachten dat dat gebeurd. Helaas, geen Sint!
Misschien dat we iemand gek kunnen krijgen die toevallig langs wandeld?!
Waarschuw beheerder
hey fizzie waarom een mc?? :S als ie maar niet de hele tijd blijft ouwehoeren enne doe maar laatste uur terreur lijkt me zekers wel wat :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
:'(

Dat vind ik NIET en ik herhaal NIET lief van je :[ :'( :@