Partyflock

Forumonderwerp · 639879
Waarschuw beheerder
er komt er weer 1 aan

** EDIT: Deze info was ook te vinden in het agenda item.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
haha
Waarschuw beheerder
2---> danielle

heb me ook zeker vermaakt weet niet hoe ik thuis gekomen ben :D
Waarschuw beheerder
ik heb je erna nog wel gezien hoor!
toen wij vet lang moesten wachten op het station zat jij tegen over ons met nog een jonguh en 2 meisies .. maar volgens mij sliep je

en je ging ook vet eng met je fiets op het randje van het spoor rijden :S
Waarschuw beheerder
haha jah kan wel kloppen hadden die 2 meiden ff naar het station gebracht maar verder :S:S dat ik heb lopen stunten geen idee :D:D was goed de kwijt weg dat bleek wel weer :D:D
Waarschuw beheerder
gehehe waus!

maar goed dat er nog geen treintjes reden ... :S

maar als je ze naar het station brengt ga je toch niet slapen!!!!! dat moet je natuurlijk goed aanpakken ... en slapen is dan niet de goede manier ;)
Waarschuw beheerder
nee opzich niet nee maar had er zo me redenen voor ;)
Waarschuw beheerder
oooooooo ok dan is het goed :P

mwhuahahahaha ... trouwens vind het nog aardig knap van mezeluf dat ik met mijn :vaag: koppie nog naar het station heb kunnen lopen terwijl ik nog nooit in muh leven in baarn ben geweest
Waarschuw beheerder
waren er toch meerdere die met de trein moesten ach boeie je bent thuis gekomen :D:D

heb nu weer zin in 5 dec eindelijk weer imperium :D:D
Waarschuw beheerder
:jaja:

dat wordt ook weer helemaal wappiej :P

kmoet alleen om 1.00 thuis zijn .. van muh ouwe ... omdat ik anders de volgende dag chagerijnig ben :( IK BEN NOOIT CHAGERIJNIG :@
Waarschuw beheerder
ik moet ook gewoon weer om 7 uur werken hoor lekker belangerijk met een kater kan je ook werken en wil dit feest nooit meer missen :D:D
Waarschuw beheerder
ja .. maar vaders wil is wet ;)

ik ben nog onderdanig meisje (ofzo)

en tja .. eerder weg is beter dan helemaal niet kunnen :jaja:

Waarschuw beheerder
noem je dat echt een feest in de cameleon tot 2 uur!
Waarschuw beheerder
feestJE dan :D

de tijd is klote jah maar wel altijd super gezellig!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
2 isiah major -->

Nou voor een vrijdaggie is het anders dik chill .. en het is in de buurt .. en trouwens thuis op de bank kan je er zelufs een feest van maken .. dus daar helemaal .. je maakt het feest zeluff
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook altijd heel gezellig in Bussum. Ik ben er altijd! Hahaha, Trouwens, ik heb me ook goed vermaakt in Baarn! Maar 5 december -hoord wie klopt daar kinderen- Bueken in het buurthuis van Bussum! He, lekker. Ben er klaar voor!

Wie weet, Stoeipoes, komt Sint wel ff langs!
Waarschuw beheerder
emiel --> :jaja:

bussum is het gezelligste plaatsje in nederland ...... :S mwhuahahhaha zo op zuhn tijd dan .. maar 5 dec cker :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
euh nou nee dat niet maar de imperium feesten :respect: voor vissie en pressy ze zijn altijd heeeeeeeeeeel erg geslaagt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
SinterFizz :jaja:
Waarschuw beheerder
jah moet ie eigenlijk gewoon doe paar verleng stukken onder ze voeten en het ken wel :D:D

Waarschuw beheerder
SinterPress en ZwartePoes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha :D
Waarschuw beheerder
muhahahahah roelof heb je weer zitten zuipen hahahah blijf toch is van de drank af als je achter die pc zit man hahahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een qoute: spakenburg komen zeker paling gabbers

nee nie allemaal... :D

whaha..

maar goed. moet ff zien of r wt vrienden meegaan dan benk r wel
Waarschuw beheerder
Mwaaaah! Ja! Daar ben ik weer! DJ Goedheilig Fizz??? Jesuz! DJ Da Sint? Nou nee. Ach, alle Sinterklaas pakken zijn toch al verhuurd! Hehehe. En trouwens, Da Sint is niks zonder zijn Gabber Pieten, wie wil er als Piet?

Hey pressy, heb ik je al een sverteld dat zwart je heel goed kleurd...
Waarschuw beheerder
wil wel piet worden maar niet zwart :D tis alweer bijna zover he nog 1,5 week :D:D
Waarschuw beheerder
Oooh ik heb er zin an! PS, Sica en the Boedist zijn er niet. Die zijn op vacantie. Jammer maar helaas.
Waarschuw beheerder
o minders ach jah toch genoeg dj's je moet ook een keertje een terreur dj nemen aan het eind noizefucker ofzo lijkt me ook wel een keer wat laatste uurtje :D:D
Waarschuw beheerder
oja hahaha hihihihi leuk he zo vroeg thuis moeten zijn :D:P
Waarschuw beheerder
nou :'( niet leuk :( ...

maja na maart kan ik mooi ook op vrijdag naar feesies want dan werk ik niet meer op zaterdag :P
ghehehe