Partyflock

Forumonderwerp · 639739

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Bond wil Turkse letters in Nederlands alfabet

Nederland moet volgens de Nederlandse Bond voor Oudere Migranten (Nisbo) een aantal Turkse letters in zijn alfabet opnemen. Het gaat onder meer om de letters g met een omgekeerd dakje en de s met een cedille. Op die manier kan worden voorkomen dat namen van Turkse Nederlanders foutief worden gespeld in officiële documenten als paspoorten en diploma's.
De Nisbo heeft het voorstel vandaag gedaan in een brief aan de regering. Volgens de bond ondervinden veel Turken problemen bij de douane als ze op vakantie gaan naar hun vaderland, omdat hun namen niet volgens de Turkse spelling in de paspoorten staan. Dat komt omdat bepaalde letters niet op Nederlandse toestenborden voorkomen. Als volwaardige Nederlandse burgers willen ze graag dat hun namen op een correcte manier in hun bescheiden worden geschreven.
Als het voorstel van de bond van de hand wordt gewezen, wil de Nisbo dat er andere oplossingen voor het probleem worden onderzocht.

Waarschuw beheerder
Ze kunnen toch ook een type machine/toetsenbord uit Turkey laten komen???? hoeven ze alleen taalherkening maar te install. op hun comp. :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bron ???

Waarschuw beheerder
donateur
Bron?

Waarschuw beheerder
vaag Jetje vaag heel vaag :-) Hoorde het op sbs6..alhoewel het niet aan mij legt om de bron vrij te geven :vaag: (K)

Waarschuw beheerder
Lezen Kreng :-) (L)

Waarschuw beheerder
FOK!

En hoorde het ook op een of andere radiozender....

Waarschuw beheerder
ja net zo iets als ik in de spits lees dat er in japan een mobieltje iets is uitgevonden dat je kan bellen met een vinger in je oor ... omdat je vinger de antenne is ...

dan zou ook iedereen zeggen BRONNN !!!!!

Waarschuw beheerder
Barixsever=vredeliev­end
Xíkayet etmek= zijn beklag doen

Zo de eerste Turkse les hebben we gehad...waarom doen ze dan zo moeilijk bij het paspoort?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
äåéúóößáæ©ñµäåé®þüþü­óá

krijg toch heel wat andere letters uit mijn toetsenbord :-)
Waarschuw beheerder
dit gaat te ver.

ik stel voor om de rest van t ijselmeer te gaan dempen.
weet toevallig nog wat overbodige ballast;D
Waarschuw beheerder
Als je Francois heet heb je geen probleem, als je François heet staat je naam fout in meer dan de helft van de registratiesystemen.

Dat komt omdat veel (vooral oudere) computersystemen zich gewoon niet aan de ASCII standaard houden. Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd gesteld, het gaat er gewoon om dat alle systemen ook alle speciale letters aan kunnen die binnen ik geloof dat het de "Western-European" (kun je nagaan!) karakterset voorkomen.

Als je Jantje de Boer heet en in je paspoort staat Gantje de Hoer slaat dat ook nergens op. Zelfde verhaal gaat hier op.

Waarschuw beheerder
Dat komt omdat veel (vooral oudere) computersystemen zich gewoon niet aan de ASCII standaard houden. Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd gesteld, het gaat er gewoon om dat alle systemen ook alle speciale letters aan kunnen die binnen ik geloof dat het de "Western-European" (kun je nagaan!) karakterset voorkomen

Dat is wat ik bedoelde Bla, tegenwoordig moet het geen enkel probleem zijn, het is alleen dat ze er voor moeten zorgen dat ze qua spullen up to date zijn............en ze kunnen het niet op bezuinigen gooien want het is al jaren zo

Waarschuw beheerder
donateur
Doen we er gelijk wat Tsjechische letters bij, een beetje grieks, asboek en hebreews, hebben we toch lekker een 128 letterig alphabet of zo. Komt scrabble in een doos van een kubike meter en kost pakweg 500 euro. Idee 10 prakisch dikke vette nul

Waarschuw beheerder
Doen we er gelijk wat Tsjechische letters bij, een beetje grieks, asboek en hebreews, hebben we toch lekker een 128 letterig alphabet of zo. Komt scrabble in een doos van een kubike meter en kost pakweg 500 euro. Idee 10 prakisch dikke vette nul

kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een update zoveel ruimte in beslag zou kunnen nemen...128 letterig alphabet...nergens voor nodig als je de mogelijkheden van je computer uitbrijdt, standaard blijft alles hetzelfde het is alleen een toevoeging per gelegenheid en geen vaststaand iets

Waarschuw beheerder
Meteen datr gelul van BRON BRON , luister dan zelf eens naar het nieuws ofzo, dan weet je dat het klopt ;)
En om maar even een reactie te geven : ik vind het weer een BELACHELIJKE regel

Waarschuw beheerder
donateur
nou toevallig heet ik Sahin met een cedille op de s idd ...en idd de S met cedille kan niet uitgeprint worden, omdat je anders gewoon een vierkant blokje krijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Cedille
S ahin, en het lukt ook niet als je de rest van de west europeese lettertype's installeert??..nee want dat staat los van je printer....en de printer opties????
Waarschuw beheerder
charmap.exe heeft hem wel hier, maar onder bepaalde lettertypes inderdaad weer niet, maar dat zijn niet de standaard lettertypes.

ASCII Western-European werkt onder alle actuele besturingssystemen, Unix, Apple, Windows en alles wat daar van afgeleid is.

De Turken zijn vroeger overgestapt van Arabische naar Westerse schrifttekens. In veel andere Europese landen worden zulke tekens ook gebruikt.

Dit wordt wel erg krom gebracht of die Turken zijn gewoon echt zo stom. Een komma, streep (Jan-Jaap ofzo) of umlaut zit ook niet in het alfabet en toch verwacht je dat die tekens weergegeven kunnen worden door een printer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou toevallig heel is Sahin met een cedille op de s idd ...en idd de S met cedille kan niet uitgeprint worden, omdat je anders gewoon een vierkant blokje krijgt.

Dan veranderen ze die cedille-dinges maar in een vierkantje in het Turkse alfabet...

Waarschuw beheerder
Dat mag gewoon niet gebeuren, stel je voor zon klank uit je mond, ik heb vroeger het alfabet geleerd en ik leer daar niks meer bij, zeker geen turkse letters!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej verplicht turkse les op een school in utrecht :vaag:

WAAR.... gaan we heen in dit kutland?:S
Waarschuw beheerder
donateur
pfff denk maar nie dat mijn kinderen later ut alfabeth gaan leren waar dat in zit...:s En ik ook nie. het moet nie gekker worden zeg!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jooçt

Nee dank je :)
Kan me het probleem wel voorstellen, maar om nou óns alfabet aan te passen ? Ik zou eerder een software update doen bij de overheidsinstanties die de officiële documenten en reisbescheiden uitprinten !

Waarschuw beheerder
heb het op de radio gehoord ...

echt :@ ... wat een ONZIN
Waarschuw beheerder
jezus, ze gaan echt te ver nou...hoorde ook al vaag iets dat turks hier in utrecht op een bepaalde school een verplicht vak wordt (weet ik niet 100%zeker, alleen maar gehoord) maar goed, wat mij betreft mogen ze dat allemaal afschaffen, alleem moskee's enzo platbranden, is nergens goed voor ze passen zich maar aan!
Waarschuw beheerder
omg .. de meeste reacties over scholen komen van mensen die niet eens meer op school zitten .. get a life :bah: Ga anders ook zeiken op duits, frans, spaans, latijns, russisch en chinees... Ja deze talen zijn op verschillende scholen ook verplicht maar daar hoor je niemand over..

En dit is een voorstel van een BOND... een bond mensen !! jezus zeg .. dan moet dit eerst door de politieke rompeslomp ..(niet over politiek zeuren .. hebben jullie toch geen verstand van als ik dit zo lees) en dat komt er dus echt niet door ..

Al jullie "nationalisten" <== daar wilde ik wat anders neerzetten ..ga je eens ergens in verdiepen voordat het meteen een kippenhok word ..

Waarschuw beheerder
omg .. de meeste reacties over scholen komen van mensen die niet eens meer op school zitten .. get a life Ga anders ook zeiken op duits, frans, spaans, latijns, russisch en chinees... Ja deze talen zijn op verschillende scholen ook verplicht maar daar hoor je niemand over..

Duits, Frans en Engels (talen worden met een hoofdletter geschreven) zijn in dit land verplicht ja, maar dat komt doordat in onze buurlanden deze talen worden gesproken. Latijn (zonder -s, jij zit zeker ook niet meer op school?) is alleen verplicht op het VWO (een klein deel) en Gymnasium. En Russisch en Chinees is op geen enkele middelbare school verplicht, hoe je aan deze informatie komt vraag ik mij dan ook af.
Waarschuw beheerder
Ok ik zit met een paar vrienden wat in te drinken dus vergeef me de spelfouten. En latijn met een s er achter in dit zinsverband is wel mogelijk. (Zit op het HBO in groningen btw;) ). Ik heb op school als keuzevak Russisch gehad. Verder ook Latijn.

Verder is dit slechts een inleiding van de kern van het verhaal. Maar daar word weer lekker omheen geluld.
Waarschuw beheerder
donateur
Meteen ook wat chinese tekens erbij... als we toch bezig zijn.....
Waarschuw beheerder
pffff....als we ook nog ons nederlands alfabet gaan aanpassen, dan gaat t pas echt loos!!!
Waarschuw beheerder
Dit is echt zo slecht :S

Waarschuw beheerder
donateur
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z het NEDERLANDSE alfabet! opbokke met die turken waanzin!
Waarschuw beheerder
nederlands-turkije
Waarschuw beheerder
nou wordt ie lekker ik dacht dat hun zich aan ons moesten aanpassen, maar het begint er steeds meer op te lijken dat wij ons aan hun moeten aanpassen

IK DACHT HET DUS FF NIET!!!!
Waarschuw beheerder
de tering zeg...

zitten jullie soms al het nieuws wat met marokanen en/of turken op te zoeken ofzo,zodat er dan met zn allen op hun gekankerd kan worden hier.

:bah:

Mij benieuwen hoeveel topics er deze week weer geopend gaan worden.

Waarschuw beheerder
donateur
stel eikels hier...k hebber niet meer woorde voor sorry...

kortzichtige kansloze..nationalis­tische wankukels....

nee maar ohhhhhhhh oohhhhhh stel je zou een naam krijgen vanaf je geboorde met een letter die er niet in voorkomt...en je hebt nog eens een mannetje of 30.000 die hetzelfde probleem hebben en gewoon nederlands zijn...oeh oeh...dan mag het wel..

kortzichtige kneusjes.
Waarschuw beheerder
Zijn ook alleen maar de hardcoreliefhebbers die hier weer zo achterlijk reageren..

Trek je conclusies zelf maar :Bah: :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
idd bellemans...

dit soort mensen he......
bah k ga er geen woorden aan vuil maken.

Ik wil een etnische zuivering hier op pf...

al dit soort gasten bannen 4 life.

Waarschuw beheerder
donateur
nee omdat jullie een stel klootjesvolk zijn wat elkaar nablaat....

verder zijn jullie kortzichtig...en gewoom sompelweg dom..

maar je hebt idd gelijk...mensen zoals jij....idd heel triest :)

p.s. en alsjeblieft leer met leestekens werken, want jou zin kan ik echt geen touw aan vastknopen.

Vind je jezelf nou triest omdat WIJ (wat impliceert dat jezelf niet na kan denken btw) een eigen mening hebben?

Vind je jezelf triest omdat je eeen eigen mening hebt...

wtf bedoel je nou...20 jaar en niet eens normaal een zin kunnen formuleren...

erg jammer weer

p.p.s.
Trouwens wel erg koel...beetje commentaar hebben op allochtonen, terwijl de naam er een is die gebruikt wordt door een negerin...Miss Dy-na-mi-te :)
kortzichtig...bla bla bla
:z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deze mensen moeten hun energie eens in iets anders steken. Wat een verspilling om je die hele tijd druk te maken om die vervelende buitenlandertjes.

GA EENS NEUKEN OFZO, DOET JE GOED!!!

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Inge&Chris 9 november 2003 18:48
Deze mensen moeten hun energie eens in iets anders steken. Wat een verspilling om je die hele tijd druk te maken om die vervelende buitenlandertjes.

GA EENS NEUKEN OFZO, DOET JE GOED!!!

Inge
-------------
mag ik chris dan ff van je lenen inge ;)

Waarschuw beheerder
Nee, ik denk dat ik hem zo eerst nog eens nodig heb. Daarna mag jij wel, goed? ;)

Ineg
Waarschuw beheerder
Miss Dynamite 9 november 2003 18:43
omdat wij onze eigen mening hebben beetje triest!!!!!!!

Miss Dynamite 9 november 2003 17:53
nou wordt ie lekker ik dacht dat hun zich aan ons moesten aanpassen, maar het begint er steeds meer op te lijken dat wij ons aan hun moeten aanpassen

IK DACHT HET DUS FF NIET!!!!

Noem je dit een mening??
Je zit gewoon te kankeren op de turken. Net alsof hun dat voorstel hebben gedaan bij het NISBO?

Of wil je zeggen van wel??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bel hou je kalm...deze meid is zo dom als t achterend van een varken...verpilde moeite dus :D

en inge...dus ik krijg een afgelikte boterham van je?

naja zeg...valt me tegen...maar ok ik zal t onthouden :'(
Waarschuw beheerder
hehe ja idd verspilde moeite. Ik ga tv kijken :)

Waarschuw beheerder
donateur
nee je moet een nieuwe set maken :D
Waarschuw beheerder
Zijn ook alleen maar de hardcoreliefhebbers die hier weer zo achterlijk reageren..

Trek je conclusies zelf maar

wie is hier nou aan het discrimineren.
denk eerst na voor je wat zegt!!!

Waarschuw beheerder
donateur
haha ga lekker de onschuldige uithangen...

schijnheilig volk :kots:
Waarschuw beheerder
ik ben zeker niet onschuldig nee.

maar jullie zijn precies hetzelfde als jullie zeggen dat alle hardcore-liefhebbers racisten zijn!!!
Waarschuw beheerder
Nee hardcore wannabe liefhebbers .. dit soort volk wordt uitgekotst door de echte gabbers ... stelletje wannabe gabbers bij elkaar :bah:
Waarschuw beheerder
hmm leuke cu2 soezie .. favo film american history X .. origineel .. leuke dingen staan er op .. eens kijken wat we ermee gaan doen,

Waarschuw beheerder
donateur
naja t blijkt maar weer uit de 2 zinnen die je zegt:

ik ben zeker niet onschuldig nee.

maar jullie zijn precies hetzelfde als jullie zeggen dat alle hardcore-liefhebbers racisten zijn!!!

nee dan heet het gewoon realiteit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
maar das toch altijd zo....actie is reactie?

beetje zelf bepaalde mensen het leven zuur proberen te maken....en als ze je terug naaien...ja dan gelijk met vingertjes wijzen....

ja jullie zijn psies t zelfde hoor..jank jank....
Waarschuw beheerder
Btw bolle soezie .. Hardcore liefhebbers zijn geen RAS... racisme is een hekel hebben aan een ras. PLZ... ga naar school !
Waarschuw beheerder
blablabla...niet zeuren als ik mijn mening geef!!! daar is dit forum toch voor! (zo beter dan)?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HET forum ... jezus .. en maar zeiken op turkse letters terwijl je zelf niet weet waar je je eigen moet plaatsen ..

Waarschuw beheerder
donateur
op een forum wordt verwacht dat je op hoogwaardig niveau kan meediscussieren over het desbetreffende onderwerp snolle soezie....

dat kan jij niet...je blaat en poept maar een stel loshangende woorden uit..

er is slechts 1 oplossing....

-------------> daar is het gat van de deur....

tot ziens je bent de zwakste schakel :)
Waarschuw beheerder
simpele ziel... ga iemand anders afzeiken.
jij moet eerst maar eens leren hoogwaardig te praten!!! jij begint meteen met schelden als je iets niet bevalt!!!
Waarschuw beheerder
Bolle soezie begin jij niet met hoogwaardig praten terwijl je niet eens normaal een zin kan construeren ..

Waarschuw beheerder
donateur
schelden?

ja ik ben die overlast van jouw soort op pf nu zo zat dat ik zelf op bepaalde momenten besloten heb om in te grijpen.

En schelden doe ik niet gelijk...aangezien vanaf het begin van het topic weer gesproken wordt over kut allochtonen kanker marokkanen enz enz enz....vind je het vreemd?

zoals ik zeg ga nou gewoon niet de onschuld uithangen...want dat is nou het probleem met het soort zwakbegaafde mensen wat jij o.a. representeert.

om misselijk van te worden gewoon...ga maar eerst eens het probleem bij jezelf zoeken voordat je andere mensen hier gaat afkatten..

nogmaals actie is reactie...jullie willen haten....jullie zullen gehaat worden :D

snappie?
Waarschuw beheerder
Van die types die niet het hele topic willen of kunnen doorlezen en meteen hun ongenuanceerde kutmening menen te moeten plaatsen.

Veel uitroeptekens weinig onderbouwing.
Waarschuw beheerder
ik heb nog geen enkele racistische opmerking gemaakt!
niet alles wat hier geconstateerd wordt, komt van mij af, dus moet je niet alles op mij afschuiven over wat er hier allemaal gezegd wordt!!!
en ik ben zeker niet zwakbegaafd!!! mijn mening wil niks zeggen over mijn slimheid.
Waarschuw beheerder
Je bent nog steeds erg slecht in lezen. Breng anders maar eens wat in op mijn eerdere postings in dit topic.

Waarschuw beheerder
donateur
nee maar je gaat overal op in wat suggereert dat je je aangesproken voelt...

dus dat betekent wat toch?
Waarschuw beheerder
bekijk haar cu2 eens ... alleen haar naam al .. SSoezie .. zegt wel genoeg ..
Waarschuw beheerder
och toch....erg wah!!!!
Waarschuw beheerder
ow kijk .. nu komt haar echte niveau naar boven

Waarschuw beheerder
donateur
en nog 17 ook

zegt al weer meer dan genoeg :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze komt uit Sevenum, dat zegt nog meer.

Sevenum is een van de bolwerken van het CDA, dat komt omdat er zo ongelofelijk veel BOEREN wonen.

Waarschuw beheerder
donateur
hehe LOL
:D
Waarschuw beheerder
wij zijn wel BOEREN van het goede leven!!! :p
en de groeten thoes!!!
Waarschuw beheerder
Ik snap sommige mensen hier ook niet meer hoor.
Maak je 1 opmerking over iets wat enigzins politiek rechts geörienteerd is, wordt het in de meeste gevallen meteen op afgeschoven dat je extreem-rechts bent of dat je zelfs de stempel nazi op je kop gedrukt krijgt.

Maar om even terug te komen op dit topic. De allochtonen proberen hier steeds verder te gaan en alles voor elkaar te krijgen wat ten koste gaat van onze Nederlandse cultuur. Ze willen steeds meer dingen uit het arabisch hebben, en steeds meer van hun eigen cultuur in NL importeren. Als ze zo achter zijn eigen cultuur staan kunnen ze toch veel beter in eigen land blijven dan onze Nederlandse cultuur er mee te vervuilen. Het ergste is nog dat onze Nederlandse "linkse" politiek elke keer weer er intrapt om die mensen in het gelijk te stellen.
Waarschuw beheerder
Ze willen steeds meer dingen uit het arabisch hebben, en steeds meer van hun eigen cultuur in NL importeren.

In Turkije schrijven ze gewoon met Europese letters.

Voor de tiende keer.....

Waarschuw beheerder
donateur
In arabische letters ofwa zeg je nou

(we gaan voor een elfde x)
Waarschuw beheerder
Die opmerking van mij was algemeen bedoeld.
Kijk maar naar de moskee's, shoarmazaken, etc...
Ze proberen van alles. Nu het alfabet, straks de hele taal (wat ze overigens al aan het proberen zijn, kijk maar naar die school in Utrecht).

Zoals ik al zei, als ze zo erg van hun eigen cultuur houden kunnen ze dat het beste in eigen land houden, en niet dit land er mee vervuilen.
Waarschuw beheerder
Het gaat om deze tekens:

ŞşĜĝ

Zit al standaard in Windows, net als de c met een dakje dat soort zaken.

Bond wil Turkse letters in alfabet

Nederland moet een aantal Turkse letters in zijn alfabet opnemen. Op die manier wordt voorkomen dat namen van Turkse Nederlanders foutief worden gespeld in officiële documenten als paspoorten en diploma's. Dat stelt de Nederlandse Bond voor Oudere Migranten voor in een brief aan de regering.
Volgens de bond ondervinden veel Turken problemen bij de douane als ze op vakantie gaan naar hun vaderland, omdat hun namen niet volgens de Turkse spelling in hun paspoort staan. Dat komt omdat bepaalde letters niet op Nederlandse toestenborden voorkomen. Het gaat onder meer om de letters g met een omgekeerd dakje en de s met een cedille.

Waarschuw beheerder
en het wordt er niet minder op.
zelfs nederlandse tv-zenders worden al aangepast voor hun. er wordt speciaal voor degene die onze taal nog steeds niet goed gestudeerd hebben alles ondertiteld.
Waarschuw beheerder
Heheheh ik zie dat PF ook al niet Turk-proof is :D
Waarschuw beheerder
In deze discussie meng ik me mooi niet, wil slechts 3 dingen kwijt:

- Latijns is absoluut geen taal en ook in dat zinsverband niet zo te gebruiken (betwetertje he :P)

- Hoe doen Chinezen, Japanners e.d. het dan eigenlijk? Velen daarvan moeten echt hun naam fors veranderen, krijgen zij daar geen problemen mee?

- Veel computers werken tegenwoordig met een Unicode karakterset (2 bytes, dus 65536 karakters). Lijkt me dat de karakters daar wel in voorkomt :) (font moet t natuurlijk wel ondersteunen he)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mischien maar goed ook.
De nederlandse taal wordt toch al zo vervuild door het Engels en Frans, we kunnen dan niet nog een taal hebben waardoor onze Nederlandse taal zo vervuild gaat worden. Zo heeft Nederland dalijk helemaal geen eigen identiteit over.
Waarschuw beheerder
- Hoe doen Chinezen, Japanners e.d. het dan eigenlijk? Velen daarvan moeten echt hun naam fors veranderen, krijgen zij daar geen problemen mee?

Die worden volgens mij gewoon fonetisch (foo-nee-ties) overgezet via een bepaalde standaard.
Waarschuw beheerder
Die worden volgens mij gewoon fonetisch (foo-nee-ties) overgezet via een bepaalde standaard.

Net zoals de ß in het duits, of een umlaut die geschreven wordt als klinker + e

Op zich zie ik ook niet echt in waarom dit probleem nou ineens aangepakt moet worden, het bestaat immers al decennia voor allerlei mensen. Maar ja, als t makkelijk op te lossen is, waarom niet?
Waarschuw beheerder
Chinezen hoor je niet klagen over hun situatie.
turken en marokanen willen veel zaken aangepast worden voor hun. zo zie je bijvoorbeeld moskeeën die worden geplaatst, turks als verplicht vak, letters in alfabet, ondertiteling, etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me heel normaal dat alle tekens uit het Westerse schrift weergegeven kunnen worden en de rest wordt overgezet.
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar deze: é, ë, è, á, ä, à en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, zitten toch ook niet op mijn toetsenbord. :D
Waarschuw beheerder
Ik vind dat zij die letter uit hun alfabet moeten schrappen in ruil voor toetreding tot de EU, :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mr bloothoofd!, de nederlandse cultuur gaat inderdaad verdwijnen!
en dat is maar goed ook!
we zijn die boeren en kaaskoppen hier meer dan zat!
daarvoor in de plaats komen nu swingende buitenlanders!
Waarschuw beheerder
dat is toch een grapje hopelijk!!!
Waarschuw beheerder
mr bloothoofd!, de nederlandse cultuur gaat inderdaad verdwijnen!
en dat is maar goed ook!
we zijn die boeren en kaaskoppen hier meer dan zat!
daarvoor in de plaats komen nu swingende buitenlanders!

Maar goed dat die buitenlanders (volgens de reclame) ook bloemkool eten en jus over hun aardappelen doen, houden we dat iig :P
Waarschuw beheerder
Ik vind dat zij die letter uit hun alfabet moeten schrappen in ruil voor toetreding tot de EU, :)

Goed plan, kunnen we meteen die achterlijke Fransen wippen, die pikken dat toch nooit :)
Waarschuw beheerder
2 psycholo:
Ik hoop inderdaad dat het een grapje is.
Als jullie die boeren en kaaskoppen hier meer dan zat zijn, kunnen jullie beter naar eigen land terug gaan. Als het jullie hier niet bevalt, wat doe je dan nog hier??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind het maar stom stom stom ik begin me langzamerhand te schamen voor mijn eigen land laat bloos die turkenletters en tekens eruit stelletje achterlijke figuren
Waarschuw beheerder
hmmmm....waarom is die simpele Ozzie-O nu zo stil???
Waarschuw beheerder
Als het jullie hier niet bevalt, wat doe je dan nog hier??

Finland is nog blank. En niet duur met EasyJet.
Waarschuw beheerder
Sorry, ik moet nu wel natuurlijk hoogwaardig blijven praten. ik zal het anders zeggen.
Ozzie-O hoezo heb je niks meer te melden. Komt dat omdat we je klem gepraat hebben.
of kan je er gewoon weg niet tegen dat zoveel mensen toch het zelfde standpunt als mij hebben. :d :p :d

Waarschuw beheerder
donateur
omdat ozzie_o zijn vriendenlijst aan her opschonen was...en tevens nog een sociaal leven buiten partyflock heeft.

wat trouwens niet wegneemt dat jullie nog steeds de meest belabberde dingen rondschieten in dit topic...

nog steeds heel ondoordacht en kortaf...

nog steeds jammer...en ik heb nog steeds zoiet van...shit aan hersens ontbreekt het ze wel helaas...

maar jah rampfiguren blijf je houden. Jullie passen mooi in het plaatje naast de marokkanen die t verpesten...ook zo bekrompen, niet nadenkend..en gewoon dom.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
wil je nu echt dat ik je taalfouten ga verbeteren dolle soezie?

het staat er namelijk vol mee, misschien moet je ook maar met zo een groep marokkanen mee op intergratie curses....is dat probleem ook weer gelijk opgelost...

daarstrax had ze geen moer meer te vertellen en begon ze nog dommer te lullen dan voorheen. En nu ineens er zijn een 3tal mensen die toevallig hetzelfde denken..op zeer bekrompen wijze. Gewoon getuiging van domheid en kortzichtigheid...en voila spuit 11 durft weer modder te geven. Hoezo klootjes gedrag...kudde gedrag?

wederom krijg jij vandaag de gouden eikel award. Je lijkt fucking op een criminele marokkaan. Grote bek in een groep, maar in dr eentje durft ze geen flikker.

:kots:

en dat is nou precies wat ik probeer uit te leggen. JULLIE zijn niet eens zo anders dan hun...alleen jullie hebben hele grote schermen voor de ogen...
Blind...stekeblind :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik maak geen grapje!!!
een diversiteit aan culturen is gewoon veel leuker!
de gene uitgezonderd die er een puinhoop van maken!!
Waarschuw beheerder
praat niet zo achterlijk!!!
elke keer als jij wat te melden had, gaf ik een reactie terug en dat doe ik nog steeds.
ik durf echt wel voor mezelf op te komen.
ik heb totaal geen problemen met mijn nederlands taalgebruik. maar ik heb wel degelijk problemen met jou!!!
Waarschuw beheerder
blwueh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry Ozzie, nu moet ik je toch even teleurstellen, nu heb je eindeijk iemand gevonden die wel zijn hersenen gebruikt (maar het niet altijd even goed weet te formuleren).

En nu moet jij niet beginnen tegen Dolle Soezie over taal fouten want bij jouw kan ik er zo ook een aantal uithalen. Dat wil niet zeggen dat ik zo geweldig ben in taal, maar als je iemand wilt verbeteren op gebied van taal, moet je maar eerst naar je eigen kijken. Dat is dus ook de reden dat ik jouw niet ga verbeteren omdat je bij mij ook wel een aantal foutjes gaat tegen komen.

Ik sta niet zozeer tegenover de allochtonen, maar ik sta wel voor het behoud van eigen cultuur.
Waarschuw beheerder
Ach ja ze noemen mij ook weleens eens Daniel i.p.v
Daniël. Maar dan ram ik ze gewoon in elkaar. :d

Waarschuw beheerder
donateur
ja een reactie van 2 woorden..die nergens op sloeg :)

ik heb ook problemen met jou...maar ik lees ff wat terug moment...
--> Dolle Soezie 10 november 2003 14:02
ik heb nog geen enkele racistische opmerking gemaakt!
-----------
maar het zit wel in je...nu heb je duidelijk gezegd dat je problemen met me hebt..

:D:D net een marokkaan LOL

dus daar gaan we wat aan doen ok?

hou gewoon verder je hoofd als het kan en praat niet nog meer poep..
Waarschuw beheerder
Maar ja voorlopig wil ik ook veel maar krijg het niet.
Waarschuw beheerder
soezie je bent echt weer 1 van de 10000 meeloperige sletten uit de maatschappij die american history x goed vinden omdat er negers inelkaar geslagen worden .. de grootste bek hebben over buitenlanders, maar als puntje bij paaltje komt hou je je mond omdat je er simpelweg te LAF voor bent ..

Ga mooi met je hersenloze vriendjes en vriendinnetjes blowen in de pauze omdat je dat stoer vind, maar hou die onzin wat jij "voor jezelf opkomen" noemt.. (lees jezelf belachelijk maken" ) lekker voor je.
Waarschuw beheerder
je moet eens leren lezen!!!
ik heb wel degelijk problemen met jou!!!

er staat JOU en niet turken of wat dan ook en dat is persoonlijk bedoeld!!!
dus misschien kun jij maar beter eerst naar school toe gaan, voordat je alles op mij af reageert!! :p
Waarschuw beheerder
Weer zo iemand die weer zonodig andere mensen de grond moet inboren, ook een teken van zwakte ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dolle soezie...school?wasd­a?
de basisschool heb ik gedaan...havo zonder te blijven zitten cum laude in 8 vakken.

en ik ben aan het afstuderen aan de hogeschool van amsterdam instituut hogere informatica.

dus wat zeik je nou?

jah actie is reactie he supergabber :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je de film zelf wel eens goed bekeken dan???
degene die tegen gekleurden zijn krijgen net zo hard klappen terug!!! P.S. ik gebruik geen drugs, voordat je daar weer over begint.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zie je nou dolle soezie..je begrijpt de hele diepgang en de hele cloe van het verhaal niet...

het gata gvd nie om de klappen die er gegeven worden stomme suffe doos :S
Waarschuw beheerder
2 ozzie: daar moet ik je dan wel gelijk in geven,
maar waarom kan dat bij de meeste nog niet op een volwassen niveau gebeuren?
Waarschuw beheerder
nee, duhhhh..... dat begrijp ik ook nog wel, dat het niet om de klappen gaat.
aan je opmerkingen kun je niet merken dat je op school zit! achterlijke malloot
Waarschuw beheerder
2 papablanca:
Als door die oplossing er beter geintrgreerd wordt en de allochtonen zich aan onze regels en wetten houden, sta ik volledig achter dat idee.

Zoals ik al vaker gezegd heb (en ik zal er nog wel vaker op terug komen) Als ze hier willen wonen hebben ze zich aan te passen aan ons, en niet andersom.

Waarschuw beheerder
donateur
Dolle Soezie 10 november 2003 16:14
nee, duhhhh..... dat begrijp ik ook nog wel, dat het niet om de klappen gaat.
aan je opmerkingen kun je niet merken dat je op school zit! achterlijke malloot
-----------------
nee idd je hebt helemaal gelijk....jou teksten spreken gelukkig boekdelen :kots:

Waarschuw beheerder
Hmm hmm het gaat weer lekker nergens over hier!!! Nu is iedereen elkaar af aan het zeiken op zijn/haar fouten terwijl het daar toch niet om gaat?

Iedereen heeft gewoon zijn eigen mening!!! Je hebt mensen die het toch weer altijd leuk vinden om elkaar maar lekker af te zeiken...

En wat dat racisme betreft: je bent toch niet meteen racist als je het niet eens bent met dit voorstel???
Deze mensen zijn gewoon VOOR hun eigen cultuur en niet TEGEN andere culturen en dat ben ik ook!!! Ik vind dat de nederlandse cultuur moet blijven! En als sommige buitenlanders daar niet mee kunnen leven dan is dat jammer maar daar hoeven ze ons toch niet mee lastig te vallen! Dat is lekker hun eigen probleem...

En waarom gaan jullie Soezie allemaal af liggen zeiken?! Ze heeft gewoon een eigen mening, en dat mag toch hier in Nederland! Vrijheid van meningsuiting heet dat!!!

En Godfather: je begint nu wel errug persoonlijk te worden tegen Soezie! Waarom zou zij een slet zijn? Geef me 1 goede reden! Je kent haar niet eens!!!
En ze heeft toch helemaal niet gezegd waarom ze American History X een goede film vind? Jij maakt er meteen van dat dat zo is omdat er negers in elkaar geslagen worden...
Je gaat haar nu af liggen zeiken op ieder klein dingetje dat je maar kunt bedenken!!! Errug zielig hoor! Ik d8 dat ouderen het goede voorbeeld moesten geven maar jij bewijst hier toch ff dik en dubbel het tegendeel!!! Maarja uitzonderingen moeten er zijn he?!

(K) Roos vage doos...
Waarschuw beheerder
:respect: ROOSJUH :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
er gaat een slotje op dit topic..

het is wel weer mooi geweest.

Waarschuw beheerder
2 Mr Bloothoofd zie onderstaand reply wat ik een ander topic gaf....geld ook in deze ;-)

Als je bij je buren op visite gaat heb je je te houden aan de regels die daar gelden en kan je niet, zoals veel marokaantjes doen, je eigen regels gaan opstellen...........­respect krijgen is eerst respect verdienen...........­.maar ja dat kennen ze niet

Waarschuw beheerder
:respect: pappa blanca :respect:
Waarschuw beheerder
:respect: :knuffel: :respect:
Waarschuw beheerder
Ik vind het heerlijk om mensen de grond in te boren op internet, Vooral omdat iedereen zo lekker hapt. En wel eens bij een marokaanse familie op bezoek geweest ? Of bij een turkse? Je wordt daar met veel respect behandeld net zoals ze bij jou op bezoek komen.

En Gabberwijffie.. Je moet mij absoluut niet als een voorbeeld gaan zien op een forum als dit. Ik zit op andere forums waar dergelijke zaken als deze op een normale manier en volwassen besproken kunnen worden. Niet zoals dit kippenhok, waar menig mening niet verder komt dan de levenservaring uit hun eigen dorp.

Veel plezier met jullie leven .. heb ik weer wat te lachen..

Grtz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vermaak me anders ook prima met jou opmerkingen. :d
Waarschuw beheerder
als je op andere fora dan wel zo volwassen reageerd waarom kun je dat dan hier niet Godfather?? ook weer lekker kinderachtig.

en om even antwoord te geven op jouw vraag, ik ben wel eens bij een turks gezin binnen geweest. maar ik had meteen het idee dat ik daar niet welkom was, en ben er daarom ook nooit meer geweest.
Waarschuw beheerder
in 1 woord belachelijk :bah:
Waarschuw beheerder
Mr. Bloothoofd.. Ik heb in verschillende topics op een volwassen wijze gereageerd. Maar zodra het te moeilijk word, word het ook niet meer gelezen en word er omheen geluld. Net zoals hier. Dan hoef je van mij echt niet meer te verwachten dat ik volwassen ga reageren.

Tevens : als je METEEN bij een gezin het gevoel hebt dat je niet welkom bent zou je je misschien meer open moeten stellen voor een andere cultuur..

Grtz
Waarschuw beheerder
als die mensen bot tegen me doen en me aankijken op een manier: van zo wat doe jij hier. dan voel ik me inderdaad niet welkom daar.

Waarschuw beheerder
Het zou een hoop mensen sieren om nu eens iets duidelijker te worden als ze het hebben over " Die allochtonen" dit is generaliseren van de bovenste plank, en ja ook ik heb me daar aan het begin schuldig aan gemaakt totdat ik merkte dat er toch een wezenlijk verschil is tussen een Turk en een Marokaan, maar uitgaande van het gezegde "Verbeter de wereld en begin bij jezelf " heb ik mijn mening over een aantal vooroordelen kunnen wijzigen.
Dat het een feit is dat Ozzie een lopend voorbeeld van, hoe het is, kan men zien aan zien "Staat van dienst" op zijn home page, en zeker niet in de laatste plaats dat er ook nog eens omgegaan moet worden met bepaalde vooroordelen over je persoon tijdens de studie. Gelukkig ben ik in de gelegeheid om zo nu en dan eens van mening te verwisselen met Ozzie.
Zo verdien en krijg je respect, en als iemand dit wel bewezen heeft is dat Ozzie wel.......
Laat maar zien wie je bent en kom er voor uit...
je mening geven over iets is gezond en daar staan we allemaal voor open
Vooroordelen zijn, ook al zijn ze zou oud als de mensheid, niet goed en geven je ook geen juist beeld van de werkelijkheid.......­.......als 1 Nederlander iets strafbaars doet, maakt dit dan gelijk alle Nederlanders strafbaar???????
Waarom denken we dan wel zo als het om een andere huidskleur of nationaliteit gaat??????
Mogen wij even blij zijn dat dieren niet over het denk patroon van een mens bezit.......want wat dan.....Ze zeggen dat de mens een met reden begaafd wezen is.................l­aat dit dan ook zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan ik mij inderdaad voorstellen. Ach het is net zoals met nederlandse mensen. Met de 1 tref je het beter als bij de andere.

Waarschuw beheerder
Geen problemen met buitenlanders, zolang ik me niet hoef aan te passen, kunnen best goeie lui zijn hoor, maar eigen cultuur gaat toch echt wel voor! anders is er over 50 jaar geen eigen cultuur meer!!
Waarschuw beheerder
gaat weer nergens over... net als die verplichte turkse-taal op school wat ze willen invoeren :S:|(of die is al ingevoerd...)
Waarschuw beheerder
Nee die is verworpen door de 2e kamer en dus niet toegestaan... Maar daarvoor moet je wel het nieuws volgen natuurlijk anders lijkt het net of je alleen maar een beetje dom aan het blaten bent ...(no offence)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
om maar eens wat te noemen, ik kom toch liever op een goed feest (dit zijn meestal goa feestjes in en rond amsterdam) leuke relaxte buitenlanders, tegen dan van die bezopen lompe inteelt boeren uit onze bekende vissersdorpjes (met al hun cultuur)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kultuur

Jammer dat je m ge-edit hebt, leuk woordspelinkje :)
Waarschuw beheerder
donateur
lol
Waarschuw beheerder
psycholo groot gelijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
En ik maar denken dat dit topic ging over het mogelijk maken van een paar friemeltjes aan onze standaard-letterset (t zijn verdorie niet eens nieuwe letters maar letters met een friemeltje erop of eraan)

maar nogmaals (al in een ander topic gezegd): ik neem alle weddenschappen aan van al die paniekzaaiers die er zo zeker van zijn dat NL binnen 5 of 10 jaar een islamstaat is! 10.000 euro dat t niet waar is!

Time to put your money where your mouth is, guys! ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dit is gewoon te gek voor woorde als het zod oor gaat emigreer ik lekker naar engeland
Waarschuw beheerder
kom op we leven volgens mij nog steeds in nederland,
in andere landen hebben ze volgens mij ook niet van die rare dingen ze gaan in turkeye ook geen nederlandse letters in het alfabet doen ofwel:S
Waarschuw beheerder
Soezie je cu2 is weg ... raar joh ?
Waarschuw beheerder
ga toch kapot...idioot
Waarschuw beheerder
in andere landen hebben ze volgens mij ook niet van die rare dingen ze gaan in turkeye ook geen nederlandse letters in het alfabet doen ofwel

Dat gaan ze niet doen, dat hebben ze honderd jaar geleden al gedaan.
Waarschuw beheerder
ga toch kapot...idioot

i love u 2 (L)
Waarschuw beheerder
lekker joa....hahaha

dus je houdt toch nog wel van mij, das wel :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo ozzie vind jij cker wel fijn of niet. Anders had je er wel anders over gepraat. Ze gaan in Turkije toch ook geen Nederlands letters in alfabet doen of Nederlands geven op die scholen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow kut had ik niet moeten vertellen nu vind je me natuurlijk een NAZI maar ik zeg het alvast IK BEN GEEN NAZI zo

vind dit alleen niet kunnen
Waarschuw beheerder
helaas begrijpen sommige mensen niet dat als je het ergens niet mee eens bent en het gaat over buitenlanders, dat je dan niet meteen een rechts-extremist bent. zelf zien ze de meeste dingen wat betreft allochtonen geheel ander en dus gaan ze met ondoordachte conclusies slingeren. en meestal met schelden erbij, wah Ozzie geval.
Waarschuw beheerder
Ja precies

Ozzie vraag me toch af je bent turk of marokaan of wat dan ook.

zou je het wel normaal vinden als ze nederlands gingen geven op turkse of marokaanse scholen. en dat de turkse of marokaanse cultuur langzaam wegrot lijkt me niet.

maar nu zeg je natuurlijk van wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie hebben gelijk!! Het is echt in 1 woord : ONVOORSTELBAAR! En als je er gewoon je mening over hebt ben je in hun ogen al gelijk een extreem rechtse.. Turkse letters in het alfabet! :S Wauzzee!!!

Waarschuw beheerder
donateur

zo een heerlijk kortzichtig ventje...heerlijk gewoon

ten eerste
DD 11 november 2003 16:17
zo ozzie vind jij cker wel fijn of niet. Anders had je er wel anders over gepraat. Ze gaan in Turkije toch ook geen Nederlands letters in alfabet doen of Nederlands geven op die scholen.laatste aanpassing: 11 november 2003 16:33

in het turkse alfabet komen idd de letters van het nederlandse alfabet voor...om het nog duidelijker te maken...het tukse alfabet bestaat uit een samenvoeging van het franse en het duitse alfabet..trouwens waar de nederlandse taal o.a ook deels van afgeleid is. En al dit is weer afkomstig uit het latijnse schrift.
Maar ow shit nu jullie weten dat dit allemaal ook van een andere taal komt...ik zou zeggen kots het nederlandse alfabet onder...dat kan toch immers niet

Maar we zijn zo kortzichtig...en daar kots ik nou van...
sorry maar kanner nix aan doen.
Slim zijn jullie iig niet...vooral niet met dit soort domme replies.

en als je het egt interessant vind, ga je dit lezen.

http://ub.leidenuniv.nl/bc/tentoonstelling/TurksAlpha/31/

ow en over wereldtalen gesproken...turks is wel de zesde wereldtaal en dat kan je van nederlands niet zeggen :)
http://reispas.bravepages.com/wtrtaal01.html

ow en nog iets..t enige verschil met het turkse alfabet en de nederlandse is dit:
Het moderne Turkse alfabet bestaat uit 29 letters
De Turkse taal kent geen q, geen w en geen x.
Andere letters werden toegevoegd zoals:
Ç = tch
Ö = eu
Ü = u
U = oe
S = ch

Nota:
de s wordt geschreven met een cédille).
Er is ook de g met een streepje bovenop. Deze letter wordt niet uitgesproken, maar verbindt of verlengt de klinkers.
De i zonder puntje klinkt als een doffe e en u.

dus wat zit je nou te zeiken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo en jij noemt je zelf slim logisch heh dat nederlands geen wereld taal is :S.

maar waar jij nou over lult heb ik het ook niet over ik vroeg of ze nederlands les gingen geven in turkije.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nu haal je weer allemaal andere onderwerpen erbij.. Er onderuit komen omdat DD gelijk heeft!! jah makkelijk is dat!
Waarschuw beheerder
en op dat andere hek ook nog steeds geen commentaar gekregen???

Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je een ander topic openen met dat als hoofdgedachte...dit topic gaat over het alfabet...of kan je soms niet lezen?

en ik snap je eerste zin niet, van formuleren heb je dus ook geen verstand, aangezien iemand die wel abn spreekt niet kan begrijpen, wat jij als nederlander, nou helemaal te vertellen hebt!

Doe maar ff schamen, want dit is natuurlijk belachelijk...en turk die de moedertaal beter beheerst als een extreem rechts getint en gefrustreerd mannetje.

is nederland een wereld taal?
is er in turkije behoefte aan nederlands?
nee het idee van turkse les invoeren is ontstaan omdat nederlandse en turkse leerlingen interesse toonden. Jawel ook nederlanders dus...
En dat betekend vervolgens ook dat jij niet het recht hebt om het leerinitiatief te blokkeren.
Dus ga lekker ergens anders spelen man...je hebt echt totaal geen verstand van zaken.
In andere woorden je bent er nog zo 1 die maar gewoon een end in de rondte roept, een er geen zak van begrijpt!

Waarschuw beheerder
donateur
Hooligirl-Karin 11 november 2003 16:51
nu haal je weer allemaal andere onderwerpen erbij.. Er onderuit komen omdat DD gelijk heeft!! jah makkelijk is dat!
-----------
er zit een verschil in het topic onderwerp...en het veranderen van het topic, omdat je niet begrijpt wat de essentie ervan is.
En maakt trouwens niet uit hoor, het impliceert alleen maar de domheid van jou om over het onderwerp te praten, ipv weer je gal zitten spuien over de ongenoegen jegens buitenlanders.

Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat me trouwens opvalt. Ik doe de moeite om een interessante reply neer te zetten, het tegendeel te bewijzen en bronnen te vermelden. Waarom ga je niet mee in de discussie maar ga je gelijk over op een ander onderwerp?

heb je er geen weerwoord tegen ofzo?
Waarschuw beheerder
haha hoor die wous ik lach je echtt uit jij trekt iedereen over 1 stuk. nu zeg je zoals ik al voorspelde dat ik nazi ben fuck toch op man
Waarschuw beheerder
en zoals ik al zei nederlands is geen wereld taal nee. en turks misschien wel. moet je dan gelijk turks gaan geven fuck off daarom doen ze dat echt niet. hadden ze dat al veel eerder moeten doen

Waarschuw beheerder
donateur
ik trek niemand over 1 stuk...ik heb het nu over jou in het algemeen...
maar idd deze reacties van jou geweldig man :D
en ik d8 laat ik eens kijken in je profiel...ik heb gelijk antwoord op de vraag waarom je nou zo kortzichtig bent, er geen flikker van snapt en gelijk van onderwerp switcht als je geen weerwoord hebt..
hier komt ie:

Naam: Dennis
Geboortedatum: 27 mei 1987 (16 dus) :D
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool

Aangemeld op: 14 januari 2003 22:18
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 16:55
Laatste aanpassing: zondag 9 november 2003 om 22:54
-----------------
geweldig....nog zo 1...heerlijk :D
nu ga je me zeker ook nog vertellen dat je lbo doet?(6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 16:57
en zoals ik al zei nederlands is geen wereld taal nee. en turks misschien wel. moet je dan gelijk turks gaan geven fuck off daarom doen ze dat echt niet. hadden ze dat al veel eerder moeten doen
-----------
kennelijk groeit de vraag dus he aangezien de ideen er zijn...
maar ik zou zeggen ga even in het andere topic over dit onderwerp verder, want dit topic gaat ergens anders over.

gegroet
Waarschuw beheerder
wat nou nog zo 1 haha wat lul je dom heb je geen beter antwoord. blijkbaar niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
om effe terug naar t onderwerp te gaan :9
Turkse letters in t alfabet?..
Kweenie maar in turkije zetten ze toch ook geen Nederlandse letters in het alfabet? Er mogen wel veel turke hier in Nederland zijn maar dat vink nog geen reden om turkse lettertjes erin te zetten :-/

Waarschuw beheerder
donateur
je leest toch wat ik tik..

waar zijn jouw antwoorden als ik vragen mag. Waar is jouw eerste goede reply, dat ergens over gaat. Waarin je de discussie aangaat en niet als een halve gare kip zonder kop alleen met vragen zit te gooien en ondoordachte kortzichtige opmerkingen?
Waar???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk dat je nu denkt dat je overal gelijk in hebt en dat je zoooo ontigelijk slim bent.. mannetje toch.. Moet je strax is alles overnieuw lezen wat jij allemaal typt.. Je lacht je dood!!
Whhaha

Waarschuw beheerder
Ha, ha. Weer zo'n 16-jarige blaag. Wordt er een blik opengetrokken ofzo? :D

Inge
Waarschuw beheerder
wie is hier nou begonnen te veranderen van onderwerp jij en nog iemand anders d8 ik als ik goed las. en daar geef ik dus mijn mening op.

En dat gelul dat ik niet een discussie aan ga waarom zou ik met jou discussie aangaan. geef me 1 goede reden als je nou is eerst zegt wat ik vraag kan ik er over nadenken maar dan nog is het moeilijk
Waarschuw beheerder
ja wie is hier een blaag

Waarschuw beheerder
Ja, wie zou hier nou een blaag zijn? :D

Inge
Waarschuw beheerder
Ik geniet hier echt van heerlijk :D:D
Waarschuw beheerder
oehhh...ik heb weer heel wat gemist!!!

Inge -> ouder wil niet betekenen dat je meteen ook wijzer bent!!! :p
Waarschuw beheerder
als ik blaag ben zeg dat dan
Waarschuw beheerder
maar ja ik kan jou ook oud kreng noemen dus doe ik dat maar :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
anders ga je ff je kindje in bed stoppen.. kan ook nuttig zijn

Waarschuw beheerder
donateur
en nu ga ervoor zorgen dat dit gezeik ophoudt :)
Waarschuw beheerder
maaruh om ff trug bij t onderwerp te komen.. die letters.. dat lijkt me toch gewoon updaten van van die computersystemen zodat die letters wel getypt kunnen worden (of zoiets want zo'n computerexpert ben ik niet..) en wat die verplichte turkse les in utrecht (waar die aanvraag gelukkig van verworpen is) betreft.. waarom turks in NL verplichten voor NLse jeugd.. zodat ze met turken kunnen communiceren in het turks? FOUT! de desbetreffende turken moeten maar NL spreken in NL.. en de mensen die dan geintresseerd zouden zijn in het kunnen spreken van turks, die gaan dan tog lekker in hun eigen tijd een cursusje volgen? maar goed dit gaat toch allemaal niet op want t voorstel is verworpen :D
Waarschuw beheerder
ik wil gerust hoogwaardig blijven praten over dit onderwerp, als jij niet begint met schelden.
dat is toch de bedoeling van dit alles, om te kunnen discusïeren over turkse letters in het alfabet. je moet niet meteen kappen als je het ff tegen zit. :d :d :d

Waarschuw beheerder
maar ja ik kan jou ook oud kreng noemen dus doe ik dat maar

ho ho ho als er iemand oud is dan ben ik het he....en niemand anders ozooooooooo :-) :P
Waarschuw beheerder
hahahahah precies hij kan er gewoon niet tegen

:respect: Hc-Wauskuh :respect:
Waarschuw beheerder
Laat ik mn mond maar houden.... :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ozzie geef je nog is antwoord

zou je het wel normaal vinden als ze nederlands gingen geven op turkse of marokaanse scholen. en dat de turkse of marokaanse cultuur langzaam wegrot lijkt me niet.
Waarschuw beheerder
whehehehhehehe.....L­OL :d :d :d
Ozziezooi is eruit geluld, hij kan er niet meer tegen....gnegnegne!!­!
Waarschuw beheerder
Laat ze even lekker normaal doen.Hun moeten zich maar aanpassen en niet wij.Laat ze hun namen maar veranderen,ze mogen al blij zijn dat ze hier kunnen wonen en dat alles zo goed voor hun geregeld word......
Waarschuw beheerder
ja ik kan maar niet w8ten tot ozzie antwoord terug geeft vind ik zo fijn :D whahahahha
Waarschuw beheerder
Zo zie je dat toch de meeste een multicultureel land echt niet alles vinden. elk landje wil zijn eigen cultuur behouden en dus ook zijn eigen herkenningspunten houden. In ons landje vervaagt dit steeds meer. De kaasboeren en klompen zijn straks geen herkenningspunten meer, maar de allochtonen, dan blijft er helemaal niks meer over. je hoort nu al veelste veel buitenlands gebrabbel op de straten van de steden.
Waarschuw beheerder
ja of in de bus naar school.

Waarschuw beheerder
Het zou een admin sieren als hier een slotje op gezet wordt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik was even aan het avondeten...ben niet zo kansloos dat ik hier 24/7 op dit soort topics zit te azen...maar ga nog even door als het kan ik lach hier zometeen het hardst :)

Waarschuw beheerder
donateur
er wordt nog wel op meer dingen een slotje gezet zo :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Dolle Soezie, i.p.v. te zeuren....doe er dan iets aan! Ga demonstreren of handtekeningen ophalen dat de buitenlanders eruit moeten. gezeur altijd. Vertel eens iets leuks ofzo.

Inge

Waarschuw beheerder
Ik was je net een split second voor Oz :-) niet gek voor een oudje :-)

Waarschuw beheerder
donateur
komt denk ik omdat ik je "getuned" heb afgelopen zondag...nu gaat ie weer een stuk harder ;)
Waarschuw beheerder
k heb de admins ook al sierlijk gevraagd of deze kansloze pubertjes gebanned kunnen worden...want dit soort volk verkloot partyflock

Heey ik geef toch gewoon me mening en commentaar waar jullie zelf mee begonnen zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik blijf hier fatsoenlijk praten!!! mij hebben je nog geen enkel racistisch woord horen zeggen!!! dus heb je geen reden om mij te verbannen!!! ik probeer op een normale manier mijn standpunt te verdedigen. kan ik toch niks aan doen dat je het zo niet kunt winnen!!!

P.S. ik laat al lang mijn stem horen, inge. en ik heb nog niks ervan gezegd dat alle buitenlanders eruit moeten. dus lees de volgende keer ff wat beter!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ow btw...er moet me echt even iets van het hart...
ik heb liever een dame zoals inge...met eenhoog niveau van denken en doen, en die er daarbij komend ook zeker mag wezen(wat jullie trouwens oud wijf noemen), dan zo een 16 jarig wazi gabber snolletje die zo dom is als het achterend van een varken, geen verstand van zaken heeft en ahum dr geweldige bolletje laat opscheren om er bij te horen en bij een kudde debiele schapen hoort..

dus :D

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 17:29
k heb de admins ook al sierlijk gevraagd of deze kansloze pubertjes gebanned kunnen worden...want dit soort volk verkloot partyflock

Heey ik geef toch gewoon me mening en commentaar waar jullie zelf mee begonnen zijnlaatste aanpassing: 11 november 2003 17:30

-----------------
als je zo slim bent had je toen je je aanmeldde op pf..ook even het beleid kunnen lezen ;)
en daar ga je nu al een geruime tijd behoorlijk tegenin :D

Waarschuw beheerder
Tja Dolle soezie, je gooit je eigen ruiten in als je je niet kunt beheersen in een discussie. Nou ja, een discussie voeren kun je toch al niet. :D

Inge
Waarschuw beheerder
hier ozzie zeg je weer dat ik een nazi ben.

KOM IS MET 1 Voorbeeld dan waar dat uit blijkt.
heb je niet heh nee

Moet je echt met een hele goede maar dan ook echt goede opmerking van mij komen. de enigste die hier racitisch is ben jij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geniet van de korzichtigheid en de domheid van sommige mensen. Of genieten.... het is eigenlijk eerder huilen met de pet op.

Waarschuw beheerder
donateur
dolle soezie.....

je hebt het hier over winnen? ook zo een puberaal kwaaltje he?
iedereen die hier namelijk een beetje slim is heeft het niet over winnen of verliezen...maar over een discussie voeren.
Kennelijk heb je er dus echt geen kaas van gegeten.

En p.s. met poep praten win je trouwens niet :)

en DD
lees wat je allemaal gezegd hebt...laat het aan alle partyflockers lezen...kijken wat de interpretatie is?
ik denk dat je dan je antwoord wel hebt.
K heb genoeg ervaring met mensjes zoals jij hier op het forum...en geloof me ik kan precies zeggen wat jij representeert.
en je profiel foto spreekt ook boekdelen..Het is niet 1 argument het is een interpretatie van de vele aanwijzingen :)

*moh met een vlaggetje...geweldig :D*

p.s. vlaggen zijn ook tegen het beleid ;)
Waarschuw beheerder
ach wie niet heh boeit me wat hoor

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 17:35
ach wie niet heh boeit me wat hoor
---------------------

nog zo een standaard puber wazi antwoord :D

je maakt het jezelf wel heel makkelijk he...
en leer met leestekens werken...je doet cker lbo ofzo?
aangezien niets je boeit en terwijl je toch wel de grootste bek probeert te trekken :D
Waarschuw beheerder
ik heb hier nog niet dom zitten schelden vandaag, kan wel gaan beginnen maar dat heeft toch geen zin. ik kan me zeer zeker goed beheersen anders had ik hier al lang de boel vol gescholden. ik vermaak me hier eerder dan dat ik me hier zit op te fokken. dus inge, korte conclusie zo intelligent ben je echt niet. :d
Waarschuw beheerder
ownee kut ik ben tegen het beleid. maar sorry hoor nu heb ik nog steeds niet gezien waarom ik nazi ben volgens jou.

WAT BEN IK TOCH SLECHT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen hebben egt niet door dat ze superdom zijn he...en dat ze zicht publiekelijk voor schut zetten

*zucht*

Waarschuw beheerder
Ozzie O wat zit je steeds te doelen op de IBO opleiding??
Das beter dan niks, ik heb mijn mavo diploma niet gehaald dus ben ik per definitie ook dom :S
Waarschuw beheerder
heey ozzie kan je niks bedenken ofzo

En kerel wat dan nog dat ik niet met leestekens kan omgaan nee kan ik niet nederlands is een kut vak. dus nog een reden om geen turks gelul te gaan geven maar extra lessen nederlands
Waarschuw beheerder
zoiets als ozzie denkt superintelligent te zijn, MAAR als hij zichzelf ff niet kan verdedigen, begint hij meteen om zijn moeder te piepen.
dus jij bent hier degene die zichzelf harstikke voor lul zet!!! het is maar dat je het weet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net alles gelezen en de enige die hier met zinvolle argumenten aangeeft is Ozzie zelf, de rest komt met standaard gebrul wat nergens op slaat. Ozzie is de enige die zich niet voor lul zet, mwhaha.
Waarschuw beheerder
Ozzie ik zal je nog eens iets bij brengen. een discussie kun je wel degelijk winnen of verliezen!!! en ik blijf erbij dat ik geen poep praat, jij kunt niet eens zonder schelden je discussie winnen. is wel een beetje kinderachtig POEP.

Waarschuw beheerder
donateur
haha oeh shit nu wordt ik bang...ze beginnen met moeders enzo...

geweldig..ga door ga dooe..

lady extreme is niet lullig bedoeld, ik probeer even wat te accentueren hier, wat gericht is op dd en ds o.a.
Waarschuw beheerder
ja nu ga ik weer zeuren maar als je nog steeds niets kan zeggen waarom ik volgens jou nazi ben hou dan je mond.

Waarschuw beheerder
donateur
Dolle Soezie 11 november 2003 17:44
Ozzie ik zal je nog eens iets bij brengen. een discussie kun je wel degelijk winnen of verliezen!!! en ik blijf erbij dat ik geen poep praat, jij kunt niet eens zonder schelden je discussie winnen. is wel een beetje kinderachtig POEP.
---------
nog zo een standaard wazi thingie...ze blijven maar doorzeiken over 1 iets, namelijk dat ik heb gescholden :o..ga je t nu tegen mama zeggen?
Dat weten we nu wel...kom eens met iets nieuws? Je blijft maar doorhameren op hetzelfde item, dat het zowaar gaat vervelen...maar dats toch ook een kenmerk van gastjes zoals jullie?
Dat ze niet origineel genoeg zijn om met meer creatieve ideeën te komen?

En antwoord nou eens op de vragen die ik stel zeg.....in plaats van er de hele tijd omheen te draaien :S
Waarschuw beheerder
haha moet jij nodig zeggen

En heb je nog nooit gehoord van iemand die gewoon trots is op z'n vaderland jij bent toch ok trots van je afkomst of niet dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
POEP? Jullie willen zo graag poep? Dan krijgen jullie van mij een drol in een doos.

(Ahum, slaat nergens op maar goed. :S :P )

Inge
Waarschuw beheerder
niet elke opmerking dat enigzins een tikkeltje naar het rechtse wijst, wil dan meteen zeggen dat je een nazi bent. begin trouwens niet over mijn argumenten te klagen, want zoveel zinnige dingen heb ik nog niet uit je mond horen komen, supersjineesje! :d

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 17:45
ja nu ga ik weer zeuren maar als je nog steeds niets kan zeggen waarom ik volgens jou nazi ben hou dan je mond.
-------------

kom op zeg...lees reply hierboven...blijft ook al de hele tijd zeiken over 1 onderwerp...en als je terug had gelezen..en mijn verhaal ook aandachtig had doorgenomen...dan had je t antwoord al gehad!

maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee nederlands is een kutvak vind je en je moet bijlessen hebben suggereer je...nou ik ben het volkomen met je eens...al die plannen over turkse lessen e.d. afschaffen en kanslozen zoals jij bij proberen te scholen die in de toekomst geen ene fuck aan meerwaarde hebben in de maatschappij.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lady extreme is niet lullig bedoeld,

okay dan is het goed

seni seviyorum sev gilim

(ja ja ik heb mijn lesje al geleerd)

Nou kindertjes , nu maar eens ophouden met je bekrompen gedachtes!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha dat maak jij er weer van

en ja je kan er gewoon niet tegen dat ik zoals ik al zei GEEN NAZI ben want je wilt gewoon dat ik nazi ben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oeh....jeetje dat was lief.

ben de seni seviyorum...
:)

zie je nou wederzijds integreren helpt :P
Waarschuw beheerder
dat ze turks als keuzevak kiezen is al een heel ander verhaal dan verplicht stellen! je verplicht spaans toch ook niet op scholen (dat was toen ook mijn keuzevak), dat terwijl spaans een veel meer gebruikte taal is dan turks.
maar er was goed nieuws en het voorstel was afgewezen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 17:50
hahaha dat maak jij er weer van

en ja je kan er gewoon niet tegen dat ik zoals ik al zei GEEN NAZI ben want je wilt gewoon dat ik nazi ben.laatste aanpassing: 11 november 2003 17:51

---------------???
waarom zou ik willen dat jij een nazi bent? zou ik daar gelukkiger van worden? Zou het een verrijking op mijn leven zijn? Zou het mij een beter gevoel geven?
Denk je nou echt dat jij mij ook maar ene fuck interesseert?
Het zal mij een worst wezen wie of wat je wilt zijn, wat je bent of wat je doet....
Het gaat me geen flikker aan..en het boeit me niet...
het enige wat ik constateer is hierboven al beschreven..

en verder ben je gewoon een onwijs vervelende puber die denkt dat ie god is, maar o wee als er een allochtoon voor hem staat en hem wat gaat doen, dan schijt ie 7 kleuren en gaat ie jankend naar mama.
ga lekker op tmf chatten kerel...
Waarschuw beheerder
echt ik vind jullie echt triest

Waarschuw beheerder
zie je nou wederzijds integreren helpt

juist!! Ik vind het een indrukwekkende taal dus ik wil het ook leren :)

Enne op deze manier kom je nog eens wat te weten :P

enne voor alle wazi's: sisko yarrak, uch birra!

(ik doe mijn best Ozzie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
leg uit DD waarom vind je ons triest...leg het uit...motiveer je antwoord...geef argumenten!! Begrijp je de hele essentie nou nog niet?

Moeilijke woorden gebruikt in 2 regels:

Motiveer,
Antwoord,
argument,
Essentie.

Voor deze woorden verwijs ik naar de dikke vandale...www.vandale.nl
---------------------------------

Lady xtreme....zal ik t maar niet vertalen ;)
maar doe mij ook maar 3 biertjes :D..
p.s. ken je nog meer zinnen en woorden...begrijp je het ook als er tegen je aan gepraat wordt in t turks?

(K) voor jou :$
Waarschuw beheerder
heey ozzie moet jij nodig zeggen met je motiveer gelul

ik heb ook nog steeds niet gezien waarom ik nazi was op dat slape gelul na dan

Waarschuw beheerder
Ja ik heb'1 Turkse collega en 1 vriend en vriendin is Turks, kom daar vooral graag eten :devil:

Ik ken wel wat meer woorden, maar schrijven vind ik moeilijker dan praten / luisteren

Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp t :)

anywayz is leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 17:58
heey ozzie moet jij nodig zeggen met je motiveer gelul

DD 11 november 2003 17:45
-------------

kom op zeg...lees reply hierboven...blijft ook al de hele tijd zeiken over 1 onderwerp...en als je terug had gelezen..en mijn verhaal ook aandachtig had doorgenomen...dan had je t antwoord al gehad!

maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee nederlands is een kutvak vind je en je moet bijlessen hebben suggereer je...nou ik ben het volkomen met je eens...al die plannen over turkse lessen e.d. afschaffen en kanslozen zoals jij bij proberen te scholen die in de toekomst geen ene fuck aan meerwaarde hebben in de maatschappij.

de tering zeg...begrijp je het nou nog steeds niet? Lees ook eens een x wat de anderen zeggen...aandachtig en begrijpend lezen :S
wat is daar nou moeilijk aan? of moeten ze je terug in groep 8 stoppen van de basisschool, daar leer je dat namelijk.
shit zeg..

bij deze win jij vandaag de gouden eikel van de dag award

Chapeaux.

Waarschuw beheerder

durf te lezen mannetje!! hij zegt niet dat jij een nazi bent en dat heeft hij zojuist GEMOTIVEERD

Nou jij weer * zucht*

Kan dit topic niet gewoon gesloten worden, dan heeft Ozzie zijn handen weer vrij voor iets NUTTIGS zoals een DURUM maken voor mij :D
Waarschuw beheerder
ozzie boeit mij dat nou wat andere zeggen ik vraag het toch aan JOU niet aan andere :S
Waarschuw beheerder
Sjonge sjonge.. wat een ophef toch weer... En vooral wat een domme discussie :/

Mijn mening:
Ik zou het te ver vinden gaan als de Turkse letters toe zouden worden gevoegd aan het Nederlandse alfabet. Wat wel een goede optie is is gewoon de letters officieel te erkennen, bv door ze op te nemen op toetsenborden. Ik heb niets tegen op buitenlanders hoor, maar ik begin wel een beetje het paard van troje gevoel te krijgen. Er wordt steeds meer gedaan voor buitenlanders, en dan Turken en Marokanen in het bijzonder. Op zich niets mis mee, maar ze/we moeten wel blijven onthouden dat we in Nederland wonen met onze cultuur, onze taal en onze gewoontes. Nederlanders moeten zich nog wel thuis voelen in Nederland. :)

Waarschuw beheerder
Ja daar sta je van te kijken he, ik ben ook maar een puur nederlands meisje maar ik kijk gelukkig verder dan mijn neus lang is ;)
Waarschuw beheerder
en lady-x-treme heeft die dat niet gezegt nou dan moet jij toch ook nog even alles lezen van af het begin. heeft die echt wel.

dacht dat dat vooroordeel heet

Waarschuw beheerder
Er wordt steeds meer gedaan voor buitenlanders, en dan Turken en Marokanen in het bijzonder. Op zich niets mis mee, maar ze/we moeten wel blijven onthouden dat we in Nederland wonen met onze cultuur, onze taal en onze gewoontes

HELEMAAL mee eens

DD: als iemand tegen mij zegt dat ik een omgebouwde vent zou zijn, zou ik me daar dan druk om maken??? Neeuj, want ik weet zelf dat het niet zo is.
Dus nogmaals kap met deze onzin :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
[quote]Lady-X-Treme 11 november 2003 18:00

durf te lezen mannetje!! hij zegt niet dat jij een nazi bent en dat heeft hij zojuist GEMOTIVEERD

Nou jij weer * zucht*

Kan dit topic niet gewoon gesloten worden, dan heeft Ozzie zijn handen weer vrij voor iets NUTTIGS zoals een DURUM maken voor mij
[quote]

Stoer...turks eten is lekker he :D
gelukkig weten wij er meer van...terwijl deze bekrompen mannetjes dagelijks hutspot eten en nog nooit van chinees, indisch, grieks, frans of turks enz gehoord hebben...
Waarschuw beheerder
ja zo ben jij maar ik ken er dus niet tegen als ik door iemand voor nazi of wat dan ook uitgemaakt wordt. Terwijl dat niet zo is me vader het toch ook een buitenlandse vriendin gaat beetje moeilijk dan heh :S

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad!! wat ik daarenetegen wel weer jammer vind, is dat die turken nooit een lekker varkenslapje komen eten :S

:9 LOL

Waarschuw beheerder
donateur
DD 11 november 2003 18:01
ozzie boeit mij dat nou wat andere zeggen ik vraag het toch aan JOU niet aan andere

kennelijk heb je echt een probleem met lezen he...dat wat ik aanhaalde had IK gezegd...en inderdaad niet anderen :S

moe wordt ik hiervan...als ik je nederlandse leraar was, had ik inderdaad ook alle hoop in jou opgegeven...trouwens elk vak :D
Waarschuw beheerder
ozzie waarom denk je gelijk dat ik alleen nederlands eten eet :S vind het maar raar

Waarschuw beheerder
echt ik vind jullie echt triest

echt ze zijn soms te groot voor de pispot maar te klein voor de pc ze zwerven ergens daar tussen zg zwerfjongeren :-) :yes:
Waarschuw beheerder
haha ozzie moet ik je toch trieste mededeling geven gaat perfect op school gelukkig ben je me leraar niet nee had niet met je kunnen opschieten :D

Waarschuw beheerder
ja zo ben jij maar ik ken er dus niet tegen als ik door iemand voor nazi of wat dan ook uitgemaakt wordt. Terwijl dat niet zo is me vader het toch ook een buitenlandse vriendin gaat beetje moeilijk dan heh

Volkomen duidelijk!! Reageer dan gewoon niet en hou de eer aan jezelf. Je weet zelf wel beter.

JE zou eens moeten weten waar ik wel niet voor uitgemaakt ben.
En Ozzie heeft al in zijn laatste reply verteld dat je geen NAZI bent dus , maak je niet druk..

1 druk op de knop ( vd computer) en je bent er vanaf ;)
Waarschuw beheerder
En dat Nederlandse mensen Turks praten is niet meer dan een logisch gevolg.. ok ik moet er aan wennen, maar het is in princiepe niet anders dan dat iemand russisch zou spreken of koken :)
Ik heb er toch wel een beetje een ander gevoel bij, maar dat is onterecht.?
Waarschuw beheerder
ja word hier zoveel door elkaar gelult mja als jij het zegt dat ie dat gezegt heeft geloof ik het wel :D whahaha mja
Waarschuw beheerder
jullie zijn zo bekrompen, om alleen alles vanuit jullie standpunt te kijken. en telkens als het ons lukt om jullie klem te praten beginnen jullie weer te gooien met scheldwoorden zoals, wazi, nazi en weet ik wat allemaal. dit slaat nergens op. laat dan eens zien uit de stukken tekste die wij geschreven hebben dat we zo racistisch zijn!!! veel succes :p

Waarschuw beheerder
jullie zijn zo bekrompen, om alleen alles vanuit jullie standpunt te kijken. en telkens als het ons lukt om jullie klem te praten beginnen jullie weer te gooien met scheldwoorden zoals, wazi, nazi en weet ik wat allemaal. dit slaat nergens op. laat dan eens zien uit de stukken tekste die wij geschreven hebben dat we zo racistisch zijn!!! veel succes

Dream on babe, dream on
Waarschuw beheerder
nu krijg je weer zelfde gelul terug als al die andere keren hoor. heeft geen zin hier kan je maanden over doorgaan ik tenminste wel kijken wie het vol houd hahah :D

Waarschuw beheerder
ik word hier ZO moe van :D

Ik dacht nog wel wat positieve energie in dit topic te brengen maargoed :S

Dolle Soezie het gaat er helemaal niet om om iemand klem te lullen, toch?
En niemand hoeft te laten zien of je JA of NEE racistsich bent, hou dat maar voor jezelf!! Laat zoiets maar tt uiting komen als je gaat stemmen ;)

Enne geen shoarma meer voor jou!! :devil:
Waarschuw beheerder
tja wie word er niet moe van :D

Is dit weer een kort antwoord wat jullie niet vinden kunnen :D hahah
Waarschuw beheerder
mensen, ik wens jullie nog veel plezier met het zogenaamde discusïeren hier. (zo kun je het eigenlijk niet meer noemen, meer mekaar afkraken dan wat anders. en dat noemen ze vrije meningsuiting ;) ) ik ga ff met mijn sociaal leven (ja, dat heb ik ook) verder!
en de groeten thoes :p

Waarschuw beheerder
Kleine kijkbuis kindertjes DD Dolle soezie het is de hoogste tijd om je bedje op te zoeken, de klok van 6 uur heeft al geslagen...welterust­en en slaapzacht zodat er morgen weer een volle luier op mamma wacht :-)
Waarschuw beheerder
Hallo!!!!!!!! waar zijn we nou mee bezig?
oke we zijn in ONS land de TURKEN mogen hier komen! als ze zich AANPASSEN!!! en nou wou je beweren dat WIJ NEDERLANDERS ONS moeten AANPASSEN aan de BUITENLANDERS.... dat is echt het slechte voorstel wat ik OOIT GEHOORT HEB!!!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat jullie diegenen zijn die bekrompen zijn.

Waar ging het ook alweer over? O ja, een VOORSTEL van een bond om Turkse letters in het alfabet op te nemen. Een VOORSTEL beste mensen, en een hoop beginnen moord en brand te schreeuwen dat ze geen Turks willen leren. Er op volgend dat er mensen zijn die er meteen bijhalen dat Turken eerst maar nederlands moeten leren praten. Dat het wel lijkt alsof Nederlanders zich aan Turken moeten aanpassen.

Maar zal het nu zo zijn dat er Turkse letters in het alfabet komen? Nee... Het is slechts een voorstel. Dat er toch niet doorkomt natuurlijk. Dus waar maken zoveel mensen zich druk om en halen ze er meteen (in slecht Nederlands) bij dat Turken eerst maar Nederlands moeten leren? Waarom moet een simpel VOORSTEL leiden tot uitspraken als : Aanpassen of oprotten? Waarom gaan discussie's op Partyflock altijd die kant op? Bestaat er voor sommige mensen niks anders meer als buitenlanders en dat Nederland te vol is? Helaas, als ik het zo bekijk lijkt het er wel op. :(

Inge

Waarschuw beheerder
Laat ze nou eens ophouden met dat Turkse gedoe hier :kots: :@.

Dit is Nederland en ik wil dat dit zo blijft. Ik, en nog meer mensen zijn dit soort onzin zat.

Mensen die dit soort dingen willen moeten eens goed nadenken of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn.

Waarom moeten wij dingen gaan overnemen van een land dat zwaar op de westerse wereld achterloopt? Ik vind het al schandalig dat ze lid gaan worden van de EU :@.
Waarschuw beheerder
weet je waarom omdat ik echt gek word van elke turk bij me op school of in de buurt die zegt dat je nazi bent. daarom ga je zulke dingen zeggen en schrijven
Waarschuw beheerder
dan wacht ik nog wel ff met mijn sociaal leventje, als jullie zo beginnen.

Dolle Soezie het gaat er helemaal niet om om iemand klem te lullen, toch?
En niemand hoeft te laten zien of je JA of NEE racistsich bent, hou dat maar voor jezelf!! Laat zoiets maar tt uiting komen als je gaat stemmen

iedereen probeert zijn eigen mening te verdedigen, en dan gebeurt het wel eens dat iemand ff niks meer op het onderwerp in te brengen heeft (noemen ze klem praten).

jullie schelden ons uit voor weet ik wat allemaal, dus mogen jullie je scheldwoordjes ook even uitleggen.

Kleine kijkbuis kindertjes DD Dolle soezie het is de hoogste tijd om je bedje op te zoeken, de klok van 6 uur heeft al geslagen...welterust­en en slaapzacht zodat er morgen weer een volle luier op mamma wacht

ik mag al sinds gisteren om 7 uur naar bedje en ze hebben nu nieuwe luiers uitgevonden, kan ik mijn luier zelf omhoog en omlaag doen voor op het potje te gaan zitten :d :p :d

dussss......hebben we nog verdere leuke opmerkingen, ik krijg buikpijn van het lachen
Waarschuw beheerder
hehehe :D ik ook
Waarschuw beheerder
In 't alfabet opgenomen lijkt me zinloos, we hebben de lange ij niet eens in 't alfabet opgenomen.
En Nederlandse toetsenborden... 99% van de Nederlanders heeft toch een toetsenbord met VS-indeling.
En die paspoorten / documenten kunnen natuurlijk prima goed gespeld worden, als ambtenaren ff leren hoe ze andere tekens in moeten voeren, of er fatsoenlijke software gebruikt gaat worden.. duh
Waarschuw beheerder
donateur
oke klaar weer

Waarschuw beheerder
O Ja Joh: je MOET NIKS OVERNEMEN want: het is maar een VOORSTEL WAT TOCH WORDT AFGEKEURD! (Als het niet al is)

En voorlopig komen ze ook niet bij de EU, Turkije moet nog aan een flink aantal punten werken. En als ze bij de EU komen, is dat ook een voordeel voor de EU, dat gebeurd niet alleen momdat ze alle Turken zo zielig vinden.

Inge