Partyflock

Forumonderwerp · 639306
1 volger · 7784x bekeken

Waarschuw beheerder
ik persoonlijk vind dat pep de meest slimste drugs allertijden is en dat het niet voor iedereen is weggelegd.

je hebt domme mensen die het gebruiken en mensen die het slim gebruiken

uit pep kun je ontelbare dingen halen, vind ik.

Waarschuw beheerder
Ach zaad in iemands oog of pep, 'tis allemaal hetzelfde :devil:

Chris

Waarschuw beheerder
zaad in me oog heb ik nooit gehad, dus ik zou niet weten of me oog dan ook ontsteekt. Maar jij heb er wel ervaring mee, Chris? :devil:

Waarschuw beheerder
Als je goed las kon je zien dat er stond IEMANDS!

Dus niet bij mezelf (nee en ook niet bij Inge)

:-D

Toch een scherpe opmerking rude!

Waarschuw beheerder
kut verkeerd gelezen, nah jah. :p

Waarschuw beheerder
:-)

Maareuh, hoe gaat het trainen?

Bij mij gaat het wel relaxed. ok ik train niet superhard maar toch ;-)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Gaat super!!!

Waarschuw beheerder
Beters, ik verrek nu van de spierpijn heb m'n buikspieren wat te hard getrained... :-(

p.s. nog 12 dagen tot impulz!

Waarschuw beheerder
word je hard van ;p

Waarschuw beheerder
Pep is verslavend :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
_____________/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen ADHD, pep = niet verslavend maar ik moet wel om de 10/15min me neus ophalen maar daar aan tegen kan ik wel onwijs lang en snel internetten [of is dat ADSL] en kan ik super vaag typen zonder typen foutn en zonder dat ik dingen vergeet die ik 10/15sec geleden heb gezegt/of gelezen mzzll
Waarschuw beheerder
donateur
:-d:-d

Waarschuw beheerder
Lief!

Waarschuw beheerder
SPaT = TeRRoR = (y)

Waarschuw beheerder
Pep vind ik persoonlijk dan echt weer helemaaaaaaal nix..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het ligt toch voor de hand dat mensen die klagen over wakker liggen, niet kunnen slapen etc. er nogal weinig van snappen en dus de verkeerde drugs (voor het moment) hebben gekozen???

Speed is zeker een geweldige KNETTERDRUGS, elke Alblasserdamse KnetterClown is er dol op. Uiteraard heb je gebruik en misbruik! Speed gebruiken moet je leren. Erbij eten ook...

Door speed (zeg maar drugs in het algemeen) veranderd uiteraard je visie op alles... speed- en drugsgebruik heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben! Positief denken is hierbij echt fucking belangrijk! Je kan je gebruik en je insteek op deze wondere wortelwereld zelf maken of breken beste knettergekken... Verder is speedgebruik of drugs in het algemeen echt niks om trots op te zijn... maar het is wel KNETTER en een verrijking van mijn leven... ik heb er al ideeën en dingen mee verzonnen waar al een heel leger Knetterclowns helemaal dwaas van zijn geworden...

Gargamel was ook een fanatiek speedgebruiker, overigens een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet...

En ik wortel weer verder in KnetterTown... GNA GNA GNA

Waarschuw beheerder
troep voor junks :jaja:

Krankenstyn: sip dat drugs jou tot iemand gemaakt heeft :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het ook behoorlijk sip
Waarschuw beheerder
Lekker joh!
en dan t liefst alles door mekaar gebruiken!:D

rozen en appels t lekkerste!
Waarschuw beheerder
sparke nakkie hier de meester in de al1vormige uithakkie nog steeds wakkie, superstrakkie en helemaal uit mijn dakkie van een klein wit ondeugend maar tog ook lief snow-seal pakkie.......

idd Krankenstyn en het leger Knetterclowns groeit met de weekenden mee volgende week knetterparade, dan gaan de clowns weer gemaskerd en met veel kabaal trekken we dan door de straten. oh ja en SPEED lekker hoor mjammie mjammie

Waarschuw beheerder
troep :)

Waarschuw beheerder
zooi...en ook nog eens voor mensen met weinig geld (kansloos??)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de snorkelaars onder de anti-wonderpoeder-predikers: Wat denk je waarvoor de toeter van menig snorkel tegenwoordig nog voor gebruikt wordt? Juist ja!

Echt niet om zomaar hersenloos bubbels mee te blazen... het is een logisch gevolg van een perfect kloppende snuif-evolutie. Snorkeltoeters worden groter en groter en zowel geest als lichaam maken zich schijnbaar klaar voor de situatie van optimaal en hoogst effectief grootverbruik...

Dus met alle respect Mw. RestleSs: enige achtergrondinformati­e en inzicht in snorkel achtergronden is hier wel een vereiste.

Knetterhark... zie je op de Knetterparade... en neem je beste onderstebovenneus mee...
Waarschuw beheerder
tja ik moet toegeven haal op die wekker speed is lekkerrrrr!!!!
ik gebruik het alleen nog maar als ik naar een party toe ga.

Waarschuw beheerder
ik ook... of als ik zeker een paar dagen daarna vrij ben... :P:z

Waarschuw beheerder
troep junkdrug

Waarschuw beheerder
Dus met alle respect Mw. RestleSs: enige achtergrondinformati­e en inzicht in snorkel achtergronden is hier wel een vereiste.

ik zit alleen vaak in het snorkelforum hoor voor te ouwehoeren,maar pep opzich vind ik gewoon cheapy

Waarschuw beheerder
het met t en eindigt op roep...

Waarschuw beheerder
ik vind pep lekkahhh..!!

Waarschuw beheerder
dangerous shit...!
Waarschuw beheerder
bleeehhh pep=goedkoop dus voor losers :vaag:
Nou mevrouw rusteloos, als ik mag kieze voor 10 gram spat of 1 grammetje sosA is de keuss snel gemaakt, slapen kan ik wel zonder te snatse namelijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Coke is inderdaad voor de echte bikkels

Waarschuw beheerder
donateur
nooit op en hoef het ook niet :kots:
Waarschuw beheerder
en neem je beste onderstebovenneus mee...

ja en die neus heb ik nou net ff uitgeleend aan een knettercavia die had hem nodig voor 1 of ander feestje in het land waar de cavia's hun neus nog 1s kunnen gebruiken zonder dat ze er raar op aangekeken worden, waar ze nog 1s waus over straat kunnen lopen zonder dat ze uitgelachen worden door verwilderde kabouters op zwemles.

neee krankenstyn het word tog mijn lepelneus dit weekend en ik heb hem al op de bovenste plank van mijn verdwaalkast gelegd en geef hem elke avond voor het slapen gaan een aai over zijn linkerneusvleugel... vind ie lekker :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pepe is lekker en relexd ________________// :bounce:

:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep is heerlijk.
Dat lekkere gevoel in je hersens..
Het ruikt zo vies , maar toch wil je het hebben.
Je wil het liefst pep kopen die Het smerigst ruikt.
En dan leg je een lijn en en dan werk je het naar binnen .. Hmmmmmmm Heerlijk die koude wind in je neus. Het brand lekker , en beetje bij beetje gaat het door de keel heen BAH was dat lekker zeg.
Met andere woorden
PEP 4 EVER ____________________­_// Gegroet Speedfreak.

Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­m
Waarschuw beheerder
tis weer bijna weekend :kwijl: heppidepeppi
Waarschuw beheerder
hoofd schouders knie en teen....knie en teen..
hoooooofd schouders knie en teen....knie en teen...
oren ogen..PUNTJE IN JE NEUS!!!!!! Pep met pill'n

da is wa we will'n

Waarschuw beheerder
pep om van te :kots:
Waarschuw beheerder
neej cis dat waren mosselen niet alles door mekaar halen he?

Waarschuw beheerder
vind je dat een goeie grap
Waarschuw beheerder
En het ergste is ik vind het zozeer niet 1s zo lekker maar mijn snavel kan er maar niet vanaf blijven het is dan ook egt een kiepwagen op snuiftechniek. Het lukt dan ook het beste als je met je snavel onder hoek van 33 graden gaat zitten (of staan) (of liggen) net wat je zelf het liefste doet, zet de buis aan je snavel en dan aan de geur van warme roomboterkoteletjes met een klein beetje een slagroom8ige vulling gaat denken.

dan loopt het als het ware zo je snavel in..

egt waar hoor. :yes:

Waarschuw beheerder
ik vondt (vindt) het HEERLIJKKKKKKKKKKK..­........ das juist t klote er aan ( voor mij dan he ) maar ja... ik vindt niets lekkerder dan het gevoel van pep in me neusje... dat gevoel... die reuk.... hhhmmmmmm........ en dan t gevoel he... haha... LEKKERRRRRRRRRR.....­....
maar ik ben gestopt he... maar vergeten doe ik t nooit niet meer !!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is lekker hoor!!!

alleen het slapen.. afgelopen keer was ik om 6 uur thuis en gewoon wakker gelegen tot 12.00 :S ben er maar uit gegaan nachtje over geslagen :D

Waarschuw beheerder
donateur
pep is verschrikkelijk lekker, die rush die door je heen gaat ...heerlijk ;)
Vooral als je op een feessie of lekker zuipen in het cafe :D

de geur is zoow lekker, het branden enzo, de smaak was minder maar de gehele sensatie van de lijn leggen tot doorslikken is gewoon leip, hehe

Alleen de bijwerkingen he ..daarom ben ik dus gestopt :P

Slapen en eten had ik op het laatst niet eens problemen mee ofzo, voor het slapen gaan een lijn en ZzZz

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent echt slecht! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja kwas verrot :P

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent al verrot van binnen je hoeft alleen maar te sterven :D