Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 04:18:Of je bent niet in staat om meer release's Pending te hebben staan
Dan komen ze niet in draft release's staan, maar kan je gewoon niet meer toevoegen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 04:18:Ik zie dat je rank 1 hebt en dan kun je volgens mij maximaal 3 toegevoegde release's Pending hebben staan
Je moet dus een hogere rank krijg wil je meer releases's Pending hebben staan
Je geeft hem niet eens antwoord. Heeft helemaal niets met rank's te maken.. Als je 2 N-votes krijgt dan komt hij bij de draft releases, want daar kan je hem dan weer opnieuw re-submitten, zonder alles opnieuw in te voeren..
Waarom? Na 1 vote zowel Y of N kan je de pending niet meer editen, terwijl er wel fouten in kunnen zitten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 11:38:Na 1 vote zowel Y of N kan je de pending niet meer editen, terwijl er wel fouten in kunnen zitten
Jawel hoor, je kunt hem gewoon cancellen, alleen die ene vote komt dan te vervallen.
Verder kan het natuurlijk wel zo zijn dat op het moment dat je 2 draft releases hebt staan uit het verleden en daarnaast 3 nieuwe pendings, dat je je drafts idd niet meer opnieuw kunt submitten omdat je al aan het maximaal aantal pendings zit.
kan iemand mij vertellen hoe dat precies met die rank werkt??
heb een release toegevoegd maar kan nog steeds geen platen ranken
"You must have rank 5 in order to release"
En voor het toevoegen van een release krijg je 3 punten (dus rank 3).
Zulke dingen zijn allemaal gewoon te vinden op discogs zelf. Is geen verwijt naar jou toe maar in het algemeen, veel mensen hebben niet het geduld om uit te zoeken hoe het allemaal werkt en gaan het meteen vragen, terwijl alle informatie die je nodig hebt gewoon voorhanden is.
Uitspraak van Edutainment op donderdag 4 januari 2007 om 11:47:Jawel hoor, je kunt hem gewoon cancellen, alleen die ene vote komt dan te vervallen.
Ja, oke maar heb dan meestal al gauw 2 N-votes te pakken (1 a 2 dagen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 11:38:Je geeft hem niet eens antwoord. Heeft helemaal niets met rank's te maken.. Als je 2 N-votes krijgt dan komt hij bij de draft releases, want daar kan je hem dan weer opnieuw re-submitten, zonder alles opnieuw in te voeren..
Maar als jij 3 releases Pending hebt staan en je mag ook maximaal maar 3 en je voegt daarna nog een release toe, dan komt ie wel bij Draft te staan. Dat bedoelde ik
Hoe moeten wij daar duidelijkheid over gegeven?
Wij kennen zijn verkoop condities toch niet? Die staan als goed is vermeld in zijn profiel.
Daarnaast kun je in Amerika niet echt spreken van standaard verzendkosten aangezien verzending vanuit het zuiden van de US meer kost dan vanuit het oosten aangezien dat nogal een aantal kilometers scheelt.
Wij kennen zijn verkoop condities toch niet? Die staan als goed is vermeld in zijn profiel.
Daarnaast kun je in Amerika niet echt spreken van standaard verzendkosten aangezien verzending vanuit het zuiden van de US meer kost dan vanuit het oosten aangezien dat nogal een aantal kilometers scheelt.
Uitspraak van Edutainment op donderdag 4 januari 2007 om 15:16:Daarnaast kun je in Amerika niet echt spreken van standaard verzendkosten aangezien verzending vanuit het zuiden van de US meer kost dan vanuit het oosten aangezien dat nogal een aantal kilometers scheelt.
Hier heb ik wat aan, dank je
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 4 januari 2007 om 17:13:Dat is het standaardtarief. Voor elke plaat extra komt er 1 eurie 50 bij.. Maar dat is wat ik gelezen dacht te hebben.. niet echt betrouwbare informatie dus
Dat zie je wel vaker, dat er 1,50 per plaat bijkomt. Heeft met het extra gewicht te maken, geloof ik. Ik vind het een beetje vreemd. Hier in Nederland maakt het qua prijs totaal niets uit, of je nu 1 of 4 vinyls koopt. Als je hele stapels gaat kopen, betaal je pas extra.
Als ik jou was, zou ik die man gewoon even een mailtje sturen en uitleggen welke platen je wilt kopen en vragen of die verkoper even kan uitzoeken hoeveel de verzendkosten bedragen. Dan kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 18:39:vraagje:
heeft er iemand al ervaring met bestellen op discogs?
is het betrouwbaar??
Dat varieert, net als op Ebay en marktplaats, per gebruiker. Ik heb zelf al een paar keer iets gekocht via Discogs en dat ging (gelukkig) steeds goed.
Bij de gebruikers die iets verkopen staat feedback, net als op Ebay. Die kan je ff nakijken, voordat je wat bestelt. En ff kijken, hoe betrouwbaar je het profiel van de gebruiker vind overkomen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 18:39:heeft er iemand al ervaring met bestellen op discogs?
is het betrouwbaar??
Je koopt niks van discogs maar van individuen, dus wat Earase al zegt:
Dat varieert, net als op Ebay en marktplaats, per gebruiker.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 21:16:je hebt bedrijven op internet die natuurlijk wel betrouwbaar zijn.
En ook particuliere verkopers. Of je een bedrijf bent maakt op dat gebied niks uit. Ik ben ook al een paar keer via bedrijven bedonderd.

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)