Partyflock

Forumonderwerp · 637605
1041x bekeken
Waarschuw beheerder
VIANEN, 26 oktober 2003 20:49 - De NOS wordt steeds vaker bekritiseerd vanwege haar pro-Ajax opstelling. Vooropgesteld dat de NOS over uiterst bekwame journalisten beschikt, valt het rondom de competitiekraker tussen PSV en Ajax op dat er toch enige sprake van voorkeur voor Ajax bestaat binnen de burelen van onze staatstelevisie. Zo was het opmerkelijk dat de actie aan het begin van het duel tussen de Ajax-doelman Lobont en Jan Vennegoor of Hesselink wel herhaald werd vanwege een vermeende elleboogstoot, terwijl de actie van Zlatan Ibrahimovic waarmee hij Kevin Hofland uit de wedstrijd sloeg afgedaan werd met niets aan de hand. Even later probeerde Van Bommel met zijn arm Van der Vaart te verhinderen langszij te komen. Kregen we de beelden wederom een aantal keren voorgeschoteld. De passage waardoor Van der Vaart wegens grof natrappen uit het veld werd gestuurd, werd opgehangen aan de overtreding van Van Bommel. Ook kon NOS collega Jack van Gelder zijn objectiviteit nauwelijks in toom houden en hij gaf de schuld van dit alles niet aan de spelers in kwestie, maar aan de scheidsrechter.
Ook Tom Egberts vergist zich. In de aanhef van Studio Sport is het eerste woordje dat hij kraait 'Ajax'. De presentator had het kennelijk zelf ook door en corrigeerde zichzelf door te zeggen: "Het was natuurlijk PSV- AJax. Een freudiaanse verspreking dus. Alles bij elkaar nauwelijks een middagje van objectieve journalistiek te noemen. Het valt echter maar twee of driemaal per jaar op. Namelijk Ajax uit tegen PSV en Feyenoord.
Ben benieuwd hoe het volgende week zal zijn, als Co Adriaanse zijn manschappen opdracht geeft Ajax hard aan te pakken in de wedstrijd voorafgaande aan een Champions-Leagueduel.

Heel ajax baseert zijn mening op studio sport.... ??
Waarschuw beheerder
Ik word er altijd weer helemaal ziek van wanneer jack van Gelder weer met zijn stijve lul achter zijn desk zit wanneer psv of feyenoord punten hebben verspeeld. Ik irriteer me er behoorlijk aan.
Waarschuw beheerder
ps.: welke "eerste keer" was dat trouwens, dat jullie een internationale halve finale haalden van een Europees toernooi ?
Dat moet dan wel voor 1969 zijn, want toen behaalde Ajax namelijk als eerste NL club de finale voor de EC 1

Klopt Boom, was ook al in 1963...
Er kan er maar een de eerste zijn he :D

http://www.fortunecity.com/wembley/goodison/185/EC1963ben.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heel blij weer voor je Jordy :s

jij loopt hier mensen af te zeiken als ze ouwe koeien uit de sloot halen waar beb je nu zelf mee bezig dan?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je Van Gelder es horen bij Langs De Lijn. Toen de 2-2 gescoord werd door Ajakkes deed ie of ze de Champions League gewonnen hadden. Maar gewoon stug volhouden dat ie voor AFC is... AFC Ajakkes zal ie bedoelen! FLR :knuffel:
Waarschuw beheerder
2kef ik draag wat feiten aan waarmee ik het ongelijk van enkele mensen hier aantoon...
Waarschuw beheerder
Komt waarschijnlijk omdat jij zo'n kutjood bent die alleen voor Ajax is wanneer ze een "kleine" kans op de kampioenstitel maken.
Waarschuw beheerder
aproxi stoere mn hoor :z

ja ben een kut jood ja en nee ik ben er altijd mannetje

(K) voor jou omdat je zo stoer bent :s
Waarschuw beheerder
alsof de nos nooit pro psv is geweest, ok ze zijn nog nooit pro feye***rd geweest maar goed, das ook niet zo raar he

slap geouwehoer allemaal, maak je druk om andere dingen
Waarschuw beheerder
het weer byv. :)

kutweer :devil:
Waarschuw beheerder
2kef ik draag wat feiten aan waarmee ik het ongelijk van enkele mensen hier aantoon...

uhmm...weet niet of je mij bedoelde, maar t was meer een vraag hoor over die halve finale, want ik wist dat zelf niet.

best leuk plaatje trouwens:
[img cacheid=0004f0a3000c92141600d57f1a002a19f3]http://www.fortunecity.com/wembley/goodison/185/EC1963ben3.JPG[/img]

moest wel ff plotseling aan een film denken ;-)
Waarschuw beheerder
waar is Leonardo dan :) :)
Waarschuw beheerder
2boom nee hoor, maar lil moest echt even wat feiten om haar oren krijgen.

Die sloeg echt wartaal uit namelijk...

Maar de aankomst van die boten in Portugal was echt bizar, was geloof ik pas nog te zien op die beelden van eddiePG. Boten kwamen aan en de selectie stond op de kade samen met al die mensen op de boten zongen ze het Hand in Hand gevolgd door het Wilhelmus. Spelers stonden met tranen in de ogen op de kade. :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Ooit in jullie op gekomen dat ajax de enige nederlandse club is die een beetje succesvol is in Europa?(

wil dat dus meteen zeggen dat heel de NOS pro ajax moet zijn? het ging tussen psv en ajax de NEDERLANDSE competitie dus en niet europa
Waarschuw beheerder
[img]http://members.chello.nl/~h.vandeven7/PSV/rukker.gif[/img]
1 van Jack's bezigheden als hij vrij is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
da Fool heel leuk kende we gelukkig nog niet
Waarschuw beheerder
Soms is het makkelijker mensen iets uit te leggen aan de hand van plaatjes dan aan de hand van tekst.Hoef je ook niet te argumenteren e.d.
Waarschuw beheerder
nee dat is zo maar was me al duidelijk hoor