Partyflock

Forumonderwerp · 637391
1 volger · 8832x bekeken

Waarschuw beheerder
Weet iemand toevallig hoeveel MDMA die roze lovertjes pillen bevatten?! Ook iemand toevallig goeie of slechte ervaring mee?!

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Kan je niet zeggen wat erin zit testen bied uitkomst. De mijne zijn altijd goed bevallen (blauw)
Waarschuw beheerder
Zit geen mdma maar heroïne in.
Waarschuw beheerder
donateur
lovertjes zijn wel goed.. je hebt ook die zgn. nieuwe groene, die vind ik persoonlij kwat minder, maar die roze zijn wel lekker, wat minder sterk dan de 1e draaing, die waren echt hardcore van 180-200, getest vage inslag die paar keer kan komen, echt heel vaag, weet niet hoeveel die nieuwe lading bevat, zijn wel wappie..alleen minder sterk

Waarschuw beheerder
donateur
geen idee wat de samenstelling is.. Ik heb nog een hele lading liggen .. vind ze nie zo leuk..(de roze dan)

beginnen heel langzaam en ik vind dat het niet echt lekker inslaat.. Je gaat er niet hard op zeg maar..

Heb een vriendin die bijna nooit meer gebruikt sinds ze in stink-engeland woont, en als zij hier is om te stappen geef ik ze altijd aan haar.. toch uit d'r dakkie maar gewoon rustig aan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eerste lading amsterdam almere was de beste :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
en via de Starlight overvielen ze Gelderland :jaja:

Waarschuw beheerder
whehe, en vanaf toen begon de namaak productie :)
Artiest {SHOWLIST artist 28937, 10114}
Waarschuw beheerder
degene die ik heb gehad (roze ruitvormige lovertjes) zijn echt goed, de beste die ik ooit heb gehad! ze komen wel langzaam in, maar een als ie eenmaal goed werkt zijn ze echt super! :vaag: :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
Tsja tranen met tuiten gehuild, wat een verschrikking, waar is die goeie ouwe tijd :(
Waarschuw beheerder
donateur
die ouwere ja, die sloegen heel apart in, heb wel eens gehad dat ik helemaal nuchter was, voelde me ook zo, ging even op mn nest liggen en werd :vaag: wakker, moest ik werken :x dat was wel minder....

Waarschuw beheerder
donateur
die heb ik ja die ruitvormige..vinner nie veel aan! enige voordeel is dat van deze m'n bek niet zo gaat trillen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zijn snel uitgwerkt :jaja:

Waarschuw beheerder
Fuck off echt geen 180-200:|

130 !
Waarschuw beheerder
die van mij werkten echt lang! 3 uur het laatste genomen en 's ochtends om 9 uur onder de douche dacht ik dat de douche cabine wankelde, echt vaag :vaag:
Waarschuw beheerder
Kvin ze zeker lekker.....

Niet edje?

Waarschuw beheerder
180-200?
130??
bestaan zo'n pillen nog wel dan??
Moet je wel héél véél geluk hebben!!

Waarschuw beheerder
Zekers!!

Komende zaterdag op Full Force weer!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
heel sporadisch kom je die nog tegen... is eigenlijk ook onbelangrijk imo
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Roze lovertje :respect: :respect: als het ff kan neem ik nooit meer wa anders!!!

Waarschuw beheerder
Sluit me aan lovertjes zijn (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
de blauwe!!!
leuke week terschelling mee gehad :D

Waarschuw beheerder
versace.............­. boem..

Getest op 180 mg.... boem.

Snoeihard
Waarschuw beheerder
Getest op 180???! (Gniffel in mijn vuistje) Waar, wanneer en hoe laat? Hèhèhè. (6)

Waarschuw beheerder
dus dat is niet mogelijk???

Mag jij het testbureau aan gaan klagen...

Waarschuw beheerder
als jij er zelf bijwas toen ze de uitslag gaven geloof ik het misschien nog, maar als je dealer dat tegen jou vertelde lach ik nog ff verder...
Waarschuw beheerder
had op TD roze lovertjes, voelde me heel apart zo heb ik me nog nooit gevoeld met xtc... ik ging er ook niet erg hard van maar had wel genoeg ernergie om de avond goed door te komen! Ik had een tijdje trug blauwe... sooow die waren eg relaxt heb nog nooit zulke goeie pillen gehad, ging super hard en m kaak ging er niet van klapperen die waren eg (y)
Waarschuw beheerder
hmmm de roze lovertjes die ik altijd kreeg, waren op een gegeven moment niet bijzonder meer! ben toen op zoek gegaan naar wat sterkers, en als ik nu dus een lovertje neem, voel ik dr een stuk minder van... maar wie weet! geen 2 pillen zijn het zelfde ofcourse!

Waarschuw beheerder
ja klopt.. versace zijn supergoeie pillen!
van kwartjes ga ik al uit mijn dak.
lovertjes zijn wel goed, maar moet je wel de blauwe hebben

Waarschuw beheerder
die versace's kwamen bij de test weg...
Waarschuw beheerder
ik vind ze wel leuk...ze zien er ook echt als snoepjes uit :D

Waarschuw beheerder
K vind ze toppie!! (Y)
Heb ze net nog gehad op Thunderdome!!
M´n pootjes zaten weer tot mn oren!!! :D
Ikzelf vind de roze harder dan de blauwe...
Maar blauw is ook top!!
Waarschuw beheerder
Ik vind zelf de blauwe toch iets relaxter als de roze!
Waarschuw beheerder
k vind ze allebei eve goed (y)

had ze ook getest en zaten allebei rond de 90mg
Waarschuw beheerder
Ik merkte persoonlijk bijna niks van van lovertjes (roze), had ze op ML, viel goed tegen! Iemand die ook van ons had, dus dezelfde pillen, was na een kwartier al helemaal waus, en ik merkte na 2 uur nog niks :S
Waarschuw beheerder
Ben het met angel eens.....Lovertjes zijn slechte p'tjes. Kvoelde er ook bijna nix van....
Waarschuw beheerder
donateur
blauwe lovers zijn 97 mg mdma
Waarschuw beheerder
Drie jaar geleden had ik ook een hele zak van die roze!
Die zijn echt wel knetter! Supergoed, ging helemaal uit mijn dak tijdens dance valley! :)

Waarschuw beheerder
Roze lovertjes zijn kutpillen !!
Ik moest vet lang wachten tot dat die insloeg , en voelde er vet weinig van !!
Koop ik nooit meer zonde van me geld !!
Waarschuw beheerder
Nou die roze lovertjes zijn goed te doen, niet de beste die ik heb gehad. Maar ook zeker niet de slechtste.
Waarschuw beheerder
Ik moest vet lang wachten tot dat die insloeg , en voelde er vet weinig van !!
Koop ik nooit meer zonde van me geld !!

misschien had je wel veel gegeten van tevoren of was je niet in de stemming ofzo.. heeft er allemaal mee te maken! :)

Waarschuw beheerder
Blauwe lovers zijn zwaar klote, volgens mij zit daar speed in ....roze lovers heb ik nooit gehad !

Waarschuw beheerder
de roze zijn wel lekker te eten!!!

zien er zoooo lekker uit :P

vriend heb m een x late teste....maar weet nie meer precies hoeveel er in zat....volgens mij tusse de 70 en 90....maar weey dit nie ckr
Waarschuw beheerder
Zeker relaxte Ptjes.. het gaat wat langzaam voordat ze inslaan maar als ze eenmaal zijn ingeslagen dan voel je je ook zo lekker, en je kan er lekker op doorgaan idd..

Had ze ook op TD.. (Y)

Waarschuw beheerder
Had love-pillen iets van 4 a 5 jaar geleden een keer. Ja toen ze nog echt goed waren:) ging daar echt goed hard van:D

Waarschuw beheerder
"Love RuleS"
zeeer rieleks...
vooral the day after!!!

4 more info check:
www pillreports com

weet j precies hoe ze eruit zien,

wat j tot j neemt,

least but not last:"de diverse ervaringen"

Waarschuw beheerder
dubbele rolexjes :D (dubbele kroontjes net hoe je ze noemen wilt)
100 mg mdma
best veel voor deze tijd, ik ben er in ieder geval maar wat blij mee, ze klappen in als een idioot bij mij!

Waarschuw beheerder
Whoooooooooooooooeha­hahahahhaahah 180 mg, zo sterk waren ze vroeger niet eens, en daar ging je tenminste hard van, waar zijn de oude sammies :P
Waarschuw beheerder
donateur
blauwe/roze lovers liggen zo rond de 95mg mdma
Waarschuw beheerder
donateur
X-FILES uit ongv. 1998 rond de 250 hahaha dat waren pas knallers maar die worden al lang niet meer gemaakt mag niet meer vind familie Den Haag niet goed. Word er veel te weinig geconsumeerd dus.................­.......

mzzls ga weer verder niksen
Waarschuw beheerder
Roze lovertjes zijn egt goed.
Duurt wel lang voordat ie inslaat maar daarna oehwww
heb er goede ervaringen mee :)

Waarschuw beheerder
Ze worden steeds slechter witte lovertjes die zijn pas goed.
kan er alleen nie meer aankomen kut!

als iemand ze heb graag !!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
:respect: zeker lekkere dingen vage dingen mee gezien :vaag: