Partyflock

Forumonderwerp · 637289
7 volgers · 53965x bekeken

Artiest Basic
Waarschuw beheerder
Het gaat er weer aankomen :-d nog meer boarders hier??? of alleen maar langlaufers haahha

Waarschuw beheerder
Gerlos Austria.

:yes: Surfing fresh Powder! :yes:

:yes: IK BEN EEN POEDERBEEST! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben bang dat het er niet in zit voor mij.................­.......GRRRRRRRRRRRR­RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR­RRRRR

Waarschuw beheerder
net terug van een heerlijke week La Plagne! :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
pfffff ik ben net terug van een weekje tjechië en gelukkig maar!

wat een kut vakantie zeg! :(

- geen sneeuw
- niets te beleven
- ziek
- opgepakt
- hoop gezeur en gezeik, omdat je 24 uur op elkaars lip zit

dus noooooooit meer vooor mij!
Waarschuw beheerder
ik ga over 2 weken naar het gletcher gebiet hintertux.
Waarschuw beheerder
donateur
hiezi nben je opgepakt dan puta?
Waarschuw beheerder
Over 13 dagen sta ik weel op m'n boardje !!!!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
nog 19 dagen:)

Waarschuw beheerder
Nog 28 dagen :P

Waarschuw beheerder
Nog een paarmaanden hoop dec :-s
Waarschuw beheerder
donateur
nog 12 daagies:D

het is iig lekker aan het dumpen in oostenrijk:kwijl:

Waarschuw beheerder
Week 13

Of les deux alpes (KUTfransen!, maar wel veel en goede sneeuw)

Of Kirchberg (gezellige Oostenrijk, maar laag, minder kans op goede sneeuw)

Na overleg, wordt het Les2alpes!
Nooit geweest, nog nooit in Frankrijk zelfs, valt het echt zo tegen als je alleen maar Oostenrijk gewend bent???? (gezelligheid bedoel ik dan he, niet de bergen)

Waarschuw beheerder
ik ga altijd naar Frankrijk en de après-ski is inderdaad minimaal. maar in les2alpes is het zo vernederlandst dat het vast wel gezellig is!

maak er zelf wat leuks van!

Waarschuw beheerder
Risoul was geweldig, super powder, killer pipe and chill peeps ontmoet.

Plannen zijn licht geweizigd, ipv les 2 alpes 21 februari is het Val thorens geworden.

Afsluitweek val tho blijft ook, en daar aangeplakt ga ik met u-s 2 weken in juli freestylen @ les 2 alpes gletsjer :)

Waarschuw beheerder
Kwijl @ Thermo

damn!

Waarschuw beheerder
Tjee Thermo, heb je geld te veel ofzo????

*jaloers :$ *

Waarschuw beheerder
Neuh niet teveel, ik ben ook zo arm als het maar zijn kan na het seizoen, maargoed daar maak ik me komende zomer wel weer druk om.

Waarschuw beheerder
Ik zie het wel.
We gingen eigenlijk met z'n vieren, maar inmiddels
staat de teller al op acht!!!!!!!

En met z'n achten kun je er zelf ook best iets gezelligs
van maken, lijkt me zo!!!

Waarschuw beheerder
2 Thermo: word je ook gesponsord of zo? en heb je aan NSK meegedaan?

Waarschuw beheerder
2 ladyC : noop geen sponsoring hoor, I ain't that good :)

NSSK was wel de bedoeling, maar heb op de maandag een blessure opgelopen waardoor ik met mijn enkel in de tape heb geboard de rest van de week. ( the doc. wilde me eerst naar huis sturen, hell no ) Niet zo'n ramp maar mocht geen jumps maken, dus big air en slopestyle kon ik niet aan meedoen. Speedcontest vond ik niet echt boeiend.

Heb die week lekker powpow gereden
Waarschuw beheerder
ik skie..
ma wil ooooit wel een x snowboarden.. ma kzie er tegen op om weeer opnieuw lessen te nemen..

Waarschuw beheerder
2 Thermo: gewoon blijven oefenen! Want in Nederland maak je best wel kans op sponsors!

Minder van je blessure... Enkels zijn altijd verrot...

Waarschuw beheerder
Moeten ff een team maken :) en dan op backcoutry gaan, veel oefenen en een sponser zoeken ik ken ngo wel een paar goeie riders gaan we NL ff op de kaart zetten

Waarschuw beheerder
Ik had een sponsor :P Maar ben gaan studeren :cry:

Waarschuw beheerder
Welke sponser...

Waarschuw beheerder
Vriend van mij zn vader, Hekwerken :D Sponsorde ook een skater (Bedrijf maakte ook halfpipes)
Waarschuw beheerder
Ik wil ook een sponsor die mij eenmalig een ruime gift doet voor aanschaf van een topnotch uitrusting zonder tegenprestatie..:)

any1? hehehe :p

Waarschuw beheerder
Voor mij was de pret gauw over.... ik brak op de tweede dag van de wintersport mijn pols op twee plaatsen met snowboarden :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat zuigt er heeeel zwaar :( Heb nog nooit iets op wintersport gebroken *klopt t even af*

Wel een keer een zwaar gekneusd borstbeen, deed met boarden geen pijn maar wel met bv uit de lift stappen e.d. En in de bus terug stierf ik af :[

Waarschuw beheerder
Nieuwe speeltjes gescoord die ik volgende week meeneem richting de sneeuw, heb ze nog niet gekocht. M'n shopdude was zo zelfverzekerd dat hij zeker wist dat als ik hier een week mee gespeelt heb, ik niks anders meer wil.

We'll see about that then :D

Carbon baby !
[img]http://mirror04.burton.com/images/gear/ss/ss_B4084301.jpg[/img]

The Cadillac of the Burton binding line: Leading-edge technologically, superior comfort, adjustability and performance converge.
For supportive comfort with maximum customized control over fit and functionality, the P1 HD is in a class by itself. Progressive riders who demand structural integrity and direct power delivery will take full advantage of the advanced 2-component, carbon-fiber composite hi-back and long-fiber reinforced nylon and polycarbonate baseplate. The P1’s unique 2-component hi-back system makes hi-back rotation completely independent of the Forward Lean™. Radical!

Powder on !
Waarschuw beheerder
Leuk! Ik ga iig lekker freestylen over psies 5 dagen en 6 uurtjes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja snowboarden is echt vet ik snowboard nou 4 jaar...en t enigste wat ik leuker vind (sport) is skateboarden :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben vorige week mee geweest inkopen doen bij kubus...
(nitro /elan)
echt vette shit voor volgend jaar...
vooral de boots zijn vet van nitro, een ander soort boa systeem voor een stuk minder geld, dat beloofd wat.

Waarschuw beheerder
Ik heb de nieuwe reeks van nitro ook al gezien, en heb even wat zitten voelen e.d.

En wat me enorm opvalt is hoeveel pop die boardjes wel niet hebben !

de 2003 boardjes waren ook al zo ziek, als je een Costum X naast een nitro SupraTeam boardje leg, had die nitro zoooo veel meer pop, gewoon ziek hoe lekker die terugveerde.

Nitro is erg goed bezig (Y)

@ last snow camp in val thorens zullen er VEEL boardfabrikanten zijn met veel nieuwe shit, die iedereen mag proberen. Nitro zal daar zeker aanwezig zijn.

Alleen burton zal dit jaar niet zo groots erbij zijn als vorige keer, die houden het waarschijnlijk een week later alleen voor dealers.
Waarschuw beheerder
nog 5 dagen dan naar de sneeuw

Waarschuw beheerder
Kreeg net een mailtje van Ultimate snowboarding.com over de Ultimate Summercamp 2004 zal ik dan toch nog gaan dit jaar....

i hope so!!!
Waarschuw beheerder
kreeg dat mailtje ook

Waarschuw beheerder
Tjongejonge, wat een hardcore snowboard bikkels hiero...

2 Thermo: bindingen zien er lekker uit! maar ik vroeg me af of ze dan nog wel lekker boarden in combinatie met je "oude" plank...
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor board heb je dan thermo?>

Waarschuw beheerder
Ben net terug uit Saalbach!
heerlijk off piste geride.
Elke dag verse powder.
1 dagje zon, rest van de dagen sneeuwde het.
dat was wel wat minder...maar de fun bleef

Enkele pix staan bij mn eigen inbreng.

2 ladyC...ligt ana je oude plank.

Vond btw dat de nieuwe Burton collectie appart is.
Die boots met schubben en gevlochten enzo...wel design...en zitten goddelijk.
Zelf heb ik net die nieuwe custom bindingen aangeschaft...rijden volop lekker!

Zit nog steeds te azen op die Shaun White plank:kwijl:
Heb 1 dagje op een Seven 159 mogen rijden...flex plankje.

Rijd op dit moment op een Burton Motion 162 van 2 jaar terug. Motion Bindingen van vorig jaar(nu dus die van dit jaar)
En Moto boots.

Ga volgende week naar Gstaad (Zwitserland)
Zal dan weer wat pix plaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
idd een beetje vage actie foto's murkie,

je bent wel op mooie plekkies geweest zeg, heerlijk!

kan niet wachten, volgende week ischl:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik board nu dus op Santa cruz C wide board, nothing special.

Boardkoop is uitgesteld omdat Forum de BJ mid-wide 162 niet meer kan leveren, en die Rome wil ik eerst testen. En als ik wacht met board kopen kan ik keertje extra op vakantie ;)

Ik heb die bindingen ook niet gekocht, zijn Carbon bindingen, ENORM stijf, helemaal iets anders dan me freestyle flow bindingen die ik nu op me plankje heb.

Ik wil juist gaan kijken hoe mijn plankje reageert op zulke stijve bindingen. En ze hierna te gaan testen op nieuwe forum/rome/ride/burton boardjes :)

Mijn oude bindingen gaan ook gewoon mee :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar halen jullie het geld verdaan!!

Waarschuw beheerder
murkje... (Y)

That the shit :) first tracks zetten is gewoon het lekkerste wat er is, ziet er zwaaar relaxed uit.

Waarschuw beheerder
Nieuw topic geopend...wat overzichtelijker

:)

Waarschuw beheerder
Joh dat was nog nix!
Op het mooiste stuk had ik mn digi niet bij me vanwege het slechte weer.

Maar volop vet gevlogen...zie je ook wel.
We hadden plots een afgrond van 4 meter.
vriend van me stond beneden en zij dat het wat hoog was...maar dat een 360 maaaakkelijk lukte.
Dus ik spinnen...zo de afgrond in:S

Was iets hoger dan ik had ingeschat dus spinde lekker door en popte mn eerste 540.
de hele week als bijnaam 540 gehad:)

verder nog zat leuke verhalen...

reden off piste richting de liften om het stuk nog maals te pakken.
maar zag door het pak sneeuw dus niet dat er onder dat pak een grepel zat.
Ik klapte dus plots voorover en toen was het kop board kop board kop board kop board...kwam tot stilstand na een stuk of 5 keer over de kop geslagen te zijn:S
Dikke last van mn linker arm.
Dus ik riep de andere om me te helpen.
kwam naar me toe gerend...maar was best ver weg nog...ik besloot om mn arm te bewegen en kwam er achter dat het wel mee viel...dus riep "laat maar"
en viel toen achter over.
Knock out dus...hij kwam dus alsnog naar me toe en gaf me wat klappen in mn face.
Ik scheen niet te reageren dus deedtie mn bril af...toen kwam ik lachend bij en was het eerste wat ik vroeg...sneeuwt het?:vaag:

Echt gelachen er om!

Alleen 1 tip voor iedereen...koop een helm!
Want ik weet zeker dat ik zonder dat ding die hele val niet zo goed was uitgekomen.
en een back protector is voor de ruige rijders ook een aanrader!
kost wel wat...maar ken zat gasten die hun leven danken aan dat ding!

safety first!

het geld is niet zo moeilijk hoor...maka een deal met je ouders...elke 2 jaar een budget om te besteden.
Sponsers...wedstrijden...find something!
Kost wel wat inderdaad...maar de vrijheid die je hebt als je eenmaal rijd...(L)