Partyflock

Forumonderwerp · 636918

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Oke voordat heel het Hollands geweld hier losknalt.. ben eerlijk. Wij hollanders behoren niet tot de gevaarlijkste Hoolies. Ook de Engelse, ook de Duitsers niet.

Aanleiding van dit topic, is een topic op Tilbo.com waar hetvolgende nieuws op stond:

2 supporters bussen van Panatinaikos zijn gisteren vd weg gehaald toen ze op weg waren naar hun uitwedstrijd in de championsleague. Hierbij kwam de politie in 1 bus 21 vuurwapens tegen

21 Vuurwapens !!!!!

Zo moet er dus ook een top 10 van gevaarlijkste hooligans op de wereld zijn.

Ons lijkt het meer dan duidelijk dat Rode Ster boven aan staat.
wat is jullie top 3?
Waarschuw beheerder
Groovy ben nog steeds niet genegeerd :@

Waarschuw beheerder
jezus dat je een naam als top oss hier durft te noemen

Waarschuw beheerder
hij geeft gewoon een voorbeeld joh.
doe niet zo zielig man.

Waarschuw beheerder
Top is trouwens best gek hoor...

Waarschuw beheerder
die zijn net als Hollanders hoor, ook gewoon netjes blote vuist

zo hoort het ook, gwoon lekker potje rellen als je dat wil, en niet meteen een knuppel in je nek hebben of een mes in je been
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1: Boca Juniors(Brava's)
2: Irredicibili(Lazio)
3: Millwall FC
Hier kon je eigenlijk landen als Polen, Rusland, Bulgarije, Joegoslavije, Hongarije er ook nog wel bijzetten maar ach iedereen heb z'n top 3!!;-)
Enne Top Oss gek???Tja als de tegenpartij naar huis is ja, dan worden ze gek!!!Remember Top-Utreg hahahaha

Waarschuw beheerder
ja idd, top oss is egt nie lijp
Waarschuw beheerder
donateur
Lazio, irriducibili inderdaad.

Solo la lazio c'ést solo la lazio.
Waarschuw beheerder
De extreem-rechtse groeperingen Ultras Sur van Real Madrid en Boixos Nois van F.C. Barcelona.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012f912000c83f6a590de231a002976ef]http://www.hooligans.cz/in/files/tattoo/05-2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
geld was op bij de NS denk ik

Waarschuw beheerder
ja idd, top oss is egt nie lijp

In ieder geval wel een stuk lijper dan Zwolle :)

Waarschuw beheerder
donateur
Anders gaat iedereen even roepen dat ze gekker zijn dan de rest.

Dan komt Bas weer langs met zijn cameraploeg voor een nieuwe aflevering van "De harde kern" :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schoten ultras!!!
Top Oss lijper dan Zwolle!???
Nou dat denk ik niet vriend, ,maar goed jij bent de man zo te horen hahahah!!
Wat stelt Oss nou voor!!
We zijn toen nog naar Top-Oss-Utreg geweest!!
Eerst werden we door jongens gebeld dat er Top-oss gasten in hun eigen binnenstad een beetje tof liepen te doen.Wij de binnenstad daaro in en NIEMAND gezien!Nou dan maar met 50 man zonder te betalen naar binnen!
Wat zie ik achter het doel van de TopOss aanhangers???Gasten met onder andere shirtjes van ajax, feyenoord, sparta!!!Ik weet niet hoor maar kan dat zo maar daaro???
Tijdens de wedstrijd dan maar een beetje uitdagen in de hoop dat de harde kern komt,maar nee hoor alleen maar kijken, kijken en nog eens kijken!We waren natuurlijk in de minderheid maar ja toch maar effe wachten maar er gebeurde niks:gaap:
Tja 5 minuten voor tijd maar naar huis en alle ramen gingen dicht daaro toen we wegliepen hahaha!!
Net op de snelweg breek Oss los naar gezinnen en wat normaal utreg publiek!!Nou nou dan ben je idd lijper dan Zwolle hoor hahaha!!
Maar goed Schoten ultra, Dannyguyt belde me nog wel effe gezellig op na de wedstrijd en heeft hem netjes gefeliciteerd voor de overwinning tegen Utreg;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heldhaftig ;)

Ik spreek gewoon uit eigen ervaring. Ik heb Top vaker gekke dingen zien doen dan menig andere kleine club.

hehe, nutteloze discussie in een nutteloos topic :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nutteloze discussie die jezelf bent begonnen vriend;-) maar net wat je zegt het is eigenlijk een nutteloze topic!!!

Waarschuw beheerder
Heerhugowaard Hooligans, jezus die zijn echt gek!!!! :)
Waarschuw beheerder
weert hooligans oftewel moesel hooligans
hahahahah
vanavond collucci brothers in carte blanche weert
Waarschuw beheerder
Nope lange!
Vanavond lekker naar Thunderdome!!:-D
Naar de echte hardcore hooligans
Waarschuw beheerder
nee vanavond geen thunderdome ik moet tot 12 uur werken vanvond is te laat voor nog naar utreg te gaan.
gewoon lekker ff naar weert
en morgen weer voetballen
moesel hooligans

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
1-rusland (vooral moskou gekkehuis)
2 zuid amderika
3 voormalig joegoslavie

Waarschuw beheerder
samen zijn we sterk
eendracht maakt machtig
hoe een klein land groot kan zijn
is dat niet prachtig

Waarschuw beheerder
river plate is 4 keer leiper

Waarschuw beheerder
Raimond heeft helemaal gelijk met zn Utrcht verhaal, ik ga gelukkig al een jaar of 4 niet meer kijken, alleen tegen Den Bosch, maar het is hard achteruit gegaan, inderdaad lopen er een hoop debielen met Ajax shirt etc. rond...
In het begin was het nog lachen, toen gebeurde er nogal wat, in Oss wonen nogal wat gekken, maar die hebben het ook voor gezien gehouden.
Wel grappig dat je met 1 antwoord zo'n discussie kan krijgen over een gouden gids divisie clubje.
Waarschuw beheerder
In rusland en polen zijn ze toch wel het gektst denk ik.
Waarschuw beheerder
colo colo (Santiago de Chile)

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begrijp totaal niet dat oss word genoemd in dezelfde zin als hooligans
oss stelt totaaaaal NIKS voor!

Waarschuw beheerder
Lees eerst ff alles Kickazz dan snap je het misschien....het begon als een grapje...

Waarschuw beheerder
To Groovyloco: Ossenare, Ossenare Hej Hej ;)

Waarschuw beheerder
hoi..
Waarschuw beheerder
Het is gewoon niet mogelijk om iemand als gekste te titelen.
Ik ga al een jaar of 20 met mijn club mee, uit thuis europees, overal.
ik kan jullie 1 ding vertellen, overal zijn gekken, ook bij top.
Neem de Polen, die zijn gek, maar komen wel netjes vragen of we een confrontatie willen.
Verder zaten wij de gehele dag op een plein in Warchau, niets aan de hand.
Ik probeer te zeggen, dat als er een confrontatie is, er altijd iets kan gebeuren, waardoor een groep gelijk als gek word betiteld, maar in de verschilende culturen gelden verschilende regels.
Al denk ik zelf, dat de turken het gekst van allemaal zijn, op het gebied van geweld.
Hier in Nederland heeft Justitie het voetbal geweld enorm terug gedrongen, natuurlijk word er van alles geprobeerd, maar zeker bij de wedstrijd dagen valt het niet mee, om alleen al naar een andere stad af te reizen.
Kortom, iedereen heeft gekken!

Waarschuw beheerder
01: ajax (geloof me)
02: cardiff city (idd.)
03: millwall (goeie derde)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikzelf,bassie en robin zijn de gevaarlijkste

Waarschuw beheerder
zeg ponchovogel van wie is die gave rug????

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
In brazillië:
Sau Paulo
Flamengo
Vasco da Gama : Ken mensen die er geweest zijn, daar schieten ze je gewoon voor je hoer. Of ze tyfen je van de hoogste ringen van het Maracana :S

Boca en riverplaten zijn ook niet echt lieverdjes.
Maar ik hoor niemand over Bolivia of Uruguay,Paraguay. Daar vallen ieder voetbalwekend wel een paar dooien. Alleen zou je je moeten afvragen of dat niet meer met andere dingen te maken heeft dan alleen voetbal..
Waarschuw beheerder
Denk dat de gekste idd allemaal uit Zuid-Amerika komen. Maar daar zijn ze volgensmij ook zo gek bij elke sport, heb eens beelden gezien van mensen die elkaar afmaakten bij het wedden op hondengevechten, alleen is voetbal ook daar wat meer een sport waar de hele bevolking zich mee bemoeit (vooral in Argentinië en Brazilië leven die mensen gewoon alleen voor het voetbal, is voor de meeste jongens ook de enige kans om echt wat te bereiken).

Mensen hebben daar misschien wat minder te verliezen, zo gedragen ze zich iig wel.

Politie en justitie heeft daar nergens grip op, dus al zeker niet op rellen bij voetbalwedstrijden.
Waarschuw beheerder
donateur
zeg ponchovogel van wie is die gave rug????

From BRNO since 2000
[img cacheid=0012f92f000c866c9b8b481f1a0029a1b9]http://www.hooligans.cz/in/files/tattoo/05.jpg[/img]

---------------------------------------------------------------------------
http://www.beam.to/landgraafhooligans
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe kan je nou zeggen wie de gekste zijn:S
iedereen komt ooit ze meerdere tegen.
Als iedereen gewoon blijft staan,kan iedereen op dat moment winnen.

Waarschuw beheerder
mooi gesproken graaf..
maar een paar berichten hierboven noemt iemand AJAX als gevaarlijkste hooligans..:S
wat een grap!

Waarschuw beheerder
Tsja graaf je hebt wel gelijk.

Maar dat zou meer opgaan als iedereen met zijn blote vuisten kwam om te knotsen.
Maar nee tegenwoordig word je met hakbijlen zeisen kapmessen, hooivorken verrast. (Hell side Standard ;) )
Sorry maar als ik met een groep van een x aantal man daarop getrakteerd word is de lol er voor mij ook wel enigzins af.......

Waarschuw beheerder
max de tijd is er bijna voor ons:)
We zien wel wie de gekste is;)

Waarschuw beheerder
:yes:
Bijna December :yes:

Waarschuw beheerder
Moeders met winkeltassen :|
Levens gevaarlijk :O

Waarschuw beheerder
hhahah ja dan is het sinterklaas:)
Wat zullen we dit jaar voor lekkers krijgen:D

Waarschuw beheerder
moeders met winkeltassen kunnen idd goed los gaan...:)

Waarschuw beheerder
Pfoe dat weet ik niet, ik verwacht iig een Chocolade letter :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een nederland hebben ze maar een leipe tifo en dat= feyenoord=het gekste