Partyflock

Forumonderwerp · 636583
ik vind het best een lastige keuze!!!
ghost ship, is een keer een andere locatie die je niet vaak zult mee maken
Das dus HEEEEEEEEEEEL SIMPEL!!!

DAt wordt MANIA!!!!!!

Echt vette Line-up....
Echt hoor Tommyknocker, Catscan, Vince, Neophyte, Buzz Fuzz, Deepack... etc Gwoon een line-up om je LUL bij af te trekken!!!!!!!!!!

:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bou­nce::bounce::bounce:
laatste aanpassing

niets aan toe te voegen...
daar heb je zeker gelijk in line-up is zeker goed!! :bounce:
ga dan gewoon naar mania joh :9
Artiest Affix
Ghost ship natuurlijk..... er kunnen 1500 man op dus wordt fet feest. Ik moet draaien in darkcore dus zal ik flink gaan beuken.......
Zeker mania :D geen twijfel mogelijk :P
Kaartje is al geregeld me de bus:D
beetje jammer dat ik eerst moet treenen maar goed als we er maar voor 2400uur zijn
het word zeker mania :D:D:D
ja natuurlijk wordt het mania

:D
M A N I A !!!!!!!!!!!!!!

dAS TOCH LOGISCH
als ik het zo lees had ik naar Ghostship gegaan , maar ja dat is veel te ver weg voor mij dus kies ik voor Wicked Hardcore
met Akira, Vince & MC Syco en nog een paar en dat is slechs 10 min rijden :D
ow ja entree is 10 euro
zo te lezen gaan de meeste naar MANIA dus dat heeft kasper weer mooi voor mekaar :D:D

:respect: Mania :respect: :bier::cocktail:
Wil je trouwens mijn hoedje nog lenen voor Mania Stephan?
ja tuurlijk want anders is mijn act op MANIA niet compleet he!;)

Herinner me daar tzt nog ff aan dan :D.
Ga naar ghostship! Hoevaak kunje zo'n party op een boot meemaken!

Er zijn genoeg Mania-like partys! Niet dat dat weer verkeerd is :)
laatste aanpassing

Er is maar ÉÉN Mania en dat is Mania. Sfeer, geluid, DJ's, publiek, alles is daar super.

ghostship...
ben toch benieuwd hoe dat is om op een dobberende boot met 1500 man te gaan hakken.... misschien krijgen we het voor elkaar om nijmegen van wateroverlast te voorzien???
Larz:
Er zijn genoeg Mania-like partys!

Noem er 1 !?
laatste aanpassing
idd vind mania ook uniek in zijn soort.
Wat is er zo uniek aan dan?

Come and let yourself be taken into a Mania trip ;).
Ghostship!!

Lijkt me echt super als die boot begint te varen en dan met zn allen lekker feesten :D

Unieke ervaring!

*vraag me af wat ze doen als iemand lastig wordt trouwens als ze aant varen zijn, ze kunnen m er niet uitgooien :S*
heeej Mr. Hat we gaan geen stoelendans doen maar een hoedendans oke;)
welk hoedje die jij op je hoofd hebt!!
kaarten voor ghostship zijn binnen!!!!! knallen op een boot,, heb dr zin in!!!!!!!!!!!!! cya all there
laatste aanpassing

pfff ik kies voor het spookje-mania-kasper!!
:yes:

Dat alleen al is een reden om naar Mania te gaan :jaja: ;);)

Artiest Sentinel
Ghost ship, is dat die kakkerlakken boot? :P:P

Mania!

Max, dat is de Bosjesmannenboot :P:P:P.

het wordt toch voor mij MANIA. laat zelfs een maat uit friesland komen, die wilt er ook graag heen!

dus :respect:MANIA:respe­ct:
laatste aanpassing
(K)ghost-ship eindelijk een feest lekker in de buurt,(K)
laatste aanpassing
Voor mij wordt het totally hardcore

ja die keuze is er ook nog

ff verjaardag van Wicky Aardbei vieren

en helemaal los
MANIAAA natuurlijk heb je die line-up gezien haha?

ennuh ben toen naar de wallboot geweest, was wel een gezellig feessie maar dat kwam vooral omdat de partygangers vantevoren geselecteerd waren, met ghostship heb je het probleem dat ALS er herrie is (nec supporters?!) er niemand buiten kan worden gezet, plus je kan niet naar huis als je wil, vriend van me heeft toen heel de nacht kotsend bovendeks gezeten (jaja een boot wiebelt)
ghostship natuurlijk want das in me eigen stadje :)

en ja als dr ruzie komt ofzo denk dat je bij een feestje op een boot wel aan strengere maatregelen moet voldoen en denk dat er voor herrie schoppers zeker wel een oplossing is

we kennen ze in een kooi stoppen onderin :yes:
van het dek af flikkeren :yes:

maar denk wel dat er gewoon een bootje naast vaart die deze ongewenste personen mee kan nemen als ze lastig zijn dus

maak me dr niet zo druk om eigenlijk
verwacht en hoop alleen op party minded mensen
of is dat te naief van mij in nijmegen hihi
we zullen zien

ik heb toch altijd schik zolang ik mijn muziek heb :bounce: en me apfelcorntje :yes:

voor mij ghostship!!

maar denk wel dat er gewoon een bootje naast vaart die deze ongewenste personen mee kan nemen als ze lastig zijn dus

whahaha geloof je het zelf :P.
Artiest Vexer
Er gebeuren gewoon geen rellen op GhostShip

Als we gewoon daarvan uitgaan, hoeven we niet na te denken over doemscenario`s en evt. boten die naast GhostShip moeten gaan varen :P

Relvrijfeesten kan :)
was oiok nog ff aan het twijfelen, maar ghostship is lekker dichtbij, dus was de keuze snel gemaakt... hoop alleen dat er geen rellen ofzow komen as die boot gaat varen...
dat zou wel een bietje jammer zijn...
kaartje binnen dus nu maar afwachten
en hoe meer je over rellen praat ed. des te minder gebeurd er die ophef altijd
komen geen rellen gewoon allemaal lekker feesten :bounce: en niet ouwe hoeren anders flikker ik je van boord :P
mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania,

moet k nog ff doorgaan???
mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania, mania,

:P :P :P :P :P :P :P :bounce:
dan neem ik mn zwemvest mee :P
of je kan lief zijn en een :beer: met me drinken :yes:
laatste aanpassing