7114x bekeken
Ja wat doe je eraan Al? je gaat ook niet zeggen jezus wat meur jij daar beneden, je wilt zo'n grietje ook niet kwetsen... maar ja, paar biertjes op, babi pangang, en hup.... heel die rooie drab erover heen..... probeer dat dan maar weer eens uit te leggen
nee, dat was geen best weekend, kun je nog beter onderuit pleuren onder de douche...
nee, dat was geen best weekend, kun je nog beter onderuit pleuren onder de douche...
Hey gelukkig ben ik niet de enige! En ik ben niet echt flauw gevallen, maar het scheelde niet veel! Moest echt ff bijkomen!
INderdaad lijkt me eigenlijk onderuit gaan onder de douche niet eens zo slecht in vergelijke het onderkotsen van de kut van je wijf! Zal voor haar ook niet fijn zijn geweest al die zure drap eroverheen! Lekker branden!!
Dan toch liever onderuitgaan!
INderdaad lijkt me eigenlijk onderuit gaan onder de douche niet eens zo slecht in vergelijke het onderkotsen van de kut van je wijf! Zal voor haar ook niet fijn zijn geweest al die zure drap eroverheen! Lekker branden!!
Dan toch liever onderuitgaan!
nou op zich was het niet echt zure drap, want babi pangang is natuurlijk zoet-zuur. Ze stonk echt heel erg, want normaal gebeurt het nooit. Sindsdien wil ze echter niks meer tegen me zeggen, dus ze was er toch niet echt blij mee
Ik heb het nog op drank proberen te steken, maar ik denk dat ze zelf ook al wat door had, en heeft ze liever iemand die toch wat steviger in z'n neus staat....
Heb jij nog wel contact met haar?
Heb jij nog wel contact met haar?
Ik heb daarna nog zeker 1,5 jaar een relatie met haar gehad! Dus dat ik haar nu niet meer spreek heeft niets te maken met het feit dat ik een 'slippertje' heb gemaakt onder de douche! 
Het is nu gewoon mijn ex, maar ik kan nog heel goed met haar! Het is alleen zo vers dat ik gewoon met rust nog ff nodig heb! k weet wel zeker dat we uiteindelijk hele goede vrienden zullen blijven! Hebben toch iets speciaals met elkaar, en nou bedoel ik dus niet die douche-dag!
Het is nu gewoon mijn ex, maar ik kan nog heel goed met haar! Het is alleen zo vers dat ik gewoon met rust nog ff nodig heb! k weet wel zeker dat we uiteindelijk hele goede vrienden zullen blijven! Hebben toch iets speciaals met elkaar, en nou bedoel ik dus niet die douche-dag!
Snap er eigenlijk ook niks van Shelly... Ik denk dat ze ook niet helemaal weg was van chinees, en aangezien ik dat wel ben, weegt dat toch wel een beetje mee in zo'n beslissing natuurlijk
op zich ging het niet slecht, ondanks de stank had ik het al vijventwintig minuten uitgehouden, en aan het gekrab te merken had ze toch al minimaal twee orgasmes gehad
op zich ging het niet slecht, ondanks de stank had ik het al vijventwintig minuten uitgehouden, en aan het gekrab te merken had ze toch al minimaal twee orgasmes gehad
ik werd laatst met dame ook vet dizzy onder de douche...
te benauwd
te benauwd
ja thanx mus 2eken met een blauw oog gelopen.....
Mn ex is een keer flauwgevallen tijdens de seks en een keer in slaap gevallen. Sommige mensen doen stoer met blowen terwijl ze er niet tegen kunnen
Ik ben wel eens licht in mn hoofd, maar dan is t ook zo lekker
Ik ben wel eens licht in mn hoofd, maar dan is t ook zo lekker
nja wel een keer heel erg duizelig geweest ffies op adem komen
Je moet ook door ademen needin
Heb het ook wel eens geprobeerd met een zak met sinaasappelen, dat doet dan wel zeer, maar laat geen blauwe plekken achter. De buren kijken je dan tenminste niet zo raar aan. Ellende is wel dat na een tijdje alles onder het sap en de pulp zit.... gaat weer plakken, moet je de zaak weer schoonmaken, best een zooitje dus, dus na een paar keer heb ik dat ook maar opgegeven
NAjah zeg, gaat helemaal nergens meer over! Ik zeg ook niet dat ik flauw ben gevallen, maar BIJNA flauw gevallen, was gewoon zo heet en benauwd!
Maar het was wel vet lekker dus daar zal het wel van gekomen zijn! Snap het ook niet hoor, heb er daarna nooit meer last van gehad! Of de sex is daarna nooit meer zo goed geweest!
Kan ook natuurlijk!
Maar het was wel vet lekker dus daar zal het wel van gekomen zijn! Snap het ook niet hoor, heb er daarna nooit meer last van gehad! Of de sex is daarna nooit meer zo goed geweest!
Ik had daar ook heel vaak last van! Laatste jaren niet meer, maar ben een keer uit bad gevallen (terwijl ik erin stond) met mn kop tegen wastafel aan, wastafel dwars door de midden en ik dikke koppijn! Verder ook een keer midden in de brandnetels gevallen!
Wat bij mij altijd perfect hielp was om recht in een felle lamp of de zon te kijken! Dan heb je een vast punt wat je blijft zien waardoor je je evenwicht kunt behouden! Sindsdien nooit meer gevallen! Laatste 1,5 jaar ook nergens meer last van gehad!
Maar het is best vervelend!!
Wat bij mij altijd perfect hielp was om recht in een felle lamp of de zon te kijken! Dan heb je een vast punt wat je blijft zien waardoor je je evenwicht kunt behouden! Sindsdien nooit meer gevallen! Laatste 1,5 jaar ook nergens meer last van gehad!
Maar het is best vervelend!!
tijdens bedrijfsfeestje afgelopen week gingen twee van onze secretaresses tegelijk op m'n gezicht zitten om gelikt te worden. Na drie kwartier m'n best gedaan te hebben en de dames beiden al een aantal flinke orgasmes hadden gehad, viel ik bijna flauw....
bijna dus, niet helemaal, want daarna zijn we gestopt met het gelikt en zijn we overgestapt op anale seks, en daar val je meestal niet flauw van
bijna dus, niet helemaal, want daarna zijn we gestopt met het gelikt en zijn we overgestapt op anale seks, en daar val je meestal niet flauw van