Partyflock

Forumonderwerp · 636184
Hey,

Zijn er vrouwen die ook niet uitgepraat kunnen raken over snelle en mooie auto's enz?!
Ik hoefde nog niet over een auto te beginnen en ik had alweer ruzie met mijn ex! Nou vroeg ik me dus af of er ook vrouwen zijn die het WEL leuk vinden!
Of moet ik nou homo worden?! (Nou zijn homo's vaak ook van die mietjes die er niets van willen weten, dus dat werkt ook niet) (Verder niets te nadele van homo's hoor, want anders zou ik alle vrouwen ook benadelen)
gozers zijn zo kinderachtig!
ik heb een lancia delta turbo gewoon omdat ie mooi is, met mooie velgen enzo
maar zodra je ergens rijdt willen al die zielige honda-(met die enorme vleugels erop)en golf- (met blauwe lampen, blech!!)rijders met je sporten!

nou, sorry hoor geen zin in!
en dan zo scheef en onderuitgezakt rijdend je aan gaan zitten kijken,getver!

dus even voor de duidelijkheid:
als je in zo'n afgeragte honda rijdt met DOHC heel cool op de achterkant(dubbele onderliggende nokassen< hahaha!)vinden vrouwen je niet stoer!
hey suus, pas op he wat je zegt over Honda's die van ons is toevallig wel mooi :p
JUIST Venus,
Honda is (y)

En over dat afgeragte waar S-Uzi het over heeft is bullshit, de meest steken veel tijd en geld in hun wagentje!! Ze rijden niet voor niks al 15 jaar rond!!
jaja, venus, jouw honda is wel mooi,
maar dat is gewoon een mooie auto om te zien, netjes!
niet met allemaal gekke dingen

en spakenburg;
ik vind hoe meer kleine bedragen je in zo'n auto steekt aan lampjes, pedalen en stuurhoezen hoe ranziger zo'n ding eruit ziet
just overdid-it
Ik heb het niet over lampjes en pedalen!!! Dat is meer voor de show
Ik heb het hier over motorisch en de looks van de buitenkant!! Jij zal je auto ook nooit over laten spuiten omdat je lak wat aan het verkleuren is, vind je zonde van je geld en je gaat hem dan inruilen voor hetzelfde model alleen wat nieuwer!!
mmm..heb jij soms een honda?
zie jij die als verlengstuk van je pik?
en heb ik daar nou net op getrapt?
Haha, kun je met niks beters komen???
En ja, ik heb een Honda!! Weet eerst maar waar je over praat voordat je gaat (ver)oordelen!!

2 S-Uzi: Gaarne niet alle "gozers" over 1 kam scheren. Ik zit altijd netjes recht achter het stuur, trek geen stoplichtsprintjes en mijn auto ziet er netjes uit. Ik heb er enkel een sportuitlaat onderliggen van Hartge (geen Remus o.i.d. dus).
ja ok das ook weer waar dat moet ik je wel nageven en idd die honda's gaan gerust 15 jaar mee, die van ons heb ook al 2,6 ton op zijn teller en rijdt nog steeds (Y)
maar van die pikkies die sprintjes doen bij het stoplicht vind ik ook zielig :s
laatste aanpassing

Hey MackT die Pontiac GTO waar ken je die hale??

jah zeker als je in de auto zit:@
Ik vind zo af en toe een sprintje best weleens leuk!! Maar ik zit ECHT niet zo scheef nar rechts/beneden geleund achter me stuur!! Dat vink zo lomp!! %)

Die Pontiac is alweer een Jaar geleden dat ik die wilde kopen, dus die is ALLANG niet meer te koop, en die afbeeldnig heb ik van het internet af gehaald! Maar het was exact dezelfde!! Vette bak!! :P:P:P
hehe wat een mooie discussie is dit :) heerlijk. Ja jongens zijn haantjes dat is gewoon zo..... Ik zeg zelf wel es van niet maar merk het heel vaak bij me zelf ook. tis gewoon een FEIT! kan der ook niks aan doen als ik het over autos heb wordt ik gelijk al gek vind et gewoon te mooi voor woorden allemaal :) naja niet alle autos dan he ;)

Maar over dat binnen de 1.2 op de 100 kan echt waar... "Zo snel kan je niet schakelen" Nee heb je gelijk in (mocht je dat zeggen) want dat gebeurt allemaal in de eerste versnelling :) ja ik weet dat het aso hard is maar het is echt waar

:O nog mensen hier naar 2 fast 2 furious in zandvoort zondag!!!???
hey! ff niet van het onderwerp afwijken he?
was net zo leuk
Mevrouw S-Uzi is zelf volgens mij ook een beetje een haantje, nee is niet negatief bedoelt hoor haha maar aan de mannier van praten, volgens mij ben je zelf ook een halve jongen op dat gebied of niet? :) ow sorry wijk ik van het onderwerp af... Maar je hebt inderdaad wel gelijk in dat je dan van die gozerts zo onder uit ziet zitten en dan is het hier nog niet eens zo zeer een honda maar een golf ofzo of een corradotje of maybe zelfs wel een dikke vet calibraaaa baaahh he wat vies allemaal... Maar ja dat zijn tevens weer allemaal eigen meningen en das moeilijk om daar over te discussieren..
Het valt me op dat er NOOIT iemand loopt te zeuren over volvo rijders!!:P:P
Gedragen wij ons altijd keurig in het verkeer?
Of komt dat door het ouwe lullen imago van het merk misschien!
Terwijl ik toch wel een leuke Volvo rij, zie mijn profiel!!
%)%)

Omdat er misschien te weinig leuke Volvo's zijn ;)
BMW-rijders zijn genoeg vooroordelen over bekend.
:( Terwijl ik juist zo netjes rijd...

Mja smaken verschillen Mack t, vind persoonlijk een volvo niet echt spannend. Maar gelukkig rijd niet iedereen mr2 anders zou het niet meer speciaal zijn:d
Jah precies smaken verschillen!! :P:P(Y)

Gelukkig verschillen smaken inderdaad. Een Mr2 vind ik dus absoluut niets aan. Terwijl ik andere modellen van Toyota wel weer erg leuk vind!
de MR2 is echt juist geweldig. betaaldbaar, echt een kracht van heb ik me jou daar en ja... gewoon super. maarja daar voor moet je MR2 liefhebber zijn :)

woei spel foutn. kut bier :( komt echt door et bier hehe
laatste aanpassing
Zoals zo vaak gezegd smaken verschillen!!
Ik ga slapoe anngezien het al 5h uur is en ik ben tietem moe!! %)%)

tja het is maar wat je mooi vind een standaard bmw vind ik ook nie echt origineel. Rijden al genoeg lease wagens rond.

Mijne is helemaal van mijn zelf :D
En 5-ers zie je toch minder dan 3-ers.
Maar ik geef toe, ik heb een voorkeur voor grote auto's.

niemand
Nee helaas ik wou dat ik er heen kon :)

niemand????
nope ik ook nie :s

dus al die lekkere wijven die er rondlopen, met veel te weinig kleren aan voor dit weer, zijn allemaal voor jou ;)
laatste aanpassing
Waar hebben jullie het over echt!!! %)
waar heb jij het over? misschien moe je dit forum nog es nalezen :vaag:
Jah laat maar!! %)
vrouwen en inparkeren :-P
Jah, dat gaat niet altijd goed!! :P
ik ben helemaal leip van golfjes,maar ja er zijn maar weinig meiden waarmee je hierover kunt praten!!!en dat vind ik best wel kut!!zelf heb ik een 16v-tje,en me vriend een 8v,en dat vind ik helemaal geweldig want ik rij hem eruit!!!!(dat vind hij zelf wat minder,hi,hi!!)

Dat is juist leuk!!! Ik heb het eens gehad met mijn vorige auto (Ford Mondeo '95 2.0 16v) terwijl er een E36 (BMW 3-serie) achter mij stond. Ik dacht dat het een 316/318 met een M-spoiler-kit was.... Ik had het verkeerd.... Het was een originele M3 :S
Ik werd dus helemaal schijt gereden...
En dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk :D
Ik heb dan ook mijn duimpje opgestoken naar hem met een dikke glimlach...

ja lul maar raakt ik bestuurde op me 18de al een sl 500 en een jaq rs

kuzzz
Tis maar wat je leuk vindt! %)
Jammer dat ze niet van jou waren he!! :P
laatste aanpassing

Auto's kunnen wel geil zijn ja

kijk met jouw kunne we praten nsty Jackie! :d(y)
ja, Mack die volvo van jou is best een snel ding!
maar die smart die kon echt nie hoor!
HAhaha!! Gelukkig had ik die smart niet zelf uitgekozen!
Dat zou een tussenoplossing zijn tot ik mijn Impreza WRX zou krijgen! :D
Jammergenoeg ging dat bedrijf te snel failliet! %)
Impreza heb ik dus nooit gehad! :S

Ik had evt ook een Impreza kunnen kopen. Maar het leuk mij geen praktische wagen voor het carpoolen. Ik zit nl meestal met 4 man in de auto.
Kunnen prima 4 man in hoor!! :P
Ik zou hem alleen niet kopen, het zou voor mij een lease bak worden! %)
Jammer, had me wel tof geleken!! :P:P

Ik snap dat er makkelijk 4 man in kunnen :D
Maar het zijn niet meer bepaald jonge mensen. Die houden dus meer van comfort dan van snelheid.
En het benzine verbruik is nog hoger dan diegene die ik nu al heb... :S
idd, ik zou net zeggen, die BMW zal ook wel nie superzuinig rijden :S

Ik rijd best netjes, en dan is 1 op 10 goed te halen. Dus het valt best mee :D
Alhoewel ik toch liever een 523 had gehad ipv een 520. (Er stond nl 523 op de achterkant toen ik er naar ging kijken).
ow dus je bent misleidt? slecht hoor :S nie bij een echte dealer gehaald ofzo? :|

Nee, de verkoper zei het meteen eerlijk bij aankomst. Alleen was ik op slag "verliefd". En voor de rest was het een perfekte wagen met enkele leuke aanpassingen. Plus niet zo heel veel km's op de teller voor een redelijk bedrag.
Ik vind het onderwerp auto's altijd godse interessant om naar te luisteren maar ik kan er jammer genoeg nooit over mee praten want heb er vergeleken bij de meeste kerels helemaal geen verstand van :(