Partyflock

Forumonderwerp · 636184
Hey,

Zijn er vrouwen die ook niet uitgepraat kunnen raken over snelle en mooie auto's enz?!
Ik hoefde nog niet over een auto te beginnen en ik had alweer ruzie met mijn ex! Nou vroeg ik me dus af of er ook vrouwen zijn die het WEL leuk vinden!
Of moet ik nou homo worden?! (Nou zijn homo's vaak ook van die mietjes die er niets van willen weten, dus dat werkt ook niet) (Verder niets te nadele van homo's hoor, want anders zou ik alle vrouwen ook benadelen)
Ik ben een keer 2500km naar Albufeira (Portugal) gereden met een 528i!
Echt dat ding boekt zoooo lekker!! :kwijl:
Mijn baas heeft nu zo'n nieuwe 530d ook dat is helemaal GEIL!!
Maar mijn auto rijd ook lekker hoor!! %)

Ja, ik zou het liefst natuurlijk een E39 M5 hebben. Maar de aanschaf en maandelijkse lasten daarvan.... :S :S
Is dat het oude model nog met 6 cil of diegene die jij hebt met 400PK V8!
Heb namelijk laatst wel in die 6cil versie gereden!! :kwijl::kwijl:
500ste
Klootzak die wilde ik!! %)
Ik draai me nu om en ga je slaan!!
Bedankt voor het drinken!! *KLAP*
Gnoompjes die niet tegen hun verlies kunnen, very ill !!! ghe ghe ( kidding - maar ik was je net ff voor - no hard feeling )
HEhehe maakt niets uit!!
offtopic
pcies!!! On-topic dan maar weer! Aan jou de eer!
Claudia Schiffer die een Citroën-reclame doet.
Heeft ze geld nodig ? Of is Citroën gewoon een goede auto ?? ( mijns inzienst het laatste : Frans comfort ruleert nog steeds over de weg ).
Ow weer zo'n Franse auto gek!!! :S:S
Ik denk dat schiffer gewoon gels nodig had!!
Hoewel ik die Citroen reclames de laatste tijd wel STEENGOED vindt!!
Ik bedoel maar, zeker mede door het Schiffer aspect dan ?? I presume !!
Nee die met Citroen dealer de......
Over of die Turk ook Rai heeft!! Jah bedrijfsauto rai!!
Ikke niet weet, ikke ga zoek!

GE-WEL-DIG!!!
(Y)(Y)
Appeltje voor de dorst, although it is a Mercedes(Met Enige Rijervaring Controleert Elke Dwaas een Slagschip)

hmmmz
laatste aanpassing
Btw wat ook wel leuk is,als je ooit in Londen bent, achter bij Harrods kijken, dikke autos waar vaak modelletjes uitstappen ( babe + car = perfect woman )
Ben ik al een keer geweest idd!! :kwijl::kwijl
Die winkel zelf trouwens ook!! En DUUUR!!! %)
Duur is nog een understatement !!

ken jij mij ofzo mackT????!!!!!!

NEE stil dan

2 MackT: E39 is mijn model idd. Dus V8 400 pk. Nu maar wachten op de E60 M5, zal hoogst waarschijnlijk een 500 pk sterke V10 worden :kwijl:
jaja, dat is gewoon een andere interpretatie van'vrouwen en auto's'?

vrouw ín een auto?

Kijk eens bij een (il)legale straatrace, daar doen ook vrouwen aan mee (wel weinig, maar ze bestaan dus wel). Afgelopen weekend zandvoort bijvoorbeeld.
jaja, vallen gewoon op van die speed-freak mannetjes,
stel geile sletten
@ Mrs Techmo

Nee ik geloof niet dat ik jou ken, maak je niet zo druk! %)

Dus .... STIL DAN!
laatste aanpassing
hahaha, beetje aangebrand geloof ik ;)

nah als ik goed kon rijden en een goeie auto had zouk misschien nog wel es mee willen doen, maar ik geloof dat die uitspraak:'vrouwen kunnen nie rijden' ook op mij slaat :s :/
haha ja!
en dat niet kunnen inparkeren op mij!
hahaha, goed oefene, dat kan ik nu eindelijk wel :p
zo groot is die nieuwe auto van jullie toch nie, dat inparkeren moet dan nu toch makkelijker zijn? :/
ik vind dat wel KICKE hoor,vrouwen die aan racen doen.ik heb wel is een paar gasten eruit getrokken bij een stoplicht maar daar blijft het ook bij.als ik genoeg centjes had zou ik ook wel in de racerij willen,maar ja helaas....
naja me vriend wil van zijn auto een hele snelle maken, maar ik denk dat dat bij sommige mensen toch nie zo'n goed idee is :s
Ik vind vrouwen die racen ook vet cool!
En veel vrouwen kunnen ook best goed rijden hoor! :P
Het is echt niet zo dat alle vrouwen niet kunnen rijden!
Er zijn zat mannen die nog slechter rijden als vrouwen! %)
benk helemaal met je eens,dat er ook mannen zijn die niet kunnen rijden,al denken ze van wel.maar ik ken ook genoeg wijven die echt niet kunnen rijden,van die onzekere miepen!!!!daar moet je echt niet achter zitten met je golfje(of andere snelle auto)
Jah OK, tuurlijk zijn er echt VEEL van de onzekere vrouwen achter het stuur!! :S
Maar echt lang niet allemaal! Ik denk bijvoorbeeld dat jij best goed kan rijden!! ;)
Het enige verschil tussen mannen die niet kunnen rijden en vrouwen die niet kunnen rijden is dat de mannen het NOOIT zullen toegeven en stoer zullen doen waardoor ze ongelukken maken! En vrouwen zullen het NOOIT ontkennen! Maar omdat ze het weten van zichzelf raken ze heel onzeker in het verkeer waardoor ze ongelukken maken! :S

Dus hoe dan ook, er worden altijd ongelukken gemaakt, en mensen die wel kunnen rijden zijn daar altijd de dupe van!
Ik heb al 2 auto's totalloss op mijn naam, maar beide keren zat de tegenpartij niet op te letten en zag ik het al aankomen maar kon ik geen kant op om het te ontwijken! %)
Bij die onzekere dames achter het stuur vraag ik me toch altijd weer af hoe ze hun rijbewijs hebben kunnen halen ?? Lief lachen naar de examinator oid ??

Lieten ze mij bij de eerste keer zakken op onnodig linksrijden ( op zich wel een naaistreek ).
Dan moet je niet onnodig linksrijden!!

Ik ben helemaal leip van mooie sportieve wagens :D!!!

Heb zelf een Opel Astra Sport :D
Astra Sport, zit zeker een tennisbal op de trekhaak ? ?
*proest*

%)%)%)
.
.
..
...
.....
Whahahahahahahahaha
Verslik je niet, hè !! ..
Ikke nooit hoor!!

God is dat het grapje van de eeuw ofzo :s

Je kan rijden of je kan het niet taqno daarom zakte jij ;)
Ook niet wanneer je de vrouw van je dromen in de auto van je dromen ziet zitten ?
Ook een manier om het te benaderen - maar goed, dat zou dan onderbouwen waarom ik nog steeds niet kan rijden.

;) je snapt hem helemaal

En onzekere vrouwen, hebbie die mannetjes wel eens gezien die denken dat ze goed kunnen rijden en dan gewoon de bocht uitvliegen, omdat ze denken dat ze superman zijn in hun wagentje :s
Haha, kan me alleen maar bescheuren van het lachen om dat soort figuren...

Het statement "Zo veilig mogelijk van A naar B" hebben velen niet in hun vocabulaire.

Ja ik moet er ook hard om lachuh, tis me namelijk zondag gebeurd :s

Kwam eraan gereden bij een stoplicht en zag dus al dat zo´n snotjong achter me zat, dus ik ga netjes scherp de bocht door, kijk door me spiegel, zie ik die gozer tollen met z´n auto en vliegt zo de berm in :vaag: stoer he :x
Ja zag vanmiddag uit het raam kijkend ook een golfje op de Spoordreef ( te Almere ) bijna de bocht uitvliegen ( dolkomisch gezicht ). Mensen die niet doorhebben dat bladeren de wegen gladder maken, ipv meer grip verschaffen.
HEhe.....
Ik ben ook een keer uit de bocht gevlogen met de auto van mn moeder!! %)
Gelukkig is ze er nooit achter gekomen! Sindsdien kijk ik wel uit!:P
Was vroeger ook zo'n mannetje! Heb al HEEL veel geluk gehad!
Ik heb een heel goed bescherm engeltje! o:)
laatste aanpassing

Dat bewijst maar weer dat mannen beter niet achter het stuur kunnen gaan zitten en maar stoer doen als er een vrouwtje voorbij rijdt, nou dat denken ze dan :x
VROUWEN EN AUTO'S