Partyflock

Forumonderwerp · 636040

Waarschuw beheerder
wie heeft er nog meer zijn muur (of muren) nog meer vol gehangen met flyers???
show it....:D:)
[img]http://www.ohello.nl/image/user/album/123x9876_640x480_MVC-020F.JPG_.jpg[/img]
[img]http://www.ohello.nl/image/user/album/123x9877_640x480_MVC-021F.JPG_.jpg[/img]
[img]http://www.ohello.nl/image/user/album/123x9878_640x480_MVC-022F.JPG_.jpg[/img]
un beginnetje:D
Waarschuw beheerder
donateur
jah dat had ik, 4 jaar geleden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik 15 was
Waarschuw beheerder
donateur
thuis sinds de verhuizing niet meer... ik had het hele plafond vol, maar de meesten hebben het afhalen niet overleefd :(

in de studio zit wel alles helemaal vol :D

Waarschuw beheerder
2 mike
moet ik dat opvatten als: un flyer muur is kinderachtig??:D:D:D

Waarschuw beheerder
ja,vind ik ook wel...
leuk als je 16 bent

Waarschuw beheerder
ik vindt het nog steedts leuk. en ben er trots op (op me muur dan:D)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kamer hangt ook helemaal vol.
Maar ik ben nu eenmaal niet zo prinicpieel om 't er allemaal weer af te trekken omdat ik al die schedelflyers uit '96/'97 een beetje kinderachtig vind worden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee had geld genoeg voor behang!!!! :P

Waarschuw beheerder
behang vindt ik zo saai:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eh..........is saai een ander woord voor geen geld voor behang?:P

Waarschuw beheerder
nee, door rest van mijn huis hangt wel behang (maar ook posters/flyers van feesten)
Waarschuw beheerder
donateur
Oftewel, toen je 16 was, was het nog stoer om aan andere mensen duidelijk te maken dat je ging feesten, maar tegenwoordig mag je der ook echt heen van je papa en mama, en is het niet meer stoer???

neej, flyers horen bij feesten. En feesten is stoer. Alhoewel ik aan me muur tegenwoordig alleen nog de flyers herinneringen heb hangen aan feesten in het buitenland.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn muur ook nog steeds volhangen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er wel cool uit :)

Alleen op deze manier is het niet iets voor mij, veel te druk en rommelig vind ik persoonlijk :)

Zelf heb ik er maar drie hangen (HR HQ en IC), denk ik meld het even ;)
Waarschuw beheerder
ik heb er niet veel meer, vroeger wel,nu hangen er 2 van Ibiza en 1 van Awakenings

Waarschuw beheerder
ik heb nooit stoer gedaan dat ik naar feesten ging, en niet tegenwoordig maar al van af het begin mocht ik er al heen van me ma.:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kheb hier ook een hele muur vol hangen :):)
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Ik heb de flyers van vette feesten ingelijst
Waarschuw beheerder
you aint seen nothing yet..

Waarschuw beheerder
donateur
heb ze in een mapje zitten. Als er iemand interesse hebt mag ie ze hebben. Denk aan helbound flyers, mysteryland, earthquake enz...allemaal uit van of voor 95/96

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Damien> Nee, ik bedoel dat ik veel flyers die ik heb hangen gewoon goedkoop vind (getekende blije skeletjes enzo). Flyers opzich zijn idd stoer.
Waarschuw beheerder
donateur
ik HAD een flyermuur.. Heb ze allemaal weggegooid... En daar heb ik best spijt van :(

Waarschuw beheerder
Ik had mijn hele kamer vol hangen. Ik heb nog zo'n 2000 van die dingen en 300 posters ofzo..
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
Waarschuw beheerder
Ik had een paar jaar geleden ook mijn hele muur behangen met flyers, heb ze er allemaal afgehaald en in mappen gedaan, heb er een stuk of 1500.
Daarna moest het behang flink gerenoveerd worden... :D
Heb nu nog 1 poster in een lijst, en de rest zit veilig opgeborgen in mappen.

Ik zie op de foto een flyer van Fist of the Northstar... wel grappig om te zien.
Daar ben ik ook geweest met Evil Force live...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een flyer kast en een flyer deur! en op mn muren heb ik een paar posters hangen :jaja:
Waarschuw beheerder
EEJ bami!!

Laat die MIKE lekker zn gangetje gaan hiero die jongen is zooooooooooo........­. zielig!

Ik ben btw ook bezig met t behangen van mijn muurtje alleen wel alleen de feesten waar IK geweest ben!!!
PB

Waarschuw beheerder
had dat 5 jaar geleden ook
Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar geleden had ik mijn deuren vol flyers :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wat flyers op een kale deur geplakt...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook 1 muur met flyers nu :P

Zal nog wel ff fotootje maken als ik thuis ben :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu niet meer. Eerder wel. Alle muren en het plafond waren helemaal bedekt.
Waarschuw beheerder
ik had vroeger alles vol...was aan plafond bezig maar dat bleef niet zo goed zitten.
Woon nu sinds een jaartje op mezelf en begin er niet meer aan.
Heb wel al die flyers weggepleurd toen...spijt :(

Ik was ook lid van de flyerservice in die tijd, en elke week naar midtown natuurlijk om daar alle nieuwe shit te scoren :P

Ben zelfs een keer naar spijkenisse gegaan, naar de rige winkeltje.
Kwam ik terug met allemaal RTC flyers....sweeeeet :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had eerst ook me muren vol.
Maar nu heb ik er alleen een deurtje aan over gehouden, hangen de flyers van de laatste feessies op... :9

Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt een flyermuur maar wel een muu(tje) met floorplans, tickets en een paar flyers van feesten waar ik ook echt geweest ben.
Waarschuw beheerder
Foto komt er vanavond aan, heb wel alle posters eraf gehaald zodat er meer ruimte is voor verschillende flyertjes.

Neem nog steeds overal flyertjes op feesten mee en ze werden normaal altijd thuisgestuurd via Rige, maar waar die de laatste tijd blijven...

Heb jammergenoeg maar 1 muur met behang, maar is wel een aardig grote muur, slaap op zolder namelijk.

Heb alleen van de afgelopen 3-4 jaar ofzo, voor die tijd was ik als de dood dat me ouders zagen dat er een groot feest was precies in hetzelfde weekend dat ik bij een vriendinnetje wou blijven slapen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb alleen mijn posters aan de muur hangen. Al mijn flyers bewaar ik, misschien als ik er genoeg heb dat ik ook ooit nog eens zo'n muur maak.
Waarschuw beheerder
vind ut ook wel wat hebbe... ik heb alleen meer foto's van feesten op me muur hangen als flyers, heb dr maar 5 ofzo (Decibel, Nature-one, Defqon, Hellraiser en x-q)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij mij gaat het ondertussen al onder mn bed door, beetje jammer zie er zo weinig van maja.
Geen zin om alles weer te reorganiseren, sneuvelen beetje teveel flyers bij.

Waarschuw beheerder
ik moet nog 1 muur ff volhangen dan si me akmer klaar maar ik ben door me posters/flyers heen, dus moet weer ff op jacht :d

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Vetjes hoor Bamitje (alhoewel ik het al lang gezien had natuurlijk)

Nasi-J 4 President!

Waarschuw beheerder
nix er van bami-d 4 president!!

:P
Waarschuw beheerder
ik heb mn kamer ook volhangen, toen wilde ik aan het plafond gaan beginnen maar daar vielen ze telkens weer vanaf :S

met wat hang jij ze op dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb alle toegangskaartjes van feesten waar ik ben geweest op mijn muur hangen.
Als ik die niet mag houden, komt er een flyer voor in de plaats...

Ik hang ze op met van dat spul wat op kauwgom lijkt...

Waarschuw beheerder
Had vroeger (5/6 jaar geleden) ook al mijn muren vol hangen met posters en flyers.Gelukkig heb ik ze allemaal bewaard, kan je nog eens mooie herinneringen op halen.........snik,s­nik tijden van de sporthallen zuid, energiehalen etc,etc

Waarschuw beheerder
ik hang ze op met: plakband, prikkers en spijkers(want somige blijven neit goed hangen)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier ook een muurtje vol

[img]http://www.hard-music.nl/foto/Img_2991.jpg[/img]
[img]http://www.hard-music.nl/foto/Img_2992.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja heb mn kamer nog helemaal vol gehad met flyers van 92-01
Waarschuw beheerder
donateur
nix kinderachtig die muur!!
juist grappig en top!!!