Partyflock

Forumonderwerp · 635881

na een feest is er altijd ergens een after party... ik ga nu niet meer want ben nu al naar 3 after party's op rij geweest en die waren allemaal klote.. Het feest is dan super en de after party geeft je toch een klote herinnering!

wie gaat er ALTIJD naar after party's?
2 buzzz: tja, dan heb ik niks gezegd...:)

oke dan
ik ken mn verantwoordelijkhede­n wel
gelukkig
ken dr zat die dat niet hebben (en ook kids hebben.......erg triest)
eeeeh Buzzzz, jij komt toch ook zeker een keer naar The After in de Rockefeller. Daar gaan ze afteren vanaf 16 november!!!!! Kei gave tent... (y) (y) (y)

after party`s vind ik zelf het leukste
van allemaal!!
lekker vaag.........
:bounce: Afterclub Zino Tilburg :bounce:
Vind afters helemaal geweldig! Ben nu ruim 7 jaar aan het stappen en ging in het begin alleen maar naar een beetje commerciele feestjes. Op een gegeven moment werd ik een keer meegenomen naar de Lexion. Daarna naar de Livingroom en daarna naar de Escape.Wil sindsdien alleen nog maar afteren. Of het nou uit of thuis is. Vind het helemaal geweldig. Veel gezelliger publiek en vaak ook wat ouder. Tenzij je natuurlijk naar de verkeerde afters gaat. Heb ik gelukkig nog geen last van gehad op een enkele keer na misschien en ik ben al naar veel afters geweest.
laatste aanpassing
vanaf 2 november 05.00 uur afterparty sunrise in de waakzaamheid. dj's housenegro & quest & el torro & deniz & amir & en andere 10 eurie...

Ik heb 't al 100x geroepen...na die houseparty rijden we door naar een afterparty! Als het dan eenmaal zover is, willen de benen meestal niet meer! Maar het moet er toch maar eens een x van komen...misschien volgende week?
Meestal gewoon ff nachillen, maar in principe is met 'n afterparty op z'n tijd ook nix mis :)

2 pincu...............­kweet t dat daar n nieuwe aftertent komt
en zal dr vast wel eens heen gaan
maar zino is zo VETTTTTTTTTTTTTT
en k ken dr zowat iedereen die dr rond huppelt

denk dat t lastig zal worden om mn vrienden uit de zino te krijgen en ze mee te slepen naar n andere afterclub.

maar ooit zal t vast wel eens lukken:-)
damn, dat k nie zoveel op stap kan, anders was de kans groter natuurlijk