onmogelijk is het niet!
mijn kameraad die heb precies het zelfde gehad ,ook dat een patroon op z'n kop afvloog en em weg sloeg van zijn gezicht en die heeft ook 4 vingers kwijt!
dus lul niet dat dat onmogelijk is!
ik stond er zelf bij!
of.......
men pakt een telefoonboek en rolt die op!(dicht tapen)
alles goed afplakken bovenkant openlaten!
giet er ongeveer 20 patronen in leeg!
bouw er een onsteking boven op van lege patroon hulsen en aftapen(alles moet luchtdicht zitten!)
zoek een mooi plekje op(geen telefooncel)
en boem!
laatste aanpassing 29 december 2005 16:37
nee dat bedoel k het wijkt af
je moet zoiets gewoon meemaken
het is een pvc buisje van 10 cm of zo en daar hak al dsat kruit in gedaan
Onderkant knepen we gewoon dicht met een bankschroef, omvouwen en nogmaals dichtknijpen. Net zoals bij een tube tandpasta.
Gaatje boren ergens aan de bovenkant voor lontje later.
laag vulling d'rin, papier en lijm van lijmpistool meestal. vervolgens lading kruit, erg subtiel aandrukken.
lont erbij(of elektrische ontsteking en nog wat extra kruit.
lont door 't gaatje, restant afvullen met lijm en papier en daarna bovenkant ook dichtknijpen volgens zelfde procedure als onderkant...
True, maar 't is 't waard..
Alle bommen die ik gemaakt heb (vroegah) Zaten in metalen buizen. Dat bouwt echt wel meer druk op(hardere klap) als in een pvc pijppie lijkt me.
ja tuurlijk is het erg wat ik heb meegemaakt maar das 5 jaar geleden en je moet verder he!of wil je elk oud en nieuw als een kas plantje achter de ramen zitten?
wat jij achterlijk vind hoeft een ander niet achterlijk te vinden maar daar verschillen de meningen over!
hetgeen dat ik heb meegemaakt is weer heel iets anders dan een bom in elkaar flansen!die patroon ketste af en vloog naar zijn hoofd en ik denk dat je met een dikke vette bom wel oppast waar je em neer flikkert!laatste aanpassing 29 december 2005 17:40
Ik lees trouwens vaak over mensen die alles doorverbinden. Fabriceren die zelf lonten of kan je zoiets ergens kopen?
Heb het iig nooit gezien hier in NL dat je zoiets kan kopen.
Ik heb mijn vuurwerk BINNEN!!
Ik moet zeggen dat ik een aantal pijlen heb zitten in me pakket, en die zijn vet mooi! Net ff wat afgestoken....ja bevalt me prima voor legaal vuurwerk!
En net ook ff een Full Loaded pot afgestoken, er kwamen zelf mensen naar buiten.... En dat voor legaal vuurwerk....