45 volgers · 465197x bekeken
morgen cakes de lucht in jagen!!
heerlijk!!
en een paar rolletjes
heerlijk!!
en een paar rolletjes
Uitspraak van Jopheij op vrijdag 30 december 2011 om 22:03:
zeker appart! Kan iemand hier meer over vertellen?
Haha je bent me er 1!!! Laat je voortaan eens wat beter voorlichten voordat je naar fallas gaat Dit is een masceleta zoals die was voordat er vlinders waren. Tijdens fallas is dit ook te vinden als je goed zoekt of je laat voor lichten dit zijn "pot de feu,s" en in het echie klinkt dit echt gruwelijk hard!!!!
Rubenpedia, wat moet ik toch zonder jou!
Serieus nooit gezien of van gehoord, maar ziet er zeker vet uit!
Dit jaar alleen legaal spul incl duitsland dan
Zelf weinig te besteden maar het geluk om een maat over ter halen meer te kopen
veel bij vuurwerk24 besteld gister opgehaald, ziet er toch best profi uit moet ik zeggen.
2 cake 8 waaiers
2 karton van 4 cake 14
1 pyro art modi 60 euro (groter dan verwacht
1 pyro art syphia
+cake abc met paar man
Zelf echt verassend weinig uitgegeven, 3 cbp's helios paar phoenix en reno's voor nog geen 100
plus maat van me heeft hetzelfde in meervoud
Ik heb er zin in, fijne jaar wisseling alvast
Zelf weinig te besteden maar het geluk om een maat over ter halen meer te kopen
veel bij vuurwerk24 besteld gister opgehaald, ziet er toch best profi uit moet ik zeggen.
2 cake 8 waaiers
2 karton van 4 cake 14
1 pyro art modi 60 euro (groter dan verwacht
1 pyro art syphia
+cake abc met paar man
Zelf echt verassend weinig uitgegeven, 3 cbp's helios paar phoenix en reno's voor nog geen 100
Ik heb er zin in, fijne jaar wisseling alvast
laatste aanpassing
helaas geen auto tot mijn beschikking, dus ben genoodzaakt om hier in de stad vuurwerk te kopen. Iemand nog tips voor leuk vuurwerk hier in Nederland? Zal ongetwijfeld wel een keer in dit topic voorbij gekomen zijn, maar geen zin om terug te zoeken
geen zin om wat te plaatsen
Dit is een masceleta zoals die was voordat er vlinders waren. Tijdens fallas is dit ook te vinden als je goed zoekt of je laat voor lichten dit zijn "pot de feu,s" en in het echie klinkt dit echt gruwelijk hard!!!!
Echt zo bruut een goeie masceleta......en hoe die gasten ook gewoon er door heen lopen
Maar wat een geweld is dat
donateur
Twee mannen uit Drachten zijn aangehouden in Burgum voor dierenmishandeling. Ze hadden een vuurpijl afgestoken waar met tape een muis aan was vastgeplakt.
Agenten zagen de twee met iets knoeien in een steeg. Ze volgden de mannen, die even later op een grasveld vuurpijlen begonnen af te steken.
Dierenwinkel
Omdat er pas op oudjaarsdag vuurwerk mag worden afgestoken, spraken de agenten hen aan. Toen ze dat deden, zagen ze een afgestoken vuurpijl liggen die niet van de grond was gekomen. Op de pijl zat een nog levende muis geplakt. De verdachten hadden nog meer muizen bij zich die ze net bij een dierenwinkel hadden gekocht.
De twee mannen uit Drachten zitten vast. Ze moeten in ieder geval tot na de jaarwisseling in de cel blijven.
Agenten zagen de twee met iets knoeien in een steeg. Ze volgden de mannen, die even later op een grasveld vuurpijlen begonnen af te steken.
Dierenwinkel
Omdat er pas op oudjaarsdag vuurwerk mag worden afgestoken, spraken de agenten hen aan. Toen ze dat deden, zagen ze een afgestoken vuurpijl liggen die niet van de grond was gekomen. Op de pijl zat een nog levende muis geplakt. De verdachten hadden nog meer muizen bij zich die ze net bij een dierenwinkel hadden gekocht.
De twee mannen uit Drachten zitten vast. Ze moeten in ieder geval tot na de jaarwisseling in de cel blijven.
Iemand ervaring met het rode schietlont van Jorge?
Daarnet even een testje gedaan maar had niet verwacht dat het ook echt knalt.
kan dat nogwel zonder lontbreuk een normale visco afsteken?
Of maak ik me zorgen voor niks?
Hier pas om middernacht vuurwerk, gemeentelijk verbod tot dan en het wordt ernstig streng nageleefd blijkbaar
Daarnet even een testje gedaan maar had niet verwacht dat het ook echt knalt.
kan dat nogwel zonder lontbreuk een normale visco afsteken?
Of maak ik me zorgen voor niks?
Hier pas om middernacht vuurwerk, gemeentelijk verbod tot dan en het wordt ernstig streng nageleefd blijkbaar
die silver salute knallen aardig hoor
zeker weten, de eerste paar zijn hier ook al gegaan
en in combi met een dikke fluitbak (hypnotised) helemaal toppie!!
de cruise rockets gieren trouwens ook lekker door de straat, wat een toppers heheh
carbid schieten alweer achter de rug.. paar uurtjes blauwbekken in de miezer, maar wel mooi
net ff de buurt gecheckt waar we straks heen gaan.. man man, dat rost er al flink op daar 
stond trouwens versteld van die hardix dutch thunder, flinke klappers!
gelukkig een paar extra gehaald
en als die aftershock 90 shots ook zo hard gaat...
killing arrow pijltjes zijn ook errug nice
de san fransisco van dynasty overigens ook, mooie rambak heheh
vodka blue ook weer schitterend!
nu klaarmaken en party time, de rest vd lontjes aansteken zometeen
allen, fijne avond, hou de vingers en ogen heel, en goed het nieuwe jaar in
stond trouwens versteld van die hardix dutch thunder, flinke klappers!
gelukkig een paar extra gehaald
en als die aftershock 90 shots ook zo hard gaat...
killing arrow pijltjes zijn ook errug nice
de san fransisco van dynasty overigens ook, mooie rambak heheh
vodka blue ook weer schitterend!
nu klaarmaken en party time, de rest vd lontjes aansteken zometeen
allen, fijne avond, hou de vingers en ogen heel, en goed het nieuwe jaar in
bliksem!! dikke blokken cobras rollen!! heerlijk wat een geweld hier helaas plisie alles is BIJNA op 
binnenkort zal ik ff wat filmpjes uploaden
is indd jammer leuk voor t moment 600 eu weg.. boeie
hetzelfde hier, vaak 2 tegelijk aangestoken. op het moment leuk mja
En dan deed ik zelfs nog maar 1 cake per keer
Pff, het wordt alweer licht joh.. Zometeen nog maar ff mee mun maat naar de waterkant. Kijken of we er nog een dikke snoek uit kunnen trekken. Slapen doen we voorlopig toch nmog niet
laatste aanpassing