Daarom kan dit jaar wel eens kritiek worden...
Ze lopen al te zeuren over de afsteektijden, en zelfs een algeheel verbod.
Als het dit jaar weer een drama wordt, dan gaan ze denk ik sneller over tot actie 
Hoop dat de sociale controle op het gesloop dit jaar groter is!
Het punt is wel dat de voornaamste overlast gedurende oudjaarsdag ook vanwege illegaal vuurwerk is.
Maargoed, als ik vooralsnog de reacties vanuit de landelijke politiek bekijk dan zijn die redelijk terughoudend en rationeel. Het is vooralsnog een handje vol tegenstanders die moord en brand schreeuwen. Deze mensen hebben vaak geen idee waar ze het over hebben. Heb gisteren op AVP een verslag zitten lezen van een liefhebber die dus naar dat symposium is gegaan. Eigenlijk is het best wel lachwekkend,
lees hier. Punt is wel dat zo'n sterk vertekende mening invloed heeft op anderen die er net zo min kaas van hebben gegeten. Er lijkt inmiddels dan ook een tegenbeweging tot stand te komen om de andere zijde van het verhaal te belichten. Iedere vorm van negatieve aandacht zou uiteraard wel gewoon voorkomen moeten worden.
Ik maak me vooralsnog niet zo heel veel zorgen eerlijk gezegd gezien de reacties van mensen in de politiek die er werkelijk invloed op hebben.