Partyflock
 
Forumonderwerp · 635662
 



Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Ik zou wel ff oppassen als ik jou was...

Politie verscherpt controle
13-10-2003--------------------------------------------------------------------------------
BRUSSEL - De Nederlandse politie gaat dit jaar uitgebreider controleren op Nederlanders die vuurwerk smokkelen vanuit België. Vijftig agenten in burger gaan vanaf volgende week maandag Nederlandse nummerborden noteren bij de winkels in België. Vlak over de grens willen ze de smokkelaars dan aanhouden, zo meldden Vlaamse media maandag.

Bron : Telegraaf



ga je toch gewoon met 2 auto's, parkeer je 1 auto verder op en doet het vuurwerk in de andere auto!! Als wij het ophalen, halen we het uit duitsland en dan ook vaak met 2 auto's
laatste aanpassing
 
slim opgemerkt maar ja als je gewoon wat vuurwerk voor jezelf wilt hebben is dat een beetje te duur!

ik haal het wel gewoon in NL.
 
Zonder chineese rol geen oud en nieuw, hoort er gewoon echt bij voor mij. :)
ik zelf heb ook haast geen vuurwerk. ik werk in een winkel waar ze het wel verkopen legaal en dan krijg ik meestal veel korting op mooi siervuurwerk. m'n kameraden hebben meestal wel illegaal vuurwerk zoals vuurwerk pistool. is wel lachen.
alleen verkoop meer niet
Bluebird 18 oktober 2003 15:48
We hebben het nodige al weer in huis liggen via een vertegenwoordiger uit België



Hey Ivo jongen.....Wij moeten eens even praten ;po:)
 
Ben er blijkbaar helemaal niet zo vroeg bij!



Deze is iets zwaarder dan een gewone 100.000 rol :devil:
Krijg tiete!!!!!!! :|:|:|:|:|


Dát moek hebbe!!!! :devil:
van de week inspectie gehad bij de bunker van m'n ouders... gaat dit jaar ook weer goed komen :)
 
Vind het jammer dat je je nu scheelt betaald voor die illegale zooi uit Belgie en Duitsland.

Maar ja alles is duurder geworden... dus het vuurwerk ook!
Ga wel weer wat vlinders en nitraten regelen voor dit jaar, vuurwerk uit Belgie blijft gewoon het beste..

Vind dat legale vuurwerk zonde van me geld, ik had vorig jaar ook zo'n mat alleen dan kleiner.. lekkere knallen 8) en lang.. je krijgt er alleen zo'n zooi van, en jammer dat ie vaak uit elkaar valt voor een deel..
ik geef nooit iets uit aan vuurwerk echnie
ik ga lekker uit en met iedereen wat drinken enzo dat veel mooier :yes:
ik kijk wel hoe anderen hun geld de lucht in knallen :yes:
:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 52163, 1147}
Afgelopen zaterdag heb ik ook het 1 en ander in Belgie gehaald! Leuk spul!!
tuurlijk en iedereen ook een beetjuh voor mij want dan ben ik jarig Yessssss :bounce:
Nee, ik kijk wel toe hoe de andere vuurwerk afsteken :D
 
Ik hou van de kick!
De kick om te zien hoe een brievenbus opgeblazen word zeker.. ;) of een telefooncel
mensen willen allemaal te dicht bij de grens zoeken, ga lekker bij maastricht de grens over, ben je al in Luik rij je ff een stuk verder en je bent diep in belgie
knallers zat en terug naar maastricht heb je weinig tot geen controle`s

(tip, laat een belg het kopen voor je, ga dus ook niet met je eigen auto naar de vuurwerkhandel)

ik steek al een tijd niks meer af, komt toch omdat je zo`n 100.000 ding en een flowerbed erg lastig mee naar binnen krijgt op een feest
 
ben bang voor vuurwerk!!het is zo brandbaar
Whehehe die matten zijn echt :kwijl: geweldig!!!!
ik ga carbid schieten gaat veel harder als zo'n kut matje
 
nee niet de kick van het opblazen nee
 
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt :-P
 
 
:gaap:
 
ook dit jaar vernielen mijn schatjes de hele buurt weer :jaja:

 
ow dat valt reuze mee! :vaag:
vuurwerk is vet....kan er echt van genieten, t nieuwe jaar in, vet vuurwerk, lekker aan de zuip....saam met vriendje...mmzzzzzz
Nou ik heb drie lawine pijlen op de kop weten te tiken met aluminum kopen er op

>Klase 5 high Explosive signaal rakete < of dat echt zo is geen idee even af wachte tot het zo ver is .

komen uit duitsland
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Vorig jaar is mn hand naar de klote geknald door vuurwerk van iemand anders, dus geen vuurwerk voor mij dit jaar !!!!!!!!!!!! :(
 
Vroeger vond ik het geweldig, tegenwoordig hou ik het bij siervuurwerk en dan op een flinke afstand blijven staan. Heb mijn handjes en oogjes iets te hard nodig voor mijn werk en het dj-en. :)

Illegale shit heb ik trouwens altijd een hekel aan gehad, heb er teveel ellende mee zien gebeuren.
laatste aanpassing
 
U kunt te zijnder tijd natuurlijk wel al uw illegale vuurwerk bij mij bestellen :P
 
ik niet, steek liever zo mijn geld in de brand

Ik zie hem al staan op straat om 0.00u met zijn portemonnee. :devil:
:d
Ik zie hem al staan op straat om 0.00u met zijn portemonnee
 
zoals dit:

een leuke lawinepijl... staat garant voor een kapot bushokje, prullenbak, auto enz. enz.

Een leuke knaller voor de liefhebber van het zwaardere werk









:S:S:S
 
Artiest Sentinel
Ach bij mij in de buurt wonen allemaal van die freaks.
Woon in een flat, hadden ze twee jaar geleden een katrol constructie gamaakt, en een miljoen(!) klapper naar 13 hoog gehesen :D

Verder staan die gasten nog met van die mega dozen met mortieren erin en weet ik wat. Dus waarom zou ik een bak geld uitgeven, om een lontje te mogen aansteken :)

Ga liever feessie doen :YES:
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552}
 
Verder staan die gasten nog met van die mega dozen met mortieren erin en weet ik wat. Dus waarom zou ik een bak geld uitgeven, om een lontje te mogen aansteken :)

Ik snap wat je bedoelt, maar ik snap de kick van het aansteken ook wel. Het is hetzelfde als met dj-en: of jij nu in die booth staat of die dj, de herrie is er toch wel, maar het geeft gewoon een kick dat jij degene bent die die herrie veroorzaakt. :devil:
 
Whehe daar zit wat in, maar met dj-en zie ik dat heel anders ;)
Daar kan je je eigen ei in kwijt en mensen meenemen in "jouw verhaal" dat geiler dan een lontje aansteken :yes:
 
Dat is zeker zo, daarom ben ik ook blij dat vuurwerk maar 1x per jaar is en dj-en iedere dag, andersom zou ik redelijk saai vinden. :D
 
idd 1 keer per jaar is meer als zat(blijft het leuk en speciaal) :jaja:
 
Artiest Jos Rietveld
Binnekort word er gehaald als het goed is :D:D:D
Check dit voor de freaks :D
http://film.2dehands.nl/mz.html?mi=3510898&meerinfo=1&ses=&q=vuurwerk
laatste aanpassing
lekker duur zeg die lijst...

100.000 klapper... 95 euro ik heb hem voor 70 euro...
Ik vind die prijzen wel meevallen... betaalde vroeger voor 100000 klapper meestal hier meer dan 200 piek richting de 300 ;)

70 Euros? hmz adresje? :D
 
nee voor mij geen vuurwerk!!! heb al me vingers eraf!!!:D:D:D:D:D:D:­D:D:D::D:
nee ik ga wel knalle met oud en nieuw maar niet met vuurwerk :D
 
ik vind het ook errug duur !!!

100.000 was vorig jaar 70 euro hierzo
dit jaar 80 euro

mijn eerste 100.000 rol (6 jaar terug) had ik voor 75 gulden dat waren tijden