Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 455346x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
iemand nog een leuk adresje net over de grens ..

ga vrijdag ffe heen en weer denk ik
Waarschuw beheerder
Mij vind je binnen veilig achter het raam als het gaat knallen! waarom weet ik niet maar vind het verschrikkelijk!!! :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Witte ik et?!? op dinsdag 11 december 2007 om 20:59:
Mij vind je binnen veilig achter het raam als het gaat knallen! waarom weet ik niet maar vind het verschrikkelijk!!!

Hahahaha..........

Waar woon jij dan?

Kom ik ff om op 1 januari 2008 om 00.00 een flowerbed en miljoenklapper voor je deur leggen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 20:51:
Er was net weer een stukje over vuurwerkhandelaren in Nederland op Netwerk.
Het werd volgens mij weer veel erger verteld dan dat het is.
Er werd iemand aangehouden met aardig grote kartonnen dozen waar "celebration crackers" op stond, dat werd gezien als erg zwaar vuurwerk...
De zink 901 pijlen die gelijk stonden aan granaten. Kijk ook al is dat misschien wel zo, als je ze normaal gebruikt klappen ze toch in de lucht?
Ze hadden het ook over een Belg die vorig jaar zijn hoofd verloor door een mortier? Ik denk dat die discussie hier over het woord "mortier" al lang genoeg is geweest. Maar dan nog, dat ligt toch aan de afsteker zelf die geen verstand heeft van zaken
Er zal morgen waarschijnlijk wel een herhaling van te vinden zijn!

Media zijn altijd, zeker in deze, betreffende zwaar / illegaal vuurwerk sterk aangezet en overdreven....

Als justitie-autoriteiten weer eens aan het woord zijn in het nieuws over zwaar vuurwerk, dan barst ik meestal uit in hoongelach.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dubbel op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 11 december 2007 om 20:17:
Whehehe wel vette naam natuurlijk voor een cake Alleen uitwerking valt beetje tegen

Staat er misschien op de achterkant van die pot "Anti" ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 december 2007 om 21:15:
Kom ik ff om op 1 januari 2008 om 00.00 een flowerbed en miljoenklapper voor je deur leggen.....

Ga er maar goed dicht opstaan knul (y).
Waarschuw beheerder
www.lidl.de
dan kan je gewoon naar filialen zoeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn (sier)bestelling is besteld:

[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/931_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/932_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/939_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/952_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/964_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/968_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/969_k.jpg[/img]
[img width=75 height=75]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/1849_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/601_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/877_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/640_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/627_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/144_k.jpg[/img]
[img width=300 height=300]http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/pics/database/groot/1999_k.jpg[/img]

Dit kost me ongeveer 170 euro. Het knalgedeelte komt hier nog bij. In totaal 200 euro. Is nog wel te doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het werd volgens mij weer veel erger verteld dan dat het is.
Er werd iemand aangehouden met aardig grote kartonnen dozen waar "celebration crackers" op stond, dat werd gezien als erg zwaar vuurwerk...
De zink 901 pijlen die gelijk stonden aan granaten. Kijk ook al is dat misschien wel zo, als je ze normaal gebruikt klappen ze toch in de lucht?
Ze hadden het ook over een Belg die vorig jaar zijn hoofd verloor door een mortier? Ik denk dat die discussie hier over het woord "mortier" al lang genoeg is geweest. Maar dan nog, dat ligt toch aan de afsteker zelf die geen verstand heeft van zaken
Er zal morgen waarschijnlijk wel een herhaling van te vinden zijn!

Het was zelf zo dat die agent zei dat een 100.000 rol in de 1.1G viel maar uiteindelijk wees hij de Packing aan :P hoeveel stuks er dus in dat karton zitten.

en 1 supervlinder timefuse blaast een hele auto op hahah :D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op dinsdag 11 december 2007 om 20:59:
Mij vind je binnen veilig achter het raam als het gaat knallen! waarom weet ik niet maar vind het verschrikkelijk!!!

tja zijn er meer hoor. ik ken hier een gezin in de straat en die durft geen stap naar buiten te zetten.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 december 2007 om 21:15:

ja jij wel:S

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 11 december 2007 om 20:53:
weet iemand op ze die blokken van 150 shots (geloof sahara) bij alpeco nog hebben? krijg maar geen mail terug

ik geloof het niet. dat is toch uit de colectie van vorig jaar? Daar hebben ze geen bakken meer van helaas:( of bedoel je die sahara thunder?? die heeft alleen knal en dat zijn nieuwe bakken,dus ja die hebben ze nog:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 18:26:
375 gram flash pff...

de tering!! mag wel een aardige klap vanaf komen!!!
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 11 december 2007 om 20:14:
er is 1 ding zeker in het leven en dat is dat je niet in napels om bommen moet vragen hahaha , ben altijd blij als ik daar weer weg ben kutplaats

dat mag je wel zeggen. tasjesdieven bij het leve!!!!!!!
Uitspraak van rubenV op dinsdag 11 december 2007 om 23:56:
ik geloof het niet. dat is toch uit de colectie van vorig jaar? Daar hebben ze geen bakken meer van helaas of bedoel je die sahara thunder?? die heeft alleen knal en dat zijn nieuwe bakken,dus ja die hebben ze nog

nee zijn veel nieuwe blokken gekomen toch. dus is er 1 van dit jaar. klopt ja met alleen maar 'extreem' harde knallen. lijkt me een vet blok man. maar ze zijn er nog dus. mooi. daar ook 2 van halen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wa een zever waren ze weer uit aant kwamen, auto's opblazen :lol:

Waarschuw beheerder
Vuurwerk maken is de BOM :P Telefoon cel opblazen met 3 strijkers :P

XD

Waarschuw beheerder
ben jij ff stoer :no:

Iemand ervaring met fonteinen van Zink?

Heb de zink 785 thuis staan ben benieuwd had nog nooit fonteinen gehad van zink
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van britainnnn! op dinsdag 11 december 2007 om 23:51:
Dit kost me ongeveer 170 euro. Het knalgedeelte komt hier nog bij. In totaal 200 euro. Is nog wel te doen!laatste aanpassing 12 december 2007 00:04

Leuk spul hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 09:49:
Vuurwerk maken is de BOM Telefoon cel opblazen met 3 strijkers

kneus
Waarschuw beheerder
donateur

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de BOM :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

XD

HAHAHA

Ja zekers, wie kent die goeie ouwe tijd niet van die oude vierkante groene telefooncellen.................

Veel glas zat daarin.....

U raadt het al..........

Daar werd in de weken voor Oud en Nieuw hier in 010 standaard bijna in elke telefooncel zo'n vermoedelijke strijkerbom afgestoken.....

KA-------BOEMMMMMMMMMMMMMMM............en hups al het glas alle kanten uit.........en telefooncel aandiggelen..
Vandaar dat ze nu al minder 'hufterproof' zijn, iets van een driehoek, met gat onderin zodat de druk toch makkelijk wegkan van bijvoorbeeld bommen en lawinepijlen............hahaha

Of wat dacht u van die oude rode PTT Post brievenbussen..........

Man, man.............man zeg....

Standaard na Oud en Nieuw zag je alleen die ijzeren standaards van die rode bakken alleen maar staan..........
Best wel lullig hoor als je je poststukken even na vijven denkt te kunnen verzenden.........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 09:57:
ben jij ff stoer

Iemand ervaring met fonteinen van Zink?

ja heel vet! die dingen spuiten hoog en gaan lang door. het is alleen al een genot om zo iets in je handen te hebben. mooi spul(y)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 december 2007 om 11:05:
HAHAHA

Ja zekers, wie kent die goeie ouwe tijd niet van die oude vierkante groene telefooncellen.................

U raadt het al..........

Daar werd in de weken voor Oud en Nieuw hier in 010 standaard bijna in elke telefooncel zo'n vermoedelijke strijkerbom afgestoken.....

:S hou jij je verhalen ff lekker voor je!

Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHA

U raadt het al..........

KA-------BOEMMMMMMMMMMMMMMM............en hups al het glas alle kanten uit.........en telefooncel aandiggelen..
Vandaar dat ze nu al minder 'hufterproof' zijn, iets van een driehoek, met gat onderin zodat de druk toch makkelijk wegkan van bijvoorbeeld bommen en lawinepijlen............hahaha

Standaard na Oud en Nieuw zag je alleen die ijzeren standaards van die rode bakken alleen maar staan..........
Best wel lullig hoor als je je poststukken even na vijven denkt te kunnen verzenden.........

:/
Waarschuw beheerder
HAHAHA

U raadt het al..........

stakker.
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHA

U raadt het al..........

Kneusssssssss met een grote neusssssssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:A.F.C.A.:bier: Psychobilly Rebel op dinsdag 11 december 2007 om 23:54:
en 1 supervlinder timefuse blaast een hele auto op hahah

:roflol:

die dingen hebben het nog moeilijk tegen een plastic speeldgoed autottje bij wijze van spreken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 11 december 2007 om 23:56:
er is 1 ding zeker in het leven en dat is dat je niet in napels om bommen moet vragen hahaha , ben altijd blij als ik daar weer weg ben kutplaats

dat mag je wel zeggen. tasjesdieven bij het leve!!!!!!!

ik ben niet zo bang voor tasjesdieven maar je hebt in napels zo een pistool op je hoofd staan haha , collega van mij hebben ze een half jaar geleden neergeschoten in napels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 12 december 2007 om 11:40:

Uitspraak van rubenV op woensdag 12 december 2007 om 11:40:
ja heel vet! die dingen spuiten hoog en gaan lang door. het is alleen al een genot om zo iets in je handen te hebben. mooi spul

daar moet ik dus ff na op zoek.. niks beters dan een hoge fontein die lang doorblaast:d heerlijk:D

Waarschuw beheerder
belachelijk trouwens dat je hier in NL nergens visco lont kan kopen :/

zou je voor die paar metertjes helemaal naar belgië moeten :S.
of is er toch een winkel die het verkoop of iets vergelijkbaars?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op dinsdag 11 december 2007 om 23:51:
Mijn (sier)bestelling is besteld:

leuke collectie, misschien als je nog wat geld overhoudt moet je het Killing Arrow pakket halen, volgens mij was die bij jullie 29,-. Echt een aanrader;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 11 december 2007 om 20:53:
weet iemand op ze die blokken van 150 shots (geloof sahara) bij alpeco nog hebben? krijg maar geen mail terug :nosmile:

wat n bruut ding

als ie niet bij de online catalogus staat denk ik niet dat ze m hebben, vind t soieso nogal tegenvallen wat ze daar allemaal niet hebben, het standaard knalwerk en knalblokjes (thunder(ing) heaven/boy)
valt beetje tegen dus voor consumenten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 13:44:
belachelijk trouwens dat je hier in NL nergens visco lont kan kopen

zou je voor die paar metertjes helemaal naar belgië moeten .

Dat vind ik een goeie dat zoek ik ook.. 30 meter ofzo

Waarschuw beheerder
Ik ga vrijdag naar Baarle Hertog even inkopen doen.
zijn er al mensen geweest en bij welke winkel kun je goed/beste knalvuurwerk halen. Ik heb op sites hier en daar gezien dat ze overal vlinders aanbieden, maar t zijn allemaal andere. je ziet door de bomen het bos niet meer...

iemand tips, of is er iemand al geweest?

Groeten
Waarschuw beheerder
Vuurwerk maken is de BOM :P Telefoon cel opblazen met 3 strijkers :P

XD

shitt met daht kinder vuurwerk wat jij heb:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 16:44:
Ik ga vrijdag naar Baarle Hertog even inkopen doen.
zijn er al mensen geweest en bij welke winkel kun je goed/beste knalvuurwerk halen. Ik heb op sites hier en daar gezien dat ze overal vlinders aanbieden, maar t zijn allemaal andere. je ziet door de bomen het bos niet meer...

iemand tips, of is er iemand al geweest?

Groeten

koop gewoon die vlinders niet! zijn allemaal kut. alleen de trueno no4 is goed maar die verkopen ze daar niet. dan moet je naar alpeco.Met kvk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy op woensdag 12 december 2007 om 17:04:
shitt met daht kinder vuurwerk

zegt de 15 jarige kleuter :lol:

Hoe is jullie ervaring met de producten uit de Crown Collection?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 13:44:
belachelijk trouwens dat je hier in NL nergens visco lont kan kopen :/

zou je voor die paar metertjes helemaal naar belgië moeten :S.

http://www.hollandshooter.nl/shop/index.php?categoryID=22 ;)
Daar heb ik vorig jaar een lont van 200 meter gekocht voor 35 euro. :lol: Die vent bedacht zich te laat dat hij er veel meer voor kon vangen. Hij beweerde dan ook dat hij het niet had dat ik het kwam halen voor O&N. Na stennis te hebben gemaakt kwam hij dan toch met een rol van 200M aanzetten. Ik zit voorlopig dus nog wel ff gebakken. :devil:

Hij heeft nu ook wasag lont(die gele) zie ik, maar ik ga echt geen 25-27,50 euro neerleggen voor 8 meter. :lol: Marktwerking doet het goed hier schijnbaar, want omdat hij de enige is die het verkoopt kan hij er in feite voor vragen wat hij wil.

Ik vraag me weliswaar af of het volgens de wet is of dat er misschien gewoon een ambtenaar zit te slapen in gemeente Den Haag en hij misschien wel onwettig bezig is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ongeveer €500,-
maar zal nog wel wat bijkomen de laatste dagen

hopelijk wordt het niet van dat zeikweer als vorig jaar
want dan wordt ik knettergek! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 12 december 2007 om 17:53:
ongeveer €500,-
maar zal nog wel wat bijkomen de laatste dagen

want dan wordt ik knettergek! laatste aanpassing 12 december 2007 17:53

hey de opener komt ook eens ff buurten;)

Waarschuw beheerder

laten we het hopen in ieder geval.

zoals het op dit moment is zou perfect zijn (Y)

Waarschuw beheerder

Wij hebben hier vorig jaar alleen overdag een klein beetje regen gehad maar om 0:00u was het droog :)

Waarschuw beheerder
HAHAHA

was jij niet die nationalist?

Gasten zoals jij maken dit land kapot (Y)

En als je fakie bent. mja ok. ook goed.

Waarschuw beheerder
Maar mijn toevoeging: vroeger.. toen ik nog vuurwerk afstak (vind er nu niet zoveel meer aan) maakte ik altijd zelf matten.

Gewone rotjes in een rijtje leggen, de lont uit een romeinse kaars op de lontjes leggen en alle lontjes over de romeinse kaars lont plakken.

Behoorlijk veel werk en het lukte ook lang niet altijd.

Meer succes heeft een stadion. Stapel een hele zooi rotjes als een stadion met de lontjs naar de binnenkant, tape het geheel allemaal vast. Gooi aan de binnenkant heel veel kruit en wat grondbloemetjes etc. en dan in een tunneltjes afsteken.

Was lachen en vast niet zo heftig als jullie allemaal doen, toch leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op woensdag 12 december 2007 om 18:30:
zijn er meer die dat ook gewoon tijdens 3 daagse verkoop verkopen, zal het nadat ik gegeten heb even voor je opzoeken

bedankt man (Y)

ik heb het niet kunnen vinden :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 18:28:
was jij niet die nationalist?

Gasten zoals jij maken dit land kapot

En als je fakie bent. mja ok. ook goed.

En wat heeft dat verder met vuurwerk te maken :/