Tja..ik ga altijd naar het noorden. Scheelt SUPER VEEL!
http://www.vuurwerk.kuiper-koekange.nl/
19.95!! Fantastisch.
Hier heb je er 4!! Ik heb er ooit 60 euro voor betaald in de randstad. Nu maar 22.95!!
Veel mensen noemen supervlinders al giga. Als ze een giga zien dan snappe ze het wel Een giga is al zowat net zo groot als een colablikje en dan nog die flap eraan.
Zit er eigenlijk veel verschil tussen diamond collection en pro line?? Normaal heb ik alleen diamond, maar sinds kort is er ook proline tekoop in de buurt. Ik ben benieuwd.
Diamond vind ik zelf niet echt de moeite waard op een paar potten na van de Professional style, Proline heeft veel goedkope effecten (geel-oranje), simpele peonies die erg kort zichtbaar zijn. Er zijn nog maar 3 potten die enigszins de moeite waard zijn... voor de rest zou ik echt ook andere merken halen en zie voor het gemak de filmpjes op www.500gram.nl
Als je op de site van Wolf kijkt zie je dat van Dynasty te effecten veel mooier zijn. Ik heb daar verschillende leuke potjes gezien voor soms onder de 10 euro. Ook zijn de knallen vele malen harder van Dynasty. Dus ik denk dat ik dit jaar voor Dynasty ga
Maar laat je niks wijs maken want op meeste filmpjes steken ze twee potten tegelijk af he
Ik ga hier wel ff naar de lidl over de grens.. goedkoper harder en beter
Ik ga hier wel ff naar de lidl over de grens.. goedkoper harder en beter
Ja hoe zit dat? Mag dat gewoon? Of is dat stiekem ook illegaal?
Ja hoe zit dat? Mag dat gewoon? Of is dat stiekem ook illegaal?
knalvuurwerk moet je daar niet halen.
hey mensen.
http://www.klavertje-vier.com/prijslijst-vuurwerk-01-11-2007.pdf
zijn dat de echte widowmaker super, want die knallen echt mokers hard.
maat van me woont in Tilburg en we zijn van plan vrijdag ff langs België te cruissen, iemand nog tips voor een goeie vuurwerkwinkel dichtbij de grens?
Uitspraak van rubenV op maandag 10 december 2007 om 19:40:
Hey jongens wat is jullie antwoord bij de pol?? ff serieus en geen stoere praat.
Ik begin> rond de 3000 euro. nu jullie
widowmaker special zal het wel zijn...
en die knallen niet "mokers" hard
beter je huiswerk doen m.b.t. knallers
gozert, dat zeg ik. Er staat widowmaker SUPER achter.
Die dingen zijn hemels.. wat een knallers.
Daarom vraag ik hier of er mssn mensen ervaring hebben met die winkel?
Iemand kennis van een titanova delova of zoiets?... ziet er maar vreemd uit zo`n ding. nooit gehoord btw.
iemand weleens iets over zwarte italiaanse bommen gehoord?
en bestaan die uberhaupt wel?
waar een normale italiaanse bom 66.1 gram flash bevat, bevat de Maradona Ball !!!!!!!!!!!375!!!!!!!!! gram flash!!
een belachelijk stuk grondvuurwerk dus!!
hoeveel soorten zijn er dan van die italiaanse??
en wat zijn ongeveer de prijzen daarvan
maar bedankt, dan weet ik dus dat dat absoluut niet in de straat afgestoken gaat worden.
hoeveel soorten zijn er dan van die italiaanse??
en wat zijn ongeveer de prijzen daarvan
ik kan ze hier haast niet krijgen in het noorden probeer al een paar jaar die dingen te kopen pfff
k betwijfel echter of dit echt de maradona balls zijn aangezien ik er al een aanzienlijke tijd niemand over heb gehoord!!
misschien een "normale" met zwart omhulsel?
iemand enig idee waar in italie die bomen verkocht worden ? ik en mijn collega's zitten er namelijk regelmatig
napoli?
ze worden namelijk ook wel napolitiaanse bommen genoemd.
maar is ook goed mogelijk dat ze daar alleen maar geproduceerd worden.
heb verder geen flauw idee waar ze eventueel te krijgen zijn in italië.