wel blijven lezen als je me de mond wil snoeren...
had vorig jaar ook een aardig flowerbed, duurde iets korter maar daar was ik ook 170 voor kwijt volgens mij..
voor dat geld koop ik liever een 2,5 tot 3 inch blok die in een halve minuut weg isdan heb je nog wat!! die jw 1010 is weinig tot niet spectaculair
en een flowerbed die bijna 2 minuten lang boeketten eruit gooit met een beste knal is nix dan?
dat zeg ik niet...
wel blijven lezen
Vuurwerk zuigt!
Vuurwerk zuigt!
owja??
anders voel je je ff aangevallen
ja d8 dat het tegen jou was een paar pagina,s terug. toen vertelde je dat je zat te wachten op een bestelling ofzo. kan ook iemand anders zijn geweest maar dacht dat jij het was.Is altijd irritand dat soort babbelaars die zeggen dat ze van alles hebben en het helemaal niet waar schijnt te zijn.
jah ken er nog 1 word leuk
Maar volgens mij zijn ze toch niet zo duur of wel?
kheb der in belgie 23 p/st voor betaald
Kut Had ik eindelijk iemand gevonden die aan chainthunders kon komen gaat het feest tóch niet door omdat ze niet werden ingekocht i.v.m te hoge prijs (€ 85,- ???) Maar volgens mij zijn ze toch niet zo duur of wel?
Baal echt wil echt zo'n ding hebben laatste aanpassing 16 november 2007 15:57
i.v.m te hoge prijs (€ 85,- ???)
Baarle Nassau zeker ? Dat is de Original chainthunder en is ook van mindere kwaliteit als die van Bonbridge. Ik betaal 25 per stuk heb er dit jaar 2 stuks van maar ik denk dat ik volgend jaar gewoon een karton koop
Leuk word het maar heb nog nie zo veel leuk spul. Word dit jaar zo ie zo minder als vorig jaar. Reden auto kost ook een hoop geld
Vond 85 ook wel erg duur
JW 1010 Filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=fzfi3iBrwR4
Zijn jullie nooit 'bang' dat zo'n doos omvalt?
Bevestigen jullie zo'n doos op een plank? Of stutten jullie hem met zandzakken?
Moet er niet aan denken dat dat in een drukke straat met zo'n doos gebeurd!
moet je het ook niet in de straat afsteken
Zo'n blok als jw 1010 of iets soortgelijks, de mensen die zoiets dergelijks afsteke; Zijn jullie nooit 'bang' dat zo'n doos omvalt?
Zo'n blok als jw 1010 of iets soortgelijks, de mensen die zoiets dergelijks afsteke; Zijn jullie nooit 'bang' dat zo'n doos omvalt? Bevestigen jullie zo'n doos op een plank? Of stutten jullie hem met zandzakken?
Ik heb zelf nooit dergelijk grote dozen gehad, maar gewoon die nederlandse 20,25 mm mortierpotjes heb ik nog al eens om zien vallen.
Moet er niet aan denken dat dat in een drukke straat met zo'n doos gebeurd!
de legale potjes zijn vaak maar maximaal 19 shots bij een kaliber van 1.2 inch (of een groter aantal shots met een kleiner kaliber in de 500 grams series) waardoor het potje al snel hoger word dan hij breed of lang is...en daarmee dus ook de kans op omvallen toeneemt
dat zou iedereen wel MOETEN zijn...
over het algemeen geld de regel met dit soort blokken: als de doos breder en langer is dan hij hoog is is de kans op omvallen zeer gering!
vooral de blokken van 2 inch en een groter kaliber zijn vaak hoger dan ze breed of lang zijn, deze MOETEN goed vast gezet worden...
in het geval van de JW1010 welke 1.2 inch heeft als kaliber hoef je niet bang te zijn dat deze omvalt ! (hoe kleiner het kaliber hoe korter de tubes, er hoeft dan minder druk te worden opgebouwd omdat de "shell" niet hoog de lucht in hoeft... met een blok van 233 shots hoef je je dus geen zorgen te maken !)
de legale potjes zijn vaak maar maximaal 19 shots bij een kaliber van 1.2 inch (of een groter aantal shots met een kleiner kaliber in de 500 grams series) waardoor het potje al snel hoger word dan hij breed of lang is...en daarmee dus ook de kans op omvallen toeneemt
De 'Thanks' knop ken ik inderdaad niet.
Maar Dj Iteq, bedankt voor je duidelijke uitleg!