omdat ik deze goedkoop kon krijgen... en leuk voor der bij
BSC's idd
http://www.arjanuitman.com/photos/18/936_t1.jpg
in die witte doosjes zijn 4mm langer en iets dikker.
neej per 10
Meer dan €5,- zijn ze niet waard. Heb ze vorig jaar ook gehad maar vond ze 3x niks
allebij
ik ben toch wel benieuwd wat de pf naam van theo lucius is
weer zo'n praatjesmaker gehad met zn neplijstjes... wil je voor 2 rooitjes bestellen zeggen ze: maar kheb alleen dat nog maar..
Prutsers..
tsja er vervelend maar ik ben er tegenwoordig erg voorzichtig mee, dat soort verwijten... "vroeger" moesten mensen blij zijn als ze voor 2000 euri verkopen maar de laatste paar jaar vallen er zoveel weg dat vuurwerk steeds moeilijker te krijgen is...dat weten de handelaren ook dus die kijken niet op een klant meer of minder, tegenwoordig zeggen ze: "graag of heel niet"... ik ben al lang blij dat ik een aantal vaste adresjes heb waar ik het kan halen
maar die zijn erbij gelapt door een stel kleine keuters.. (ook deels eigen schuld dan)
misschien dat iemand hier me alsnog wilt helpen
Ben ik ook benieuwd naar
tsja.. ik had ook mn vaste adresjes.. maar die zijn erbij gelapt door een stel kleine keuters.. (ook deels eigen schuld dan) maar ikzelf zit in een regio waar bijna niks te krijgen is
ja ik vroeg het meer vanwege het feit dat ik dat blok dus echt niet speciaal vind!!! jorge is goeie kwaliteit maar er zit niets speciaals in dit blok en toch is er zo'n verschrikkelijke ophef over..
meer dan 175 euro zou ik er niet voor neer klappen
duurde iets korter maar daar was ik ook 170 voor kwijt volgens mij..
Bonbridge Nigh
Bonbridge Night is binnen
die zou ik ook wel willen hebben!
hoop oprecht voor je dat ie dit jaar wel in een normaal tempo gaat
voor dat geld koop ik liever een 2,5 tot 3 inch blok die in een halve minuut weg is
dan heb je nog wat!!
Volgens mij voor "NEW" Big Spanigh Cracker. weet dit niet zeker. maar ik had ook gehoord dat deze beter waren als de BSC. Maar lees hier dat ze minder gaan ? iemand een bevestiging ?
mensen begin december gaat de verkoop weer in. iedereen is van harte welkom
Bonbridge Night is binnen
weer zo'n praatjesmaker gehad met zn neplijstjes... wil je voor 2 rooitjes bestellen zeggen ze: maar kheb alleen dat nog maar..
Prutsers..
Volgens mij voor "NEW" Big Spanigh Cracker. weet dit niet zeker. maar ik had ook gehoord dat deze beter waren als de BSC. Maar lees hier dat ze minder gaan ? iemand een bevestiging
verklaar u nader ?
op youtube ziet die er goed uit....???
en een flowerbed die bijna 2 minuten lang boeketten eruit gooit met een beste knal is nix dan?
zo sloom of juist te snel?
die kon ik niet openen
geen quicktime