Partyflock

Forumonderwerp · 635662
45 volgers · 462808x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
[img width=800 height=177 cacheid=0004e31f000c64fb4d22c7791a00284b7a]http://img.photobucket.com/albums/v235/blazer05/vuurwerk1.jpg?t=1189181201[/img]

Hét topic voor alle vuurwerkfanaten. Post hier al je vragen, tips & trucs, nieuwtjes, foto's en video's!
Dit is alleen niet de juiste plaats voor (illegale) handel van vuurwerk. Maak er wat van! :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik kijk vanuit de woonkamer naar het vuurwerk en vind dat al mans zat van mezelf
Afsteken? Never
Kopen? Nooit gekocht
Zonde van mn geld :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Ilse) op zaterdag 19 mei 2007 om 20:31:
Zonde van mn geld

goed gezegt! van jou geld ja;) voor ons is het een hobby dus ik geef graag geld eraan uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zaterdag 19 mei 2007 om 19:04:
Ik heb trouwens gehoord dat dit jaar de regels weer soepeller worden qua legaal vuurwerk..

Dat zou goed nieuws zijn! ik hoop dat er nu eens een verbetering komt van de sierpijlen en de lading per buis van een sierpot. Laat deze maar gelijk zijn aan de max lading van een single shot mortier (50 gram)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 19 mei 2007 om 21:27:
Dat zou goed nieuws zijn

Offtopic:

Dit is legaal Nederlands spul dus offtopic :P
Het is en blijft nederlandse import.
En de kwaliteit ervan is al jaren slecht!

Ik zag verleden jaar zon 100sh waaier genaamd:

"Golden Kamuro"

Ik moest bijna lachen want de effecten waren niet netjes verwerkt en aangezien de mensen daar toch al 90 euro voor moesten betalen zou ik zeggen dan leg ik liever ene 10tje bij en koop een blok uit belgie van een handelaartje dan heb ik nog meer kwaliteit en plezier...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook lomp, gaan ze ook nog eens adverteren met "Nu hoef je niet meer naar België voor een groot bloembed"... Eh, juist :9

Voor de €90,- die ze hier bij de fietsenmaker durven te vragen voor een groot uitgevallen pot heb je in België of bij een handelaar in Nederland een redelijk flowerbed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Ilse) op zaterdag 19 mei 2007 om 20:31:
Ik kijk vanuit de woonkamer naar het vuurwerk en vind dat al mans zat van mezelf
Afsteken? Never
Kopen? Nooit gekocht
Zonde van mn geld laatste aanpassing 19 mei 2007 20:32

Zeker zoals ruben als zei zonde van jou geld.

Een freak zal zijn laatste geld nog wel uitgeven aan wat Vuurwerk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange MafKaAs op zaterdag 19 mei 2007 om 23:33:
Offtopic:

Dit is legaal Nederlands spul dus offtopic
Het is en blijft nederlandse import.
En de kwaliteit ervan is al jaren slecht!

Ik zag verleden jaar zon 100sh waaier genaamd:

"Golden Kamuro"

Ik moest bijna lachen want de effecten waren niet netjes verwerkt en aangezien de mensen daar toch al 90 euro voor moesten betalen zou ik zeggen dan leg ik liever ene 10tje bij en koop een blok uit belgie van een handelaartje dan heb ik nog meer kwaliteit en plezier...laatste aanpassing 19 mei 2007 23:33

Offtopic? ik zit in dit topic sinds het was geopend en dit topic gaat gewoon over het wel of niet houden en kopen van vuurwerk. Dit topic gaat dus net zo goed over sterretjes...

Daarnaast is niet al het legale vuurwerk slecht, dat is echt bullshit. Er zijn verdomd mooie potten op de markt en zeker wanneer je wat doorlont, krijg je grootse effecten. Het enige nadeel is dat het allemaal erg prijzig is, maar in Belgie wordt het ook lastig om nog mooie potten te krijgen als normale consument en ben je met een autorit in totaal meer kwijt dan als ik hier voor 500 Euro aan sier koop (overigens hebben ze in Belgie niet eens die grotere legale potten die wij hier kennen voor de consumentenverkoop).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 20 mei 2007 om 11:49:
Offtopic? ik zit in dit topic sinds het was geopend

Zoo Gefeliciteerd (Y)

en zeker wanneer je wat doorlont, krijg je grootse effecten

Waarom doorlonten?Die potten uit buitenland hoef je niet door te lonten om "Grootse effecten" te krijgen :D

en ben je met een autorit in totaal meer kwijt dan als ik hier voor 500 Euro aan sier koop (

Hier heb je wel gelijk in,alleen ligt eraan waar je woont.Mensen in Maastricht hebben natuurlijk een voordeel t.o.v mensen uit de noordelijke steden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben 2 jaar geleden een keer vanuit Enkhuizen naar Baarle-Hertog gegaan voor 150 euro vuurwerk...:$ Met OV :9
Waarschuw beheerder
Hier in nl heb je heus wel wat mooie potten. maar wat wel zo is dat als je hier een potje koopt van 13 euro krijg je poep en in be heb je al wat rdelijk leuks. ik zal wel eens een filmpje posten van een potje dat ik in be heb gehaald voor 13 euro. en idd voor 90 euro kan je beter naar be gaan om een mooie pot te kopen. want voor dat geld haal je niks in nl vergeleken daar. Alleen in be worden de effecten ook steeds kleiner. Das wel jammer.

Golden mine with golden grown rules!!! of andersom...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 20 mei 2007 om 13:32:
Hier in nl heb je heus wel wat mooie potten. maar wat wel zo is dat als je hier een potje koopt van 13 euro krijg je poep en in be heb je al wat rdelijk leuks. ik zal wel eens een filmpje posten van een potje dat ik in be heb gehaald voor 13 euro. en idd voor 90 euro kan je beter naar be gaan om een mooie pot te kopen. want voor dat geld haal je niks in nl vergeleken daar. Alleen in be worden de effecten ook steeds kleiner. Das wel jammer.

Golden mine with golden grown rules!!! of andersom...

Ik kan je zeggen dat mijn siervuurwerk van afgelopen O&N superieur was. Ik ben naar veel demo's gegaan, veel filmpjes gekeken en van verschillende merken de mooiste potten gehaald. Bij de meeste merken zit je dan wel 30-60 Euro voor een pot. Maar het voordeel was dat ik afgelopen jaar 20% korting kon krijgen op de al lagere prijs dan bij vele andere winkels.

Het doorlonten gaf daarbij een nog grootser effect :yes:

Overigens zijn vele Belgische potten ook zo saai als ik weet niet wat, te snel of te traag en dan ook nog eens eentonig. Ik vind het bullshit dat legaal siervuurwerk zo wordt afgekraakt, want voor echt mooie potten in Belgie ben je ook gauw 150 Euro kwijt en die krijg je als consument niet eens meer mee...

Het is wel zo dat je voor lage bedragen 10-20 Euro in Belgie leukere potten krijgt dan hier in Nederland... maar de stap daarna tot die 150 vind ik toch hier het vuurwerk beter (en dat zit je dus bij de spektakel klasse wat je normaal gesproken niet mee krijgt).

Overigens Anti-aTTa doe eens niet zo betweterig en kinderachtig... je bent hier pas net komen kijken in dit topic en je doet al gelijk of je alles beter weet... behoorlijk irritant aangezien de sfeer hier altijd goed was. Daarnaast woon ik ook niet in het Noorden maar gewoon in de Randstad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 02:37:
Uitspraak van REMIO op donderdag 17 mei 2007 om 17:27:
wist niet dat sigsauer ook al helpt met opbouwen van shows....

Je hoeft ook niet alles te weten oudwijf!!!

en die lunigpijlen zijn kut, veels te duur als je ziet dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan vergeleken met 2000....

Oh jee daar heb je de bedweter hoor, heb je uberhaupt wel eens een fatsoendelijke Lunig meegemaakt? blijkbaar niet want anders lulde je wel anders i.p.v met andere meelullen (topic op fpm bv).
Maargoed we kunnen hier in discussie blijven gaan heb ik geen zin in, zet liever hier een filmpje ter vergelijking neer zodat die onzin wat je neerzet niet geloofd wordt (tenminste van die lunigs).
Ennuh btw wat betaal jij voor een Lünig? 35 tot 50 euro?
Ik had ze vorig jaar voor 22,50 per stuk en voor die prijs mag je je echt gelukkig prijzen, en dan ook nog eens het feit dat ik er ook nog echte tussen had zitten die voor de overname van Nico zijn gemaakt dusja, er klopt iets niet in jou verhaal?

die aanval was mss niet terecht, maar ik erger me op de 1 of andere manier aan je manier van praten over anderen....je omt hier en valt meteen andere mensen lastig met je uit de hoogte gelul dat je alles zo goed weet.

en meelullen doe ik echt niet omdat ik dat dan op fpm GELEZEN zou hebben. ik heb de pijlen op het fpm filmpje live gezien en dezelfde pijlen die jij had afgelopen jaar ook gezien, en het verschil was met het blote oog duidlijk te zien. helaas maar waar, en jij zal de pijlen uit 2000 niet gezien hebben, want toen was je 11 jaar ofzo:P

maaregoed, als andere mensen een andere menig dan jou hebben omdat ze beide pijlen in het echt gezien hebben, wil nog niet zeggen dat wij ongelijk hebben. is wel in je voordeel natuurlijk als dat zo zou zijn, want dan kan je dr weer meer afzetten. als we dan toch gaan aanvallen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 20 mei 2007 om 13:52:
je bent hier pas net komen kijken in dit topic en je doet al gelijk of je alles beter weet... behoorlijk irritant aangezien de sfeer hier altijd goed was.

Ten Eerste ben ik hier niet nieuw ....

Ten Tweede: Sorry dat ik meer ervan af weet als jou..:s

Ten derde over je sfeer en stad Ik citeer me zelf even speciaal voor jou omdat je mischien niet goed kan lezen:

"
Uitspraak van Lange MafKaAs op zondag 20 mei 2007 om 12:18:
Mensen in Maastricht hebben natuurlijk een voordeel t.o.v mensen uit de noordelijke steden...

"

Noem ik jou naam of wat??Ik ga op jou antwoord algemeen in zonder je aan te vallen.Ik feliciteer je nog wel met het feit dat JIJ al zo lang in dit topic zit....en dan nog val je mij aan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 02:37:
wist niet dat sigsauer ook al helpt met opbouwen van shows....

Je hoeft ook niet alles te weten oudwijf!!!

en die lunigpijlen zijn kut, veels te duur als je ziet dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan vergeleken met 2000....

Oh jee daar heb je de bedweter hoor, heb je uberhaupt wel eens een fatsoendelijke Lunig meegemaakt? blijkbaar niet want anders lulde je wel anders i.p.v met andere meelullen (topic op fpm bv).
Maargoed we kunnen hier in discussie blijven gaan heb ik geen zin in, zet liever hier een filmpje ter vergelijking neer zodat die onzin wat je neerzet niet geloofd wordt (tenminste van die lunigs).
Ennuh btw wat betaal jij voor een Lünig? 35 tot 50 euro?
Ik had ze vorig jaar voor 22,50 per stuk en voor die prijs mag je je echt gelukkig prijzen, en dan ook nog eens het feit dat ik er ook nog echte tussen had zitten die voor de overname van Nico zijn gemaakt dusja, er klopt iets niet in jou verhaal?

ga nou niet lullen over betweterigheid, ik heb beide pijlen live gezien. die in 2000 en vorig jaar, en die van 2000 waren in mijn ogen duidljk van betere kwaliteit. ben ik dan een betweter??? ik vraag me af of jij buiten de fpm filmpjes om de pijlen in 2000 live hebt gezien om zo een goede vergelijking te maken???

mijn mening verschilt dus van die van jou..... is geen probleem toch lijkt me;) als jij ze goed vind, klaar, ik heb er het geld niet voor over, zelfs geen 22,50 euri.
Waarschuw beheerder
Kinders toch :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 14:46:
die aanval was mss niet terecht, maar ik erger me op de 1 of andere manier aan je manier van praten over anderen....je omt hier en valt meteen andere mensen lastig met je uit de hoogte gelul dat je alles zo goed weet.

Hmmm hoor wat je zegt door mijn laatste posts in het wel duidelijk gewoon hoe het nu met de Zink 902 zit waar wel aardig wat mensen aanhebben.
Bassie Z weet nu hoe het BKV en Blaeser gebeuren in elkaar zit en meerdere mensen:D
Wat heb je liever dan domme vragen zoals gaat die Vlinder harder dan die Nitraat of meteen paar posts waar iedereen wat aan heeft?
En ja een iets hogere toon aanslaan kan iets te maken hebben met een persoonlijkheid mjah blijkbaar weet jij daar niets over:S

want dan kan je dr weer meer afzetten. als we dan toch gaan aanvallen.....

Njah wat geweest is geweest ik doe niks illegaals meer! En heb nooit Lunigs verkocht (mocht je willen haha)

en meelullen doe ik echt niet omdat ik dat dan op fpm GELEZEN zou hebben. ik heb de pijlen op het fpm filmpje live gezien en dezelfde pijlen die jij had afgelopen jaar ook gezien, en het verschil was met het blote oog duidlijk te zien. helaas maar waar, en jij zal de pijlen uit 2000 niet gezien hebben, want toen was je 11 jaar ofzo

Nee heb ze niet in 2000 gezien sterker nog, ik had vorig jaar een aantal Lünigs van productie jaar 1998 dusja wat wil je nou dan zeggen?:P
En jij vorig jaar Lunigs gezien hmm idd vast in je slaap haha, die pijlen zijn nog zeldzamer als wat en jij blijkt ze gezien te hebben bewijs maar (geloven doe ik je toch niet:P)

Groeten,
Silberblitz

Waarschuw beheerder
gaaaap, niets illegaals haha.

maar laten we dr maar over ophouden, ik heb t geprobeerd uit te leggen, maar geen begrip van jou kant helaas. laten we het topic maar gezellig houden he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange MafKaAs op vrijdag 18 mei 2007 om 21:44:
Ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan een winkel en kreeg een paar dingen mee om te testen.

hier een foto er van:

deze kanller heb ik vorig jaar 1 van gehoord naast een groene ita. knallen een stuk beter moet ik zeggen!

weer een leuk stukje vuurwerk:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 17:19:
deze kanller heb ik vorig jaar 1 van gehoord naast een groene ita. knallen een stuk beter moet ik zeggen!

Aaaahh dank je.Tenminste iemand die ze kent.Ik kreeg al weinig reacties erop.....

Fijn om te weten dat jij ze ook harder vindt gaan....
Artiest Arson
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 20 mei 2007 om 13:52:
Overigens zijn vele Belgische potten ook zo saai als ik weet niet wat, te snel of te traag en dan ook nog eens eentonig. Ik vind het bullshit dat legaal siervuurwerk zo wordt afgekraakt, want voor echt mooie potten in Belgie ben je ook gauw 150 Euro kwijt en die krijg je als consument niet eens meer mee...

Het is wel zo dat je voor lage bedragen 10-20 Euro in Belgie leukere potten krijgt dan hier in Nederland... maar de stap daarna tot die 150 vind ik toch hier het vuurwerk beter (en dat zit je dus bij de spektakel klasse wat je normaal gesproken niet mee krijgt).

Klopt. Niet alles wat uit België komt is geweldig.
Jaar of 2 geleden van die Blow Out serie wat meegenomen, viel me een beetje tegen. Qua prijs wel beter dan vergelijkbaar spul in NL maar de effecten waren nogal matig vond ik.

Een grote aanrader is de Aldi in Duitsland.
Als je de kans hebt ga daar dan ff shoppen :)
Die hebben elk jaar een keur aan kleine sierpotten en pijlen. Kost bijna niks daar, en de effecten zijn vaak erg goed! Potten die daar 5€ kosten zijn in NL vaak minimaal 15€ voor vergelijkbare effecten.
Maargoed, voor het grotere werk blijf je aangewezen op België en/of de 'viavia' manier ;)

Hopelijk pakt Alpeco dit jaar nog uit met nieuwe blokken in de prijsklasse 50€ t/m 100€. Dingen als Mixed Emotion bijv :)
De 120-150€ blokken zijn leuk, maar vrij prijzig voor de effecten die ze hebben. Zeker nu 30mm het max. kaliber is (al hadden ze nog een aantal 35-40mm blokjes vorig jaar).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op zondag 20 mei 2007 om 18:50:
Klopt. Niet alles wat uit België komt is geweldig.
Jaar of 2 geleden van die Blow Out serie wat meegenomen, viel me een beetje tegen. Qua prijs wel beter dan vergelijkbaar spul in NL maar de effecten waren nogal matig vond ik.

Daar ben ik het met je mee eens @ Arson...

Alleen Die Blow Out serie Komt van de Proffesional Style Lijn en die is eigendom van de "Kruiterij" Te veenendaal.Dus gewoon nederlands Vuurwerk maar met een belgische norm eraan.Want de in belgië verkochtte sier potten voor consumenten mogen maar max 250gr pts Bevatten.

Daarintegen hoop ik dat alpeco dit jaar weer wat leuks krijgt tov de variatie in de "lijn".Vorig jaar had ik wel wat gekocht bij hun via zon gast die KvK had :P ( gaf hem lekker 25 euro) en die blokken waren wel mooi alleen teveel crackling in verwerkt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had afgelopen jaar dus wel een paar blokken van alpeco van rond de 130 euro en ik vond het eigenlijk dubbeldik waard. Het is mischien maar 30mm maar de effecten waren zeer groots voor het formaat bom dat eruit komt. Ik heb ook wel blokken gehad die groter waren maar dit kwam er dicht bij in de buurt. alleen het enige probleem was dit jaar de wind waardoor ik niet kan oordelen of de effecten helemaal mooi tot zijn recht kwamen.

plus dat je in het illegale circuit veel meer betaald voor zo,n blok can 30mm 100sh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op maandag 21 mei 2007 om 00:22:
plus dat je in het illegale circuit veel meer betaald voor zo,n blok can 30mm 100sh

Dat zou ik niet weten.Ik koop slechts me illegale spul bij alpeco en zo.Dat zijn toch de beste winkels vindt ik....:P

Iemand anders daar wel ervaring mee??Met dat circuit en die prijzen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange MafKaAs op maandag 21 mei 2007 om 08:53:
Dat zou ik niet weten.Ik koop slechts me illegale spul bij alpeco en zo.Dat zijn toch de beste winkels vindt ik....:P

Iemand anders daar wel ervaring mee??Met dat circuit en die prijzen??

ik vind alpeco ook 1 van de betere,

ben ook wel benieuwd naar prijzen uit het circuit. of het nou echt veel duurder is?
Waarschuw beheerder
hoi rick :9

prijzen in het circuit verschillen gewoon te veel om daar een concreet antwoord op te geven, je kan 20 euro voor een pak BSC betalen bij de buren links van je en 10 euro bij de buren rechts van je bij wijze van...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas [Red Faction] op maandag 21 mei 2007 om 10:03:
[Bassie Z] hoi rick :9

prijzen in het circuit verschillen gewoon te veel om daar een concreet antwoord op te geven, je kan 20 euro voor een pak BSC betalen bij de buren links van je en 10 euro bij de buren rechts van je bij wijze van...:P

hoi bassie waar is adriaan ghehe

zit er zoveel marge tussen dan egt vaag, dan kosten die dingen in china zeker niksssss 50 cent ofzo
Waarschuw beheerder
ze schijnen inderdaad voor ongeveer die prijs de fabriek uit te gaan :lol:
Waarschuw beheerder
Ja das toch ook logisch;)
Je wilt niet weten hoeveel mensen er tussen zitten die eraan willen verdienen;)
Is met alle handel zo he;)
Dat paar schoenen dat je aan hebt maken ze ook voor een paar euro's;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind alpeco ook wel oke. Maar dat komt doordat je er kvk spullen kan kopen. Het enige dat me tegenstaat is dat ze alles echt voor 99%volgens de regeltjes doen dus niks onder de toonbank door etc.. Aan de eene kant natuurlijk wel goed maar aan de andere kant is het soms lastig.Gelukkig heb ik kvk:D En de prijsen vallen me soms wel tegen alhoewel ze vaak leuke aanbiedingen hebben. Wat het illegale circuit betreft: je moet precies weten waar je moet zijn als het om de prijsen gaat. Hoe dichter bij de bron hoe goedkoper de prijsen.
Maar goed dat hoef ik hier denk ik niemand te vertellen.
De repotage van BNN in china is goed te zien hoe goedkoop vuurwerk gemaakt wordt.
Ps ik zou graag eens naar zo,n fabriek toe gaan om ook mijn eigen vuurwerk te maken:P:P
Waarschuw beheerder
Alpeco vind ik absoluut 1 van de betere shops in België.
Uiteraard mede omdat ze als enige het zwaardere KvK spul verkopen ;)
Zonder KvK ben je bij Alpeco wel een keer uitgeshopt trouwens, en is bijv. Loots of Zena zeker net zo goed aan te raden.

Iemand toevallig onlangs nog bij Alpeco geweest?
Hoe zit het met de voorraad en assortiment?
Hebben ze nog wat interessants momenteel? :)

Uitspraak van rubenV op maandag 21 mei 2007 om 00:22:
Ik had afgelopen jaar dus wel een paar blokken van alpeco van rond de 130 euro en ik vond het eigenlijk dubbeldik waard. Het is mischien maar 30mm maar de effecten waren zeer groots voor het formaat bom dat eruit komt.

Oh, ik zeg ook absoluut niet dat die 120-150€ blokken ruk zijn ;p
Zitten zeker een paar prachtblokken bij. En de effecten zijn soms idd erg mooi en groot voor 'slechts' 30mm, vooral die nieuwe blokkies.
Feit blijft dat 130€ voor zo'n blok vrij veel is, en je soms voor hetzelfde geld grotere effecten had kunnen hebben. Het vervelende is dat ze blokken zoals die 2.5" bonbridges niet meer mogen verkopen. Als je die nu "in het circuit" wilt halen betaal je je helemaal scheel geloof ik.
En wat ik overigens ook bedoelde zijn de blokken in de 50-100€ categorie, die paar die ze nu hebben halen het bijv. niet bij de Mixed Emotions van Weco en bovendien is de keuze in die prijscategorie erg beperkt (nog wel).

Maargoed, ben benieuwd wat er nieuw in het assortiment gaat bijkomen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ars0n op maandag 21 mei 2007 om 18:39:
Maargoed, ben benieuwd wat er nieuw in het assortiment gaat bijkomen

ik ook:D:D
Het vervelende is dat ze blokken zoals die 2.5" bonbridges niet meer mogen verkopen. Als je die nu "in het circuit" wilt halen betaal je je helemaal scheel geloof ik.

Als het uberhoubt nog te krijgen is!
Waarschuw beheerder
Het vervelende is dat ze blokken zoals die 2.5" bonbridges niet meer mogen verkopen. Als je die nu "in het circuit" wilt halen betaal je je helemaal scheel geloof ik.

Dat zou ik ook wel eens willen weten waar je die grote blokken kunt halen......:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange MafKaAs op woensdag 23 mei 2007 om 01:02:
Dat zou ik ook wel eens willen weten waar je die grote blokken kunt halen

Dat is wel te krijgen maar of het van bonbrige is is dan de vraag. mischien no-name etc..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 23 mei 2007 om 17:35:
Dat is wel te krijgen maar of het van bonbrige is is dan de vraag. mischien no-name etc..

Ik ken bonbridge wel, Alleen Noname is wat minder bekend.
Iemand mischien voorbeelden van Blokken of de namen ervan??

Bvd.
Waarschuw beheerder
noname==noname ;)

Simpelweg blanco merken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange MafKaAs op donderdag 24 mei 2007 om 08:31:
Ik ken bonbridge wel, Alleen Noname is wat minder bekend.
Iemand mischien voorbeelden van Blokken of de namen ervan??

Bvd.

[img width=640 height=480]http://www.vuurwerkpunt.com/album_picm.php?pic_id=28[/img]
[img width=640 height=480]http://www.vuurwerkpunt.com/album_picm.php?pic_id=25[/img]

Dit zijn voorbeelden van no-name blokken.
De effecten staan er wel op maar geen merk of iets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ FPM die eerste 3 blokken zijn wel merk namelijk van BEKO Tilburg de rest is wel no name.

Groeten,
Silberblitz
Waarschuw beheerder
Nou je het zegt ja...
Maar de eerste 3 stonden tussen die andere 2 dus het viel niet zo op..
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met de " Bonbridge by Night " ? 300shots blok te koop bij Alpeco !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcelB. op donderdag 24 mei 2007 om 17:49:
Heeft iemand ervaring met de " Bonbridge by Night " ? 300shots blok te koop bij Alpeco !

Niet zelf gehad. Wel stukje gezien. Erg vet moet ik zeggen. verschillende effecten en gaat in verschillende tempo's. Alleen erg duur.
Waarschuw beheerder
Maat van me heeft hem gehad.
Heel vet blok.
Maar vind hem persoonlijk erg duur:S

Waarschuw beheerder
heb filmpje gezien dat ie zich in 5 seconden leegschoot... weg geld haha.

in zn normale tempo een vet blok maar ik koop er liever meerdere blokken voor dat geld. hou van lontjes aansteken:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op donderdag 24 mei 2007 om 17:52:
Niet zelf gehad. Wel stukje gezien. Erg vet moet ik zeggen. verschillende effecten en gaat in verschillende tempo's. Alleen erg duur.

Same here.
Heb diverse filmpjes gezien, wel vet blok hoor.
Maar wel een flink aantal keer dat dit blok zich in 10 a 20 seconden leegschoot, toch wat snel voor een blok van bijna 300€ ;p

Denk dat je met 2 of 3 aparte blokken (eventueel doorgelont) meer plezier hebt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcelB. op donderdag 24 mei 2007 om 17:49:

Dat ding weegt echt mega veel, heb hem met mijn broertje gehaald. Helaas was die ergens oud en nieuw gaan vieren dus heb hem niet gezien, maar hij gaat hem volgend jaar weer halen en hij ging meerdere minuten mee. Echte aanrader zegt hij. Dit jaar neem ik hem ook en de "blue mexican night" ofzoiets, die wilde ik dit jaar al maar die was helaas uitverkocht en het is zwaar balen dat de "New Flower Exhibition" 240 schots van Bonbridge er niet meer komt, die heb ik 2 jaar gehad echt een geweldig flowerbed. Ik weet dat er nog wel "New Flower Exhibition" flowerbeds te koop zijn bij Alpeco, maar dat is niet diezelfde die ik bedoel!
Waarschuw beheerder
ok ok , heeft iemand misschien ook een filmpje ervan :D ? want wil hem dit jaar gaan halen , 2 stuks tegelijk afschieten !
Waarschuw beheerder
2 tegelijk? Zonde van je geld als je het mij vraagt;) Kan je beter 6 blokken van €100 doorlonten;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fpm op donderdag 24 mei 2007 om 23:25:
Kan je beter 6 blokken van €100 doorlonten

is ook een optie , maar de meeeste 150€ shots blokken zijn toch minimaal 150 bij alpeco ofnie ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker filmpje dit

Bonbridge by Night: http://www.megaupload.com/nl/?d=31TDJ867
http://rs57.rapidshare.com/files/10044324/CIMG4237.AVI
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Porno op donderdag 24 mei 2007 om 18:54:
blue mexican night

Is ook een vet blok. maar mijn favoriet blijt de golden mine with golden crown. wat een top blok! En de springwind is ook vet maar ik heb het op een 1 of andere manier niet zo op die v-shape bedden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcelB. op donderdag 24 mei 2007 om 23:28:
is ook een optie , maar de meeeste 150€ shots blokken zijn toch minimaal 150 bij alpeco ofnie ?laatste aanpassing 24 mei 2007 23:30

de meeste blokken liggen tussen de 125 en 150euro.Ik zou dit idd eerder doen dan 1 blok kopen van 300 euro. tenzij je met de buurt 1 vet blok wilt kopen,maar voor mezelf zou ik het niet doen.