Afgelopen weekend was dit het geval, ben op een verjaardag en we staan met een groep wat gezellig buiten te kletsen (leeftijd varierent van 18 tot 55+). Komt er een snelle jongen voorbij, je kent het wel. Leuk autotje onder de kont verlaagt dikke uitlaat en hoog in de toeren voor het geluid. Het geluid uit de auto moet nog wel net overstemmen. Als je daar staat kijk je dat na.
Tenminste dat deed ik wel, had dat niet moeten doen want stukje verderop stopt de wagen. Ik zei nog vrij nonchalant ow die komt wel terug. En ja hij kwam terug
. 20 meter in zijn achteruit met de opmerking: Wat moet je nou!
. Ik zo nou ja niets eigenlijk. Was niet het antwoord waar hij op gewacht had. Dus hij stapt uit (met zijn maatje). Kerel dreigen met het roepen van zijn vrienden (stonden op schreeuw afstand). Druk met telefoontje in de weer, want let maar op! Nou ja proberen die jongen kalm te krijgen en mensen moesten er tussen springen (niet ik was het doelwit maar opeens iemand anders die er jong uitzag). Vuisten in de aanslag nou ja je kent het wel. Lekker opgefokt.
Na een hoop geduw en getrek. Uiteindelijk niets gebeurd omdat genoeg mensen op die jongens inspraken en ertussen stonden. Wat als ik daar alleen/met me vriendin had gestaan? Ik had sowieso wel gekeken, had ik dan klappen gekregen?? Alleen omdat ik keek??
Kan het nog steeds niet bevatten sta je eerst heel gezellig te babbelen. Daarna je hele middag/avond verziekt door deze gasten!!
Gegroet een WYNN
Tenminste dat deed ik wel, had dat niet moeten doen want stukje verderop stopt de wagen. Ik zei nog vrij nonchalant ow die komt wel terug. En ja hij kwam terug
Na een hoop geduw en getrek. Uiteindelijk niets gebeurd omdat genoeg mensen op die jongens inspraken en ertussen stonden. Wat als ik daar alleen/met me vriendin had gestaan? Ik had sowieso wel gekeken, had ik dan klappen gekregen?? Alleen omdat ik keek??
Kan het nog steeds niet bevatten sta je eerst heel gezellig te babbelen. Daarna je hele middag/avond verziekt door deze gasten!!
Gegroet een WYNN