Partyflock

Forumonderwerp · 635099
2 volgers · 20281x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/

Waarschuw beheerder
Maar dat kan toch niet :S hoe weet jij dan waar hij de grens trekt? Waarom kan hij met de ene normaal door de deur, en doet hij er alles aan om een ander op te pakken?????

Die ene waar hij het goed mee kan vinden heeft namelijk het liefst zo min mogelijk concurentie in zijn eigen bedrijfsvoering (lees criminele activiteiten). Die concurentie zijn dan wel toevallig de criminelen waar Peter wel achter aan gaat.

Respecteer jouw mening ook (y), daar gaat het niet om, maar vind het bijzonder krom wat PrdV allemaal doet :@
Waarschuw beheerder
lekker gepast die discussie :S

Hou op zeg...doe het via pb's
Waarschuw beheerder
Damn...ik vin dit echt erg...ik was ook op die party...en dan denk je dit kan toch nie.....

Erg ook voor zn ouders en fam. die nu helemaal over de rooie gaan.
Ik hoop dat ie trugkomt...
Waarschuw beheerder
als eerste wil ik iedereen bedanken voor de steun.
Er is jammer genoeg nog niets nieuws.
Ik wil diegene die op het feest waren en marcel nog heeft gezien ook al was t maar ff,vragen of diegene
dat AUB wil doorgeven aan de politie zuid limburg. want alle hulp en alle kleine beetjes kunnen helpen.dus ook al denk je dat t niets te betekenen heeft toch ff bellen aub ....
bvd zn vrienden
en voor diegene die de politie niet "durft"te bellen kan ook n mailtje sturen naar
marcelvermist@hotmai­l.com
maar aub geen onzin daar hebben we niets aan

en zodra we iets nieuws hebben laten we t jullie weten
en jah we are still keeping the faith
We have 2......
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte en houd de moed erin!
Waarschuw beheerder
beste mensen ik zal alles doen om jullie te helpen met het vinden van marcel,ik wil al mijn macht erop inzetten.
ik zal jullie ook steunen.
heel veel sterkte gewenst.

groetjes
joyce
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte

Waarschuw beheerder
ouders, vrienden heel veel sterkte!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sterkte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kouwe rillingen van zo'n bericht zeg...
Heel veel sterkte aan familie en vrienden
Ik hoop echt dat ie snel weer bij jullie zal zijn...
Nogmaals sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje hee..... kippevel-bericht...

Al wat meer bekend??

Heel veel sterkte iig in deze zenuwslopende tijd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Landgravenaar (20) al dagen vermist
[img]http://www.vermistepersonen.info/Images/3240223p1.jpg[/img]
LANDGRAAF/MAASTRICHT - De 20-jarige Marcel Aarden uit de Burgemeester Hermansstraat in Landgraaf wordt al sinds zondagmorgen vermist. De jongen verdween spoorloos nadat hij met een vriend op stap was geweest in de Platte Zoal in Maastricht, waar een hardcoreparty werd gehouden.
Toen de vriend rond half zes in de ochtend wilde vertrekken, zei Marcel Aarden dat hij nog even zou blijven. Afgesproken werd dat zijn vriend in de auto op hem zou wachten, maar Aarden kwam nooit opdagen. Sindsdien is er niets meer van hem vernomen.

De familie van Aarden maakt zich inmiddels grote zorgen. ,,Marcel bleef vroeger wel eens vaker een paar dagen weg, maar dan meldde hij zich keurig,'' zegt broer Ruud . ,,Nu begint het wel erg lang te duren.''

Hij is bang dat Marcel wat is overkomen. ,,Hij is ook niet op zijn werk verschenen en dat is niks voor hem. Marcel heeft al een paar jaar een baan als expeditiemedewerker en heeft het erg naar zijn zin. Dat zou hij nooit zomaar opgeven.''

Volgens Ruud Aarden gebruikte zijn broer weleens drugs. In de nacht van zaterdag op zondag zou dat ook best het geval kunnen zijn geweest. ,,Op zo'n hardcoreparty wordt natuurlijk weleens wat geslikt. Maar of dat wat met zijn vermissing heeft te maken, weet ik niet. Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.'' Ook de politie sluit een misdrijf niet uit.

Marcel Aarden heeft een tenger postuur en is 1.85 meter lang. Zijn hoofd is kaalgeschoren en in zijn rechterwenkbrauw draagt hij een gouden ring. Ook heeft de jongen een litteken op zijn kin. Op het moment van zijn verdwijning was Aarden gekleed in een donkerblauwe spijkerbroek, een trui, een halflang zwart leren jack en zwarte legerschoenen.

Mensen die denken hem gezien te hebben of weten waar hij verblijft, wordt gevraagd contact opnemen met de politie: 0900-8844.

Bron : Limburgs Dagblad, 16-10-03

Nog nieuws ?? :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah k had zoiets al gelezen op tw. wat erg voor zijn ouders en bekenden. we hebben m wel gezien mr dat was een btje aan t begin van de avond.

k hoop dat ie snel word gevonden
Waarschuw beheerder
Nou ik hoop dat er meer duidelijkheid komt want dit is eg g1 pretje voor familie en vrienden.
Ik heb ook een heleboel mensen de mail verstuurd en hoop dat het iets geholpen heeft.Ik zou dan zegguh familie en vrienden sterkte er mee

Waarschuw beheerder
Sterkte :bloem:
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuup woa bizz zuh??

people are worried sick around here..

time will telll.

strenght & hope 4 ya family

Waarschuw beheerder
donateur
sterkte voor alle familie-leden vrienden en kenissen :flower:

echt minder dat ie nog steeds vermist is :(

echt minder dat zulke dingen gebeuren :(

Waarschuw beheerder
had die jongen een fred perry trui aan en n dikke ketting???

Waarschuw beheerder
donateur
had die jongen een fred perry trui aan en n dikke ketting???

Zo ja, dan ben je denk ik niet de enige die hem denkt gezien te hebben.

Overigens gaat het nu wel lang duren, 5 dagen na een feest nog niet thuis. :S

Waarschuw beheerder
Zo echt wel eng dit, hoop echt op het minst erge voor deze jongen en familie en vrienden.

Vervelend dat er weer zulke dingen gebeuren:(

Heel erg veel sterkte!
(F)

Waarschuw beheerder
die jongen hebk nog mee gepraat omdat ik hem nog aanzag voor iemand anders...zie het nu aan de naam :(

Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat er wel een zoekactie is geweest, is er echt nix gevonden??? Echt heel erg vreemd dat iemand zomaar verdwijnt... Dat kan toch niet??

Ik vind het echt verschrikkelijk allemaal!

Alle bekenden en familie heel erg veel sterkte!!!

:flower:
Waarschuw beheerder
vrienden en inwoners van Landgraaf zelf (en denk nog wel veel meer) zijn druk bezig met flyeren enzovoorts bij mijn weten..

iedereen is gewoon zoveel mogelijk bezig, om ook maar iets te doen wat kan helpen..

wil dan ook nogmaals aan iedereen hier die een site heeft, vragen dit bij het nieuws te zetten, en/of een link te plaatsen..

op die manier krijgt het tenminste gennoeg publiciteit, wat misschien weer heel erg van belang kan zijn..

heb overigens op de landelijke tv nog niks gehoord, iemand ander wel?!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja is er een zoekactie geweest rond de plate zoal?
Want t ligt ten slotte toch aan het water enzo?
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel heel raar dat er zo weinig publiciteit aan gegeven word...zal wel aan mij liggen...mensen die ik spreek weten er vaak niks van...vaag toch....

Of ben ik de enige die dat denkt??
Waarschuw beheerder
Claudiaatjuuh 16 oktober 2003 21:09
Ik vind het wel heel raar dat er zo weinig publiciteit aan gegeven word...

weetje wel hoevaak dit soort dingen gebeuren? best vaak hoor!

geloof ook pas dat ze na een week ofzo echt officieel affiches ophangen bij de politie enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee vind ik ook!
Je hoort er bijna nix over..
Had het al lang bij hard van nederland verwacht maar hoor maar niets..
Maar vind het echt vreselijk!
Zou zo zelf willen gaan zoeken..
Ja dat is ook weer waar Dy-namic(TDH)!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mischien gek idee maare hart van nederland wil vast wel wat publiciteit leveren..

hmmm snap echt niet hoe zoiets zomaar kan gebeuren hoor :S

sterkte voor alle vrienden en bekeneden..

Waarschuw beheerder
vraag me af wat er met zo'n jongen nou zou kunnen gebeuren...???zomaar verdwenen :S
Waarschuw beheerder
Er wordt bij dit soort dingen nooit vaak en veel publiciteit opgezocht...

ik kan iedereen dingen vertellen van zuid-limburg (wat bijna elke zuid-limburger dus kan) waar de meeste dan met de oren van staan te wapperen, zeg maar...

alleen wordt het nooit gezegd/verteld!
Hier op de regionale tv komt het natuurlijk wel allemaal, maar vaker de ergste dingen zie je niet op rtl4, of zelfs niet op hart van nederland

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop echt dat hij gewoon ergens zit en dat ze hem levend weer vinden ofzo :S

Waarschuw beheerder
jah maar dan laat je op een of andere manier toch wat horen?
Waarschuw beheerder
heb het onlangs nog meegemaakt in mijn familie, dat iemand ander halve week nix van zich had laten horen, zomaar ineens weg! had tijd voor zichzelf nodig! gebeurd heel vaak, dit gaan ze niet zo maar 1 2 3 bij hart van nederland uitzenden hoor. Ik hoop dat deze jongen om dezelfde reden weg is als dat familielid van me! het is iig een naar gevoel dat je krijgt als bekende.

Waarschuw beheerder
donateur
ja is ook zo...probeer het maar enigszins positief te bekijken vin het allemaal nogal eng
Waarschuw beheerder
het blijft idd scarry, puur omdat je niet weet waar iemand uithangt en hoe of wat!

maar denk ook na bij het feit dat als mensen 2 dagen weg zijn, t steeds moeilijker wordt om weer terug te gaan! mensen die dit doen hebben dan vaak een gevoel van schaamte en durven soms niet meer terug.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar als hij bij iemand zit ofzo..
die zien dit toch ook allemaal op tv ed?
Snap niet waarom ze de politie niet bellen?:(
Hoop echt dat ie snel gevonden wordt (levend) want is zonde van zo'n jonge!
Waarschuw beheerder
t was toch niet op tv? of alleen op de lokale omroep toch? mmmm jah, t blijft heel raar dit! deze situatie is ook absoluut niet te vergelijken eigenlijk met die situatie die ik heb meegemaakt! daar zaten redenen achter (achteraf gezien)!

pffffff

Waarschuw beheerder
donateur
Ja op L1 is t geweest..
Heb t zelf niet gezien maar me moeder zij het!
Maar zo iets gaat snel de ronde hoor!
Ik heb het op pf gelezen, heb het tegen me ouder verteld, me zus een colega en die vertellen het weer tegen vrienden, kennisen, familie..
Heb zo veel mogelijk mensen het verteld..
Je weet maar nooit waar t goed voor is, ja toch!?
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het al aangehaald is, maar iemand anders is buiten (waarschijnlijk voor het feest) in een topic in elkaar geslagen bij Raving Nightmare !!!!

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/635410.html

Misschien dat er een link is ??? Je weet maar nooit... je moet alle wegen nagaan !

Waarschuw beheerder
op l1 is het idd geweest. ook hebben we een mailtje gestuurd naar alle mensen in onze lijst(met de vraag om deze ook weer door te sturen) zodat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn, want je weet maar nooit.

DUS ALS JULLIE M KRIJGEN STUUR M DAN AUB DOOR!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sterkte...!! ik hoop dat hij snel gevonden word!
Waarschuw beheerder
hij had toch geen lonsdale aan?

ja, ben ook scherp vandaag..
Waarschuw beheerder
maakt toch niet uit downer? kan toch zijn dat ze m op wat anders hebben gepakt die gozer! op zijn kale kop en legerkisten misschien.
Waarschuw beheerder
ja okee maar die link gaat specifiek over lonsdale..dus vandaar mn scherpe reply..
Waarschuw beheerder
mmmz gewoon hopen dat ie snel trug komt...
Miss idd wel tijd nodig...of was dr wat rots gebeurt...miss miss misschien....
Damn...vin t wel akelig..