Landgravenaar (20) al dagen vermist
![[img]http://www.vermistepersonen.info/Images/3240223p1.jpg[/img]](http://www.vermistepersonen.info/Images/3240223p1.jpg)
LANDGRAAF/MAASTRICHT - De 20-jarige Marcel Aarden uit de Burgemeester Hermansstraat in Landgraaf wordt al sinds zondagmorgen vermist. De jongen verdween spoorloos nadat hij met een vriend op stap was geweest in de Platte Zoal in Maastricht, waar een hardcoreparty werd gehouden.
Toen de vriend rond half zes in de ochtend wilde vertrekken, zei Marcel Aarden dat hij nog even zou blijven. Afgesproken werd dat zijn vriend in de auto op hem zou wachten, maar Aarden kwam nooit opdagen. Sindsdien is er niets meer van hem vernomen.
De familie van Aarden maakt zich inmiddels grote zorgen. ,,Marcel bleef vroeger wel eens vaker een paar dagen weg, maar dan meldde hij zich keurig,'' zegt broer Ruud . ,,Nu begint het wel erg lang te duren.''
Hij is bang dat Marcel wat is overkomen. ,,Hij is ook niet op zijn werk verschenen en dat is niks voor hem. Marcel heeft al een paar jaar een baan als expeditiemedewerker en heeft het erg naar zijn zin. Dat zou hij nooit zomaar opgeven.''
Volgens Ruud Aarden gebruikte zijn broer weleens drugs. In de nacht van zaterdag op zondag zou dat ook best het geval kunnen zijn geweest. ,,Op zo'n hardcoreparty wordt natuurlijk weleens wat geslikt. Maar of dat wat met zijn vermissing heeft te maken, weet ik niet. Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.'' Ook de politie sluit een misdrijf niet uit.
Marcel Aarden heeft een tenger postuur en is 1.85 meter lang. Zijn hoofd is kaalgeschoren en in zijn rechterwenkbrauw draagt hij een gouden ring. Ook heeft de jongen een litteken op zijn kin. Op het moment van zijn verdwijning was Aarden gekleed in een donkerblauwe spijkerbroek, een trui, een halflang zwart leren jack en zwarte legerschoenen.
Mensen die denken hem gezien te hebben of weten waar hij verblijft, wordt gevraagd contact opnemen met de politie: 0900-8844.
Bron : Limburgs Dagblad, 16-10-03