Partyflock

Forumonderwerp · 635099
2 volgers · 20267x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
deze jongen is sinds zondag morgen vermist.
kijk ff op deze link aub.

http://www.x2o.nl/maurice/vermist/

Waarschuw beheerder
jesus dat is klote zeg.. ik kan die jonge wel van gezicht.hoop echt dat ze hem snel vinde :(
Waarschuw beheerder
Damn marcel waar blijf je man ......ik krijg ook altijd vreemde gedachtes hierbij ..mischien in de maas geflikkerd ofsow..hmzz ik hoop dat tie gewoon een meid is tegengekomen en waar die nu nog bij is maarja ,je kunt niet zollang niks van je laten horen...awaiting for more details

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat je je gedachtes beter voor je kan houden..

maar voor de vrienden en familie veel sterkte..en blijven hopen!!

(F)
Waarschuw beheerder
had ie geen mobiel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
15 oktober 2003 15:16 lees maar..
Waarschuw beheerder
uhmmm sepkuh... dat is al 5 keer verteld dat ie wel een mobiel had maar die lag thuis...:S
Waarschuw beheerder
nou !!hoj jij zegt wel je kan je gedachtes beter voor je houden maar het kan bes wel eens goed dat freak909 gelijk heeft. mischien heeft hij ruzie gekregen ofzo en heeft en of andere mongool hem in de maas gemietert. Hoop het niet voor hem
veel sterkte gewenst aan vrienden en familie
Waarschuw beheerder
goochem je denkt toch niet dat iemand ff zo'n site voor de gein gaat maken en iemand voor de gein als vermist op gaat geven:S
Waarschuw beheerder
ja het is op tv geweest maar alleen hier in limburg, l1 is namelijk een limburgse zender.
en nogmaals voor diegene die vragen of dit een geintje is kijk hier maar op!!!!http://www.l1.nl/nl/html/algemeen/homepage/nieuws2.pshe

MARCEL AARDEN UIT LANDGRAAF SPOORLOOS!!!!!!!!

*edit* ik heb er een link van gemaakt.
Fairytale® inzake admin
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik hoop niet dat de politie gelijk heeft, met wat ze zeiden..

en iedereen die denkt dat dit een geintje is: DOE FF NORMAAL WIL JE!!!!

geef dit gewoon door, zodat het bekend word, ipv je dit af te vragen!!

sterkte aan iedereen...
Waarschuw beheerder
wat zei de politie dan?
Waarschuw beheerder
op het L1 nieuws, werd gezegd dat de politie dacht dat het een misdrijf betrof...

ik hoop dit toch echt niet...
Waarschuw beheerder
jezus....:S denk je ff leuk naar een feest te zijn geweest :S
Waarschuw beheerder
Hey hallo mensuh .

ik wou ff graag wat kwijt ! .

we hopen allemaal ,dat hij zo snel mogelijk weer terecht komt.

veel sterkte aan Fam,en vrienden.

vriendelijke groet marc hermes
Waarschuw beheerder
nou terrorloving ik hoop het ook niet maar het lijkt er verrekte veel op :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is er al wat meer nieuws???
als ik zulke dingen lees of hoor krijg ik toch echt de kriebels....
Waarschuw beheerder
Een uitgebreid nieuwsoverzicht...

Marcel Aarden uit Landgraaf spoorloos

De 20-jarige Marcel Aarden uit Landgraaf wordt sinds zondagmorgen vermist.

De jongen was met een vriend naar een muziekfeest gegaan in de Platte Zaol in Maastricht. Toen zij 's morgens tegen half zeven naar huis wilden gaan, liep de jongen nog even terug naar de zaal. Sindsdien is hij spoorloos.

14-10-2003 20:37
Waarschuw beheerder
Nou hoj!!! gedachtes leiden weer tot ideeen en ideeen leiden tot acties ...dus is eigenlijk nog helemaal zo slecht nog niet van me ....
tegenwoordig moet je nergens meer van opkijken
er gebeuren dingen in de wereld die helemaal niet hoeven of hoefde te gebeuren helaas en naar mijn mening ook wat er zaterdag is gebeurd ....

Waarschuw beheerder
donateur
misdrijf betrof

Dit vind ik echt heel erg om te lezen!
Hoop het echt van niet!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo...:SDit is niet mis....
Ik hoop voor de vrienden, familie en bekenden dat hij snel weer terecht is...
Alive...:S:S:S

Sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
nauw we denken eigenlijk nu wel dat er iets ergs gebeurd is want het is echt nix voor hem dit!!!! en het is al woensdag.... we worden gek! en de politie kan nog niks doen en waar moet je zelf beginnen met zoeken?! t is echt wel zwaar kut zo je wordt gek van al je gedachten...
Waarschuw beheerder
jezus, dit is echt ziek!

al contact opgenomen met de Platte zaal? misschien bij de EBHO ofzo terechtgekomen, zonder ID of wat dan ook!

iig sterkte

Waarschuw beheerder
Jezuss... Kut zeg. Ik hoopinderdaad ook dat ie gewoon ergens is, maar het duurt nu wel erg lang. :( Er moet toch iemand zijn die m gezien heeft????? Ik hoop echt dat ie snel terugkomt!!!!!
Waarschuw beheerder
hardcore motherfucker>> try to think positive...

ik ken hem niet persoonlijk, maar heb hem wel gezien..
daarbij vind ik zoiets als dit echt erg, en kan ik hier gewoon echt niet tegen..

kan alleen maar zeggen: houd de moed erin!

de politie zegt snel iets, dat weten we allemaal!
waarom ze nooit geloven, en nu dan maar gelijk wel..

keep faith

Waarschuw beheerder
Er staat veel interessants op die site van Maurice

Waarschuw beheerder
Ja, dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dit: http://www.x2o.nl/maurice/Landgraaf/
Waarschuw beheerder
donateur
jazeker is de platte zaal al gebeld! En alle ziekenhuizen en er is al gecontroleerd of ie misschien opgepakt is of nog ergens gepind heeft maar nix!!! politie zei gisteren nog dat ze nog niet van n misdrijf uitgingen maar vandaag was op het nieuws (OP L1 limburgse zender) dat ze nu een misdrijf niet uitsloten!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tanx Fairytale!!!!! :kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://dance.student.utwente.nl/~party/images/smileys/text-offtopic.gif[/img]

Ja, dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dit: http://www.x2o.nl/ma­urice/Landgraaf/

dit is een back up, actuele site is te bezoeken via deze link

*Ontopic*

Ben een tijdje met Marcel omgegaan in mijn E-xlipse periode echt raar dat die nu vermist is..hoorde dat ze bang zijn dat die is verdronken omdat die bezopen zou zijn geweest...maja je hoort zoveel geruchten :(

Hoop dat die snel gevonden wordt :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens, sorry hoor maar wat heeft het voor nut hier sites neer te gaan zetten van de een of andere hooliganclub?? :-S What the fuck are you thinkin'!!! :-S :-S

2 Bramblerose Foxburr Graag gedaan.. Ik hoop echt dat jullie hem terug vinden!!!!!!!! Hou ons op de hoogte!

Waarschuw beheerder
dat is wel naadje... ik neem ook nooit me telefoon mee naar feesten, ga ik vanaf nu ook wel doen denk ik (niet dat het dan niet denkbaar is dat je kunt verdwijnen maartoch)
Waarschuw beheerder
Jeetje wat een ellende zeg, dat ze nog steeds nix hebben gehoord.
Waarschuw beheerder
heel erg dit :S

Sterkte,en houd idd de moed erin!

Waarschuw beheerder
Fairytale® 15 oktober 2003 22:46
Jongens, sorry hoor maar wat heeft het voor nut hier sites neer te gaan zetten van de een of andere hooliganclub?? What the fuck are you thinkin'!!!

Nou, je weet het niet. Misschien moet je het wel in die hoek zoeken...

Waarschuw beheerder
Hey mensuh, ik vind het echt zwaar klote dat dit gebeurt is... :( Ik zou willen dat ik iets kon doen maar ik ken deze jongen alleen maar van gezicht...
Ik wens de ouders, familie, vrienden en bekenden veel sterkte met het zoeken van Marcel! Ik hoop dat jullie hem vinden...
Good luck!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Voor alle betrokkenen, ik begrijp best jullie reactie, maar noem me niet fucking respectloos, omdat ik het in eerste instantie argwaande.
Dus als je echt zo respectvol bent, stap je nu achter je pc'tje vandaan en ga je die gozer zoeken tot je er bij neervalt.
Waarschuw beheerder
Veel succes en sterkte !!!

*vingers gekruist*

Waarschuw beheerder
goochem, denk je dan dat er niet gezocht wordt??????
ik denk niet dat dit de goeie tijd is voor jou stomme commentaar!!!!!!
een vriend van ons is verdwenen.
er wordt gewoon al het mogelijke gedaan om marcel te vinden.

stefanie

Waarschuw beheerder
Peter R de vries inschakelen is beter dan de politie hoor.Zonder gelul maar die man doet veel meer dan de politie!

Waarschuw beheerder
Coke snuiven, hoeren neuken, kriminelen aflikken en ga zo maar door. PrDV is het schoothondje van de halve nederlandse onderwereld, en hij doet inderdaad heel veel meer dan ons pillenslikkende politie-aparaat

Waarschuw beheerder
Bullshit man sommige mensen geloven echt alles wat er gelult wordt..

Waarschuw beheerder
kom op zeg

als meneer echt zo integer zou zijn, dan zou hij godverdomme ook geen toespraak houden bij de begravenis van een smerige crimineel. Dit zegt werkelijk alles over ons petertje. Meneer zit er zelf of heel ver in, of hij vind het geil om erbij te horen. Maar kosjer is het in ieder geval niet.

Maar een enkele conclusie mogelijk

Peter R de Vries =(n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vandaar dat ie een hoop zaken heeft opgelost..

Waarschuw beheerder
ja zeker, de dingen waar ze niks om geven mag schoothondje peter oplossen. En de echte zware dingen blijven lekker uit de media

(y) zo zou ik het ook doen

Meneer de Vries is een zielig ventje, jammer dat hij het zelf niet door heeft, anders zou hij er misschien nog mee kunnen stoppen.... Het is niet veel meer dan een crimineel groupie...

Waarschuw beheerder
Beetje dom wat je nu zegt sorry..Elke moord is een zware zaak of niet? Dus zeg nou niet dat de politie er dan niks meer om geeft.Peter R de vries heeft veel minder te doen daarom kan hij veel meer aandacht aan zaken besteden waar de politie het te druk voor heeft.

Waarschuw beheerder
spijt me echt, maar ben het niet met je eens...

hij laat zich gebruiken door de onderwereld. En hij mag dan af en toe een sppig verhaaltje oplossen, de echte dingen die zwaar meetellen blijven lekker voor hem verborgen.

Prima strategie van heren mafia, maar Peter laat zich gewoon gebruiken.... Kan weinig respect voor zo'n piemel opbrengen....

Kom op zeg, wat heeft hij in godsnaam op die begravenis van Cor van Hout te zoeken??????? Dat is echt de druppel geweest. Hij is een marionet en meer niet.... Zulke mensen halen de maatschappij naar beneden :@

Waarschuw beheerder
Onthou wel dat ie geen politie agent is..Heb respect voor die vent.En Cor van Hout schijnt een vriend van hem geweest te zijn..Vind ik ook erg raar ja:S Maar ik respecteer je mening maar ik denk er anders over:D