Partyflock

Forumonderwerp · 634691

Waarschuw beheerder
Wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
Ja ja miech, sterke laatste reply ;)
Lillith verlult inderdaad zichzelf met die laatste zin, whaha! :D
Waarschuw beheerder
niet mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
ook zo leuk he, dat vele dames niet eens de moeite nemen te onderbouwen, met feiten aankomend.

Enige wat ze kunnen uitbrengen is: niet mee eens

Zo ken ik dr nog een paar:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, dan nu de feiten Miech, ik ben nog niemand tegen gekomen die mij bij kon houden, daarom ben ik het er niet mee eens :)

Waarschuw beheerder
Niet mee eens!!!! Ze willen wel vaker misschien, maar dan houd het na 1 x ook wel weer op :(
Terwijl het na 1 x zo moeilijk is op te stoppen :D Maar goed, dan zijn ze moe en willen ze slapen :p
Waarschuw beheerder
Jongens zijn gewoon makkelijk

Kijk veel jongens zijn makkelijk en duiken waarschijnlijk sneller met iemand het bed in dan een meisje en HEBBEN dus vaker sex. Dit wil echter niet zeggen dat jongens vaker sex WILLEN dan een meisje.
Meisjes willen ook wel, maar houden zich in. Dus HEBBEN ze minder snel sex.

Snappie nu Miech?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap wat je bedoelt, maar het is een scheven bewering. Blijkbaar kunnen vrouwen hun behoefte dusdanig inhouden, dat ze kunnen afwijzen.

Ik zie dat gelijk aan minder zin hebben.

En over het algemeen denk ik wel dat vrouwen vaker seks hebben dan mannen. Nou ja, de standaarddifferentia­tie is bij mannen veel hoger, laat ik het zo zeggen (klein aantal mannen neukt relatief veel vrouwen)

Waarschuw beheerder
donateur
tinkerbell>> natuurlijk zijn er uitzonderingen bij de dames. Maar 'for sake of argument' generaliseer ik.

Koekje>> Ja logisch he, wij kunnen dr ook niets aan doen dat de natuur nooit in gedachten had dat de mens seks voor plezier zou hebben....

Waarschuw beheerder
donateur
en ik zou het aardig vinden als jullie mijn eerder gedane stelling wilde proberen te ontkrachten. En met een argument "je hebt een rotkop" moet je niet aankomen, kon ook de naam van een andere knul invullen

Waarschuw beheerder
neuj...BULL SHIT!!!!
sommige meissies zijn daar gewoon wat schijnheiliger in!
als ik zin heb zeg ik het, en muh vriend net zo w goed!
En das ongeveer wel gelijk hoor :D
Waarschuw beheerder
stef echt een topic voor jou!! jij mag me wel wakker maken voor een....!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou echt niet!!! ;d

Waarschuw beheerder
2 tha secret tuneboy: en dat is echt weer een antwoord voor jou!

Waarschuw beheerder
neej volgens mij ook niet :D

Waarschuw beheerder
maar mich..ik kom je dan wel wakker maken hoor ;) xxx

Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik het cker niet mee eens!
zijn genoeg meisjes die altijd zin hebben...
Waarschuw beheerder
Ik zie dat gelijk aan minder zin hebben.

Mja dat is dan een verschil in denkwijzen. Ik zie dat namelijk niet zo.
Waarom een meisje zich inhoudt heeft te maken met het gelacht jongen/meisje. Het is bewezen dat het in de natuur van een jongen ligt dat sex puur om de lust gaat, en dat meisjes sex automatisch aan een (soort van) relatie binden. Ik denk dat vrouwen het ook niet met een vreemde kunnen doen, maar dat degene waarmee ze sex hebben een vertrouwd iemand moet zijn.
Dus ik koppel het bewuste inhouden van hun "lusten" niet aan minder zin hebben maar gewoon in nadenken voordat ze wat doen.

Waarschuw beheerder
jongens willen altijd meer sex dan meisjes...

Sorry maar waar heb je die info vandaan? in mijn ogen klopt er nie veel van!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Denk t niet. Geldt in ieder geval niet voor mij. Ik ben net een [img cacheid=00017d1400035d8093bd5c141a002a32bb]http://smile.smilies.nl/910.gif[/img]. Denk dat een hoop meideen vaker zin hebben dan ze zeggen.....
Waarschuw beheerder
Tja, die wijven willen niet te gewillig overkomen, maar ik heb ze dan meteen al door! De Lafaards! :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wel hoe jij denkt, en zo kan je het ook zien. Is de enige zwakte in mijn eigen betoog, die ik zelf al zag toen ik die neerzette.

MAar mijn redenatie was: minder veeleisend>>neemt genoegen met minder om maar te neuken, dus heb je meer 'ongemak' nodig om maar te neuken, dus je wil sneller sex. En sneller zie ik als vaker omdat je er automatisch ook vaker aan denkt én graag de daad bij het woord voegt (wat helaas niet altijd lukt).

En helaas zijn er een aantal die blijkbaar nog steeds niet hebben opgelet hadden wat ik zei over het 'vriendjeaspect'

jlady>> ik ga van gemiddelden uit. Ken idd ook dames wiens sexdrive angstaanjagend is;)

**stephanie**>> je treft het, als je nu gaat karren ben ik zo net in slaap gevallen als je bij me thuis bent en me wakker weer maakt

Waarschuw beheerder
2 BEB Babe: die stelling is een cliche weet je wel....en wil gewoon kijken hoe mensen erop reageren..wilt niet zeggen dat ik het ermee eens ben..
Waarschuw beheerder
Jammer genoeg wil een jongen nooit sex op een feest... door die ontzettend kleine Speedlul....
Waarschuw beheerder
Klopt! Jongens willen meer sex dan vrouwen althans in mij gaval wel, maar ik ken een meid dat meer sex wil dan ik....komt waarschijnlijk wel doordat ik haar niet zo aantrekkelijk vind? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dan zoek je toch een jongen op die geen speed op heeft....
Waarschuw beheerder
donateur
Stelling:Jongens willen altijd meer sex dan meisjes??

Persoonlijk ben ik meer een voorstander van de stelling: mannen willen vaak sex op de verkeerde momenten :S

Ik ben nml bijna altijd in voor sex :yes:, maar mn ex wilde altijd sex als t gewoon echt niet kon :S. En idd, ook vaker: als je net klaar bent, dat ie er weer op wil (n)
Waarschuw beheerder
ik denk niet meer, maar wel vaker.

testosteron...?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het er niet mee eens! Een heleboel meiden willen net zo vaak sex als jongens, alleen sommige laten het idd niet blijken.

Waarschuw beheerder
Ik ben het er absoluut niet mee eens!!

Waarschuw beheerder
Neen, dat is niet waar....:P

Waarschuw beheerder
nee dat is zeker weten niet waarrrrr!!!

Waarschuw beheerder
vroegah....toen de mannen meer van sex hielden als vrouwen.... :)

nee zeker mee oneens.....ik heb net zoveel zin als mijn vriend

Waarschuw beheerder
2 Tha Secret Tuneboy: Binnenkort mich.......Dikke kus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk lekker je dikke grote stamper naar binnen douwen, heerlijk!!
Waarschuw beheerder
dan ken je mijn vriendin nog niet!.......;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat doe je daar allemaal mee dan?
Waarschuw beheerder
Stil van buiten, geil van binnen zo zijn de meeste :P maar je hebt ook uitzonderingen natuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
niet mee eens.zijn zat nimfomaantjes
Waarschuw beheerder
bullshit !!!

vrouwen lullen er alleen niet zo vaak over in het bijzijn van jongens

Waarschuw beheerder
Nee hoor denk het niet :d..

Waarschuw beheerder
nee denk het ook niet zijn zat dames die meer zin hebben dan de gozer denk ik

Waarschuw beheerder
niet mee eens!!!!

Waarschuw beheerder
niet waar!
Waarschuw beheerder
gogogirlie;

ze bestaan dus toch, gelukkig!

ben het nog nooit tegengekomen namelijk, dat een meisje meer sex wilde en dat ik nee moest zeggen..
en kan het me ook niet voorstellen dat een gast nee zal zeggen, tenminste niet op een reguliere basis!

dan ben je OF verslaafd aan je playstation, OF gewoon dom..

haha;)

Waarschuw beheerder
ftt wedduh dak wel meer zin heb :S

Waarschuw beheerder
meisjes houden zich over 't algemeen wat meer in, waardoor 't alleen maar lijkt alsof ze minder sex dan jongens willen (6)