Partyflock

Forumonderwerp · 634691

Wat denken jullie?

CkErS NieT

volgens het onderzoek van duracell, heeft een man in elk geval sneller zin in sex. vrouwen niet, want die doen moeilijk inzake voorwaarden enzo

ben ik het niet mee eens!!!!
Niet mee eens!

ziekte van CG hé lin ;)
nog nooit vriendinnetje gehad die mijn
"lust naar sex" overtrof.. beetje
tegenvallertje.. mjah, er kan er maar 1
de beste zijn.

:respect:
Vaak wel maar niet altijd
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
tegenwoordig hebben die meiden meer zin dan jongens
onjuist.

dacht dat ik nooit genoeg van sex kon krijgen, maar af en toe, sorry schat kheb hoofdpijn ;)

en dames meissie en DD...onderbouw dan gaarne
Daar ben ik het niet mee eens!!

ja denk wel dat meisjes soms erger zijn ja :D

ligt eraan als je un meid hebt die zo geil is als boter dan meschien niet maar de meeste exen van moi zijn niet erger als mij
mijn gedachte is gewoon dat een meisje niet zo snel met een vreemde jongen sex wil hebben (de jongens maakt dat daarentegen geen reet uit bij een vreemd meisje :))
Maar als een meisje eenmaal een jongen goed kent die ook nog een leuke persoonlijkheid heeft, of als zij een vaste vriend heeft, dan denk ik dat er geen verschil zal zijn in het zin hebben in sex.
En het feit dat meisjes er in sommige gevallen zelfs vaker zin in hebben dan die jongens, kan eventueel ook komen doordat sommige meisjes de jongens vaal teveel werk laten verrichten en er zelf maar passief bijliggen zodat de jongen gewoon meer tijd nodig heeft om bij te komen. En dan kan het meisje die helemaal niet vermoeid wordt er natuurlijk snel weer zin in krijgen. Het kost haar immers toch weinig moeite...
Hoe vaak heb ik het niet gewoon met een meisje over gehad dat ze zei dat zij het lekker makkelijk hebben door niks overeind te hoeven krijgen... Dat is idd waar.
Deze zelfbedachte theorie heeft overigens GEEN betrekking op m'n eigen ervaringen, maar ik denk dat het er gewoon zo in het algemeen aan toe gaat. :)

nooit en te nimmer niet! Meisjes hebben er meer zin in dan je denkt! Kom daar maars achter!
ooow vandaar dat meiden jongens vaker afwijzen.. Nu begrijp ik het! Thanks! ;)
Was het maar waar..

haha moet je eens aan mn vriend voorleggen die stelling..
laatst waren we toevallig op een verjaardg en daar zei een gozer dat hij dacht dat hij nooit gek zou worden van een meisje dat vaker sex wilde dan hij maar dat hij er nu zoeen had.,
waarop mijn vriend zei van Ja, dat dacht ik ook, en toch ben ik met Miss Moodswing..
tsja..
Je kunt het als een compliment opvatten he..
ik denk dat dat toch wel per persoon verschilt..

Ehm nope, ik wil vaker als me vriend :yes:

Heb bijna altijd wel zin!!
in 9 van de 10 gevallen wel ja....
vrouwen gaan niet zo "snel" met iemand te bed.... een jonge kna het gewoon op een meid doen... een meisje moet eerst een jonge goed kennen.

ff een duidelijk statement d8 ik zo. greetings
Nee hoor ik heb net zo vaak zin als mijn :lief: :P
Ik weet t niet...moet je aan mijn vriendin vragen :x

MAAR ken wel meiden die er wat van kunnen hoor...;p
laatste aanpassing
dat zeg k .... dat is je vriend ...die ken je... maar met een onbekende zou een jongen het gewoon DOEN op uiterlijk ... een meid moet een jonge, over het algemeen, beter kennen.

duidelijk :D

darcy.....that's the smart one
laatste aanpassing
Klopt helemaal!!!!:d

Mannen horen hun zaad te verspreiden en vrouwen horen te baren!!!!!:d

Wil niet zeggen dat dat altijd zo gaat maar vroeguhh ging dat zo!!!;p
laatste aanpassing

wheheheheh ik wil meer meer meer whehehe!!!!
Als het aan mij ligt heb de hele fucking dag sex met me vriend whehehe :yes: (Y)
niet waar dus :)

in mijn geval niet tenminste :D

denk dat duracell en lets play de sterkste argumenten hebben. denk dat de vrouwen die hier hersenloos neerzetten dat het niet zo is of

- een vaste vriend hebben, en dan 'mag' het
- ranzige sletten zijn (als compliment bedoeld:))
- of hun eigen sexdrive schromelijk overdrijven
tja :| denk wat je wilt denken zeg ik altijd maar..
hee miech ik denk dat ik het met jou vaak zat over sex heb gehad dus jij zal t weten :P
ligt er idd maar net aan wie je vriend/vriendin is. met mijn vriend heb ik er (bijna) altijd wel zin in :D

ik altijd meer zin ... maar ja zal wel aan mij liggen :P

she, mag ik ook eens generaliseren?;)

de stelling is althans generaliserend opgezet, dus reageer ik ook op die manier.

Je hebt ook preutse mannen (denk ik:P)
nee miech dat mag jij niet :P

en preutse mannen ben ik nog niet tegen gekomen :)

nope
ja sorry:$:P

Meer BIER en sex
nee niet mee eens

she>> zolang de gemiddelde man minder uiterlijke eisen stelt, en minder moeite heeft 'meteen' de koffer in te duiken dan de vrouw, kan je me niet van het tegendeel bewijzen, en alle andere (meestal vriendje hebbende) vrouwen ook niet in dit topic.

Scenario: Ik vraag 10 meisjes op een feest of ze willen neuken en ik krijg waarschijnlijk 10x nul op het rekest. Vraagt een doorsnee meisje, of zelfs een meisje wat velen 'onveoldoende' zouden noemen, krijgt denk ik een score van 8 uit 10.

Waarom? Omdat mannen sneller zin hebben.

Wie durft?
Denk dat de stelling meer algemeen gericht is, dus ook als je een relatie hebt en in een relatie zou ik zeggen dat ik het niet eens ben met de stelling. En als vrijgezel eigenlijk ook niet. Maar dan stel je toch wel je eisen en duik je niet met zomaar een jongen het bed in, hoeveel zin je ook hebt...

Jongens zijn gewoon makkelijk 8)

en je laatste zin, bevestigt dat de stelling niet?
Niet mee eens vrouwen van tegenwoordig
zijn erger dan de mannen. :D
onzin... me laatste ex was onverzadigbaar.... tot het vermoeiende toe :)