Partyflock

Forumonderwerp · 634584
Hier kun je je reactie geven over het boeiende uitgaansleven van de LOCATIE EMMEN en alles wat erbij komt kijken!!!

:S

Maar de Brasserie blijft op zijn tijd wel gezellig!!:)
jammer dat ik nooit optijd ben ;)

Hoe bedoel je??
dat ik het niet zo gezellig vind

Ik ben er afgelopen vrijdag weer eens geweest, voor het eerst sinds een halfjaar!! Wel een klapper voor mijn portomonnee, maar was wel gezellig!!
we gaan binnenkort een emmen meeting houden :P lijkt me een strak plan :D heel partyflockend emmen naar de brasserie ;P
ik kom niet uit emmen... :( Mag ik ook komen? :D

Van mij wel!!:) Moeten ze er eigenlijk ook effe andere muziek spelen, in ons geval draaien!!
dan kenne we beter in blanco gaan meteen en een cd-tje meenemen ;)

Hebben ze daar geen draaitafels??;p
volgens mij hebben ze wel iets :) maar na die natie panfletten uit de emmen hardcore tijd word hardcore daar geweerd :)
euhm... ik niet snap :bloos:
emmen-hardcore organiseerde vroeger altijd hardcore feesten in blanco :) maar omdat er toen foute lui opaf kwamen die ze natuurlijk zelf hadden uitgenodigd :vaag: en er stormfront flijers enzo werden uitgedeelt mochten zij geen hardcore feesten meer geven in blanco :)
ooow owk, ik nu sjnap :D
moet je gasten boek op emmen hardcore site eens lezen!!!! heb je geen zin meer om naar hun feesie heen te gaan!!!!
gastenboek is niet meer online op de site:D:D
het is niet meer online, maar heb het wel ff uitgeprint ;)
ow :D

*intersse*
het gaat mij er meer om dat als het bij emmen-hardcore uit de hand loopt net als eerder :S dat ik dan mijn lokatie niet kwijtraak :)

Ik moet niks met al die onzin te maken hebben!
Hmmm, een hitlerjugend gastboek?
ja met allemaal stoere uitspraken :vaag:
die lui mag je van mij wel vergassen...
ja daarom.... maarja :) misschien worden ze op een dag volwassen :D
Geloof jij het zelf? Deze mensen hadden al volwassen moeten zijn geweest. Blijkbaar nooit wat geleerd in hun hele leven.
als je geen vrienden hebt en alleen mensen van je eigen soort je accepteren :) haha tja ok ze worden niet volwassen :@
Ach, genoeg gesnauwd. :/
Vrijdag 7 november is er weer wat te doen in Emmen, want dan spelen wij weer met de band op de open sessies in Blanco :D
we gaan binnenkort een emmen meeting houden lijkt me een strak plan heel partyflockend emmen naar de brasserie

Moeten ze er eigenlijk ook effe andere muziek spelen, in ons geval draaien!!

Weet je wat nodigen we ook nog een paar goeie dj's uit en dan houden we die meeting in de Boogie Bar :D
Ja, op 24 januari?
trouwens. Was vanochtend bij noordzee fm een avond kapper uit emmen op de radio bij gordon :S

(d8 meld het ff :D)
uhhh henk wijngaard? :D
nee die pas van de week bij jensen op tv :P
niet :S why not?
lang leven het internet :P
:x

ik kan dat tegelijk ;)
laatste aanpassing
me2
lang leven multi tasking ;)
Gingen ze geen nieuwe discotheek bouwen in emmen?
niet een nieuw discotheek, maar ze gaan de boogie bar groter maken en helemaal verbouwen. :)
gingen? dus hij staat er al :X :P
ja de boogie bar staat er wel al ja maar die moeten ze nog verbouwen :):P
Hopen dat ze in april klaar zijn met die verbouwing :P
het zal mooier zijn als ze op zaterdag 24 januari 2004 al klaar zijn, want dan is er ook 1 of ander feest in de boogie bar :P
Feest in de Boogie Bar? Lijkt me niks aan ;)