Partyflock

Forumonderwerp · 634584
Hier kun je je reactie geven over het boeiende uitgaansleven van de LOCATIE EMMEN en alles wat erbij komt kijken!!!
neuf chateau is de plaats waar detroux zijn kinderachtige harem had
maar in emmen kiest men ervoor
even de kinders een stukje emmens cultuur toebrengen
neuf chateau is de plaats waar detroux zijn kinderachtige harem had

Dat ik dat ook niet wist... Stom :-S
and again: :x

Kort maar krachtig: EMMEN ZUIGT!!!!!!!!!!!
zo en morgenavond maar een kijkje nemen in de kindercreche:D

Ik wil ook, ik wil ook!!:D
hmmm Emmen daar heb ik wel veel verhalen over gehoort, wil ooit nog wel eens heen.
Daar moeten ze een paar vette discotheken hebben (heb ik gehoort)

Nou vet hoor... :gaap:
WAT?? hebben ze me voorgelogen ofzow?

Ja. :P
Ik weet niet hoe oud die informatie van jou is, maar toch inmiddels best een tijd geleden is eigenlijk de enige noemenswaardige discotheek afgefikt.
De 2 andere tenten (Boogie Bar en Topaz) zitten of helemaal buiten het centrum en worden alleen door 14 jarige meisjes bezocht of worden alleen maar bezocht door drugsgebruikers die er komen om te scoren.
Bovenstaand kan ietwat overdreven zijn. :P
hmmm wil er toch nog 's een keer heen,
ff kijke wat 't daar is
Bovenstaand kan ietwat overdreven zijn.

maar berust wel op waarheid ;)

Is niet overdreven, is zelfs nog een understatement!!:D

Haha, verbeter me zou ik zo zeggen. :P ;)

Eerder een toevoeging!!;p
Komkom, wat is er mis met Exodus?
Ze draaien geen hardcore en er lopen geen mensen rond die zwaar onder de drugs zitten, maar dat vind ik alleen maar mooi eigenlijk..

Iedereen zijn eigen mening, maar 'k vindt het niks :-S

Heb jij na 5 jaar exodus nog niet zo iets van wat doe ik hier ;P
Heb jij na 5 jaar exodus nog niet zo iets van wat doe ik hier

5 jaar.... Zelfs dat heb ik niet eens gehaald :-)
big fun heb ik wel een jaar volgehouden :D iets langer zelfs! haha maar exodus ben ik eigenlijk nooit vaker als 5x geweest denk ik :)
Kwam tot zo'n 2 jaar geleden nog wel eens in Exodus... Toch wel vaker als 5 keer hoor :-D Maar 'k vond het op een gegeven moment echt niks meer aan...

Big Fun ben ik echt nog nooit geweest... Niet echt een reden voor eigenlijk...

Ben nu bijna nooit meer in Emmen te vinden... Op zaterdagavond natuurlijk wel in The Bridge te vinden :jaja: :bounce:
toen wij 14 waren ofzo weet het niet eens meer kwamen we altijd elke week in de big fun :S en dan zondag ook nog vaak naar de boogie bar :D

Tja nu is dat wel ff anders :P soms op donderdag nog wel ff naar de bras maar dan meer om te zitten :) en tja in het weekend altijd overal bijhalve in emmen :P

Ja heel soms b-bar ;) en bridge ook wel maar daar ben ik nu ook alweer een tijdje niet geweest :)
toen wij 14 waren

Tja... Dat verklaard veel :-)

Boogie Bar is trouwens ook al weer een tijdje geleden... Ben er volgens mij afgelopen jaar met carnaval voor het laatst geweest...

Toen ik nog op school zat (vorig jaar) ging ik op donderdag ook nog wel eens naar de Bras, maar nu ik werk en een studie ernaast doe heb ik daar vrij weinig tijd voor... Kwamen er toen ook alleen om te zitten, maar op een gegeven moment was het gewoon te druk...

Over twee weekjes weer naar The Bridge... Wordt een leuk feessie :-P
ja met 3 jaar bridge ben ik daar ook weer eens :D

en de b-bar ga ik ieder geval aankomend jaar nog wel een aantal keren heen :P en met mij veel anderen HOOP ik :D
24 januari volgend jaar in elk geval aanwezig... Maar eens ff me verjaardag goed vieren :-D

Sorry, ik heb vooroordelen en naoordelen over de Boogie Bar!!:)
Dat heb ik over de bras :/
en ik over de zweetzer
de zwteser is helemaal gruwelijk. als ik even relaxed wil 'brassen'ga ik wel in de bras zitten. de zwetser is een foute kruising tussen de skihut en exodus. :S not my kind of style...
voor het relaxen is op een mooie zomer avond het terras van de zaak zeker relaxt
Ja, daar is het nooit druk :D

Gisteravond was het wel effe gezellig in de Brasserie, dacht ik zo!!:)

Artiest Slavko
hoezow ligt topaz buiten de centrum:S =5 min lopen vanaf de brass!!!???
zal ie dan onder de drugsgebruikers vallen ;) en daardoor de weg kwijt wezen ;P

Lezen is ook een vak. ;)
En nederlands schrijven ook ;P
De 2 andere tenten (Boogie Bar en Topaz) zitten of helemaal buiten het centrum en worden alleen door 14 jarige meisjes bezocht of worden alleen maar bezocht door drugsgebruikers die er komen om te scoren.

dat snap ik :) maar topaz stond niet echt bekend als drugstent... en het had iets duidelijker beschreven kenne worden:P met leestekens
In het arabisch of nederlands?

kut plaats
Je moet je Muil Houwe!

Hij moet inderdaad zijn muil houwe, lekker onderbouwde mening!!! :@
laatste aanpassing

:d

Erg grappig?????