Hier kun je je reactie geven over het boeiende uitgaansleven van de LOCATIE EMMEN en alles wat erbij komt kijken!!!
Ja. 
Ik weet niet hoe oud die informatie van jou is, maar toch inmiddels best een tijd geleden is eigenlijk de enige noemenswaardige discotheek afgefikt.
De 2 andere tenten (Boogie Bar en Topaz) zitten of helemaal buiten het centrum en worden alleen door 14 jarige meisjes bezocht of worden alleen maar bezocht door drugsgebruikers die er komen om te scoren.
Bovenstaand kan ietwat overdreven zijn.
Ik weet niet hoe oud die informatie van jou is, maar toch inmiddels best een tijd geleden is eigenlijk de enige noemenswaardige discotheek afgefikt.
De 2 andere tenten (Boogie Bar en Topaz) zitten of helemaal buiten het centrum en worden alleen door 14 jarige meisjes bezocht of worden alleen maar bezocht door drugsgebruikers die er komen om te scoren.
Bovenstaand kan ietwat overdreven zijn.
Kwam tot zo'n 2 jaar geleden nog wel eens in Exodus... Toch wel vaker als 5 keer hoor
Maar 'k vond het op een gegeven moment echt niks meer aan...
Big Fun ben ik echt nog nooit geweest... Niet echt een reden voor eigenlijk...
Ben nu bijna nooit meer in Emmen te vinden... Op zaterdagavond natuurlijk wel in The Bridge te vinden

Big Fun ben ik echt nog nooit geweest... Niet echt een reden voor eigenlijk...
Ben nu bijna nooit meer in Emmen te vinden... Op zaterdagavond natuurlijk wel in The Bridge te vinden
toen wij 14 waren ofzo weet het niet eens meer kwamen we altijd elke week in de big fun
en dan zondag ook nog vaak naar de boogie bar 
Tja nu is dat wel ff anders
soms op donderdag nog wel ff naar de bras maar dan meer om te zitten
en tja in het weekend altijd overal bijhalve in emmen 
Ja heel soms b-bar
en bridge ook wel maar daar ben ik nu ook alweer een tijdje niet geweest 
Tja nu is dat wel ff anders
Ja heel soms b-bar
toen wij 14 waren
Tja... Dat verklaard veel
Boogie Bar is trouwens ook al weer een tijdje geleden... Ben er volgens mij afgelopen jaar met carnaval voor het laatst geweest...
Toen ik nog op school zat (vorig jaar) ging ik op donderdag ook nog wel eens naar de Bras, maar nu ik werk en een studie ernaast doe heb ik daar vrij weinig tijd voor... Kwamen er toen ook alleen om te zitten, maar op een gegeven moment was het gewoon te druk...
Over twee weekjes weer naar The Bridge... Wordt een leuk feessie
Je moet je Muil Houwe!