In februari is er weer een Trance Energy... ik ben benieuwd, zou er dit keer wel echte trance worden gedraaid? Begin dit jaar heb ik me namelijk nogal lopen ergeren aan al die techtrance en hardstyle die er voorbij kwam... ALS ik naar een trance-feest ga wil ik ook lekker zweven, dus beter boeken ze DJ's als Les Hemstock, Creamteam in de main, Paul van Dijk en Blank & Jones in plaats van mensen als Tomcraft die hier totaal niet thuishoren...
| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 31 januari 2004 om 21:00 |
cono heb gelijk die gielen die kennen we nou wel met zn voorspelbare setjes. rank1 is nog wel ok maar echte goeie trance djs als paul oakenfold, paul van dyk, van buuren,judge jules enz.... maar ja id-t houd het nou eenmaal al jaren bij dezelfde uitgekakte namen. en wat the fok moet pavo nou op TE die gozer draait overal en nou ook al op TRANCE energy zonde. in de hardstage hoort hardtrance en geen harkstyle. in de hardstage horen djs als scott project of bas en ram. blank en jones zou ook niet misstaan. maarja als je in utrecht woont ga je er toch maar heen omdat het lekker dichtbij is en de sfeer meestal wel ok is.