Partyflock

Forumonderwerp · 634348
Waarschuw beheerder
Nou heb je verstand van voetbal of denk je
dat laat dan weten wat jij denkt over de wedstrijd PSV - Ajax wat word het?
Geef ook een mening als je niet voor een
van beide ploegen bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik verw8 1 - 2

Dat wordt denk ik weer zingen door het ajax publiek, net als afgelopen wedstrijd tegen volendam, nu kezman afwezig is

1,2,3,4,5,6, zeeeven waar is Mateja Kezman gebleven,
hij is niet hier... hij is niet daar...

hij zit bij de Mafia

vond hem wel origineel whehe.

mar daarentegen zal het publiek van Psv wel wat over heet bus incident gaan schreeuwe
Waarschuw beheerder
zou leuk zijn als ze gelijk speelde,
en AZ landskampioen wordt :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, vorig jaar werd er weinig gezongen in e'hoven viel me op, zal dit jaar wel niet anders zijn :gaap:

Benieuwd waar ik nu weer terecht kom, welke plek
Waarschuw beheerder
PSV wint gewoon zoals meestal tegen de joden. En volgende week is Sylvie niet meer ongesteld dus van v/d Vaart wordt ook niks verwacht :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1,2,3,4,5,6,7.......­..........

(...waar gaat dit heen:gaap: .....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik verwacht een uitslag van zo rond de 0-5, dat moet lukken tegen die zwakzinnige boeren. En hopelijk pakt de maffia kezman nog even lekker voor de wedstrijd waarna spooren hem eindelijk is kan misbruiken...
Waarschuw beheerder
Kezman en waarschijnlijk ook van Bommel zijn er niet bij dus ik denk dat Ajax de meeste kans heeft. Want dat zijn wel de belangrijkste spelers van PSV

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ten 1ste is V. Bommel er wel bij. En ten 2de is Kezman er mechien ook.
Waarschuw beheerder
Ajax heeft dan misschien wel met 5-1 gewonnen tegen volendam. Maar ik kan nu niet zeggen dat de verdediging me nou zo overtuigd heeft van hun klasse. Vergeet niet dat Robben langzaam weer zijn vorm begint te krijgen. Als die het op zijn heupen krijgt wandelt die zo een paar keer door die verdediging van ajax heen.
Blijf erbij dat ook dit jaar PSV weer gewoon gaat winnen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat gebrabbel over Ajax de hele tijd.
Met een zwak programma met nog alleen westrijden tegen Vitesse uit (1-2) en NAC uit (4-2) zijn alle Amsterdammers al blij. PSV heeft o.a. al uit-wedstrijden tegen Roda(2-2), Twente (0-2) en Feyenoord (1-3) gehad. Het enige verlies partij tegen AZ was verdiend, hoewel die het dit seizoen erg goed gaan doen. Al 9 jaar weten de Ajacieden hier niet te winnen ook in de Arena is ´t altyd feest dus verwacht geen moeilijkheden voor PSV.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
0-2 duidelijke zaak!!

Waarschuw beheerder
Ludwig, Jan en Jaap zitten in de klas toen hun juffrouw vroeg: wat doen
jullie vaders eigenlijk ?

Ludwig zegt, mijn vader is dokter in het ziekenhuis
Jan zegt, mijn vader zit in de bouw, hij metselt huizen.

Jaap zegt, mijn vader is een striptease danser in een homo bar!

Werkelijk ? zei de juf vol ongeloof

De les was voorbij en de juf vroeg Jaap even bij zich, is het werkelijk zo
dat je vader een striptease danser in een homo bar is, nee natuurlijk niet zegt Jaap, maar ik ga toch niet zeggen dat mijn vader bij
Ajax speelt !

jaja het zal je pa maar wezen he hahahahh :devil: met dank aan een vriendje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij's leuk devil :jaja:
Waarschuw beheerder
devil best makkelijk om het om te draaien he :s
Waarschuw beheerder
Leuk hoor...
gewoon in elk topic hetzelfde mopje neerzetten!!
(zie ook topic AJAX-Celta)

Groote meid....jij komt er wel als je wat ouder bent!!En ook zooooooooo origineel:S:S:S

Waarschuw beheerder
waar maak jeje druk om brutaldj the one is toch allemaal vet kicken

niet te bizar hoor anders kom je maar keer langs of ga je dan ook lekker hard wegrennen hahahahahah sukkel
Waarschuw beheerder
devil wrm een fake account??

zielig mannetje

Waarschuw beheerder
moi faked nooit schatje
Waarschuw beheerder
donateur
Pft dat gezeur van dat psv een zwaarder programma had de voorgaande wedstrijden vind ik dikke onzin, zijn het nu huisvrouwen of voetballers?
Als we zo gaan gaan beginnen... %-)

Beetje voetballer zit daar niet om te zeiken hoor, het zijn hooguit de supporters die daar over lopen te janken.

Ik verwacht of een gelijkspel of een nipte overwinning eigenlijk :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vrij duidelijk... 4-1
Waarschuw beheerder
Zonder Kezman en van Bommel zal het een stuk moeilijker worden voor ons maar toch zie ik PSV gewoon weer winnen van Ajax.

2-1

Waarschuw beheerder
Ik vind Twente uit niet echt moeilijk...

'Vroeger' wel, maar nu... neeh
et of dat dat ajax zo geweldig voetbalt 2-2 in een matig duel of het nou met kezman of zonder kezman speelt , we hebben ook vennegoor nog of anders wel hesselink :P

Waarschuw beheerder
maar das met 12 man spelen das helemaal niet eerlijk :D

ik blijf bij 1-2

Waarschuw beheerder
rellen
Waarschuw beheerder
PSV gaat gewoon winnen van Ajax.Laat dat duidelijk zijn.

Waarschuw beheerder
Zowieso krijgt Kezza morgen gewoon 1 x voorwaardelijk dus speelt ie tegen Ajaks, mocht het niet zo zijn dan hebben we altijd nog Vennegoor of Hesslink nog en ons talent Johan Volanthen...Zoals ej afgelopen vrijdag tegen Volendam ook zag ziet de Ajaks defensie er aardig zwak uit dus ik voorspel een 3-1 overwinning..
We hebben zowieso nooit geen moeite met Ajaks zowel uit als thuis niet, de arena is ons 2de stadion haha zoveel overwinningen hebben we daar al gehaald...

Waarschuw beheerder
PSV gaat zeker winnen , want heeft AJAXes al ooit gewonnnen in het philips stadion: neeeeeeee
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
hmmm...zal een leuke pot worden...

PSV natuurlijk thuis erg sterk...maar ze missen kezman...en mede door dat denk ik toch dat Ajax zal winnen...

ik vind het niet leuk...maar Ajax is toch wel denk ik de beste ploeg op dit moment in nederland

denk dus een 1-2
Waarschuw beheerder
Ahhaaa...Freektor word slimmer per uur. :)

:)
Waarschuw beheerder
kben gewoon realistisch...
Waarschuw beheerder
Hmmz misschien geen vd Vaart zondag ?!? [img cacheid=000004e9000007690311989a1a00291729]http://www.q-dance.nl/images/smileys/bye.gif[/img][img cacheid=000004e9000007690311989a1a00291729]http://www.q-dance.nl/images/smileys/bye.gif[/img][img cacheid=000004e9000007690311989a1a00291729]http://www.q-dance.nl/images/smileys/bye.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hou toch op man.
niks aan de hand met rafael. Gewoon uit voorzorg gewisseld. Zondag legt ie er 2 in voor je.
Waarschuw beheerder
Zou kunnen maar hij gaat er nooit snel uit
vooral niet in de Champions League.
Waarschuw beheerder
Liever geen Kezman dan een Kezman die zijn kop er niet bij heeft.
Waarschuw beheerder
zonder de kerstman word het vast 1-3

Waarschuw beheerder
0-2

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee...zal wel weer wat worde jah..
Zonder Kezman...slechte zaak..
Robbe scoort in ieder geval zekers...maja of we gaan winne

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lil, het gaat lukken hoor, ajax word met 3-0 naaar huis gestuurd.
Waarschuw beheerder
1-3 wordt t denk ik :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dacht ik vorig jaar ook, en het jaar daarvoor, daarvoor, vier jaar geleden ook, en toen ook, en toen.....hoe lang is het al geleden, 9 jaar o:)
laatste aanpassing
effe een boodschap aan alle ajaxcieden :

AJAX wint nooit van PSV , dat gebeurt haast nooit en nu ook niet , beide ploegen hebben problemen .

kortom voordat jullie allemaal aan de anti-depressiva moeten , zet die winst maar uit je hoofd :YES: , het is maar bezorgheid :P

Waarschuw beheerder
Kezman is er nu zeker niet bij...

Maar dat maakt niks uit, Ajax wint
Waarschuw beheerder
:s al dat geblaat over wie er wint al weken van te voren slappe zooi wacht gewoon lekker af :S

Waarschuw beheerder
Kijk dis nou het leukste wat er is... Al die joden allemaal zo zeker van hun zaak... En dan PSV gewoon de 3 punten pakken...

Hamas, hamas maar wij hebben gras...
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, wij hebben grindtegels in de ArenA liggen.