Partyflock

Forumonderwerp · 634278

Waarschuw beheerder
Post hier de platen waar je hard op zoek naar bent!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op woensdag 6 januari 2010 om 09:48:
Misschien tijd om 'm een bericht te sturen dan?

ik regel mijn zaakjes liever openbaar.
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 januari 2010 om 11:20:
ik regel mijn zaakjes liever openbaar.

dat doen marktmannen ;)

Waarschuw beheerder
en dan heb je nadien geen gezeik.alles open en bloot!
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 20807}
Waarschuw beheerder
Nou meneer de marktman maak jij maar eens een mooi prijsje dan..

Waarschuw beheerder
lager dan de laatste discogs prijs ga ik zoiezo,zal straks eens gaan kijken.
Waarschuw beheerder
Vind je pf-profiel zowieso een beetje te vaag om zaken te gaan doen..

Helaas !!

Zoek die plaat wel echt dringend

Waarschuw beheerder
ik heb een artiest profiel met een 150tal boekings,en heb heir al zaken gedaan met de grootste verzamelaars.
zoals je wenst uiteraard,op discogs is de goedkoopste 54...dan neem je die toch he,de verkoper heeft 100% feedback.
als het nog teveel is doe je hem een voorstel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 11:52:
ik heb een artiest profiel met een 150tal boekings

Maar die is niet te zien in je profiel;)

Waarschuw beheerder
en bewust :)
wie wil er bekend staan als de dj die een pak vinyls verkoopt?
mn artiest profiel staat er mogelijks al jaren op(niet door mezelf aangemaakt) terwijl ik partyflock nog maar 2 maand gebruik,enkel om wat spullen te verkopen want verder boeit dit hele pf mij geen reet...het lijkt er enkel om te draaien elkaar belachelijk te maken,iedereen weet het beter en dit en dat.
+ de kennis van muziek is over het algemeen vrij laag hierzo,het lijkt meer op een verzamelplaats van 17 jarige slechte kwaliteit coke snuivende fashions.
uiteraard zitten er ook serieuze mensen op pf,maar die zijn in de minderheid.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
En toch zullen er denk ik weinig mensen zaken met je doen hier, gewoon omdat je profiel er te fake uit ziet.

Begrijp me niet verkeerd hoor maar in het "met wie heb je goede of slechte zaken gedaan" topic komt je naam ook weinig voor.
Terwijl de meeste mensen die hier zaken met elkaar doen alles van elkaar weten behalve hoe we eruit zien.
Gewoon omdat we veel zaken willen doen.
Je zegt ook in je profiel dat je op discogs een 100% score heb maar waar kunnen we dat checken?

Ik heb ook een 100% score op allebij mn profielen en die kun je gewoon zien.

En heb ook meerdere artiesten profielen met meer dan 100 gigs. Ook gewoon zichtbaar.

Ik ben dus ook een dj die platen verkoopt, lekker boeiend dat iemand die draait ook platen verkoopt.
Ben 3 jaar geleden begonnen met verkopen en heb al zeker 4000 platen verkocht.
Maar de klanten komen wel bij me terug omdat ze weten wie ik ben.

Een hoop kopers hebben zelfs mijn telefoonnr zonder dat ik ze ooit gezien heb.
Maar ze vertrouwen me omdat ik er alles aan doe om vertrouwend over te komen had ik een profiel zoals dat van jou gehad had ik zeker te weten nog niet de helft verkocht!
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op zondag 10 januari 2010 om 15:26:
En toch zullen er denk ik weinig mensen zaken met je doen hier, gewoon omdat je profiel er te fake uit ziet.

Begrijp me niet verkeerd hoor maar in het "met wie heb je goede of slechte zaken gedaan" topic komt je naam ook weinig voor.
Terwijl de meeste mensen die hier zaken met elkaar doen alles van elkaar weten behalve hoe we eruit zien.
Gewoon omdat we veel zaken willen doen.
Je zegt ook in je profiel dat je op discogs een 100% score heb maar waar kunnen we dat checken?

Ik heb ook een 100% score op allebij mn profielen en die kun je gewoon zien.

En heb ook meerdere artiesten profielen met meer dan 100 gigs. Ook gewoon zichtbaar.

Ik ben dus ook een dj die platen verkoopt, lekker boeiend dat iemand die draait ook platen verkoopt.
Ben 3 jaar geleden begonnen met verkopen en heb al zeker 4000 platen verkocht.
Maar de klanten komen wel bij me terug omdat ze weten wie ik ben.

Een hoop kopers hebben zelfs mijn telefoonnr zonder dat ik ze ooit gezien heb.
Maar ze vertrouwen me omdat ik er alles aan doe om vertrouwend over te komen had ik een profiel zoals dat van jou gehad had ik zeker te weten nog niet de helft verkocht!

duidelijk verhaal.
openheid en eerlijkheid gaat het hier om Mr Marktman, anders moet je maar op n anonieme hoek van de straat gaan staan met je 'handelswaar' ipv hier verontwaardigd zijn dat niemand zaken met je doet/wil doen. en kritiek op het niveau van muziekkennis hier doet niet ter zake nu. daar op afgeven is dan ook zinloos in dit topic.
neem de tips ter harte of niet.
succes verder
Artiest Your-D
Waarschuw beheerder
ik heb een artiest profiel met een 150tal boekings,

Jij bent opzich wel cool! Al vindt je het zelf!
heb heir al zaken gedaan met de grootste verzamelaars.

Daar hoor ik en een paar vrienden van me onder andere ook bij,maar ik toch ken ik jou niet!
En wat heeft het er mee te maken dat je 150 boekingen hebt,dat heeft toch niets te maken of jij wel
of niet te vertrouwen bent?
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 12:29:
wie wil er bekend staan als de dj die een pak vinyls verkoopt?

Dat doen een hoop dj's.
de kennis van muziek is over het algemeen vrij laag hierzo,

En wat mag jouw kennis van muziek zijn dan? Dat je nou toevallig alle platen van tiesto hebt wil nog niet zeggen dat je kennis van muziek hebt of wel?
het lijkt meer op een verzamelplaats van 17 jarige slechte kwaliteit coke snuivende fashions.

Je reageert hier zelf ook dus blijkbaar voel je je goed thuis tussen bepaalde groeperingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Your-D op zondag 10 januari 2010 om 15:50:
Je reageert hier zelf ook dus blijkbaar voel je je goed thuis tussen bepaalde groeperingen.

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Marktmannen die betrouwbaar zijn verkopen (ook) via Discogs. Dat is een goede graadmeter (lees: feedback systeem), idem aan Ebay.

Een leeg profiel is niet bepaald een uitnodiging om platen te kopen bij iemand.

Ik vraag meestal een Pf, Ebay of Discogs username; die zal openheid (en mogelijk vertrouwen bieden). Als je graag wilt verkopen en tegen weerstand aanloopt geef je die toch gewoon vrij?

Dan heb je als KOPER:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 januari 2010 om 09:49:
nadien geen gezeik.alles open en bloot!

Waarschuw beheerder
blablabla.
heb een longsleeve of 10 verkocht aan 10€ per stuk,hoorde niemand zeiken.
aan b82 - dag Mark Meyer...ik verkocht jou al wat via kraakpiepof discogs toen het huidige verkoopssysteem nog niet bestond jaren geleden.hoorde je toen ook niet zeiken.
vinyls wil ik liever niet via deze weg verkopen(meesten zijn waarschijnlijk toch dl'ers),enkel wat id&t/hardcore verzamel spullen,wou enkel Tobias een plezier doen met zn hdf 6...waarvan ik binnen de 5 minuten een foto online kan hebben.
mn profiel te vaag?waarom dan?moeten er wat leuke fotos opstaan ofzo?
ik bied wat aan,iemand koopt het,zo simpel is het.
bijna elke item dat ik verkoop word trouwens gefotografeerd en in het topic gezet,ga maar na(bhalve de td oberhausen vhs is ook alles binnen d e48 uur weg)
mss zijn jullie allen wat paranoia ivm vroegere bedriegers hier,maar dat maakt mijn zaak niet,als je het niet vertrouwd koop je het niet he,zie dat je 10 euro kwijtbent...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De enige ervaring(en) die ik heb met mensen die zonder hun identiteit iets wilden verkopen en daar erg hun best voor deden is dat ik voor de gek gehouden ben...

Ik heb geen probleem (en/of interesse) in wat je aanbiedt marktman, maar het is een feit. Hier komen normaliter mensen die allemaal wel eens zaken met elkaar gedaan hebben, via Discogs of PF.

Dit zijn geen kinderen (17), en ook geen idioten of mensen met alleen maar argwaan. Dat meerdere mensen identiek reageren zegt niets over de mensen in dit forum maar over iemand anders.

Heb je niets te vrezen deel je je identiteit en mogelijk positieve feedback op andere sites, punt uit.
Waarschuw beheerder
Ben 3 jaar geleden begonnen met verkopen en heb al zeker 4000 platen verkocht

4000 gedeeld door 3 = 1333

1333 gedeeld door 12 = 111 platen per maand ongeveer

doe je goed robert-jan!!

Waarschuw beheerder
mijn hooded mokum sweater binnen de 2 minuten verkocht aan gabber4hardcore voor 25 euro,een man met het hart op de juiste plaats.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jasper op zondag 10 januari 2010 om 17:24:
doe je goed robert-jan!!

Tja is misschien wat overdreven maar denk als ik de tijd deel door het aantal platen die ik verkocht heb zit ik zeker aan de 75 per maand. Maar dat moet jij toch ook wel halen?

Alleen de laatste maande is het helemaal kut maar hiervoor ging ik toch bijna dagelijks met meerdere pakketten naar het postkantoor.
Artiest {SHOWLIST artist 44189, 53186}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jasper op zondag 10 januari 2010 om 17:24:
Ben 3 jaar geleden begonnen met verkopen en heb al zeker 4000 platen verkocht

4000 gedeeld door 3 = 1333

1333 gedeeld door 12 = 111 platen per maand ongeveer

doe je goed robert-jan!!

Beter een echte zaak beginnen (Y) Weet je hoe erg de vinylboer die echt zijn best doe om alles eerlijk te doen en hier zijn boterham mee verdiend onder lijd.. Af en toe iets via mp of ebay verkopen oke, maar 111 per maand is gewoon bijna winkel buisniss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 17:54:
een man met het hart op de juiste plaats.

:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K-TeztroV op zondag 10 januari 2010 om 18:05:
Beter een echte zaak beginnen Weet je hoe erg de vinylboer die echt zijn best doe om alles eerlijk te doen en hier zijn boterham mee verdiend onder lijd.. Af en toe iets via mp of ebay verkopen oke, maar 111 per maand is gewoon bijna winkel buisniss

2 jaar geleden was het gewoon nog hele goede buisness daarna werd het allemaal weer wat minder maar mag nog steeds niet klagen.

Heb ff geteld en heb alleen via discogs al meer dan 1700 platen verkocht en zeker bijna net zoveel buiten discogs om, via partyflock en aan vrienden.

Dus denk dat ik wel aardig in de buurt kom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op zondag 10 januari 2010 om 18:42:
Discogs zal blij met je zijn RJ

Ja ik weet het. Heb er maanden tussen gehad dat het me een vermogen kosten aan die fucking billing. Haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 17:09:
aan b82 - dag Mark Meyer...ik verkocht jou al wat via kraakpiepof discogs toen het huidige verkoopssysteem nog niet bestond jaren geleden.hoorde je toen ook niet zeiken.

zeg dan gewoon wie je bent, ik wil je best ook aanbevelen in het topic 'mensen met wie je zaken hebt gedaan' maar kan aan onduidelijke/onvolledige profielen niet zien/ruiken dat ik jaren terug een plaat met je geruild hebt of aan je verkocht hebt.

maarem, nu wel benieuwd welke vinyls wij dan aan/met elkaar geruild verkocht hebben :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K-TeztroV op zondag 10 januari 2010 om 18:05:
Beter een echte zaak beginnen (Y) Weet je hoe erg de vinylboer die echt zijn best doe om alles eerlijk te doen en hier zijn boterham mee verdiend onder lijd.. Af en toe iets via mp of ebay verkopen oke, maar 111 per maand is gewoon bijna winkel buisniss

Was het maar zo makkelijk. :)

Ik heb in 2003 serieus zitten denken om na mijn studie een platenzaak te openen met een goede vriend van me. Maar mijn studie is anders gelopen dan gepland en ook over de toekomst begon ik rond 2005 echt na te denken, toen ik al diverse platenzaken zag verdwijnen. Toen ik in 2005 begon met platen verkopen op discogs liep de handel goed. Daarmee bedoel ik niet het aantal orders (want dat is zo'n beetje gelijk gebleven), maar het bedrag wat ik per maand verdiende. Ik zat gemiddeld aan de 400 a 600 euro per maand, en in die tijd had ik misschien 2000 verkoopplaten in de lijst staan.

Ik verkocht destijds veel standaard house en technoplaatjes voor zo'n 3 a 6 euro per stuk en hardcore + classics liepen ook lekker. Voornamelijk dat laatste. Ik hoefde maar een Human Resource - Dominator in de lijst voor 10 euro te zetten en binnen een paar weken was deze verkocht. In die tijd had je nog veel DJ's die met vinyl draaiden (hoewel het toen al minder werd) en je had niet zo heel erg veel verkopers op discogs. Als je al een veel aangeboden plaat in je verkooplijst had staan, dan waren er misschien nog 5 andere verkopers die dezelfde plaat verkochten. De vraag was dus groter dan het aanbod. Waarom denk je dat ene Jasper (ik meende =recordsforsale= of hoe hij toen ook heette) zo gigantisch veel platen kwijtraakte in betrekkelijk korte tijd? Zelfs 2 jaar na hij gestopt was met verkopen stond hij dacht ik nog steeds in de top 50 beste verkopers op discogs. Maarja dat was toen.

Nu het heden:

Het aantal mensen wat vinyl koopt is afgenomen. Daarnaast is het aanbod vele malen groter geworden, omdat velen dus stoppen met kopen en hun collectie op discogs in de verkoop zetten voor betrekkelijk lage prijzen. Niet alleen op discogs zie je die, maar ook ebay. Ik kan mij ibazar herinneren in 1999. Er werd wel redelijk wat aangeboden, maar niet genoeg toen ik rond eind 2000 ebay.de ontdekte (toen heette het in Nederland nog steeds ibazar). Daar werden echt heel veel platen aangeboden. Je zat misschien aan zo'n 4000 aanbiedingen! Dat was echt abnormaal veel voor die tijd. Nu zei je al meer dan 20.000 aanbiedingen! Ook op discogs zie je dit terug. Rond 2005/2006 had je misschien 100.000 a 150.000 platen die aangeboden werden en nu zit dat aantal al over de 3.000.000 (als ik het fout heb moet men het maar zeggen).

Wat betekent dit voor de verkoop? Dat je gigantisch omlaag moet met de prijs. In 2003 kon ik een Oh Fortuna voor 35 euro verkopen. Nu in 2010 mag ik blij zijn als ik diezelfde plaat voor 10 euro kwijtraak. Met andere woorden; ik hou nog wel hetzelfde aantal orders, maar ik verdien 3 x zo weinig met dezelfde aangeboden waar als 5 jaar terug. Dus het idee 'platenzaak' heb ik allang uit mijn hoofd gezet. Misschien als er in 2020 geen platenzaak meer bestaat ik er eentje ga starten (beetje een vorm van antiquair). Daarom verbaast het me dat "-vinylforsale-"man Sebastiaan zijn hoofd nog boven water weet te houden.

@ Marktman; als jij je handel hier of elders kwijt kunt raken, dan is dat prima toch?

Dan wil ik nog wel reageren op het volgende:

+ de kennis van muziek is over het algemeen vrij laag hierzo

Er zijn ook mensen, die housemuziek leuk vinden, maar zich niet zo enorm verdiepen in de geschiedenis of de vele releases van deze muzieksoort. Dat ik bijvoorbeeld het aantal houseplaten verslind als een grote dikke potvis dat doet met plankton (net zoals jij), wil niet zeggen dat een ander dat ook doet. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 19:53:
"-vinylforsale-"man Sebastiaan zijn hoofd nog boven water weet te houden.

Sebastiaan heeft de platen en de service.. Hij doe er ook echt heel veel voor om zijn hoofd boven water te houden.. Dat is het probleem dus ook, de mensen die heel veel via mp, ebay en discogs verkopen zorgen er dus voor dat er dadelijk in 2020 geen mensen zoals sebastiaan meer zijn (n). Wat ik net al zeg, ik ben absoluut niet tegen verkoop van platen via internet, ik zelf verkoop ook weleens iets wat ik dubbel heb en opruiming heb gehouden.. Maar bedenk wel dat er mensen zijn die hier dus van leven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik ook heel veel goede zaken met Sebastiaan gedaan. Erg vriendelijke gozer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K-TeztroV op zondag 10 januari 2010 om 20:08:
Maar bedenk wel dat er mensen zijn die hier dus van leven

Dat is je eigen keus...

Uitspraak van best of both worlds op zondag 10 januari 2010 om 20:11:
Heb ik ook heel veel goede zaken met Sebastiaan gedaan. Erg vriendelijke gozer

Sebastiaan is top, superservice!

Waarschuw beheerder
Wie kan zich overigens nog Basskick herinneren?
Waarschuw beheerder

Uitspraak van vinyl_infection op zondag 10 januari 2010 om 20:13:
Sebastiaan is top, superservice!

Ik sluit me hier voledig bij aan!

Koop zeker de helft van mijn platen via Sebas. Zeker nu al een tijd de midtown in Den Haag weg is en ik geen zin heb voor een paar nieuwe releases helamaal naar Rotterdam te rijden. Ik was vroeger elke week in Den Haag al was het maar om 1 plaat te halen die ik wou.

Sebas heeft bijna alle nieuwe titels die ik zoek en vul mn pakket dan aan met een paar classics die ik nog wil.

Maar kan me ook echt vinden in het verhaal van jou Gerben al moet ik zeggen dat bij mij het aantal orders wel gedeeltelijk omlaag is gegaan.

Een paar jaar terug was je de dure platen binnen no time kwijt en bleef je eigenlijk met de relatief goedkope platen zitten.

Nu gaan de goedkope platen redelijk en blijf ik eigenlijk met de dure zitten terwijl de prijzen ten opzichte van bv 2007 heel gunstig zijn.

Dat komt denk ik omdat zoals Gerben zegt het aanbod gigantisch is gestegen en de echte verzamelaar hun collecties aardig op orde hebben, dit denk ik omdat dat bij mij iig wel het geval is.

Ik heb nog best een grote wantlist maar daar zitten voornamelijk goedkope plaatjes in die ik nog niet gekocht heb omdat ik ze niet in grote getale bij 1 verkoper af kan nemen of omdat ik ze niet belangrijk genoeg vind.
En zijn gewoon weinig platen die ik echt nog perse wil hebben.

Ik ben wel een verzamelaar maar ga geen groot bedrag neerleggen voor een plaat die ik waarschijnlijk nooit ga draaien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 januari 2010 om 20:36:
Wie kan zich overigens nog Basskick herinneren?

ook wel bekend als Raiden, lang niks meer van Edwin gehoord. Hij is op een gegeven moment ook getrouwd en is het daarna rustiger aan gaan doen. Ik kwam nog wel eens bij hem thuis.

Opsporing verzocht? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ratje op maandag 11 januari 2010 om 13:54:
ook wel bekend als Raiden, lang niks meer van Edwin gehoord. Hij is op een gegeven moment ook getrouwd en is het daarna rustiger aan gaan doen. Ik kwam nog wel eens bij hem thuis.

Raiden inderdaad....

Ik weet helemaal niet meer hoe ik in aanraking met zijn verkoop kwam. Volgens mij zocht ik rond 2001 Wonka Beats platen en had hij er diverse staan. Behoorde tot 1 van de betere verkopers vond ik.
Waarschuw beheerder
Zelf zoek ik
enzyme x 2 http://www.discogs.com/Enzyme-X-Bells-The-Dark/release/22374

voorkeur ga uit naar ruilen

dj sim - simboasis
http://www.discogs.com/DJ-Sim-Hardcore-Tracks-Vol-2/release/130474

thunderdome 7 - Injected with poison
http://www.discogs.com/Various-Thunderdome-VII-Injected-With-Poison/release/120235

maar als je hem liever verkoopt laat het me dan ook maar weten via pb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sebastiaan heeft de platen en de service.. Hij doe er ook echt heel veel voor om zijn hoofd boven water te houden..

Respect to tha thrue (vinyl) Housemusic lovers :)

Dat is het probleem dus ook, de mensen die heel veel via mp, ebay en discogs verkopen zorgen er dus voor dat er dadelijk in 2020 geen mensen zoals sebastiaan meer zijn

Marktwerking is helaas op alle fronten een feit. Als niemand meer platen koopt (om te draaien) is er geen markt meer (op de verzamelaars na), daar kun je nu eenmaal niet van leven... Dat kun je Discogs verkopers niet kwalijk nemen. De Markt wel...

Platen... Mijn leven, en 't zal niet anders worden :)

Gelukkig zijn er nog mensen die hetzelfde voelen en/of ervaren...

Overigens ga ik met 2000 plaatjes naar de beurs in de RAI (als iemand interesse heeft in zeer goedkope shit) :)

Gr,

Waarschuw beheerder
MMTT1008 Charly Lownoise & Mental Theo - Party EP

http://www.discogs.com/Charly-Lownoise-Mental-Theo-Party-EP/release/169187

liefst ruilen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op zondag 10 januari 2010 om 17:24:
De enige ervaring(en) die ik heb met mensen die zonder hun identiteit iets wilden verkopen en daar erg hun best voor deden is dat ik voor de gek gehouden ben...

Ik ben dus nog nooit bedonderd (op ongeveer 500 pakketen)en wil dit graag zo houden,vanaar dat ik dus niet graag zaken doet met mensen met een vaag profiel, maar wil hem op een andere manier wel het voordeel van de twijfel geven...die jiro had in het begin ook zo'n vaag profiel,maar uiteindelijk toch dikke zaken gedaan met die gozer voor mooie prijzen!!

Uitspraak van noxious op maandag 11 januari 2010 om 15:32:
Zelf zoek ik

Heb ik dubbel ,maar die je wilt ruilen heb ik al..

Waarom draait die gozer eigenlijk niet meer zoveel,hij had best veel bookingen 2 jaar terug..zag hem op veel flyers altijd.

By the way, geen vinyl maar wel een paar cd's gezocht:

Mindustries - //.DeusExMachina//.Exp:001
Meagashira - Clustered Document
Ophidian - Blackbox
DJ Promo* - The Worst Of
The Origin Of Core - Nosferatu Edition
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op dinsdag 12 januari 2010 om 16:21:
Waarom draait die gozer eigenlijk niet meer zoveel,hij had best veel bookingen 2 jaar terug..zag hem op veel flyers altijd.

Hij is nog altijd veel met muziek bezig.. Housevinyl & Bomberhardcore, alleen op zijn manier.. (Y) Top Dj is het... Veel van geleerd

Waarschuw beheerder
ik heb hem de x2 verkocht voor 30 euro,een onafgespeeld exemplaar.
Tobias check het id&t topic even ;)
ohja : i kheb geen vaag profiel naar mijn inziens.mss omdat ik hier nieuw ben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op dinsdag 12 januari 2010 om 16:21:
raak van dj noxious op maandag 11 januari 2010 om 15:32:
Zelf zoek ik

Heb ik dubbel ,maar die je wilt ruilen heb ik al..

heb m inmiddels al

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 17:21:
ik heb hem de x2 verkocht voor 30 euro,een onafgespeeld exemplaar.

mooi prijsje ervoor dacht ik zo

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 17:21:
i kheb geen vaag profiel naar mijn inziens.mss omdat ik hier nieuw ben

zag dat hij op discogs al meerdere zaken gedaan had en alles was positief dus heb gewoon de vertrouwen in deze man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van noxious op dinsdag 12 januari 2010 om 17:42:
zag dat hij op discogs al meerdere zaken gedaan had en alles was positief dus heb gewoon de vertrouwen in deze man

Ah, jij mocht het Discogs profiel zien? Dat heb ik als tip eerder gegeven, geen gezien :)

Waarschuw beheerder
je hebt ook niets gekocht,waarom zou ik mn gegevens dan geven...ik gooi mn privacy niet zomaar te grabbel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 19:50:
je hebt ook niets gekocht,waarom zou ik mn gegevens dan geven...ik gooi mn privacy niet zomaar te grabbel

Blijf het allemaal maar duister vinden je zaakjes. Begrijp me niet verkeerd hoor maar je blijft maar beweren dat je heel veel verkoopt maar de grote kopers hier op pf kennen je allemaal niet.

Kan allemaal waar zijn hoor maar ben dan wel benieuwd wat je dan allemaal verkoopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 19:50:
je hebt ook niets gekocht,waarom zou ik mn gegevens dan geven...ik gooi mn privacy niet zomaar te grabbel

Wat heeft je discogsprofiel in Godsnaam met privacy te maken? Hoe vaak ik mijn profiel niet ben tegengekomen van discogs, door simpel te googlen naar iets nutteloos is talloze malen geweest. Je wil toch dat je als verkoper gevonden worden? Of heb je een illegale business ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HAMdj op dinsdag 12 januari 2010 om 19:56:
Begrijp me niet verkeerd hoor maar je blijft maar beweren dat je heel veel verkoopt maar de grote kopers hier op pf kennen je allemaal niet.

Kan allemaal waar zijn hoor maar ben dan wel benieuwd wat je dan allemaal verkoopt

QQERWIN ;) :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim Beam op dinsdag 12 januari 2010 om 21:09:
Marktman

=

Uitspraak van javaro op dinsdag 12 januari 2010 om 20:33:
QQERWIN

????????

nee joh, das geen kruimeldief ;)

Waarschuw beheerder
gezocht:

Profound - 4 o clock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 22:39:
Profound - 4 o clock

Best of both worlds heeft hem te koop ?

Waarschuw beheerder
gastjes...als ik qqerwin was dan vroeg ik 100 ipv 10 voor een longsleeve :)
verder kan je ook mn aantal pb'en bekijken,gisteren een 50 tal gekregen en verstuurd...zal wel iets verkocht zijn zeker?

Uitspraak van jasper op dinsdag 12 januari 2010 om 20:33:
de grote kopers hier op pf kennen je allemaal niet.

ik neem niet echt hun maat op.
ik ben niet hier om vriendjes te maken,dat doe ik wel in het echte leven.
wil je niets dat ik aanbied?hoe je bek dan en kijk rustig verder bij iemand anders.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 20:31:
Je wil toch dat je als verkoper gevonden worden?

neen.ik wil rust.ik heb geen winkel die moet draaien.die kledij ligt niet in mijn weg,ben er nu gwn even mee bezig omdat ik 6 weken thuis zit van mn werk.alles wat ik al geplaatst heb met uitzondering van de td oberhausen vhs was binnen de 24 uur weg,het meeste binnen het uur zelfs.ik zeg niet dat het veel is,maar vandaag was best druk.sommigen sturen pb met heb je dit heb je dat...kan ik langskomen si la...ik ben gewoon een particulier die toevallig sinds 1990 met muziek bezig is en hier wat spullen komt verkopen.
van een petje tot mss mn sherman filterbank(als nieuw en thuis eventueel te bezichtigen) binnenkort...
nu ga ik enkele dagen niets plaatsen,wachten op geld van de orders van vandaag,die afwerken en dan het volgende item selecteren.
woensdag en donderdag zoiezo opnamen voor nieuwe vlaamse film(klein rolletje maar) dus internet zal even beperkt zijn tot savonds snel eventuele pb te beantwoorden.
geloof mij bitchjes...op mn zolder liggen een hoop exclusieve items gaande van kilo's flyers over posters van misteryland 98(denk de modder editie)die nog in de fucking plastieken rol zit wegens dat ik denk dat hij zo groot is dat ik er toen ik nog thuiswoonde geen plaats meer voor had via gehandtekende items tot...ik weet het allemaal zelf niet,drmee dat ik ook niet alles tegelijk verkoop.ik neem wat en als het weg is het volgende.
daaaaaaaaaaaag liefste flockertjes
laatste aanpassing