nee Catjelos, volgens mij hebben Partyboy en ik een deal, echt niet dat die 200 eurie nu nog aan mijn neus voorbij gaat!
donateur
Nou ja, dan maar met knallen! naar Full Force
donateur
oke dan!
ik ruik onraad hier !!
donateur
ik ruik niks
Catje ik ga gewoon met je mee hoor dat laat ik niet aan m'n neus voorbij gaan
jaja er zitten hier een aantal dingen niet helemaal haaks in elkaar iemand probeert hier de boel te flashen!!
donateur
Aah wa ! Gelukkig maar
hey dolle jaloers hahahahahha
neej haha maar ik zie meer dan andere mensen maar dat heb jij inmiddels ook al door!! Ik heb dat zo in de gaten baasje
En er is voor mij geen rede om jaloers te zijn zou niet weten waar ik jaloers op moet zijn vertel me dat is?
laatste aanpassing
ik
dat bedoel ik haha
donateur
nog 5 pauzes...
ikkuh nog 9 en dan mogen we weer ik ben er klaar voor alle voorbereidingen zijn getroffen!!
jasper en ik hadden kaarten gewonnen voor full force maja daar kunnen we niet heen he we heben belangrijkere dingen te doen we moeten een examen afnemen
Paas mij die kaarten maar Ik reis graag ruim 300 km voor zo'n leuk breezah feestje georganiseerd door radio 538
Ik heb al contact op genomen met pf ff kijken wat hun reactie is als ze al op de post zittuh en ik krijg ze thuis kun je ze wel voor een vriendenprijsje overnemen !!
Neej dolle wij gaan gewoon lekker zelf sssst stiekum hyp en cat mogen het niet horen