Partyflock

Forumonderwerp · 634190
Betreft: evenement: Thunderdome 2003, zaterdag 25 oktober 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees van vele, vele mensen dat Thunderdome zo geweldig is!

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom jullie dit feest zo geweldig vinden want een Thunderdome in de jaarbeurs leert: :@ :@ :@

Geluid: (n)
Lokatie: (n)
Prijs: (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er moet gewoon iets gedaan worden vind ik.
Nu loopt alles en iedereen gewoon maar door.
Maar dat is maar een deel van het probleem.
Ik heb net Irfin van ID&T gesproken, hij is het voor een deel met me eens.
Vooral dat het geluid BAGGER was vind hij ook.
Na 3 uur is het verbeterd zei hij.
Toen was ik al weg.
En aan de mensen met wie ik was lag het niet hoor.
Wij zijn juist meestal als een van de laatste weg.
Maar zaterdag trok ik het echt niet meer!
Wanneer is het volgende oldschool feest? probeer ik dat wel, daar is nog iets van de oude sfeer te vinden.

(Dat is toch Peter waar je mee op de foto staat?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geluid was eerst klote maar werd later idd beter. Toch snap ik niet dat ID € T met al hun ervaring niet meteen voor een goed geluid kunnen zorgen.

De sfeer was echter WEL goed.

Verder vind ik het wel grappig dat iedereen over die WC's zit te zeiken (leuke woordspeling he).....bij de Chill-out WC was ik zo binnen en buiten.....
Waarschuw beheerder
donateur
KABOUTERS??????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drop it!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geluid was eerst klote maar werd later idd beter. Toch snap ik niet dat ID € T met al hun ervaring niet meteen voor een goed geluid kunnen zorgen.

Juist.
Waarschuw beheerder
donateur
het is een feit dat een koe meer scheit dan een geit
Waarschuw beheerder
........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk eerst is ff of je t naar je zin heb gehad en dan mag je kritiek geven op deorganisatie .. en niet gelijk conclusies trekken dat t een kutfeest was.

Dit is onzin natuurlijk. Heb het super gezellig gehad maar dat komt door de grote groep mensen waar me mee waren en niet door de organisatie, die maakt het feest voor mij niet gezellig :S
Het feit is gewoon dat de wc's kut waren(er stonden 3 man tegelijk in een WASBAK te zeiken :S) de muziek heeft de helft van de nacht zachtjes gestaan en de decoratie was, in tegenstelling tot andere jaren, echt saai :(

Daar hadden ze gewoon wat meer aandacht aan moeten besteden, maar ja volgend jaar beter (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juistem! Peer snapt het gewoon lekker :bounce: met z'n allen en er het beste van maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zow thunderdome was ook wel ff stampuh alleen jammah dat die grootuh feestuh zo duur woorduh wand als juh naah een klein feest gaat waar juh 5 euro betaald kan de zelftuh dj staan

Waarschuw beheerder
donateur
de gezelligheid maakte alles goed voor mij :)

Waarschuw beheerder
ik vond het wel leuk :D :xtc:
Waarschuw beheerder
heb me ook zeer goed geamuseerd! en over dat gezeik over kleine kinderen en zo :S voor alles is een eerste keer he, dus boeie of 't nu je eerste of 11e TD is :S

En als je maar 1,5 uur daar bent geweest :S (sowieso belachelijk voor dat geld :S) kun je niet de rest van de 9-10 of hoelang dan ook afkraken !!