hallo lieve mensen!
2 tink: ben blij voor je dat die collega er niet was vandaag, gezien je enthousiaste berichtje! en ik hoop dat 'ie zich zó vaak 'ziek' meldt zodat dat ontslag tot gevolg heeft (ah, da's niet echt leuk om iemand toe te wensen...), en jij weer meer werkplezier krijgt (da's wel leuk om iemand toe te wensen!)!
verder: ik had vandaag weer 'n tentamen... 't was echt zo verrot: ik had wéér slecht geslapen dus de lettertje dansden voor m'n ogen (opzich wel gezellig, zo'n swingend tentamen, maar goed), de trein had vertraging dus ik kwam 10 minuten te laat binnen en bovendien was ik zo OERDOM om m'n boek te vergeten terwijl ik WIST dat 't een open-boek tentamen was... dus na 10 minuten stond ik maar weer op en ben ik weggegaan (mag officieel na 20 minuten dus vandaar).
echt balen.
maar gisteren ben ik gratis naar het zwanenmeer (van het nationaal ballet) geweest, en dat was weer zóóó cool!! (ik kon er gratis heen omdat een vriend van me bij 't nationaal ballet danst.)
ik ben echt jaloers op die mensen... zelf doe ik ook wel aan ballet, maar toch, 't blijft amateur. hoewel ik het best goed kan, maar zó goed...

het was trouwens wel grappig, het contrast van die supermooie muziek (tjaikovski (of hoe je z'n naam dan ook spelt) als ik me niet vergis?) en dan kom je in de pauze in de kantine en dan zit het volledige orkest de voetbalwedstrijd of TV te bekijken!

en die mooie slanke danseressen die "moeiteloos" op hun spitzen staan te hupsen en vervolgens puffend, zuchtend, al boeren latend de coulissen in komen (waar ik ook stond)...
en ik zat in de tweede pauze even op het gangetje bij de kleedkamers: een hele mannenklas (van ongeveer mijn leeftijd, ietsje ouder denk ik: rond de 23 ofzo) hoefden niet meer mee te dansen in de derde acte dus die gingen allemaal douchen, dus ik had daar echt de time of my life: allemaal vetgespierde mooie mannen, enkel gekleed in handdoekjes die vrolijk richting douche gingen! en ze bléven maar komen! hihi
anyways, ik ga nog even de laatste hand leggen aan huiswerk dat morgen ingeleverd moet worden.

voor iedereen!