2 The Producer: Het spijt me heel erg, maar nogsteeds krijg ik de melding van gisteren: gegevens zijn niet beschikbaar, en dat de taal van de server mogelijkerwijs niet overeenkomt (blablabla). Probeer anders even je nummers op te loaden bij
www.wire.fm. Dat is een heel relaxede site waar je met gemak je nummers binnen een handomdraai hebt geupload, je moet je alleen wel effe aanmelden dan!
Oke, hier even mijn reviews op de nieuwe uploads.
Ik hou het effe kort, want ik zie dat er veel nieuwe nrs bijstaan.
2 Melv: Zozo, een hele cd! Wanneer komt-ie in de winkels?

Ik heb daarom effe 1 van je nummers gedownload (the treasure) en de andere komen later wel effe. Ik vind dit nummer erg industrieel klinken. Tsja, moeilijk om te analyseren, want industrial is toch iets aparts. Ik denk dat je wel een beetje aan je geluid kan werken. Dat kraken dat hoort er wel een beetje bij, maar probeer wel de verhoudingen tussen effecten en de opgeblazen beats een beetje parralel te houden.
2 essit: accident:
Een catagorie die ik eigenlijk nooit echt van binnen en buiten heb bestudeerd, maar ik moet wel zeggen dat je die intro vrij goed heb opgebouwd. Dat acid-geluid vervormt zich wel goed, waarna ik het alleen iets te lang vind doorgaan. Het wordt wat te eentonig, maar de geluiden die je gebruikt zijn zekers niet verkeerd! Ik zou er zelf na een tijdje denk ik een synth ingooien om het nog even wat spannender te maken. Want op een gegeven moment wordt het wel een beetje saai. Andre optie is door er een middenstuk in te plaatsen: laat het nummer pauzeren door er bijvoorbeeld een klassiek stuk tussen te plaatsen, en ga dan door met de oude patronen, inclusief een synth. Daarmee zet je een stap in de goede richting. Het einde is wel vaag, maar niet verkeerd!
Redelijk nummer, maar probeer het voor de luisteraar aantrekkelijker te maken
2 Doops: Tight pussy, ja die titel verklaart veel

, strakke intro

, met veel coole effecten vervolgens...
Ja tot nu toe (2 minuten) zit het nummer goed inelkaar, die synth doe je erg goed, en dat scratch-geluid wat er vervolgens bovenuit komt, mooie overgang!
Het enige wat ik in negatieve zin heb aan te merken is
* het einde: probeer dat beter af te bouwen
* af en toe is het wat te kaal/te leeg. Zeker na dat fette midden-gedeelte met die synth, een paar effecten erbij zouden dit nummer sieren!
Maar verder:

Goed bezig
2 ! GK - Vinnie: Het lijkt me het beste als je die nrs effe post als ze klaar zijn. Dit is feitelijk, naast wat ritmetjes met hihats en handclaps, nog niks. Ik kan er dus nog niet veel over zeggen. Overigens vind ik het ook te leeg allemaal. Gooi er effecten en reveerb overheen, alvorens je verder gaat met de rest...
2 Jerry Sylvano: over mijn track, ja het klopt wel een beetje, het is een mengeling tussen hardcore en hardstyle. Die beat klopt echter nog niet, die is te laag en te lomp... ik post de nieuwe verzie als-ie af is