Partyflock

Forumonderwerp · 633783
1966x bekeken

Waarschuw beheerder
Voor de wat hippere mensen, hier op pf die ook naar thailand zijn geweest..
Ik ga naar koi samui, leuke uitgaansplekken??, hoe waren de full moon party`s??
Ik wil wel alles horen, voor diegene die er zijn geweest..
next summer i`ll be there!

Waarschuw beheerder
koh samui is een leuk eiland.. je hebt er veel te bezichtigen en een brommer huren zou heel slim zijn, want dan kun je een rondje eiland maken en alle mooie plekjes zien.

verder kun je een veertocht nemen naar het buur eiland koh pangang.. HET feest eiland van de eilanden (hier staat dat ook om bekend)

de full moon party's zijn te gek! de sfeer is lekker, du muziek is wijs en het is volle maan, dus een heel zwoele nacht..:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil daar ook gaan!
is het zo zoals het film "the beach" ??
zo mooi ?

Waarschuw beheerder
Thailand is echt super ik ben er ook geweest 30 nachten pff ja lang he!!
Rondgerezen echt super..
Mooie omgeving, echt leuke dingen te doen (Y)
Ik wens je een paar goede dagen daar, wat vast wel zal lukken :D

(K)

Waarschuw beheerder
ja denk het ook wel ja ...:D

bedankt iedereen voor de goede tips..

en sjakkie: tuurlijk mag je mee.. moet alleen wel inde koffer..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen punt...

ik kan je het noorden ook heel erg aanraden..
in Chiang Mai heb je een geweldige avondmarkt met allemaal geweldige dingen

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
ik wil daar ook gaan!
is het zo zoals het film "the beach" ??
zo mooi ?

:yes: mooier

Waarschuw beheerder
wat ik aan foto`s heb gezien mooier idd..

maar wat ik trouwens wel heb gehoord.. dat is dat de opnamens van die film..in koi samui gemaakt zijn..dus dat is de plaats waar ik heen ga~~:D

Waarschuw beheerder
vorig jaar thailand en egypte geweest
thailand was echt 1000x leuker vooral het volk!

dit jaar india...ofzo we zien wel

Waarschuw beheerder
Ja maar die waterval uit the beach is niet op Koh Samui maar in Khao Yai. Gewoon op het vaste land. Heeel mooi die waterval alleen kan die daar nooit van af gedoken zijn...is er in gemonteerd... :D
Waarschuw beheerder
als alles mee zit ga ik volgend jaar samen met mijn mannetje :)

lijkt me zo gaaaaaaaaaaaaf daar.

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Als ik het goed heb is The Beach dus gefilmd op een eiland heel dicht bij Koh Samui in de buurt (half uurtje met de speedboot) en is die waterval wel degelijk op hetzelfde eiland te vinden waar je ook af kan duiken.
Verschillende mensen waar ik mee optrok op Koh Samui waren er namelijk ook zelf geweest en hebben er vanaf gedoken :-)
Waarschuw beheerder
Dacht dat the Beach op Phi Phi-island was opgenomen...ben daar i.i.g. ook geweest en ook daar was het prachtig....
Phuket heeft ook wel z'n charmes,al heb je daar wel veel prostituees,ook heel erge jonge..jammer..jamme­r...jammer...,werken­. Heel anders dan koh samui,maar ook wel leuk!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er 5 weken geweest met me ouders toen ik 8 was!! Dus kan je niets vertellen over het uitgaan! :) Maar weet wel nog dat het er echt super is :jaja:
Waarschuw beheerder
Er is een stuk van de beach op de Phi Phi-island opgenomen en dat moet je ook opzeker gaan bekijken is echt mooi en achter dat eilandje moet je gaan snorkelen.
Waarschuw beheerder
hier rij ik in de bergen van taailand! dus...
Waarschuw beheerder
fullmoon is meesterlijk op koh pha ngan! Daar kun je t best op t coral beach resort verblijven, 2 euro p/n en goedkoop ganja te halen bij de resort manager, ook omeletten met paddo's te koop! vervoer is gratis vanaf het resort naar de party! Ik was er nog zo'n 3 maandjes geleden, en IK WIL WEER TERUG!!!

koh samui is trouwens wat drukker als je van meer mensne om je heen houdt, maar er is geen feest zoals de fullmoon party, nergens niet!
enjoy!

Waarschuw beheerder
thanx

Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar naar Thailand geweest, oa 1 week op Ko Samui en 1 week op Ko Pha Ngan (Full Moon parties). Deze eilanden liggen naast elkaar. Voor een goedkoop en goed verblijf (backpackers) ga je naar Charlie´s Hut op Ko Samui.. prachtige bamboehutten aan het strand. In de Green Mango wordt zelfs hardstyle gedraaid.. het stikt er trouwens van de Israeliers. Ook de reggae-bar op Ko samui is een bezoekje waard (veel hoeren). Brommertjes huren is leuk als je het eiland wil verkennen, maar kan gevaarlijk zijn (die 4-bakken lopen over de 100 km/u). Het beste feest op Ko Samui zijn de black moon / half moon parties.. check de borden op de taxi´s wanneer deze worden gehouden.

Ga met Full Moon zeker met de speedboot naar naastgelegen Ko Pha Ngan voor de wereldberoemde party! Een feest wat trouwens nog beter is, wordt gehouden door Israeliers een week voor de Full Moon party ergens in de bossen op het eiland. Blacklights en neon midden in een open bos!! Wicked! Dit feest begint pas rond 04.00 op gang te komen. Muziek = psychedelic trance.

De Israeliers zitten allemaal aan de dope, volgens mij slepen ze dit allemaal mee. Koop niet van een local. Je kunt in een bepaalde apotheek legaal dieet-pillen kopen die je een korte rush geven (pb me maar). Daarnaast zijn de zgn. ´buckets´ erg goed => emmertjes met thaise redbull en thaise rum of whiskey.. gegarandeerd dat je tot de volgende ochtend doorgaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Dag mensen,

Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuigje naar Thailand :p

Dusszz, L@TeX dan maar!

:bier: ?

Waarschuw beheerder
he heel veel plezier daar!! en krijg natuurlijk wel een pf ber he??, over hoe het daar is..(K)
Waarschuw beheerder
Neuke voor een euro :yes:
Waarschuw beheerder
en de ziektes krijg je er gratis bij :yes:

Waarschuw beheerder
ja hoor doe maar weer negatief..