Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Breezah kan echt niet hier hoor
kun je beter een cu2 profiel aanmaken misschien heb je daar meer geluk 
www.cu2.nl zo help je ff een handje op weg!!
www.cu2.nl zo help je ff een handje op weg!!
waarom dan
omdat ik een beetje moe word van die nieuwelingen die ik goed bedoelt advies geef (omdat anders je leven hier aardig naar kan zijn) en dan krijg ik zo'n reply en ik ben daar absoluut niet van gedient en daarom als ik kwaad word word ik vervelend en da's niet leuk
Dus neem mijn Bre3Z@h advies mee, ga er over nadenken en kom terug als je normaal kan doen
omdat ik een beetje moe word van die nieuwelingen die ik goed bedoelt advies geef (omdat anders je leven hier aardig naar kan zijn) en dan krijg ik zo'n reply en ik ben daar absoluut niet van gedient en daarom als ik kwaad word word ik vervelend en da's niet leuk
Dus neem mijn Bre3Z@h advies mee, ga er over nadenken en kom terug als je normaal kan doen
big boy walter 3 oktober 2003 21:47
lieve schat ik ben 17 jaar ouder als jou je hoeft mij niet uit te leggen wat ik wel of niet moet drinken ik drink niet elke dag en ik drink het omdat ik het lekker vind is daar iets mis mee of moet er altijd een rede bij zijn??
-----------
Je moet je Pik wassuh
iemand die 17 jaar jonger is kan een veel hoger IQ hebben,
Iemand die 17 jaar ouwer is komt in mijn ogen ook niet op een forum waar het IQ zo laag is.
En als jij je wel vermaakt hier op PF, welkom dan.
lieve schat ik ben 17 jaar ouder als jou je hoeft mij niet uit te leggen wat ik wel of niet moet drinken ik drink niet elke dag en ik drink het omdat ik het lekker vind is daar iets mis mee of moet er altijd een rede bij zijn??
-----------
Je moet je Pik wassuh
iemand die 17 jaar jonger is kan een veel hoger IQ hebben,
Iemand die 17 jaar ouwer is komt in mijn ogen ook niet op een forum waar het IQ zo laag is.
En als jij je wel vermaakt hier op PF, welkom dan.
laatste aanpassing
En je profielplaatje is BrEeZaH.
breezerkutjes en ander meeloop grut staan ook altijt zoenend op de foto.
de meeste mensen die dat staan zijn vroeger veel gepest en hadden nooit een vriendinnetje.
en nu ze neit meer gepest worden hebben ze ineens de vrijheid op openbaarlijk te zoenen.
Nou, ik word kotsmisselijk van dat plaatje.
Geef mij maar een lekker ethiopisch meisje met een klankenkast in plaats van hangtieten
breezerkutjes en ander meeloop grut staan ook altijt zoenend op de foto.
de meeste mensen die dat staan zijn vroeger veel gepest en hadden nooit een vriendinnetje.
en nu ze neit meer gepest worden hebben ze ineens de vrijheid op openbaarlijk te zoenen.
Nou, ik word kotsmisselijk van dat plaatje.
Geef mij maar een lekker ethiopisch meisje met een klankenkast in plaats van hangtieten
laatste aanpassing