Partyflock

Forumonderwerp · 632911
1 volger · 2277x bekeken

Waarschuw beheerder
dat de meeste van de zieltjes en wazi's hierzo van darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, en terror houden?

Hoe zou dat komen?

Ik bedoel: er zal nooit een keertje techno, trance of house tussenstaan..

Dit is een serieuze vraag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De enige waarheid staat hier en daarmee kan deze discussie ook wel gesloten worden:
http://www.pedagogiek-online.nl/publish/articles/000033/article_content.htm

Dit is gebaseerd op grondig onderzoek en niet op meningen van ons allemaal :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat over gabbers en wat wil je hiermee zeggen 909??? Als ik het doorlees heeft het niet zoveel te maken met wazi's!!! Heb het niet helemaal gelezen maar wel vluchtig doorgekeken!
Waarschuw beheerder
donateur
dit is een comleet beeld van de gabbers en de conclusies zijn wel duidelijk. dit verklaart een hoop en kan je toepassen op het wazi gedrag.
enne, teknix, heb je ook nog en menig hierover of ga je alleen kritiek leveren? ;p

Waarschuw beheerder
pfff sommige van jullie zijn echt zo DOM als het achtereind van een varken..

Hoe moeilijk is het nou om te LE-ZEN wat Nutty schrijft in z'n 1e post?

Begrijpend lezen is duidelijk niet jullie sterkste vak, want de reacties slaan werkelijk nergens op...

Waarschuw beheerder
Vind Simpley Red of de Stones ook goed,, :yes:
Zie het als een aangename afwisseling :D

Waarschuw beheerder
Kunnen jullie het soms nie hebben dat iemand alleen maar naar de HARDE muziekstylen luistert?

Ga egt nie trance er bij zettuh, om zo nie over 1 kam geschoren te worduh kom op zeg!!!!

FUCK TRANCE, HARDCORE 4 LIFE
Waarschuw beheerder
Ik vind t een beetje zwart wit.. ik durf te wedden dat dr in de techno en trance scene ook mensen lopen welke een bloed hekel hebben aan buitenlanders, maar die lopen dr niet zo te koop mee.....

maar wel jammer zulke figuren, want ze verneuken de hele "scene" wat dat ook mag in houden...

Waarschuw beheerder
mensen he tzijn geen vooroordelen meer het zijn feiten!!!dat criminaliteit en stereogroeperingen over het algemeen ontstaat in de lagere lagen van onze maatschapij is al jaren bekend.
Zinloof geweld is ook al jaren een issue!!!!! als iedereen nou is gewoon normaal tegen me kaar doet en me kaar gewoon eens in hun waarde laat!!!iedereen verdiend een kans
hoog opgeleid of niet autochtoon of allachtoon!

maar ik ben het met de feiten eens!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey Queen, jij weet alles over zinloos geweld he :D
Waarschuw beheerder
ssssssssssst loop dat meisje nou niet zo te pesten :P maar hoe denkt de topic opener te weten wie er nou op pf een wazi is? je kan namelijk alleen maar een beetje foto's zien enzo, beetje teksten lezen, maar feitelijk leer je zo niet iemand kennen....als ik hier weer een stukkie ga schrijven over negerslepen enzo, dan vindt iedereen mij een wazi enzo, terwijl ik dat zeker niet ben, natuurlijk heb ik wel zo'n mijn ideeen over bepaalde levensvormen...maar wie heeft dat niet?
Waarschuw beheerder
Ik vind ook veel andere soorten muziek geweldig, daar luister ik eigenlijk vaker naar dan de stromingen die jij noemde ...

Niet dat ik wil zeuren, maar jij stelt niet echt een 'vraag' .. Je mening is er helemaal doorheen geweven ... ik voel me lichtelijk aangesproken omdat ik A)geen simpel zieltje ben, en zeker niet dom ...
B) een godschruwelijke hekel heb aan mensen die zichzelf boven een ander stellen of denken meer te zijn.

Maar Nutty, om je vraag alsnog te beantwoorden:
ik hou van :darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, en terror (en speedcore zelfs)omdat ik 't gewoon lekker hard vind ...
niet zozeer omdat ik er agressief van wordt, maar meer omdat ik er een heerlijke adrenaline kick van krijg ... dusssssss ...
Waarschuw beheerder
ik durf te wedden dat dr in de techno en trance scene ook mensen lopen welke een bloed hekel hebben aan buitenlanders

Die zullen er best rondlopen. Het jammere vind ik dat de avond van zo iemand voor zijn/haar gevoel vergald wordt, als die een buitenlander [edit](ja wat is een buitenlander? een Pool of Deen is ook een buitenlander! kansloos van mij, dus sorry bij deze)[/edit] tegenkomt die ook een perfecte avond wil hebben en er verder schijt aan heeft wat iemand van hem of haar vindt.

Helaas moet ik zelf zeggen dat ik ook weleens met een scheef gezicht liep te kijken als er weer zo'n sjaggo door de hal liep, maar nu maakt het me echt niks uit! Ik kijk één keer, bevalt het me niet, draai ik me lekker om en feest lekker verder. Ik heb dan een top-avond! En daar betaal ik graag voor, niet dan?

Verder, ja ik hou ook van hardcore, speedcore, terror, beetje darkcore (als het maar knetterhard is!) en techno. Maar voor een goeie vette acid party kan je me absoluut wakker maken, dat beuQt net zo geil! Verder, trance, goa trance. Als het maar lekker dansbaar is, als het maar hard klinkt voor zn soort, dan vind ik het prima. Ik :kots: wel op Tosti-trance, commerciële k#tzooi...ed. Maar daar ging het niet om... :p
laatste aanpassing