Partyflock

Forumonderwerp · 632911
1 volger · 2278x bekeken

Waarschuw beheerder
dat de meeste van de zieltjes en wazi's hierzo van darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, en terror houden?

Hoe zou dat komen?

Ik bedoel: er zal nooit een keertje techno, trance of house tussenstaan..

Dit is een serieuze vraag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:kots: Wat een nutteloos topic zeg.
Waarschuw beheerder
duz dan zou ik ook een wazi moeten zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens hun zijn we allemaal wazi bergijp dat nou is

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Defenitie van een wazi:

Over het algemeen jeugd tussen de 14 en 19 jaar, luisterend naar hardcore, speedcore en terror (omdat dat stoer is) Je kunt ze herkennen aan:

Kaal hoofd/half geschoren hoofd, lonsdale/hooligan/fr­ed perry bloes/jas, blauwe spijkerbroek, witte bretels, omgeslagen broekspijpen, legerkisten met daarin de eeuwige witte veters.

Deze soort vind het ook fijn om regelmatig met zijn vrienden met hun rechterhand in de lucht te staan en Achmed uit te schelden voor kankerzwarte, maar let wel, pas als achmed al ver de hoek om is.

Waarschuw beheerder
Over het algemeen jeugd tussen de 14 en 19 jaar, luisterend naar hardcore, speedcore en terror (omdat dat stoer is) Je kunt ze herkennen aan:

Kaal hoofd/half geschoren hoofd, lonsdale/hooligan/fr­ed perry bloes/jas, blauwe spijkerbroek, witte bretels, omgeslagen broekspijpen, legerkisten met daarin de eeuwige witte veters.

Deze soort vind het ook fijn om regelmatig met zijn vrienden met hun rechterhand in de lucht te staan en Achmed uit te schelden voor kankerzwarte, maar let wel, pas als achmed al ver de hoek om is.

1. tussen 14 en 19 jaar => dat ben ik :)
2. luisterend naar hardcore, speedcore en terror => absoluut :D
3. Kaal hoofd => geen haar op mn hoofd die er aan denkt het weer aan te laten groeien :P
4. lonsdale/hooligan/fp etc. => draag het zo af en toe, alleen heb ik geen bretels en witte veter (damn, toch maar even naar de wazi-winkel :P)
5. rechterhand in de lucht steken => ik ben linkshandig :s mag linkerhand ook, of ben ik dan een wannabe wazi?
6. wie is achmed? heeft ie iets misdaan? dan wil ik m wel uitschelden hoor alstie om de hoek is...

Ben ik geslaagd voor het wazi examen of moet mn IQ daar nog iets voor zakken (heb gehoord dat wazi's niet zo slim zijn)?

Kortom: generaliseer niet als je zelf een hekel hebt aan personen die dat juist doen. Als iemand echt problemen voor je veroorzaakt klaag je hem/haar maar aan :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nutty ik dacht ook allang aan een complot zeg maar..

opgezet ofzo..expres!!

maar goed..

Waarschuw beheerder
donateur
KOTS-> Altijd als het woord wazi of nazi valt of iets in die richting..
Dan ga jij jezelf meteen zitten vergelijken en/of verdedigen.. :/

MAAR je behoort niet tot die groep hoor :):/
Waarschuw beheerder
Kots, :respect:...helemaal mee eens ook!
Stomme kortzichtige redenaties van kneusje hiero...
Waarschuw beheerder
*zucht*

Defenitie van een wazi:

tussen 14 en 19 jaar => k ben 16
luisterend naar hardcore, speedcore en terror => speedcore niet
Kaal hoofd => ook niet
lonsdale/hooligan/fp etc. => zo af en toe lonsdale ook geen bretels en witte veters
rechterhand in de lucht steken => ik zwaai af en toe naar bekende
Ik ken ook geen achmed

als ik het zo bekijk ben ik gezakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 nutty; ik zie idd de link die je legt.. maarja, is het niet iets wat we al "wisten"? Ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen.. ik ben het met je eens dat het erg toevallig is. Op technofeestjes zie ik nooit iets wat wegheeft van wazi of iets wat in de buurt komt van racisme/discriminati­e or whatever... het gaat om respect en attitude. Op een hardcorefeest is naar mijn mening meer agressiviteit en dat is deels te herleiden naar de soort drugs die er genomen wordt en het opzwepende effect van de muziek. maarja, ik kan het ook mis hebben.. zo komt het op mij over

Waarschuw beheerder
donateur
techNO zuigt :yes:

Waarschuw beheerder
idd ja
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Tom zuigt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
TechNO-en-Tom aka sExY BreEzAhH Zuigen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe weet jij dat?
Waarschuw beheerder
donateur
tussen 14 en 19 jaar => k ben 19
luisterend naar hardcore, speedcore en terror => Ook wel hardstyle hoor!!
Kaal hoofd => nu niet.. word het te koud voor..
lonsdale/hooligan/fp etc. => fred perry zo nu en dan.
kisten met witte veters-> nee zonder.. maar das voor me werk
rechterhand in de lucht steken => nee
Ik ken ook geen achmed

Ben ik nu een wazi?? ik vind van niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga hier een topic over openen

Doe de test!!!

Waarschuw beheerder
KOTS-> Altijd als het woord wazi of nazi valt of iets in die richting..
Dan ga jij jezelf meteen zitten vergelijken en/of verdedigen..

Misschien dan maar eens kappen met dit soort topics? ach, ik verdedig niemand. Er zitten inderdaad heel wat van die wazi-kneusjes hier op partyflock, maar er wordt gewoon te snel geoordeeld dat iemand het is. Zet zo iemand dan gewoon op negeren (waar moet je de klemtoon nou opleggen? is 't négeren of negéren? :P)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ze in ieder geval nu niet meer van jou houden :D

* over mij al helemaal niet te spreken ;D *

Waarschuw beheerder
ja ik hou van hardcore?
maaruh k ben student, lid van studenten vereniging, zit bij een dispuut... draag polo's
dus JE LULT POEP!!!!
Waarschuw beheerder
Volgens mij is begrijpend lezen een Probleem ;) Ik begrijp dat mensen zulke Conclusies kunnen trekken............
dat de meeste van de zieltjes en wazi's hierzo van darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, en terror houden?

Hoe zou dat komen?

Dit is een serieuze vraag

Dit is een Forum in een Forum neem je een stelling in............. Dit heet Discussieren......Als iemand zich dit afvraagt dan mag dat........... En ja t valt mij op dat die figuren waar t wel over gaat hier helemaal niet reageren want volgens mij kunnen die hun Gedrag gewoon niet goed onderbouwen ;)

Waarschuw beheerder
nee, je bent een wigger want je draagt je pet schuin ;)

Waarschuw beheerder

Hoe zou dat komen?

Dit is een serieuze vraag

wazi's haten trancemietjes en slaan ze op hun smoel :)
Discussieer ik nu goed mee?
Waarschuw beheerder
Nee das een vooroordeel :p

Maar begrijp je punt daarom staat er ook onderaan mijn berichtje

En ja t valt mij op dat die figuren waar t wel over gaat hier helemaal niet reageren want volgens mij kunnen die hun Gedrag gewoon niet goed onderbouwen
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik hou van hardcore?
maaruh k ben student, lid van studenten vereniging, zit bij een dispuut... draag polo's
dus JE LULT POEP!!!!

Hmh... als student moet je ook wel lezen natuurlijk ;)
je draait de zaak om, dus... een vogel is geen mus,
maar een mus is wel een vogel.
Hardcore houdt niet van wazi's,
maar wazi's wel van hardcore.

Waarschuw beheerder
Houden wazi's van shoarma? Ik niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Shaorma houdt integendeel wél van wazi's,
zo zie je maar weer,
elk voordeel heeft zijn nadeel,
elke materie heeft zijn anti-materie,
ying-yang, balans, weegschaal, Justitia zal regeren,
niet in het hier en nu,
maar in het daarnamaals :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
alle techNO zuigt, maar niet alle zuigers techNO-en

??
Waarschuw beheerder
Wazi's zeggen dat ze niet van shoarma houden want dat past natuurlijk niet binnen de Wazi Gedachtengang maar stiekem eten ze t wel :devil:

*offtopic* Vibo last van plaatjesstress??
Waarschuw beheerder
donateur
2 Misses:
Nope, scriptje dat automatisch mijn profielplaatje veranderd :)
Waarschuw beheerder
Gaat wel traag dan :p Normaal flippen die plaatjes heel snel krijg nu net t idee dat je steeds t juiste plaatje zoekt ;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Komt omdat hij nog niet alle 10 de plaatjes heeft geladen bij jou dan,
hij moet ze wel elke keer downloaden natuurlijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Een kleine voetnoot mijnerzijds:

Dat ze 'Oldschool' in hun lijstje hebben staan kan idd bést zo zijn, maar ik weet zeker dat 90% NIET weet wat Oldschool is. Die muziek werd zo'n 5 a 10 jaar voor ze geboren werden ontwikkeld en gedraaid en 'wat de boer niet kent..' luistert ze ook niet... ;-)

Zo, nu snel weer weg..
Waarschuw beheerder
Dus t is geen flashfilmpje?? Or Whatever ben een noob :P

Waarschuw beheerder
hehe sorry verkeerd gelezen vibo.

maar hoe kan zij weten of iemand een wazi is???
Waarschuw beheerder
Dat weet diegene ook niet het valt diegene alleen maar op................. En dat kan t was mij ook al opgevallen en vandaar ook mijn eerdere Reactie.... Ik wil gewoon niet met dat Volk vergeleken worden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ja k ben ook goed rechts
ben ik nu een wazi???

Waarschuw beheerder
nou ja k ben ook goed rechts
ben ik nu een wazi???

Nee, want jij draagt je pet schuin en volgens het handboek der wazi's ben jij een wigger :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook rechts, rechtser als de meeste Wazi's maar ik heb mijn eigen mening durven vormen maar om daar de 2e wereldoorlog bij te betrekken gaat me te ver veels te ver... de hele gedachtengang ook!!!

Waarschuw beheerder
en ut is nog eens een N.E.R.D. cap :D

hehe op het slotfeest had ik deze ook op toen liep ik langs een groep lonsdale hoolie's en die riepen toen: die nep neger kan ze ook krijgen!!!

gevolg: buiten opgewacht en keb ze HELEMAAL TOTAL LOSS geslagen :D
om vervolgens van een van hun vriendinnen te horen dat ik maar trug moest naar me eigen land!!
:S
o.k. ik ben witter dan wit, ben op meer hardcore feesten geweest dan hun helegroepje maarja...
Waarschuw beheerder
Het is gewoon een Hype/Trend serieus joh t waait wel weer over ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja Sjors, ik geloof je :S
Waarschuw beheerder
jah dus? en dan?
waar mensen zich al nie mee bezig houden :S
:frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
909
het is gewoon zo dat in de hardcore scene het opleidingsniveau het laagst is en dat veklaart meteen het wazi gedoe. quite simple

zelfde 909 in een ander Topic
je bedoelt dat er ethiek niet objectief te beoordelen valt maar subjectief is?
:D

Waarschuw beheerder
echt fijn dat je me gelooft!!!!!!!