Over het algemeen jeugd tussen de 14 en 19 jaar, luisterend naar hardcore, speedcore en terror (omdat dat stoer is) Je kunt ze herkennen aan:
Kaal hoofd/half geschoren hoofd, lonsdale/hooligan/fred perry bloes/jas, blauwe spijkerbroek, witte bretels, omgeslagen broekspijpen, legerkisten met daarin de eeuwige witte veters.
Deze soort vind het ook fijn om regelmatig met zijn vrienden met hun rechterhand in de lucht te staan en Achmed uit te schelden voor kankerzwarte, maar let wel, pas als achmed al ver de hoek om is.
1. tussen 14 en 19 jaar => dat ben ik

2. luisterend naar hardcore, speedcore en terror => absoluut

3. Kaal hoofd => geen haar op mn hoofd die er aan denkt het weer aan te laten groeien

4. lonsdale/hooligan/fp etc. => draag het zo af en toe, alleen heb ik geen bretels en witte veter (damn, toch maar even naar de wazi-winkel

)
5. rechterhand in de lucht steken => ik ben linkshandig

mag linkerhand ook, of ben ik dan een wannabe wazi?
6. wie is achmed? heeft ie iets misdaan? dan wil ik m wel uitschelden hoor alstie om de hoek is...
Ben ik geslaagd voor het wazi examen of moet mn IQ daar nog iets voor zakken (heb gehoord dat wazi's niet zo slim zijn)?
Kortom: generaliseer niet als je zelf een hekel hebt aan personen die dat juist doen. Als iemand echt problemen voor je veroorzaakt klaag je hem/haar maar aan