Je hoort het door heel nederland, maar wat is dat nou eigenlijk ?

ajax publiek??we kunnen juist trots zijn dat overal uit het hele land mensen naar ajax komen...das een gevoel wat tenminste leeft...en ok,het kan er soms wat stil zijn en voortijdig leeglopen,maar de verhalen die ik over de kuip hoor de laatste tijd zijn ook om te lachen,alleen al vanwege de prestaties!! 
Da's het mooiste publiek van de hele voetbalscene in Nederland!!!
MOET DAT NOG UITGELEGD WORDEN???

MOET DAT NOG UITGELEGD WORDEN???
engelen zingen is van zwolle
wie niet springt van feyenoord
alle ole ole liedjes worden overal gezongen behalve in rotterdam
transsexueel is een kroeg hit
ik zie geen orgineel iets uit 020
wie niet springt van feyenoord
alle ole ole liedjes worden overal gezongen behalve in rotterdam
transsexueel is een kroeg hit
ik zie geen orgineel iets uit 020
De Term AJAX-PUBLIEK komt voort uit het volgende:
De term AJAX-PUBLIEK is in het leven geroepen door verschillende supportersgroepen in Nederland omdat de Ajax-supporters in de Arena en dan zullen het vooral wel de landelijke supporters zijn (die uit de verre plattelands provincies komen) die het normaal vinden om al 15 min voor het einde van een wedstrijd weg te gaan omdat ze anders in de file staan in de parkeergarage van de Arena.
En als er dus bij andere wedstrijden mensen ook eerder weggaan wordt er AJAX-publiek, AJAX-publiek gezongen zo ook afgelopen zondag tijdens NEC-ADO waarbij wij in ons Haags Kwartiertje het winnende doelpunt maakte en de Goffert langzaam aan leegdruppelde. En terechtttttt WE ARE BACK!!!!
De term AJAX-PUBLIEK is in het leven geroepen door verschillende supportersgroepen in Nederland omdat de Ajax-supporters in de Arena en dan zullen het vooral wel de landelijke supporters zijn (die uit de verre plattelands provincies komen) die het normaal vinden om al 15 min voor het einde van een wedstrijd weg te gaan omdat ze anders in de file staan in de parkeergarage van de Arena.
En als er dus bij andere wedstrijden mensen ook eerder weggaan wordt er AJAX-publiek, AJAX-publiek gezongen zo ook afgelopen zondag tijdens NEC-ADO waarbij wij in ons Haags Kwartiertje het winnende doelpunt maakte en de Goffert langzaam aan leegdruppelde. En terechtttttt WE ARE BACK!!!!
Kijk KIWIGONZALES beetje jammer dat je te dom om normaal te reageren ja toch!! Inderdaad we staan 16e ja en dat is niet ONDERAAN of zie ik het verkeerd dat er nog 2 ploegen onder ons staan.
En het ging in dit Topic over de term AJAX PUBLIEK en niet over de prestaties van de clubs onderling leer eens lezen mongool!!!!!!!!
Maar wij redden het wel dit jaar maar dat is weer een ander verhaal of niet soms!!!
En het ging in dit Topic over de term AJAX PUBLIEK en niet over de prestaties van de clubs onderling leer eens lezen mongool!!!!!!!!
Maar wij redden het wel dit jaar maar dat is weer een ander verhaal of niet soms!!!
Het ajax publiek is het beste publiek wat bestaat. Origineel en niet zo als de meeste supports die alleen maar hup cluppie hup of go cluppie kunnen zingen
Geen idee, ik liep er gister toevallig wel langs hier op het plein. Maar toen was het gebeuren net afgelopen en was de ME aan het arresteren.
Voor de rest heb ik bij het stadion een stukje moeten rennen maar dat was meer omdat de ME alles en iedereen van een weg af wilde.
Voor de rest een hele leuke avond gehad, en een lekker portie kibbeling gegeten.
Voor de rest heb ik bij het stadion een stukje moeten rennen maar dat was meer omdat de ME alles en iedereen van een weg af wilde.
Voor de rest een hele leuke avond gehad, en een lekker portie kibbeling gegeten.
Plons de Kicker 2 oktober 2003 16:28
ik hoorde echter dat de Brugge-supporters ze op de vlucht hadden gejaagd hier op PF.
ik hoorde echter dat de Brugge-supporters ze op de vlucht hadden gejaagd hier op PF.
Plons, had beter van je verwacht. Geen Ajax-supporter heeft moeten vluchten. Alle actie is van Ajax kant gekomen. Dat een of ander wijf zo'n grapje loopt uit te halen, dat wil niet zeggen dat je direct dat als waarheid moet zien.