Je hoort het door heel nederland, maar wat is dat nou eigenlijk ?

Dapp're Strijder, respect voor het verhaal wat je zojuist heb getypt, echt waar...
ik denk alleen dat het bij elke club zo zit, dat als er spanning is, er wat minder snel gezongen kan worden, dat als het niet goed gaat er ook minder wordt gezongen, bij de ene club is dat wat meer dan de andere, sommige clubs zingen soms juist als er veel spanning is, maar soms ook weer niet, jou verhaal slaat dus in pinciepe op elke club in nederland, maar ga nou niet vertellen omdat de successen o zoveel beter zijn, dat er dan minder snel wordt aangemoedigd door het publiek...
Er zijn heus genoeg supporters die juist hun bek opentrekken als ze achterstaan, ipv supporters die niet komen.
Nu zitten er weer wat minder in de kuip, dan weer in de arena, en dan weer in het psv-stadion...zal je dus altijd hebben. nogmaals, het gaat hier niet om de prestaties van een club, maar om de supporters die hoe dan ook achter hun club staan...
Nu gaat het goed met Ajax, dus ook goed met de supporters van ajax, dat is gewoon bekend hoe het bij jullie zit. er valt helaas niet omheen te draaien. Tuurlijk is er altijd nog een groep hondstrouwe supporters, waaronder een paar vrienden van me en ook jij zal daar best bij horen. Maar nogmaals...opwindend stukje tekst, je heb grotendeels wel gelijk
ik denk alleen dat het bij elke club zo zit, dat als er spanning is, er wat minder snel gezongen kan worden, dat als het niet goed gaat er ook minder wordt gezongen, bij de ene club is dat wat meer dan de andere, sommige clubs zingen soms juist als er veel spanning is, maar soms ook weer niet, jou verhaal slaat dus in pinciepe op elke club in nederland, maar ga nou niet vertellen omdat de successen o zoveel beter zijn, dat er dan minder snel wordt aangemoedigd door het publiek...
Er zijn heus genoeg supporters die juist hun bek opentrekken als ze achterstaan, ipv supporters die niet komen.
Nu zitten er weer wat minder in de kuip, dan weer in de arena, en dan weer in het psv-stadion...zal je dus altijd hebben. nogmaals, het gaat hier niet om de prestaties van een club, maar om de supporters die hoe dan ook achter hun club staan...
Nu gaat het goed met Ajax, dus ook goed met de supporters van ajax, dat is gewoon bekend hoe het bij jullie zit. er valt helaas niet omheen te draaien. Tuurlijk is er altijd nog een groep hondstrouwe supporters, waaronder een paar vrienden van me en ook jij zal daar best bij horen. Maar nogmaals...opwindend stukje tekst, je heb grotendeels wel gelijk
Ja maar jammergenoeg moet ik toch toegeven dat het vanmiddag niet zoveel was...
Maarja toch hebbe we de grootste en beste aanhang..vooral als je kijk naar uitwedstrijden europees en nationaal...Allemaal SOLD OUT!
Maarja toch hebbe we de grootste en beste aanhang..vooral als je kijk naar uitwedstrijden europees en nationaal...Allemaal SOLD OUT!
Je hebt gelijk Freektor. Het Legioen mag er natuurlijk ook zijn, daar kan ik niet omheen. Feit is dat de kuip is gevuld met fanatiekelingen en dat een groot deel van de arena is gevuld met zogenaamd bioscooppubliek. Dat is ook wel zo. Er zitten mensen op de tribune die komen om te genieten, een soort uitje. Ouders met kinderen, oudere mensen, et cetera. Van deze lui hoef je geen geweldige sfeer te verwachten. Af en toe klappen ze mee, maar voor het grootste deel beperken ze zich tot sporadisch staan en klapgeluid. 410 en de F-Side zijn hierin veel fanatieker. Maar Freektor, ik kan me ook andere tijden van Feyenoord herinneren. Ik weet nog een Feyenoord - Ajax (0-5) voor de beker, in een periode dat het erg slecht ging met Feyenoord. Ajax won toen dik, door onder andere drie treffers van Davids. Op dat moment zaten er misschien 15.000 man in de Kuip. Als het slecht gaat met de club, dan scheelt dit supporters. Vooral als het een topclub betreft. Het is zonde en helaas, maar het is wel waar. Wellicht is dat bij Ajax dan net wat meer het geval, dan bij Feyenoord en PSV (ook al vind ik het publiek wat bij PSV komt al helemaal ven bedenkelijk niveau). En Flip-03: PSV is famous for not travelling, maar Ajax (en zoals jij aangeeft Feyenoord) zijn daarin de uitzondering. Waar Ajax ook speelt: er zijn veel Ajacieden te vinden. Het is de harde kern die Ajax overal volgt en steunt.
laatste aanpassing
Heb net even gecheckt of Milaan - Ajax niet uitverkocht was. Dat is inderdaad niet het geval geweest. Het uitvak zat lekker vol, maar was niet uitverkocht. Verkeerd argument dus.
Nou, kakkerlak, dat is dus echt niet zo. In de glorietijden van Ajax en de teloorgang (zoals ze die ook nu weer deels kennen) was de kuip bijna nooit uitverkocht, ook niet als het grote Ajax langskwam. Destijds was de kuip een overvloed aan blauwe stoeltjes.
Er is nog geen 1 joden thuis niet uitverkocht geweest.
al hadden ze nog een ring erop komt die vol tegen de nazen.
al hadden ze nog een ring erop komt die vol tegen de nazen.
Nou, kakkerlak, dat is dus echt niet zo. In de glorietijden van Ajax en de teloorgang (zoals ze die ook nu weer deels kennen) was de kuip bijna nooit uitverkocht, ook niet als het grote Ajax langskwam. Destijds was de kuip een overvloed aan blauwe stoeltjes.
Muhahahahahahahahahaha,hou op hou op,muhahahahahahahahahaha,ik kan niet meer,muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ze doen ook een keer een wedstrijdje wat met vlaggen en werprollen!!!
Jullie doen ook echt elke wedstrijd wat he!!
Hou toch op zeg
Jullie doen ook echt elke wedstrijd wat he!!
Hou toch op zeg
uhh , het voetbal van ajax vink het aanzien waard
alleen de arrogante houding alleen al van heel die fuckin vereniging staat me niet aan
verwend publiek vink het
alleen de arrogante houding alleen al van heel die fuckin vereniging staat me niet aan
verwend publiek vink het
ik lees dit:
Gisteren na de wedstrijd FC Den Bosch - Ajax 2 zijn
FCDB en ajax-supportes met elkaar slaags geraakt.
De heren uit A'dam hadden een plan?? om vroeg naar Den Bosch
te komen. En de Bosschenaren eens een lesje te leren. Maar zoals wel vaker waren ze niet te zien.
Na de wedstrijd ging het toch nog ff fout. Supporters van ajax breken door een hek. Den Bosch breekt vervolgens ook door een hek.
Supporters van ajax slaan op de vlucht, Den Bosch er achteraan tot in het uitvak. Er vallen wat raken klappen. ME probeert de groepen te scheiden. Later volgen er nog een aantal charges van de ME, om de Den Bosch supporters terug te drijven. Daarna nog wat stenen gooien tegen de ME.
poffertje
Gisteren na de wedstrijd FC Den Bosch - Ajax 2 zijn
FCDB en ajax-supportes met elkaar slaags geraakt.
De heren uit A'dam hadden een plan?? om vroeg naar Den Bosch
te komen. En de Bosschenaren eens een lesje te leren. Maar zoals wel vaker waren ze niet te zien.
Na de wedstrijd ging het toch nog ff fout. Supporters van ajax breken door een hek. Den Bosch breekt vervolgens ook door een hek.
Supporters van ajax slaan op de vlucht, Den Bosch er achteraan tot in het uitvak. Er vallen wat raken klappen. ME probeert de groepen te scheiden. Later volgen er nog een aantal charges van de ME, om de Den Bosch supporters terug te drijven. Daarna nog wat stenen gooien tegen de ME.
Precies, en dat is het verschil. Jij leest.
Een grapjas had pamfletten uitgebracht en daarmee de wedstrijd reeds grondig verneukt.
Den Bosch ging echter wel met een groep van 100-150 (wat ze hadden staan) incl. stalen staven, kettingen e.d. achter welgeteld 4 normale Ajax-supporters (ergens anders) aan. Dit waren supporters die geen kaartje voor het uitvak hadden, maar voor den bosch-tribune. Nadat ze een slootje over gesprongen waren, hadden ze vrije doorgang.
Supporters van Ajax zijn niet door een hek gebroken. Wel zijn den bosch supporters (manetje of 60 op Ajacieden afgegaan bij het stadion, maar daar waren slechts normale supporters te vinden. Geen klappen, alleen gooien met stenen, waarna er een charge van circa 10 ME'ers plaatsvond. Den Bosch weg en Ajax naar huis. Simpel, verder niets.
lezertje.
Een grapjas had pamfletten uitgebracht en daarmee de wedstrijd reeds grondig verneukt.
Den Bosch ging echter wel met een groep van 100-150 (wat ze hadden staan) incl. stalen staven, kettingen e.d. achter welgeteld 4 normale Ajax-supporters (ergens anders) aan. Dit waren supporters die geen kaartje voor het uitvak hadden, maar voor den bosch-tribune. Nadat ze een slootje over gesprongen waren, hadden ze vrije doorgang.
Supporters van Ajax zijn niet door een hek gebroken. Wel zijn den bosch supporters (manetje of 60 op Ajacieden afgegaan bij het stadion, maar daar waren slechts normale supporters te vinden. Geen klappen, alleen gooien met stenen, waarna er een charge van circa 10 ME'ers plaatsvond. Den Bosch weg en Ajax naar huis. Simpel, verder niets.
Jullie zijn helemaal niet joods
Ja mooi he, zal in amsterdam niet gebeuren.
Base_Roffa 30 oktober 2003 16:54
dat zijn een hoop verhalen
Eigen ervaringen in den bosch waren leuk.
beeldscherm hoolie ?? zie je mij hier mensen bedreigen, uitdagen voor gevechten, grote muil hebben over dingen waar ik niet bij was.
dat zijn een hoop verhalen
Eigen ervaringen in den bosch waren leuk.
beeldscherm hoolie ?? zie je mij hier mensen bedreigen, uitdagen voor gevechten, grote muil hebben over dingen waar ik niet bij was.
hm ja, je wilt mij onder de grond stampen zei je laatst
Lijkt me gezellig, kijken hoe het daar is, altijd boven zijn verveelt ook wel eens